ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

Motokáry ŠKODAteam Cup 2014

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2010

>

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.05.2010 - Změněno: 05.11.2010

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu



PODZIM 2010
15. - 17. října 2010


Úvodní stránka-plakatweb1
Úvodní stránka-burzaweb1




Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 1 (35.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 2 (25.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Celkové výsledky (27kb)

Sprint na 240 metrů (29kb)




Co jsme pro Vás zařídili ?


- Akční ceny na chiptuning od Mr. Cimbu. Akční ceník zde (21.5kb)
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-cimbu1
Podívejte se také na grafy změny výkonu a krouťáku.

Chcete svůj motor nachipovat? Napište dopředu na erman@skodateam.cz ať je na Vás Mr. Cimbu připraven!


- SLEVA 40% na tuning od ELIS Tuning! 10% na ostatní zboží.
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-ep1
Opět je třeba zboží předem objednat! Vyberte si ty pravé pro Vás! ZDE - Slevy 40% Elis tuning.

Zboží, které má objednávací kod začínající "ETS...." je vyráběno v Elisu = sleva 40%. Vše ostatní 10%
Prozatím pište objednávky pište na erman@skodateam.cz ...


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-FAB_rs_Topimg1
V sobotu proběhne losování o vůz Škoda Fabia RS na víkend od INVESTTEL AUTO!

- Pár změn pro závodící: jednou provždy rušíme retardery a nahrazujeme je slalomovými brankami se vším co k tomu náleží, tedy trestné!
- Sprint jednou pro vždy v neděli

Plakát srazu - pomozte nám šířit reklamu (4.5Mb)
- Stanovy podzimní pohár
- Jak projít technickou snadno a rychle (99kb)
- Registrace na sraz
- Soutěž o chaty
- Rezervace chatek


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-programweb2


RZ 1/2/4 Koráb
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz1web


RZ 3/5Úloh - Rajské
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz3web

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 237 (Zobrazeno 31-45)
 Re:23.10.2010 12:02:53 


Takže chceš říct že jste do cíle I. etapy dojeli v momentě když už všichni odjeli do druhé etapy?
Hele tak to fakt nechápu. Startovali jste mezi prvníma, takže jste se v první etapě propadli nejen na konec, tedy o nějakých 90 minut ale museli jste se propadnout ještě o celé seskupení v kempu, které bylo nějakých 50 minut. Takže jste na přejezdech kvůli ladycupu strávili přes 140 minut, přičemž přejezdama jste měli strávit pouze 70 minut. Pak jasně nějaké čekání před startem ... nažene další minuty, ale 70 nechápu.

Do výkazů se už nepodívam, vyhodil jsem je. Jediná možnost je, že jste těch 70 minut navíc strávili mezi čk a startem. Jinak tomu nerozumim.

Hele je mi líto že jste to neodjeli celý. Podle toho ale co říkáš jste se záhadně propadli o 70 minut víc než jsme kalkulovali a než stíhali ostatní ladycupy. Do cíle první etapy jste museli dojet cca o 50-60 minut déle oproti poslednímu vozu, tedy úplně mimo harmonogram. Pak jste tedy startovali do druhé etapy opět už mimo vyhrazený čas ( nebyl nikdo v čk ) a do příjezdu na první RZetu v 2.etapě jste se zpozdili o další minuty kvůli technické závadě.
Jestli jste v první etapě chytli takovou sekyru je to blbý ale pořadatelé by pouze na Vás museli čekat na RZetě minimálně o hodinu až hodinu a půl déle než bylo v harmonogramu, než bylo domluveno se sanitkama, obecníma úřadama ( zpoždění + otočení ladycupu ) a otázka je kam by jste se propadli ještě v druhé etapě. Popravdě s takovouhle sekerou bychom nečekali ani kdyby bylo hezky, natož v tom počasí co bylo. Za nás jsme udělali jedinou věc kterou jsme mohli, dopočítali jsme vám časy druhé etapy abyste byli vyhodnocení, víc udělat nešlo.
Bohužel jak už jsem psal. LadyCup byl, je a bude vždycky problém. Letos nám hodně pomohlo předbíhání v čk kde to šlo a příště povolíme i to co někteří praktikovali - předjet lidi před startem. Je to sice blbý, nedělá se to ale jedině tak propadání ladycupů zmírníme. Problém samozřejmě budous tále RZety jako Rajské kde se před čk a startem dá těžko předbíhat.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:23.10.2010 00:03:26 


Ahoj Romane, musím zareagovat na tvůj příspěvek k Ladycupům. Jestli jsme měli, nebo neměli nějakou sekeru lze snadno dohledat na jízdním výkazu posádky. Jak jsem již uvedl, snažili jsme se opravdu dodržovat pravidla silničního provozu a proto jsme dojížděli na start většinou v našem čase, maximálně o 1, nebo 2 minuty dříve. Předpokládám, že ostatní Ladycupy museli mít předčasné příjezdy větší než my. Žádnou jinou opravu jsme cestou neprováděli a v kempu mezi etapama jsme se zdrželi akorát tím, že v časovce nikdo nebyl a než jsme někoho našli tak to pár minut trvalo.Ttrvalo to dokonce tak dlouho, že už bylo několik minut po našem čase příjezdu do ČK, když jsme konečně tu slečnu našli. To jsme ale vyřešili a penalizaci jsme za to nedostali. Následovala akorát pauza na záchod a ani jsme si nedotankovali a jeli jsme hned zase na start II. etapy. Před příjezdem do 4. RZ jsme měli naše první a jediné spoždění 10 min. způsobené tech. závadou. Po příjezdu na Start 4. RZ už pro nás ale závod skončil.


1880+158 (2038)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 20.10.2010 12:03:45 


Ahoj, předně bych chtěl poděkovat všem pořadatelům za další ze super Běšinských srazů. Erzety byly skvělé, oběma se nám moc líbil Koráb, bylo to suprové svezení a ani nám nevadilo že jsme kvůli tomu museli absolvovat delší přejezdy, protože to stálo za to, svezení skvělé, všechno kromě počasí a synchronů v převodovce fungovalo jak mělo
K Lady cupu bych dodal že i my jsme s Májou dojeli do cíle první etapy čtvrt hodiny po odstartování do druhé, ale to už bývá pravidlem několika posledních srazů, takže žádné překvápko se nekonalo a trestné se nám za to nepočítaly takže vše v pořádku. Je tedy fakt, že jsme se hned otočili a během minuty jeli do startu a zase dál na Koráb :o)
Přejezdy se daly celkem v pohodě stíhat, jednou jsme jeli za traktorama skoro pět minut, ale stihli jsme to. Jediný přejezd který byl podle mě špatně spočítaný byl mezi prvním průjezdem RZ Úloh-Rajské a průjezdem té samé RZ Lady cupem, kdy na přejezd bylo 17 minut (stejně jako potom na přejezd z této RZ do cíle v kempu, což bylo o dost kratší). Po cestě byly šraňky, kdyby jsme čekali na vlak, tak by to už asi nevyšlo, a ještě v tom dešti a serpentýnách člověk nechce moc riskovat.
Propadání stále hlouběji do startovního pole není podle mě o přejezdech (kde jsou ty časy minimální), ale o předbíhání u časových kontrol (které bylo tentokrát poprvé povoleno, což je super nápad :o))) a hodně nás to urychlilo), kde jsme se cpali dopředu, zatímco jiné ladycupy třeba čekaly ve frontě a tím ztrácely čas. Přelepovat čísla, předělat délky pasů na jiného řidiče se dalo ve frontě před startem RZ, takže taky žádný problém.
Prostě my jsme s Lady cupem neměli žádný problém a jsme rádi, že je, je to totiž jedna z mála možností kde se Markéta pěkně sveze a moc by nás mrzelo jeho zrušení i když chápu že je to pro pořadatele práce navíc a je to takové hektické.

Zrovna jsme se o tom po konci závodů bavili, že Vás obdivujeme že Vám ty bláznivý ženský stojí za ty komplikace. Nebýt Lady cupů, vše šlape jako hodinky na čas, žádný předčasný příjezdy do časovek, žádný předbíhání, žádný pozdní starty do druhé etapy. Takže opravdu musím poděkovat a zároveň doufat, že Vám tolik energie ještě vydrží. Maja :o)

Ještě musím zvláště poděkovat pořadatelům kteří startovali RZ a byli tam v tom dešti a zimě.
Super sraz a těšíme se na další Jirka a Markéta


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:19.10.2010 22:35:25 


Máte tu výsledky závodu, zbytek zítra. Jdu spát


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 19.10.2010 19:14:54 


Lady Cap jezdíme pravidelně už řadu srazů a nikdy se nám nestalo že by jsme nestiíhaly nějakou RZ nebo časovku. Je pravda že je to o předjíždění ostatních, jak píše Ali, ale je to i o posádce. Letos jsme dokonce stíhali opakovaný start na korábu, kdy jsme čekaly na odstranění auta z první zatáčky cca 5min. Příjezd do kempu cca půl hodiny po startu do další etapy, a to jsme si ještě stihli dojít na záchod a dotankovat. Přejezdy v rámci pravidel i když mimo obec i víc a do startu poslední RZ jsme za sebou měli ještě několik aut. Stíhat to šlo i s rezervou. Je pravda že technická závada byť opravitelná snadno se lehce stane koncem srazu, Al e je to zase na posádce. |Číslo má na palubce každý, tak může zavolat že měl poruchu, opravil to a jede dál a že jede i LAdy Cap. Roman se hned dozví že se mu auto opozdilo a může dát vědět pořadatelům že ještě auto dorazí. Pokud to tedy neni po půl hodině za posledním. Takže je to zase jen na posádce, protože jak znam Romana, nikdy by neřekl: Hele nestíháme, tak to zabalte a jedte do kempu.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:19.10.2010 15:03:50 


Ještě že bylo LadyCapu dovoleno jezdit do časovek dřív, je fakt že kdyby jsme nepředbíhali nejen na časovkách ale pokud to šlo, tak i na startu, za což všem děkujem, že nenadávali a v klidu nás pustili tak by jsme se asi do cíle vrátili bůhví kdy..


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 19.10.2010 09:37:49 


Venni - tam nebylo 10cm, ale podstatně míň, řek bych že tam neprošel ani papír Když sem to viděl, tak sem už už čekal ránu a najednou se to zastavilo


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:19.10.2010 08:52:52 


S LadyCupem byl, je a bude vždycky problém. Už jsme i několikrát řešili že ho zrušíme, proti čemuž jsem ale zas já. Nemůžeme posunout harmonogram tak, aby to vyhovovalo ladycupům - dělat větší pauzyv kempu a tak, bylo by nefér kvůli 7 posádkám natahovat čas závodu všem.
LadyCupy se propadají stále hlouběji do startovního pole a máte-li ještě nějaké technické problémy, může se stát že se pak nevejdete do časů RZ. Bohužel tohle nejsme schopni ohlídat, museli bychom posádky obvolávat jestli ještě jedou nebo ne.

Každopádně všichni ostatní z LadyCupů to stihli. Je divný že i když jste startovali všichni za sebou, nějakým záhadným způsobem jste se museli ukrutně propadnout i proti ostatním ladycupům a tahle "sekera" musela podle mně být minimálně půl hodiny. ( 25 minut byl návrat na Koráb pro druhého řidiče a vy jste nestihli v druhé etapě ani první průjezd.) Jestliže to ostatní stihli, museli tam být minimálně o půl hodiny dřív a stále nestartovali úplně poslední, takže na Koráb dorazili o více než půl hodiny dříve než vy. Protože Koráb byla první rychlostka v druhé etapě, pravděpodobně jste tuto "sekeru" nabrali již v první etapě a startovali jste dlouho do druhé etapy, k tomu ještě oprava plynu. Otázka je jak k tomu došlo. Napadají mně jen tři možnosti:
Buď jste opravovali vícekrát a tedy více pozdních příchodů do čk, nebo jste opravovali mezi čk a start ( tedy zpožděný start, ale bez penalizací, protože do čk jste přijeli včas. Samozřejmě tohle je při závodu zakázáno). Poslední varianta co mně napadá je, že po příjezdu z první etapy jste hned nevystartovali do druhé ale dali si chvíli pauzu. Tyhle tři varianty jsou asi jediné možné jak mohlo dojít k tomu k čemu došlo.

Tohle všechno jsou věci, které dokáží nabořit propočtený harmonogram. A jsou to také přesně ty důvody proč bychom LadyCup nejradši zrušili ... Na druhou stranu fandíme všem holkám, které se chtějí posadit za volant a zazávodit si.

Dokud LadyCup bude, bude to vždycky honička bez oddechu a popravdě asi vždycky může nastat tahle situace.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 19.10.2010 00:25:21 


Asi budu první, kdo nebude jen chválit, tak mě neukamenujte. Rz byly dobrý jako vždy. Koráb byl naprosto senza a na Rajský už mám asi přebujelý pud sebezáchovy. Ale co bych trochu vytknul byly časy na přejezdy. Pokud by se mělo jet opravdu max. 50 v obci a max 90 mimo obec, tak to bylo hoooodně na hraně. Stačilo potkat traktor, kterej předjedeš až po 500 metrech a už se to nestihlo. To nemluvím o tom, že Lady cupy neměli žádný čas v kempu mezi etapama, protože přijeli a okamžitě museli startovat do druhé etapy a i tak startovali s hodinovým spožděním. tím pádem se stalo, že kvůli tomu, že jsme přijeli na strat 4. rychlostky s 10ti minutovým spožděním ( kvůli prasklé struně na plynu) což by měla být určitá penalizace, tak se stalo, že jsme už vůbec neodjeli celou druhou etapu, neboť pořadatelé sbalili starty i cíle a odjeli do kempu. Takže jsem si odjeli jen půlku celého závodu a dost nás to mrzelo. Schvalně jsem zkoušel jet ty přejezdy předpisově a opravdu to bylo s chlupem s rezervou max. 30 sekund, kdy jsme ještě měli přelepovat čísla, předělat délky pasů na jiného řidiče no prostě to nešlo. tak snad to bude v tomto ohledu příště lepší. Ale jinak super srázek jako vždycky. Pajaskoda


Unregistered
 Re:18.10.2010 22:50:11 


diky za video super a korab dolu sice je to pekne ale bez ramu si to vzit na tryko je nerealne to jako rajska to same to by bylo zadelano na maler . dolu nepotrebuji tolika koniku


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 18.10.2010 21:11:59 


já tam nestál, taky sem se klouzal todle točili naši.. jinak je to jen první část, cca půlka, jestli se mi povede nějak dát dohromady zbytek videí tak ho taky nahraju..třeba tam ta lada je taky nepamatuju všechno


590+5 (297)Ulccinen (Registrovaný)
  
 Re:18.10.2010 21:02:26 


Stál jsem cca 10 metrů nad tebou Ulccinene Jinak Live to vypadalo lépe což? PS:škoda že nemáš natočenýho žlutýho VFTS,ten byl zaručeně nejblíž u stromu,počítám že 10 cm


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 18.10.2010 20:37:55 


já mam teda opačnej názor než hodně z vás a sice že koráb mě zatim ze všech erzet co sem jel bavil nejvíc.. takle pěkně sem se v životě nesvez mno a tady posílam první část videí snad už to pujde. http://www.youtube.com/watch?v=H5soYXMylDM


590+5 (297)Ulccinen (Registrovaný)
  
 18.10.2010 20:09:35 


fido: Jasně to plně chápu že by se to nemohlo poslat dolů že by to bylo o průser ale jako myšlenka dobrá. Ale Úloh by dolů šel ne


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 18.10.2010 20:06:36 


že by píst? http://www.youtube.com/watch?v=kadZiZhGH7o



4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
Celkem záznamů: 237 (Zobrazeno 31-45)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:300
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:98016
Celkem návštěv:172971090

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393