ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Historic Vltava rallye 06

Historic Vltava rallye 06

WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Daves

29 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2010

>

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu

 <<



Autor:
77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.05.2010 - Změněno: 05.11.2010

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu



PODZIM 2010
15. - 17. října 2010


Úvodní stránka-plakatweb1
Úvodní stránka-burzaweb1




Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 1 (35.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 2 (25.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Celkové výsledky (27kb)

Sprint na 240 metrů (29kb)




Co jsme pro Vás zařídili ?


- Akční ceny na chiptuning od Mr. Cimbu. Akční ceník zde (21.5kb)
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-cimbu1
Podívejte se také na grafy změny výkonu a krouťáku.

Chcete svůj motor nachipovat? Napište dopředu na erman@skodateam.cz ať je na Vás Mr. Cimbu připraven!


- SLEVA 40% na tuning od ELIS Tuning! 10% na ostatní zboží.
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-ep1
Opět je třeba zboží předem objednat! Vyberte si ty pravé pro Vás! ZDE - Slevy 40% Elis tuning.

Zboží, které má objednávací kod začínající "ETS...." je vyráběno v Elisu = sleva 40%. Vše ostatní 10%
Prozatím pište objednávky pište na erman@skodateam.cz ...


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-FAB_rs_Topimg1
V sobotu proběhne losování o vůz Škoda Fabia RS na víkend od INVESTTEL AUTO!

- Pár změn pro závodící: jednou provždy rušíme retardery a nahrazujeme je slalomovými brankami se vším co k tomu náleží, tedy trestné!
- Sprint jednou pro vždy v neděli

Plakát srazu - pomozte nám šířit reklamu (4.5Mb)
- Stanovy podzimní pohár
- Jak projít technickou snadno a rychle (99kb)
- Registrace na sraz
- Soutěž o chaty
- Rezervace chatek


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-programweb2


RZ 1/2/4 Koráb
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz1web


RZ 3/5Úloh - Rajské
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz3web

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 237 (Zobrazeno 166-180)
 Lady cup06.09.2010 13:14:47 


Ahoj, koukal jsem na přihlášené posádky v Lady cupu a zatím tam výrazně vybočuje jen naše oktáva. Jsou tam zadohraby a dva obyč předohraby, takže zhruba srovnatelné, nad 1400 jsme tam stejně sami. Takže pro nás speciální skupinu čtyřkolek a pak čas vydělit 2 Když jsem si tam rozbil Fávo a pak po čase přijel tímhle autem, tak mi to nebylo nejpříjemnější ani v T2, ale teď už se tam objevuje nových silných aut víc, tak jsem si zvyknul - navíc na Maxe to stejně nikdy nestačilo, je to obyč. auto do práce. Ale chápu, že v Lady je to naprosto nesrovnatelné a nespravedlivé. Káťa ani tak neměla radost z toho, že vyhrála mezi holkama, ale hlavně z toho, že napoprvé celkově jezdila hodně rychle a dost čistě, nacpala se mezi první dvacítku (takže porazila i spoustu chlapů s našláplými závoďáky) a hlavně mě na sprintu. Ještě dneska se mi směje
Každopádně ještě není úplně jisté, jestli teď pojede, protože se do toho pletou nějaké povinnosti. A na jaře bych rád jel něčím jiným, ona oktávka není to správné náčiní na závody, s Favoritem vždycky bylo daleko víc zábavy pro řidiče i diváky. Takže zatím je to otevřené. Navíc na hodně technické trati je Oktávka neohrabaná a není o moc rychlejší než byl Favorit s třetinovým výkonem. Takže stačí chybička a holky se mohou těšit, že za sebou nechají našláplé turbo
Také tam nejezdíme pro poháry, ale hlavně za zábavou a už se moc těšíme.



1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 05.09.2010 22:37:05 


Vis co, jako konkretne o pohar nejde (diky srazum uz jich par doma mam ) Ale jde o to ze soutezi treba "N"ka s "T"ckama.. my s tou nasi chudinkou, ktera je jen diky napr.ramu v "S"kach, se s tim turbem fakt nemuzem srovnavat.. a takovych je vic.. I kdyz by to bylo hezky videt na vysledcich v jedny skupine za sebou turbo,ale to je tak trochu nerealny.. ale taky chapu, ze pro poradatele je to starost navic..


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 Re:05.09.2010 21:12:33 


Z pohledu holek chápu, že chtěj mít doma pohár, ale zase z pohledu pořadatele vypisovat dvě skupiny pro 9 lidí?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.09.2010 20:49:34 


taky bych se přikláněl k rozdělení ladycupu alespoň na dvě skupiny, jenom by mi přišlo logičtější podle objemu motoru. např. pod 1400ccm a nad.


Unregistered
 04.09.2010 22:20:12 


Ještě jeden poznatek. Šlo by skupinu LADY CAP rozdělit třeba na dvě skupiny předohrab a zadohrab? Je hodně těžký soupeřit ve 130 s 2l oktávií na turbu. Popřípadě to rozdělit jinak. Koukal jsem že je asi 9 žen ve startovce


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 04.09.2010 22:14:50 


Taky bych se trochu přidal. Retardéry jsou opravdu na zpomalení, a podle mě je tak vcelku i jedno z čeho budou. Sudy budí respekt a řidič si dá bacha, barel je o trochu horší, protože se může dostat pod auto a nakopnout ho. A kužel? Podle mě to jako retardér moc platný nebude. Protože ten, co jede s tím že tam ten retarder je, tak ho projede ať je to sud a nebo kužel, ale pokud jede bezmozek tak napálí to i to. Povedlo se mi na srazech škrtnout 200L sud, jen tak lehce a nic. Škrtnul jsem na Jaře10 i barel v retadreru na konci RZ Křenovy a tem mi vyrazil volant z ruky a že jsem ho držel, kopnul kolo a hnul se řízením, bylo toho pak dost to na cestě srovnat. Vláďa to i nafotil. Kuželka nic neudělá, ale jak psala řada lidí, neni to ani soupeř. Co neni nad kapotu to nebudí respekt. Jel jsem i na závodech, kde byl retarder udělán z betonů na rozdělení dálnice. To auto neodsune a kupodivu ten retarder nikdo netrefil i když byl utaženej jako pes. Další věc je hlídání 2x a dost, to je velice sporný. Pojedu, nedobrzdim, srazim kužely, couvnu, projedu je správně a když to udělám jinde zase tak letim?? To ale přeci neni stejný, jako když je projedu bezhlavě rovně. Kdo to posoudí? Kde je hranice? Řešení tohoto problému je asi jediné. Začít přísně trestat nedodržení stanov. Trénuješ nedovoleně? NEJEDEŠ, děláš bordel? NEJEDEŠ. Po vyřazení několika hříšníků si to lidi mezi sebou poví a začnou se chovat tak, jak pořadatel chce. Výhružky bez vyloučení nemají význam. Jezdim na srazy od prvního a nepamatuji, že by došlo na tresty za přestupky. Tímhle bych začal a pak se dá jednat co s retardéry. A myslím si, že se nebudou ani řešit, pokud pojedou jel lidi a ne bezhlavý jezdci


Odměnu navrhli: bigmanas
1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 03.09.2010 21:38:31 


Braba souhlasim stebou i s kýblem myslim že hlavně je to o lidech a přístupu...., ja jsem taky pro kužely aspon to nebudu mit moc omlaceny


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 03.09.2010 13:14:20 


Je tu spousta zajímavých názorů a to bych nebyl já, abych nepřilil trochu oleje na oheň.
Prvni a razantní názor dvakrát a dost se mi vcelku líbí. Problém u něj je, že přeci jen jde o závody a občas to prostě nevyjde. Já sice jezdím oproti spoustě lidí podstatně opatrněji, ale i přes to se mi stane, že to nevyjde. Sem tam to byl příkop, jednou i strom, co jsem trefil. Podle mě je lepší kužel, je to bezpečnější. Protože když člověk nedobrzdí sud, může ho to hodit někam do pangejtu apod. Zase na druhou stranu, ze sudu září trošku větší repsekt.
Takže zářez formou 2krát a dost by mohl vyřadit i schopné a bezproblémové posádky. Jsem pro razantnější prosazování penalizací. Teďka když jsem koukal do nových stanov, tak je to podle mě naprosto přesně a jasně dáno. Pokud se toto bude opravdu dodržovat, tak spousta i rozumnějších jezdců si dá bacha. Závod není jen o rychlosti, ale i přesnosti.

Byl tu názor, že někdo jede občas bokem pro diváky. Já to naprosto chápu a myslím, že tyto závody dávají dost prostoru, aby se řidiči ukázali. Jsou to úseky, kde je spousta místa, a když se to nepovede, tak se toho moc nestane, posádka prostě jen ztratí spoustu času couváním apod. Proč ale vletět na plno do retardéry tak, že kužely lítají do všech stran? Retardér tam není proto, aby se pořadatel nenudil, ale aby byla posádka zpomalena před nebezpečným úsekem. Jde tu pak nejen o plechy, ale i o zdraví. Pokud si to někdo neuvědomuje, tak v závodě nemá co dělat. Takže když na retardéru šoupne jeden kužel, OK, ale když to prolítne bez projevení zájmu brždění, tak s ním ven ze závodů.

Tady se vracím k tématu 2krát a dost. Když prolítne retardérem tak, že schodí všechny kužely a udělá to po druhý - pak diskvalifikace a ať si takhle jezdí třebas u sebe na dvorku. Jsou to sice závody, ale závody hlavně pro pobavení, a ne pro to, aby se trnulo, jestli se někomu někde něco stane....

Tohle je hodně ožehavý téma, nezávidím pořadatelům, že tohle musejí řešit. V každým případě za sebe můžu prohlásit, že v poslední době se penalizace začínají i občas počítat, čemuž fandím. Důležitý ale je, aby se počítaly opravdu důrazně a bez pardonu.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 03.09.2010 11:17:05 


Ještě bych jměna těchto problémových posádek vyvěsil na tabuli při vjezdu do kempu, aby to každej viděl!!!
A napsal důvod proč nebyli puštěny do závodu, nebo proč byli diskvalifikovaný!!!



1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 03.09.2010 11:08:02 


Máte pravdu, že kuželky jsou pro auto i posádku bezpečnější než retarder - když už se přihodí nějaká nečekaná událost! Ale pokud jsou na trati neukáznění závodníci (s prominutím ho...a), který nerespektujou penalizaci, pravidla a hl. bezpečnost, tak je asi jedno jestli se rosekaj o retarder hned, nebo prolítnou kuželky a za nima je zastaví dům, les, příkop...
Pravidlo - 2x a dost!!! si myslím, že není zrovna nejlepší řešní, nemusí být zrovna objektivně posouzeno a budou zbytečne vyloučeny i jinak bezproblémový posádky!!!
Myslím si že za ta léta už jsou vytipovaný posádky, který dělají problémy při najíždění RZ, přejezdech nebo samotných RZ. Co snima osobně bych je nepustil na START! Nepovolí se závod 1, 2, 3... závodníkům a ostatní se poučí. Ty co začnou dělat problemy při samotným závodu se poznaj hed v 1. etapě a do 2. etapy už se nepustí a ostaní se opět poučí. Minimálně 2 srazy se o tom to systému mluví, ale pořádně se nepoužil - skutek utek!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:03.09.2010 05:05:17 


Asi jo no, jinak to přibrzdit nebo procedit od šílenců nepude.


Unregistered
 Re:02.09.2010 17:59:25 


Přesně tak, proč to kazit - třeba tím, že se tam někdo (při)zabije. Protože pak ti, co jezdí hlavou, už se taky nesvezou, protože další srazy nebudou. Neříkám že k nehodě nemůže dojít i při relativně opatrné jízdě, ale je pravda, že některé posádky do toho jdou hrozně na krev. Nezlob se na mě, ale takhle se závody nejezdí


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.09.2010 17:07:37 


Pravidlo dvakrát a dost????? Chápu že připravovat sudy je náročný a jsem taky pro kuželky nadělaji menší škodu na autě, ale upřímně na prstech jedný ruky zpočtu ty závodící co jezdi tak přesně s takovým odhadem a klidem, když je chytí závodnická horečka. Já a zbytek závodního pole na další sraz nepojedem? Jenom proto že jsme někde na trati smykem potěšili diváky a přitom vzali kužel, nebo něco nedobrzdili ? Já myslel že jsou to závody??????? Ještě nechápu jak nemam najíždět RZ ,když nevim kde a kudy povedou. Ten kdo bydlí na klatovsku nemá zas tolik možností cest na otestování a svezení ve své UPRAVENÉ škodovce a snadno je disklej. Další vec co mne trápí je taková věta ve stanovách jako že každej jede na vlastní nebezpečí, zajímá mne jak se bude postupovat v případě, když by obyvatel vesničky přes kterou se pojede neuposlechl pořadatele nasedl do auta a vyjel natrať, kde by jsme se srazili. Co kdo komu bude platit???? Můj názor je že zatim každej sraz byl super a za to patří pořadatelům velký dík, tak proč to kazit.


Unregistered
 Re:02.09.2010 15:25:57 


A pak je prostě druhá varianta: Nepustit Růžu na start......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.09.2010 15:18:16 


Tohle zní rozumně. Ten člověk na dispečinku už sedí, telefonní číslo na něj nám vždycky lepí na palubku. Ale nechtěl bych být na místě toho člověka na začátku další RZ, který to bude oznamovat rozohněné posádce a trhat její jízdní výkaz ve dví...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
Celkem záznamů: 237 (Zobrazeno 166-180)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:557
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:2452
Celkem návštěv:173002540

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393