ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!1901 – 2001: Sto let sportovních úspěchů

1901 – 2001: Sto let sportovních úspěchů

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2010

>

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.01.2010 - Změněno: 30.05.2010

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání




Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-skodateam2010

Jaro 2010
aneb jarní tání zlepší sání
30.4. - 2.5.2010 kemp Běšiny

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-plakat


Hlavní sponzor srazu:
Úvodní stránka-211



Registrované posádky v kempu (39kb)
Výsledky závodu o Jarní pohár Škodateamu 2010 (114.5kb)
Výsledky Sprint (21kb)
Soutěže v kempu (32.5kb)


Ceny:

Na kukačku do kempu: 50 Kč. Děti do 150cm zdarma
Veteráni: 150Kč do roku výroby 1963 včetně, 50Kč předválečné vozy
Tuneři: 300 Kč při platbě do 16.4..2010, 375 Kč zaregistrované posádky - platba na místě., 450 Kč nezaregistrované posádky
Start do závodu: 700 Kč při platbě do 23.3.2010, 900 Kč při platbě do 16.4.

Startovné a vjezdné předem zasílejte na účet 35-9976050297/0100, variabilní symbol přidělené start. číslo. Neposílejte na adresu!

Program:
PátekZávodící
PátekNEzávodící
12:00 - 16:00Administrativní přejímka12:00 - 22:00Příjezd
15:30 - 18:00Technická přejímka
16:00 - 18:30Seznamovací jízdy
18:00 - 19:00Jízda zručnosti18:00 - 19:00
Jízda zručnost
20:00 - 20:15Rozprava noční orientační závod20:00 - 20:15Rozprava noční orientační závod
20:30 - ??:??Noční orientační závod20:30 - ??:??Noční orientační závod
SobotaZávodícíSobotaNEzávodící
7:30Otevření kempu7:30Otevření kempu
9:00 - 11:00Soutěže v kempu9:00 - 11:00Soutěže v kempu
- Kdo nekrade není Čech"- Kdo nekrade není Čech
- Opilý řidič veselý vrah"- Opilý řidič veselý vrah
- Nejhlasitější výfuk- Nejhlasitější výfuk
- Nejhlasitější aparatura- Nejhlasitější aparatura
9:00 - ??:00Prodej náhradních dílů a příslušenství9:00 - ??:00Prodej náhradních dílů a příslušenství
9:00 - ??:00Čipování řídících jednotek "CIMBU"9:00 - ??:00Čipování řídících jednotek "CIMBU"
9:00 - ??:00Předváděcí SHOW - vyklepání důlků na voze9:00 - ??:00Předváděcí SHOW - vyklepání důlků na voze
9:00 - 12:00Předvedení policejní techniky9:00 - 12:00Předvedení policejní techniky
11:00 - 11:30Rozprava s jezdci13:30 - 14:00Spanilá jízda
12:00 - 13:50Start závodu o jarní pohár14:00Příjezd na klatovské náměstí
12:40 - 14:30RZ114:00 - ??:00Návštěva Klatovské pamětihodnosti ZDARMA
13:30 - 15:20RZ215:00 - 15:30Vyhlášení nejhezčích vozů srazu, výfuk, aparatura
13:55 - 15:45Příjezd servis kemp Běšiny??:??Odjezd do kempu
14:45 - 16:35Odjezd servis kemp Běšiny
15:25 - 17:15RZ3
16:15 - 18:05RZ4
16:40 - 18:30Cíl závodu
21:00 - 21:15Promítnutí videoklipu srazu21:00 - 21:15Promítnutí videoklipu srazu
21:15 - 22:00Vyhlášení všech výsledků, předání pohárů21:00 - 21:15Vyhlášení všech výsledků, předání pohárů
22:00 - ??:00Volná zábava s rockovou kapelou22:00 - ??:??Volná zábava s rockovou kapelou
NEDĚLEZávodícíNEDĚLENEzávodící
07:00 - 11:00AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy07:00 - 11:00AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy
10:00 - 11:30Dvouproudý sprint10:00 - 11:30Dvouproudý sprint
12:30 - 13:00Vyhlášení výsledků sprintu12:30 - 13:00Vyhlášení výsledků sprintu
13:00Ukončení srazu13:00Ukončení srazu

Zajistili jsme pro Vás od firmy CIMBU autosport speciální ceny na přechipování řídících jednotek!
Firma "Cimbu" je záruka kvality, samozřejmě s "papírem" a zárukou! Chipovat se dle zájmu bude již v pátek a samozřejmě celou sobotu!
Ceny chiptuning Běšiny 2010 (21.5kb)
Podívejte se také na grafy výkonu a kroutícího momentu

Chcete se svézt jako spolujezdec s předjezdcem? Napište na e-mail petr.sauer@tiscali.cz. Napište jméno, příjmení, věk, telefon a zde jste již někdy jako spolujezdec jeli nějaký závod.

- Plakát srazu - pomozte nám šířit reklamu (1.1Mb)
- Stanovy jarní pohár Škodateamu
- Registrace na sraz
- Soutěž o chaty
- Rezervace chatek


Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-mapa závodu net1

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-křenice net1

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-Luby net1

Změny oproti podzimu zvýrazněny tučně. Pár změn pro zvýšení bezpečnosti, ...

Zásadní změna bude v hlídání dodržování bezpečnosti provozu. Prohřešky budeme trestat nekompromisní diskvalifikací a zákazem startů v dalších ročnících!

Co ještě víme ?
- Registraci spustíme v polovině února. Datum ještě upřesníme. V březnu soutěž o chatky
- Budeme nuceni mírně podražit startovné, finální kalkulace ještě není. Zvažujeme pojištění v ceně pro ty co nemají
- Počítáme pouze se dvěmi delšími RZetami. V součtu km po uzavřené trati bychom si měli ale polepšit. Vše ale zatím v jednání, uvidíme ...
- To je zatím vše co víme


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 212 [ Zobrazit 15 ]
 Re:31.05.2010 14:43:55 


A to jsi viděl v křišťálové kouli nebo v článku "Podzim 2010 aneb poslední sraz bez fridexu"?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:31.05.2010 14:40:27 


Viděl bych to tak na 15.-17. října


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 31.05.2010 12:32:49 





2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:31.05.2010 11:19:56 


Od pátku do neděle


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:31.05.2010 09:46:26 


Ještě bych doplnil Pístovu informaci, že na podzim 2010.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:30.05.2010 20:56:12 


jasne na podzim


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 30.05.2010 19:54:19 


Už se ví kdy bude podzimní sraz?


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:výsledky11.05.2010 10:40:53 


Výsledku jsou ke stažení o kousek výš, nad programem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 video a fotky11.05.2010 09:34:01 


Konecne sme se dokopali a hodili videa s fotkama na nas web: http://www.ravocar.cz , tak muzete kouknout... Kdyby jste nekdo chtel fotky ci video v plnem rozliseni, napiste nam do knihy nastev a domluvime se


828+3 (415)m110r (Registrovaný)
   250-352-150
 výsledky10.05.2010 17:40:38 


Ahoj taky se přidávám s díkem za vydařený sraz jen by mě zajímalo jestli jsou někde k vidění výsledky nejhlasitějšího výfuku a hudby??


1121+28 (1149)bigmanas (Registrovaný)
   
 10.05.2010 02:03:50 


Tak na našem kanále YouTube je rozstříháno téměř 450videí závodících posádek z RZ1/3.
Pár věcí:
1) pokud někdo uvidí špatně pojmenované video, tak mi to může oznámit na info@sibra-motorsport.cz nebo přímo do komentáře videa na youtube - opravím
2) pokud někdo chce, aby jeho video bylo vymazáno a nebylo dál zveřejňováno, ať mi to oznámí do konce května na stejný e-mail
3) pokud někdo chce originály svých aut, ať mi pošle čísla posádky opět na mail info@sibra-motorsport.cz , zpět pošlu mail s odkazem na stažení
4) jiná další videa, než co jsou na YouTube nemám, takže nemá smysl se ptát
5) už nevim, co bych psal dál, takže se všichni můžete mrknout na http://www.youtube.com/user/sibramotorsport


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Video08.05.2010 13:20:15 


jj, koukal jsem. Už jsem to dal na stream. Než se mi to podaří rozchodit tady, tak tady máte odkaz:
http://www.stream.cz/video/466126-celostatni-sraz-skoda-jaro-2010-besiny-u-klatov


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Video08.05.2010 11:03:33 


Neni to video nekde ke stažení? z Youtuby to smazali protože bylo moc dlouhy


357+10 (183)JirkaF (Registrovaný)
    100003314
 Re:07.05.2010 22:37:13 


UMíček prosim ber to jako sraz a ne jako rally nikdy to nebude rally besiny ale pokazde sraz skoda a rz je pouze jako doprovodnej program a kdyz to vic neresi, pouze jedno misto nahoru tak uz to neres . budte radi ze se vubec nekde svezem na takhle peknem srazu diky jinde sraz ze zavodama na uzavrene trati nenajdete


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Díky pořadatelům07.05.2010 18:40:43 


Tak já se také musím přidat a poděkovat všem pořadatelům, kteří se na organizaci podíleli, protože sraz neměl chybu, noční orienťák super, krásné dlouhé RZ, všechno šlapalo na 1, prostě paráda. A ještě velký dík štítovákům za spoustu pěkných fotek a super videa! Ani jsem nezaznamenal žádné problémy s neukázněnými účastníky, tak snad se to zase takhle vydaří i na podzim. Velké DÍKY!!!


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 Re:07.05.2010 13:05:22 


Pošli na můj e-mail, rád se podívám


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 07.05.2010 12:37:08 


Mě to vtipný nepřišlo asi z rozhozenosti kvůli času,na pořadí se nic nemění to sme viděli ale přeci jenom jezdí se na čas takže jenom číslo to taky neni,moje chyba byla že jeden z pořadatelů který přišel řekl že nám budou odečteny 2 minuty dále řikal že nic víc už se měnit nebude že je to určitě správně a tak sme nic dál neprotestovali to byla chyba ,ale poučení je že příště jedině a všechno s vámi...Na jiných závodech který jezdíme je na konci itíku přímo tiskopis na podání protestu nechci nijak rýpat berte to jen jako návrh pro příště...rozhodně jedna stránka navíc v itíku nic nestojí a bude klid klidně i pošlu naskenovaný tiskopis z nějakýho našeho starýho itíku když bude zájem...


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 Re:07.05.2010 10:59:07 


Já tě jenom opravím, že to nebyla Šumava, ale Vltava asi 9 let zpátky, kdy se na Špičáku zbořili téměř všichni protože nikdo nevěděl jestli pít na vítězství nebo na žal


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:07.05.2010 09:54:54 


Hmm, nevím kde se stala chyba a stala-li se.
Pro příště tedy je u nás postup následující a píšu to obecně pro všechny a nemyslím to ani zle, ani jízlivě. Jen na Vašem případu chci vysvětlit postup.
Protesty se podávají dokud to jde, pak už je na vše pozdě ... Vy jste protest podali jednou, ten jsme vyřešili. Pokud se Vám ještě něco nelíbilo, stačilo zavolat na můj telefon a protestovat znovu. Tak to bylo i řečeno, volat ... Nevím jak jste protestovali podruhé, podruhé jste nepřišli, nevolali. Pokud jste si o tom jen povídali mezi sebou nebo ste se o tom bavili možná i s někým z pořadatelů, to nic nevyřeší, nedostane se to ke mně a tedy se to neřeší ... Prostě protest podává posádka, mně se to nelíbí, já jdu protestovat, tak jak jste udělali v prvním případě. Když se mi něco nelíbí, mám daný postup a tak postupuju, nelíbí se mi něco, mám volat, tak volám. To že je třeba pokračovat s programem dál je nesmysl, dokud jsou protesty, řešíme je a program se šoupe ... Je jasný že ostatní z toho radost nemají, ale prostě tak to je a vždycky bude.

Je jasný že každým protestem se šoupe čas vyhlášení, nicméně prostě chybičky byly, jsou a budou. Takhle třeba rallye Šumava měla jednou výsledky ve tři ráno. Ale prostě chybičky se stanou na profi závodech, stanou se i u nás, není se za co stydět. Od toho jsou protesty aby se dohledali.

Takhle jsme třeba řešili, že někdo jel pod žlutými prapory, někdo nebyl ve výsledcích - napsali špatně startovní číslo v cíli, vaše 2 minuty - špatně zapsaný čas startu, ...
Pokud se neozvete, časy, penalizace a všechny tyhle věci jste schválili a je to věc přes kterou už vlak nejede.
Platí tady jednoduchá rovnice: Neprotestovali jste = nevíme o problému = problém není = není co řešit.

No, díval jsem se, je-li to tak jak říkáš, stejně by se ve výsledcích nic závažného neodehrálo. Ve skupině byste zůstali na stále stejném místě, v absolutním pořadí byste poskočili ze 16. na 15. místo. Tudíž se tu vlastně bavíme "jen" o čísle na konci řádku bez výrazného vlivu na pořadí.

Předpokládám že jsme toto téma uzavřeli. Vy příště pokud se Vám nebude něco líbit budete protestovat tak jak se má a my to samozřejmě pak musíme řešit, to je jasný. No a já slibuju, že si příště odpustím svůj suchý humor ve style "Měli jste jet rychlejš", ale mně to fakt přišlo vtipný.
Ponaučení pro nás z toho je, že příště ve stanovách budete mít přesný postup jak podat protest, abychom se příště vyhnuli podobným nedorozumněním.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 06.05.2010 23:35:59 


Chtěl bych se zeptat zda při 2 RZ neměl někdo kameru u toho sudu co se objížděl, u toho kravína. Díky


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 06.05.2010 23:07:21 


Moc krásné RZety a už se těšim, až se uvidíme na podzim. Obdivuju pořadatele, že to po loňském podzimu nevzdali.


2352+24 (2376)ZdrubT (Registrovaný)
   
 06.05.2010 21:38:31 


Ještě dodám že já sem v protestu pokračovat chtěl ...ale viděl sem že je to oprvdu marný protože bylo vidět že na práci bylo něco jiného..


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 06.05.2010 21:15:39 


TO Erman: Takže asi takle poloookruhovou nebo okruhovou zkoušku sme nejeli poprvé v životě takže sme si nic neodečítali do 20:45 sme prostest podali protože st nám zapsali čas 5:53 první reakce po pretestu byla že sme měli ject rychleji..no k tomu se nebudu radši ani vyjadřovat po půl hodině ste přišli že se stala chyba a čas je 3:53 hned jsem říkal že čas je stále chybný protože sme rozhodně nezpomalili oproti prvnímu průjezdu naopak (první průjezd 3:43) hned jsem změřil čas podle kamery a čas byl 3:43 abych nikoho nenatahnul zmačknul jsem stopky jakmile se poho auto a ne až u značky fotobunky,nikdy bych nezveřejnovaql kameru v autě jako důkaz ale RZ 1,2,4 naprosoto sohlasí časy podle kamery a časy ktere byli oficiální...bohužel ztratili jsme minimálně 10 sekund je to tak nedá se nic dělat protest jsem podal na špatný čas dvě minuty dolu byli umazány dál si nic řešit nechtělo přeci jenom pokračovala zábava...že..?? o nic nejde jen aby byloi jasno..!!!


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 Fotky a videa ze srazu06.05.2010 21:07:01 


Tak vše co se nám podařilo zachytit do hledáčku foťáku a vidokamery, už je na našich stránkách. a to v sekci SRAZY na http://www.skodaklubstitov.cz


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 06.05.2010 17:17:50 


zajímalo by mě jak to dopadlo ohledně chování závodících na přejezdech? Byl nějaký problém?


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:06.05.2010 16:12:33 


Během týdne dáme dohromady nějaké postřehy a hlavně rozhodneme změny pro závodící od dalšího ročníku. Takže byste měli mít čas se připravit.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:06.05.2010 12:44:01 


Tak máte tu nový výsledky závodu. Už je tu správně RZ2 (původně stejná jako RZ4) a již jsou dopsány jednotlivé skupiny k závodníkům


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:06.05.2010 08:36:35 


Aha už na to koukám. Během hodinky to opravíme a už tam budou i skupiny.
Co se časů týče. O 13 sekund horší čas může být tím, že naší chybou koukáš na výsledky RZ4 místo RZ2.
A co se časů RZ1 a RZ3 týče, málokdo z Vás pochopil že zapsaný čas startu byl pouze orientační aby ste věděli kdy dojet do následující ČK. Startováni jste byli kdykoli to šlo a start byl snímán letmo. Takže klidně zapsaný čas startu plus mínus minuta ... Tudíž nelze tak jako jste byli zvyklí odečíst čas cíle a čas startu a dostat tak čas RZ.

A poslední věc k časům. Výsledky byly prohlášeny za oficiální v sobotu ve 20:45. Do té doby byl čas na protesty a dohledávání časů ve výkazech, v zápisech stanovišť STOP atd ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 06.05.2010 07:42:06 


Tak jsem studoval výsledky a vloudil se vám do nich šotek. V záložce RZ2 jsou časy z RZ4... Jinak děkuji za hbité zpracování, chápu že to neni snadný.


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 06.05.2010 02:58:31 


Já mam zase na RZ 3 taky plus 10 s bohuýel...


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 Výsledky05.05.2010 22:45:01 


Týjo příště budu muset výsledky raději překontrolovat ještě před vyhlášením, protože na RZ2 mám o 13 vteřin víc než na videu a výkazu, to už je docela dost
Důležitější ale je že jsme si s Racemanem dobře zajezdili


357+10 (183)JirkaF (Registrovaný)
    100003314
 Re:05.05.2010 22:05:04 


První výsledky tu máte, bohužel nám úplně nefungují exporty výsledků ... Pokračování a doplnění skupin u celkových výsledků a sprintu zase zítra. Video by snad mohlo být do konce týdne



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 05.05.2010 17:40:28 


prosím o výsledky a video z večera, nějak jsem to přechlastal


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Fotky05.05.2010 14:02:27 


Moc děkuji pořadatelům za super sraz a pro ostatní jsem fotky prozatím naházel všechny na rajče, není to tříděné, hlavně ty z RZty nejsou, a když bude mít někdo požadavek na fotku v plném rozlišení, tak mi můžete napsat na mail jerrom@centrum.cz číslo fotky a já vám jí pošlu.

http://jerrom.rajce.idnes.cz/2010_05_01_-_Besiny_Kemp_a_namesti/

http://jerrom.rajce.idnes.cz/Besiny_jaro_2010_-_RZ_4,_Uloh_-_neprebrana_smes_fotografii./


v případě blbnutí odkazů se proklikejte přes http://jerrom.rajce.idnes.cz/

jinak sem na ftp jsem už něco hodil a zbytek až proberu, tak dodám též.


746+78 (412)jerrom (Registrovaný)
   553829328 
 Re:05.05.2010 06:16:19 


Jen Mejru doplním, zatím jsme zpracovali RZ1, postupně přibude RZ 3 a RZ 4 a fotogalerie.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 04.05.2010 21:14:35 


Videa na www.skodaklubstitov.cz sekce srazy


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 04.05.2010 20:13:55 


Co dodat vse bylo super diky celemu skodateamu za pripravu. prosim pokud nekdo mate video me fabie prosim poslite odkaz na pist2@seznam.cz dekuji mooooc srovname to na podzim na baru


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:04.05.2010 19:30:49 


Abych se přiznal, trochu mi strašila předpověď počasí a moc se mi nechtělo tahat Rapida do deště a bláta. Nakonec jsem se odhodlal a přijel. A i počasí se nakonec povedlo a tím i celý sraz. Takže stále mam 100% účast. A děkuji všem, co se podíleli na organizaci, za skvělou práci


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 04.05.2010 19:21:50 


Taky se připojím s pochvalou, sraz a závody opět neměli chybu, super akce. Pořadatelům třikrát hurá...


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 04.05.2010 15:00:57 


Přidávám se k chvalozpěvu na pořadatele. Sraz byl opět úžasnej a tratě prostě parádní, obzvlášť okruh. Prostě bez chyby na 1* Akorát teda na druhý RZ byl předposlední retardér nějakej úzkej a škarpa hluboká... Jenom by mě zajímala jedna věc, oproti tomu co se dělo na podzim jsem nějak nezaregistroval že by se někdo zmiňoval o nějakých problémech s blbnutím na přejezdech. Znamená to, že jsme zmoudřeli, nebo nás zakážou až dodatečně???


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 04.05.2010 14:56:55 


Chtěl bych poprosit všechny fanoušky a fotografy o Fotky či videa naší Feldy st.č.65

materiál posílejte na email: kabbyracemanufactory@seznam.cz

předem děkuji





534+5 (539)oncle (Registrovaný)
   
 03.05.2010 19:09:59 


Chceme poděkovat všem pořadatelům za skvěle odvedenou práci,
eRZety byly super, hodně diváků, auto fungovalo na 100%
a ani déšť nás nezastavil k cestě na Bednu
Už se těšíme s Terkou na podzimní Běšiny
videjko:
http://www.youtube.com/watch?v=xuaQbBTUoL0


534+5 (539)oncle (Registrovaný)
   
 03.05.2010 16:55:47 


protože nám letos nijak zvlášť nefungovala technika, chtěl bych poprosit o fotky těchto vozů:
53 - stříbrná octavia combi
75 - černá octavia combi
99 - červená 120M
100 - zelená 100
87 - modrá 120M
fotky či videa můžete poslat přímo mě na braba@sibra-motorsport.cz nebo na naše ftp://sibra-motorsport.cz login: fotky.sibra-motorsport.cz heslo:fotky , popřípadě na nějaký weby, kde se nechají sdílet soubory.
Předem moc díky.
Jinak nějaká videa od nás samozřejmě zase budou, ale až tak po víkendu, dřív to nestihnu.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 03.05.2010 16:36:19 


Přidávám se k ostatním. Sraz byl naprosto bezkonkurenční. Moc jsem si to užila, opravdová parádička. Trasy super. Doufám, že na podzim se mám také na co těšit.


65+1 (33)havlik89 (Registrovaný)
   313277696
 Super sraz03.05.2010 15:46:39 


Ahoj, tak sraz byl tak jako vždy naprosto perfektní. Nakonec se i to počasí, tak nějak slitovalo a na to jak špatná předpověď byla, tak to bylo ještě dobrý. Tratě pěkný a rychlý. Děkuji všem, kteří se na tom podíleli


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 03.05.2010 15:13:19 


Taky chci všem moc poděkovat za uskutečnění srazu! Jsem rád že se ještě najdou lidi, kteří něco takového uspořádají a za to jim patří obrovský obdiv! . DÍKY!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2010 14:45:17 


Děkujeme za bezva sraz,sice se nám nepodařilo dojet celej závod..Ale první RZ ano Těším se na podzim


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 03.05.2010 12:22:41 


Pochvala všem pořadatelům, sraz byl perfektní a všechno kromě počasí vyšlo na jedničku


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 On-Board z RZ03.05.2010 12:11:04 


Perfektní sraz ... byl jsem poprvé a jsem spokojen. Mám on-boardy z RZ2 a 3
http://www.youtube.com/watch?v=hWuJ4MfNb8E
http://www.youtube.com/watch?v=n6-O4gWucvs
Nejvíc to asi vystihnul jeden člověk, kterej napsal že by mitfára potřeboval taky jeden plynovej pedál aby to vždycky podržel dýl než já



Unregistered
 03.05.2010 10:10:29 


Pobyl jsem tentokrát (bez auta) asi jen 3 hodiny, ale i tak dobrý - a to počasí, to už není normální, jak se to na tu mokrou bídu těsně před stíhá vylepšit.
A měl bych podnět - tedy jestli to tu někde ukrytý - pro takový jako já, co nevydrží, zavěsit jsem někam galerii vítězů "soutěží elegance".


176+19 (97)Jozka (Registrovaný)
  
 03.05.2010 08:32:38 


Díky všem pořadatelům za skvěle strávený víkend. Dále bych chtěl poděkovat za shovívavost při nedělním sprintu kdy jsem se mohl také svézt. I když nevlastním vůz značky Škoda, velice si vážím každého kdo dělá motorsport s nadšením. Díky Pavel "Suzuki GT-i" Schejbal


30+4 (17)Suzuki GT-I (Registrovaný)
   226082096 
 02.05.2010 22:41:47 


Perfektní sraz a nádherný eRzety!!!! Pořadatelům patří velký dík za výborně odvedenou práci!!! Díky!


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 02.05.2010 22:25:33 


Chtěli bychom poděkovat všem pořadatelům za super sraz a už se těšíme na podzim. Takže ještě jednou děkujeme Kdyžtak kouknětě na http://kingoftheroad.rajce.idnes.cz/Jarni_sraz_Skoda_2010_anebo_jarni_tani_zlepsi_sani_30.4.-2.5.2010/ možná se tam najdete


423+8 (431)HonzaS (Registrovaný)
   308318888  
 02.05.2010 22:13:31 


Díky Díky Díky!!! Už teď se těším na podzim


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Jaro 201002.05.2010 21:41:46 


Zapoměl jsem se přihlásit, ten neregistrovanej jsem tedy já, RST - Radek S.


Unregistered
 Re:Jaro 201002.05.2010 21:22:31 


Přidám se k ostatním , sraz opět pěkný, hezký závody, užili jsme si to a těšíme se na příště.


Unregistered
 Foto02.05.2010 21:20:17 
 Jaro 201002.05.2010 21:18:22 


Děkujeme všem pořadatelům za perfektní sraz, super svezení, a krásnou atmosféru


1970+29 (999)Saskyn (Registrovaný)
    
 Poděkování02.05.2010 18:42:14 


eRmane jako vždy díky za super sraz, se vším všudy I když to vypadalo že celý sraz proprší, nevím jak to pokaždý děláš a zařídíš pěkné počasí, jen škoda že nevydrželo o 2hod déle a při focení a natáčení jsme promokli a jeli po závodu domů
Super sraz, super nálada a dobrá společnost. Těšíme se na podzim...


28+2 (15)Melmen (Registrovaný)
     290 173 534 
 Re:Jaro 201002.05.2010 18:26:11 


Děkuju za opět super sraz. Perfektní práce celého týmu pořadatelů.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:Jaro 201002.05.2010 18:13:16 


Zase je za námi jeden super vydařený sraz,sice nás trošku potrápilo počasí. Hezké RZ a akce v kempu, všem co měli s organizací srazu do činění díky.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Jaro 201002.05.2010 18:06:49 


Děkuji všem pořadatelům za krásný sraz a těším se na další


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 02.05.2010 14:09:28 


Pěkné svezení, super atmosféra. Jednička s hvězdičkou


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 TUNING nebo TUZING?01.05.2010 23:50:11 


I přes ne zrovna optimistickou předpověď počasí se to nakonec povedlo, déšť dal ráno pokoj a celý den bylo krásně. Sraz jako vždy super, lidi, pokec, zábava, prostě ani na minutu jsem se nenudil. Snad jen to hodnocení aut na náměstí... Komise by si měla nastudovat co je TUNING a co je pouze STYLING který mnohdy hraničí s kýčem a TUZINGem. Přišlo mě to divné už na podzim, ale bral jsem to jako nějaké "vykolejení", ale oni to snad myslí vážně.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:sprint01.05.2010 23:18:35 


sprint se jede v Malonicích



423+8 (431)HonzaS (Registrovaný)
   308318888  
 sprint01.05.2010 21:52:06 


Kde se jedou sprinty?
Diky riki


Unregistered
 Vysledky Orientaku01.05.2010 21:09:57 


Vlozite prosim na stranky vysledky nocniho orientacniho zavodu???I ostatnich soutezi???Nejak sme vypalili z kempu bez toho aby sme koukli na tabuli.Jinak super sraz jako vzdy,i kdyz spanila jizda se mi zdala trosicku kratka.Snad se dostanem na sraz i na podzim a mozna se dvema autama. Vlk-1203


Unregistered
 01.05.2010 20:48:18 


Parádní sraz jako vždy..
Budou tu výsledky z Audia a vejfuku ?


71+2 (36)AdamCZ (Registrovaný)
    336975105
 Re:30.04.2010 14:05:31 


Doutnající Pařezy



1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 30.04.2010 09:45:47 


jaká bude ta kapela??


Unregistered
 29.04.2010 22:57:27 


super tratě


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 29.04.2010 19:38:18 


ahoj, prosím zrušit startovní číslo 18 a pokud je to možné o převedení platby na podzimní závod. díky LImsik


85+9 (94)limsik (Registrovaný)
    192-006-966 
 29.04.2010 17:09:33 


Pěkné RZty


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 29.04.2010 16:29:49 


myslim kdo vyhrál z tunerů-starší šádé(rapid...)dík


Unregistered
 Re:29.04.2010 16:19:12 


To mi připomíná - do dnes jsem neviděl pořadí nejhezčích aut z podzimu 2009. Nebo jsem to přehlédl?


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:29.04.2010 16:18:20 


Je 11 kategorií ... V každé vyhrálo jiné


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 28.04.2010 22:03:10 


Kdy začiná registrace do soutěže o nejhezčí auto a jaký auto vyhrálo minule?dík moc


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 28.04.2010 20:06:29 


život bez vejcí....???


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 28.04.2010 19:46:48 


zdravím mužu se zeptat kdy se dozvíme jaké jsou RZ spousta kamaradů se chce jit podívat a zatím neví kam


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 Re:28.04.2010 18:00:47 


Vejce už nehrajou, rozpadli se... ale nějakej bigbeat bude


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 28.04.2010 17:59:52 


Zásadní otázka budou Vejce..?????


770+11 (390)UMíček (Registrovaný)
  
 28.04.2010 15:59:13 


Jestli je ještě nějaká volná chatička ta jí beru předem dík


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:27.04.2010 14:20:49 


Proboha proč zas ta poviná spanilka? Jaký je problém, když na náměstí přijedu třeba o pár minut dřív jako minule?

H. Pokud budeš mít mezi RZetama čas vystavit auto na náměstí v Klatovech, tak se účastnit můžeš.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:26.04.2010 15:06:09 


Takže jako závodící se nemohu soutěže o nejhezčí auto zúčastnit?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:24.04.2010 19:48:52 


Stačí když přijedeš na sraz, registrace předem nutná není. Pak je důležité zúčastnit se spanilé jízdy, na jejím konci se budou auta vybírat a vyhlašovat


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 24.04.2010 19:19:06 


Když chci soutěžit o nejhezčí auto,musim se regisrovst předem?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:22.04.2010 19:01:39 


Zdar, vzhledem k tomu, že na technický musíš mít nalepený čísla, který dostaneš na administrativní, jinak neprojdeš, tak je postup asi nevyhnutelný


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 22.04.2010 15:00:47 


Ahoj muzu jet nejdriv na technickou prejimku a potom administrativni muze to tak bejt?


Unregistered
 chatka21.04.2010 21:37:21 


Ahoj, přenechámi jednu chatku, zatim jsem ji ani nerezervovala..


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 Re:21.04.2010 17:47:59 


MATTESS: To je nápad!


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Chatka20.04.2010 10:00:00 


Super, beru! Můžeš ji ještě teda rezervovat? A jak správně řekl píst,... srovnáme to na baru


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 19.04.2010 22:56:29 


také přenechám chatku, sice ji ještě nemám rezervovanou,ale v soutěži jsem nad čarou tak mám asi nárok nebo se pletu?


941+16 (957)liter (Registrovaný)
  
 Re:19.04.2010 16:42:20 


Jo jo už si ji vzal Píst.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:19.04.2010 14:09:14 


tak super, konečně mi potvrdili i další účast na srazu, tak bych taky chatku bral. Ty jsi ji už asi slíbil Pístovi, tak kdyby někdo měl místo v chatce nebo celou, tak ji také beru na 100 %


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 Re:18.04.2010 17:41:29 


beru chatu na 100% diky srovname to na baru


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 17.04.2010 21:56:40 


Já se zas chatky vzdám, protože kamarádi ji odřekli, a já se vejdu jinam. Tak pokud budete mít někdo zájem.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Chatka17.04.2010 21:27:01 


Ahoj,nemá někdo místo v chatce pro 2stálé účastníky??? Protože jsme zůstali z týmu jen jediné auto, nesoutěžil jsem o chatku a teď mi došlo, že by se hodila)) Samozřejmě se podělíme o náklady


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 17.04.2010 20:17:33 


zdravím platil jsem ve stredu startovné a ještě to nemam potvrzene u registrace. platil jsem ho v KB. podle papiru co jsem dostal v bance jsem udělal vše jak jsem měl. diky moc karllos


576+27 (301)karllos (Registrovaný)
  
 Re:15.04.2010 19:13:20 


A co rozdat nezávodícím vstupenky při příjezdu u registrace?


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:15.04.2010 11:51:01 


Já bych v tom komplikaci neviděl, když pojedem před 12hod. jako vždy, tak každému autu se srazovým číslem kdo si řekne je dají. Dle mě na tom vůbec nic není. Kdo se pojede čistě podívat na RZ, tak si je logicky brát nebude a pochybuju že se tam auto zastaví u brány pro ně 2x. Myslím že to nehrozí, závodící mají svých starostí dost a nikdo jiný v kempu není. Nedával bych to jen těm co by si pro t přišli, ale jen odjíždějícím autům.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:15.04.2010 06:46:46 


No. popravdě je budeme zase rozdávat v kempu před odjezdem z několika důvodů:
- Je to pro nás jednodušší
- Pokud je dáváme při odjezdu nestane se, že bychom někomu dali dvakrát - že by si dvakrát přišel
- Nestane se že dáme lístek někomu jinýmu, ne ze srazu

Je mi jasný že pokud chcete jet svůj program, je to velká komplikace


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:14.04.2010 17:25:33 


... nebo jedou dřív, aby taky viděli něco ze závodů na buzerplacu


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:14.04.2010 13:23:09 


Super potěšilo mě jedno pivo zdarma které ušetřím protože platbu předem jsem neudělal a nevím zda vůbec auto pojede. Mám jednu připomínku jako nezávodící. Vstupenky na Klatovské památky budou rozdávány při odjezdu z kempu a nebo při příjezdu do Klatov na náměstí? Jde mě o ty co se bojí o auto a jezdí solo dřív. Díky.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:12.04.2010 22:00:09 


Místo se nemění. Hlavní důvod přesunu je, že jsme měli pátek hrozně našlápnutý a zvláště závodící posádky pro jedno nestíhali druhé. Takhle to budete mít více v poklidu.
Již jednou jsme sprint v neděli jeli - přesun kvůli počasí. Věřím že takhle je to lepší pro všechny zúčastně. Pro nás je také výhoda více času na jednotlivé věci v pátek, na druhou stranu trochu problém je že musíme sehnat lidi i na neděli a normálně fungovat ... Ale věřím že je to pro dobro věci a jsem rád že se díky této změně stihneme při vyhlašování rozloučit ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 12.04.2010 20:40:46 


Co to, proč to??? Sprin na neděli???
Kde se pojede jestli to není tajný!!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:12.04.2010 07:11:36 


A hele, to jsi mi docela potěšil


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:11.04.2010 23:08:22 


Jo vidíš chybička se vloudila Informace nebyla správná ani jedna Už je to opravené



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:11.04.2010 22:58:25 


Od kdy jsou změněny ceny vjezdu?
U registrace jsou ceny 300 (do16.4.) /400/500 a zde jsou 300 (do 23.3.) / 375 (do 16.4.) /450 ?


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:11.04.2010 22:43:41 


Máte tu kompletní program blížícího se srazu. Všimněte si hlavně přesunutí sprintu na neděli !


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 22.03.2010 18:56:48 


Kdy bude ta soutěž o chatky?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 21.03.2010 21:30:27 


tak plakát na autě


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:Škodovkář tělem i duší17.03.2010 10:43:25 


== > H.:nee, Vojtíka, 4 roky


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Re:Škodovkář tělem i duší17.03.2010 10:18:08 


=>Flower: Kterého bratrance myslíš? Vláďu nebo Stancka?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:16.03.2010 21:22:23 


Jo tak to je mazec! Doufám že ve výchově taky nic nezandebam a Jeník bude minimálně takovej



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 16.03.2010 20:58:45 


to je hustý


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Škodovkář tělem i duší16.03.2010 18:54:46 


Výborný video supr klučina, jako by tam seděl muj bratranec


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 16.03.2010 18:24:17 


Mazec


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 Re:Škodovkář tělem i duší16.03.2010 17:15:05 


Teda já mam škodovky hodně rád, ale jídlo je jídlo...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Škodovkář tělem i duší16.03.2010 15:32:42 


Tak ten je fakt výbornej


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Škodovkář tělem i duší16.03.2010 11:19:34 


Tak tohle je super video, kde je vidět že láska ke škodovce je srdeční a už se s tím člověk musí narodit
http://www.youtube.com/watch?v=qwYZuFrJObY
Romane měl bys mu zaslat pozvánku na sraz


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 12.03.2010 16:34:29 


jo to je jasný


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:12.03.2010 08:34:54 


Možná bych to upřesnil - věk nevadí, pokud bude řídit někdo jiný


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 11.03.2010 22:21:08 


tak já si počkám,zatim díky moc


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:11.03.2010 21:25:37 


Místo vyhlášení ještě řešíme. S největší pravděpodobností bude v cíli spanilé jízdy tunerů. Věk nám nevadí


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 11.03.2010 20:37:31 


a naposledkde je to vyhlášení? v kempu?a můžu se přihlásit na svoje jméno i když mi neni 18?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:11.03.2010 19:54:33 


v sobotu kolem 15 hodiny


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 11.03.2010 18:31:27 


a vyhlášení je kdy?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 Re:11.03.2010 09:16:14 


jj tyhle soutěže jsou v sobotu


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 10.03.2010 22:55:00 


Chtěl jsem se zeptat,na soutěž o nejhezčí auto a nejhlasitější výfuk mi bude stačit jenom když se tam stavim v sobotu?


689+16 (352)škodovkář (Registrovaný)
  
 16.02.2010 00:30:06 


No a to je spravny


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:13.02.2010 19:03:31 


No. Přečtěte si stanovy co píšeme že budeme dělat před startem závodu. Vězte že to myslíme smrtelně vážně a proto doporučuji májové oslavy až v sobotu


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 12.02.2010 11:16:01 


ja sem taky pro oba dny


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:12.02.2010 09:23:52 


Já na oba dny


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 11.02.2010 23:17:05 


Já se taky přikláním na sobotu!!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:11.02.2010 15:55:42 


ja bych byl pro sobotu kdo ma pak zavodit to nejde alkohol za volant nepatri jen je skoda majky chodim uz leta tady u nys ale hold budu chybet snad mi nedaji padaky na dalsi rocniky


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 10.02.2010 22:51:28 


Jsem pro sobotu


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Májka10.02.2010 22:45:16 


Jen takovej dotázek. Jak to bude s májkou? To se bude zapíjet v pátek? nebo jí přeložíme na sobotu?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 09.02.2010 17:55:40 


Dik jsem si nevsiml


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:09.02.2010 14:58:22 


Tak pro ty co chtěli vědět termín spuštění registrace najdou odpověď na úvodní stránce



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 08.02.2010 19:00:33 


hmmmmm.... kdo si počká ten se dočká!!!



1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 08.02.2010 18:23:37 


Tak to nebudš spát asi hodně dlouho.


Unregistered
 07.02.2010 14:34:50 


nemužu z toho spát


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 07.02.2010 14:34:35 


auž ví někdo kdy bude spuštěna registrace?????????


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 03.02.2010 15:41:37 


Tak Humpolec presunul datum na 23.4. - 24.4.2010 takze dobry.


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:Retardéry03.02.2010 15:38:27 


Naprosty souhlas..sam bych to nenapsal lepe.. doufam ze to nekdo vezme na vedomi


365+1 (183)chvalis (Registrovaný)
   
 Re:Retardéry03.02.2010 08:57:06 


Jj, o tom jsem psal níž


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Retardéry02.02.2010 22:09:15 


Retardéry bych některé klidně utáhnul, ale hlevně bych většinu rozšířil ještě o jeden sud. Jednoduchý retardér má význam na širší cestě kde se dá utáhnout, ale na případě Rajské, kde je cesta na šíři auta, je retardér spáš problém. Auto se dostává blízko krajnice a pak neni daleko od rány. Argument Písta, že když se retardéry utáhnou, budou lidi rencat je tak trochu mimo. Uvědomte si, že retardét je proto aby zpomaloval a proto je utaženej. Je to především pro to, aby nedošlo k situaci, kdy bude muset pořadatel řešit problém, že se někde někdo rozsekal v plný palbě. Závodí se na trati která je pro všechny úplně stejná, takže pokud na RZ bude 10 retardérů tak je to pro všechny stejné a pak je na každým jak se s tím popere. Je snadné jet 150 po RZ kde je rovima. Ale dá se závodit i na zamotaných RZ o rychlostech 45km/h. A věřte mi je to mnohem větší požitek


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:02.02.2010 08:13:24 


JJ. Buď jeden hasičák 2kg, nebo dva krát 1kg. Každopádně nejsou povoleny hasící "spreje"


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 02.02.2010 00:38:32 


Jasne ze lze Sam to tak mam


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 01.02.2010 23:05:16 


Chci se zeptat zda je možno mít 2*1.kg hasičák, místo 2.kg ?


2352+24 (2376)ZdrubT (Registrovaný)
   
 Re:01.02.2010 13:09:15 


A ještě tam v sobotu jedna škodovka po tom retardéru zbořila a vyvrátila můstek, o tom se ani moc neví.
Ale černá kronika asi není smyslem této diskuze. Spíše je třeba poukázat na to, aby retardéry opravdu plnily svoji funkci auto zpomalily výrazně.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:01.02.2010 13:02:13 


Zmíněný Koráb se zmíněným retardérem se jel v roce 2008 jako dvojdenní závod do vrchu. Ve snaze udělat trať co nejdelší byla projednávána varianta na Vejpřahách doprava a pokračovat ve směru na Mezholezy až na horizont, kde je odbočka k rozhledně. Tato silnice však nebyla k účelu závodů uvolněna, proto byl cíl, v přetrvávajícím zájmu o co nejdelší trať, umístěn až do poslední pravé před Vejpřahy. Aby se do křižovatky nejezdilo rychle, byl těsně za cílem umístěn retardér. Slovo těsně v tomto případě znamená jednotky metrů. Retardér byl tvořen Dvěma řadami pneumatik a byl v pravé zatáčce. Projíždějící auto nenutil zpomalit sám o sobě, jen ho směroval přímo do lesa. Průjezd tímto retardérem byl pak velké dilema. Držet až do cíle a skrz retardér ve stopadesáti hup do lesa, nebo brzdit 30 metrů před cílem? Jak víme z výsledků, každý se s tím popasoval jinak. Také jsem to tam v jednom průjezdu zkoušel projet nadoraz, ale ve strachu z blížících se stromů jsem cukl volantem o zlomek vteřiny dřív a výsledkem byl kus uraženého nárazníku.
Pro druhý závodní den, po zmíněné těžké havárii černé fabie, byl cíl přesunut z tohoto retardéru o 100 metrů níž, do míst, kde ho známe ze slalomů a v retardéru už se nezávodilo, plnil jen funkci zpomalení před vjezdem na křižovatku, jak píše Píst. Navíc, jestli si dobře pamatuju, tam pak byly i nastaveny velké postihy snad i ve formě vyloučení za kontakt s tímto retardérem, ale nikdo už samozřejmě neměl žádnou potřebu v tomto retardéru kus za cílem jezdit rychle.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:01.02.2010 12:31:35 


A kdo tě nutí? Ubereš, pokocháš se, pokecáš s místníma u trati


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:01.02.2010 11:54:16 


No celkem vlastně nic, jen mě přijde zbytečný u toho závodit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:01.02.2010 10:59:23 


Co máš proti šumavský krajině?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 01.02.2010 10:54:55 


No můj dlouhobý názor pro tratě v běšinech je ten, že by měly být pomalejší Přeci jen, jezdí tam stále ještě většina seriových aut a lítat s nima rychle mezi stromama asi neni uplně ideální. Navíc se slabou seriovkou můžeš někoho s nabroušeným autem ale oběma rukama levýma dohonit jen na technické trati. Kdo jezdit rychle rovně, má možnost na sprintech. Takže za mě - retardéry na rychlých místech ano, v dostatečném množství a řádně utažených Protože nevim jak vás, ale mě nebaví držet půl minuty plný plyn, nudit se u toto a koukat po krajině


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:31.01.2010 20:43:04 


dobra ale proc tam byly problemy kdyz ten ret. byl uz za cilem a byl jen proto aby se najizdelo na hlavni v klidu kdyz udelame ret utazene tak tady pristi rok bude kritika ze to bylo utazene takze si nevyberesale to by se tady mohlo resit do nekonecna proc ta rz byla do kopce mam slabe auto , co jedu nebo so jsem jel tak vsude vetsinou byli jednoduche retardery . v besinach se jedou co pamatuji jen na strazovsku byl jednou dvojtej a dotet to nikomu nevadilo.


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:31.01.2010 19:09:23 


Na Korábu byl ten retarder jenom dvouradej, to je největší zlo a totální nesmysl, stál jsem u něj celej den ( dělal jsem časoměřiče) a ten s Fábií nebyl jedinej kdo měl problém.

Na Rajským ten retardér jinak udělat nejde, ale chtěl jsem naznačit, že než takovej rozhazovací, tak skoro radši žádnej


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:31.01.2010 18:20:31 


musim reagovat To VHML na korabu jsem byl a o te fabii vim hodne retarder tam byl az prilis utazenej ale ten z fabkou vubec nebrzdil a pokazde ho rozrazil . ret. byl az po cilovej fotobunce nemuzes to takhle srovnavat kdyz je nekdo m------ tak proste jakejkoliv retarder nepomuze . leda je delat z betomovejch skruzi a pri jakemkoliv kontaktu by bylo auto pomackane. retardery se delaji uz leta stejne a nikdy proti nim nikdo nerek ani slovo.a mohl na kazde rozprave se kazdy muze verejne prihlasit a rict nazor na rzty. pokud si dobre pamatuji tak se jeste nikdo neozval . viz na rajske ten ret pred vesnici jak bys ho udelal jinak je to tam ouzke ze jsme radi alespon za takovej . no ale necham vaz dale diskutovat rad si to ctu a premelslim co se dela spatne


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 31.01.2010 14:50:57 


Já bych dal místo redardéru přez obec přikázanou 50tku a bylo by po starostech...


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:31.01.2010 14:40:19 


Daším odstrašujícím příkladem rychlého retardéru byla Fabia zlomená o strom předloni na Korábu, řidič čtvrt v roku v nemocnici.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:31.01.2010 12:02:26 


Je pravda že než tyhle retardéry které se dají project skoro pod plným plnem to už je lepší nedávat nic. Ale jinak jsem taky pro utaženější...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:31.01.2010 11:14:16 


Utažené retardéry jednoznačně ano. Ty retardéry jsou tam od toho, aby auta zpomalily. Rychlý retardér, který tě v plné rychlosti nutí cuknout volantem sem a tam je cesta do průšvihu. Vždyť to není tak dlouho co v takovém retardéru u silážní jámy na Luby-Lomec šla ven v kontrmelcích nějaká 120


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 31.01.2010 00:07:29 


utaženější retardery to nevim (ne každej jezdí slalomy a pod. ) , ale ty dvojité to není špatný nápad


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 30.01.2010 11:42:16 


utaženejší retardery moc ne -mam betynku nově po laku


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 29.01.2010 11:57:12 


Také se mi moc líbyla ta nová RZ hezky rychlejší akorád málo míst pro diváky. Taky bych to dělal utaženější klidně dvojité ať to plní učel


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:28.01.2010 21:49:40 


me se taky ta nova rz moc libyla ale hodne tam jde o kone pod kapotou ja tam mam asi jen nejake lenochodyTo VHML kdyz udelame retardery utyzenejsi tak i tak je budes jezdit na plno (malda krev a trenink ze slalomu)


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 27.01.2010 22:24:57 


Já jsem si osobně RZ2 loni na pozim velice užil a to jedu S1. Moc to tam v okolí neznám, ale kradší přejezdy mezi erzetama bych ocenil a taky by bylo podle mě mín problémů s veřejností a policií. Velice se těšim na jaro. Děkuji, že jste to nevzdali. Sám pořádám různé automobilové soutěže a vim, jakej je problám s povolenim od starostu a policie.


2352+24 (2376)ZdrubT (Registrovaný)
   
 Re:27.01.2010 22:01:29 


Takže už to v plánech není? Podle mě na Úlohu byl nejnebezpečnější retardér před Rajským. Šel vzít naplno, ale auto z něj vyjíždělo bokem mezi baráky. Snesl by být utaženější aby plnil funkci.
Oni všeobecně jsou stavěny retardéry dost do rychla. Před Zderazí jsem tam akorát podřadil na tři a valil retadérem s plným plynem. Sice jedu N1, ale myslím, že rychlost samotného průjezdu je plus mínus stejná a nestabilita škodovek taky

Nestyděl bych se stavět utaženější retardéry


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:27.01.2010 21:51:30 


Úloh z kopce už byl v plánu. Bylo to na podzim 2008. Do poslední chvíle to tak mělo být ... Pak jsem to týden před srazem jeli najíždět a celá cesta byla plná listí ... No ještě že jsme to nepustili, tenkrát tam bylo ran a to se jezdilo do kopce Byl tam čelňák do stromu v té levé před vesnicí a pak srovnání plotu ve vesnici


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:27.01.2010 17:32:47 


to by bylo zajímavé


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:27.01.2010 13:43:48 


Já taky, abych si srovnal auto......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:27.01.2010 11:47:34 


Úloh bych pustil dolů


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 27.01.2010 11:33:48 


Ahoj mě se třeba hodně líbila RZ Uloh Rajské byla taková hezky technická(z mýho pohledu ) a ta nová RZ co byla ted na podzim byla taky moc pěkná akorát mi došel třetí kvaltík tak jsem si jí i docela dost užil


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 27.01.2010 09:42:12 


Jsem opravdu rád, že jste to po podzimních problémech nevzdali a zase bojujete za nás, abychom mohli přijet na další super sraz na jaře. A co se týká RZ, podzimní byla super, ale opravdu pro silná auta. Myslím si, že posádky slabších aut si to možná tolik neužili, osobně mám hodně našláplé auto a občas se koníci zadýchali a víc už nechtěli úzké technické tratě na Strážovsku nemají chybu, jen je člověk hned na konci
Každopádně držím pěsti, ať se podaří domluvit, co zamýšlíte


1048+34 (1082)kutnič (Registrovaný)
   
 25.01.2010 17:01:26 


jo chtel bych se zeptat jestli by se treba nejel Cinovsky okruh ten by mohl bejt dobrej


Unregistered
 Re:24.01.2010 00:38:41 


diky


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 23.01.2010 21:38:29 


Píste, ty chybějící koně doháníš odvahou


343+12 (177)Drahoš (Registrovaný)
   
 23.01.2010 00:37:21 


rz na podzim byla super ale take hodne o konich pod kapotou . ale jak rikam jdu se hlavne pobavit se spousty znamejma a o to mi de jedu na max pokazde a hold nekdy je to malo


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:22.01.2010 19:22:50 


jo tak Mlázovy byly super nám se taky moc líbily a myslim že celkově se hoooodně líbily..!ale starosta Kolince tomu není nakloněn a už nás tam prostě pustit nechce...


1640+79 (3266)Vasek (Pořadatel)
   243-943-392 
 Re:22.01.2010 18:53:56 


tak taky bych byl pro strážovsko a neopomínal bych taky jednou jetý Mlázovy ta se mi líbila moc


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:22.01.2010 16:30:45 


Lidi rozhodně nadšení nejsou. Píšu to spíš proto aby jsi nezavrhnul strážovsko kvůli tomu. že už je moc okoukaný


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 22.01.2010 16:26:32 


Někomu to je pravda ..Ale sou i jiné cesty ,kousek od Krotějova A podle mě sou taky fajn


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 Re:22.01.2010 15:15:35 


Strážovsko je super, o tom žádná ... Nedá se ale jezdit pořád na stejných místech dvakrát ročně ( teď jsme sice vynechali ) ... Na strážovsku v polovině dubne projede Šumava, za čtrnáct dní my ... Jak myslíte že se na to lidi tváří ?


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 22.01.2010 13:46:56 


Souhlasím Strážov Tady sem doma a jezdim tu každy den.Ale nenajíždím Lantra je moc pomala a je to kombajn


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 Re:22.01.2010 13:19:05 


Já bych byl pro návrat na strážovsko. Ty rychlostky se mi tam prostě líbí
Třeba Krotějov, ku Strážovu a u stromu doprava a na most. Jak se to jelo jednou na podzim.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:22.01.2010 12:04:08 


Dobrá otázka Co na to říct, základní cena za závod je stejná už asi 5 let, možná jen lehce upravená ... Bohužel v posledních ročnících je čím dál těžší získat sponzory s nějakou finanční podporou a postupně vypadávají i ti stálí až to skončilo na podzim bez finančních podpor ... K tomu náklady za ukradené židle atd ... No a pak samozřejmě všechno okolo se zdražuje a tak nás to stojí víc peněz. To jsou hlavní a asi i jediný důvody zdražení. Cenu musim propočítat, bude do konce ledna s novými stanovami.

Samozřejmě kdo na srazy jezdí doufám že ví a pozná a že se snažíme to dělat rok od roku líp a líp, včetně závodů ... No a na tom nemíníme nic měnit ...
Na podzim si myslím jsme Vám dali "přičuchnout" k nové moc pěkné trati, která byla zas o kus jinde než tratě doposud ... Je předčasné zatím říkat co a kde pojedeme, neříkám ani že tuhle trať budeme opakovat, vše je zatím v jednání. Každopádně se snažíme aby zážitek ze srazu byl pro Vás co nejlepší.



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 22.01.2010 01:11:27 


Kdyz se bude morne podrazovat startovne tak se taky mirne prodlouzi RZ?


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:21.01.2010 22:56:22 


ja mam jasno besiny jsou promne na prvnim miste ale je skoda ze se to kreje loni byl humpolec fakt peknej a je malo soutezi kde se za rok bez ramu svezes za pekne penize . a jak rikam besiny to je umne tradice a tam nemuzu chybet mlzit musis ale asi ani jeden z terminem necuknete psal jsem i Mrakovy ze mne letos na startu neuvidi


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:21.01.2010 20:54:43 


Teda Píste Tady je vidět za koho kopeš


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 21.01.2010 20:27:21 


ajaj jsem psal ze se to bude krejt z Humpolcem a tam je taky krasne svezeni na dlouhe rz. letos by mel bejt snad i kus sotoliny dude to tezke co si vybrat


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 21.01.2010 19:53:28 


No tak to Kralovice se jedou vejkend před tak že já taky asi můžu.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 21.01.2010 15:35:06 


Pro mě je to jasná volba: Běšiny


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 21.01.2010 14:45:37 


Navrhoval bych změnit název na:
Jaro 2010 aneb čadrodějnice a májka v Běšinech.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 21.01.2010 13:31:36 


Pro mě je to najednu stranu dobrý, na druhou horší:
Na jednu stranu na tento termín mám aspoň volnýho stálýho mitfáru, na druhou stranu se chci vidět, jak do tý doby opravim auto



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 21.01.2010 12:22:51 


hmm tak taky máme v plánu jet humpolec


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:21.01.2010 07:28:12 


hm to neni dobrý


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 21.01.2010 06:02:03 


Mno tak uvidime. Kazdopadne pokud bude Humpolec ve stejnem terminu tak jedeme tam


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Termín20.01.2010 21:45:36 


A jéje. Tak zas o něco míň času na auto. No co se dá dělat. Aspoň, že se sejdem a zazávodíme si.Už se nemůžu dočkat. A jsem vzědav na nové stanovy.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 20.01.2010 21:09:43 


ajaj to je spatny


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:20.01.2010 20:54:30 


Koukal jsem na to. Mají to zatím jako předpokládaný termín. Těžko lze vybrat termín aby se to s něčím "nepralo". My jsme závislý na prázdném kempu a už nemáme kam jinam "cuknout".


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:20.01.2010 20:50:08 


Hm ten první termín byl zajímavější tenhle termín nemužu Chjo holt každý den není posvícení


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:20.01.2010 20:36:33 


Takovej menší problém dyt je to na stejné datumjako rally Humpolec


1743+138 (1881)Ruda (Registrovaný)
     
 Re:20.01.2010 20:28:16 


Pozor změna termínu !
Zasáhla vyšší moc a museli jsme změnit termín. Takže vše skoro o měsíc dříve ... Do konce ledna dáme nové stanovy. V průběhu února spustíme registraci


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 20.01.2010 18:20:39 


Takovej dotaz na kdy se plánuje začátek registrace?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Sraz14.01.2010 22:08:38 


TO jbouril on by dostal ale je problem zjistit ty lidi co na prejezdech delaj bordel vyreseni postihu to je to posledni .


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Sraz13.01.2010 23:02:18 


Tak to je opravdu super zpráva a vypadá to, že budu mít snad dost času na přípravu auta. Postih samozřejmě podporuji. Přeci si jedem zajezdit na Rz, abysme se tam vyblbli a nedělali bordel na otevřených silnicích. Jestli to někdo chce všechno kurvit, ať dostane co proto.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:13.01.2010 18:47:45 


Já mam jenom 4kvalt tak že mě se to netýká


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:13.01.2010 17:50:43 


Že ti co mají nad šedesát koní nebudou smět řadit 3, 4 a 5


Odměnu navrhli: Stovkař
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.01.2010 17:03:07 


Tak to je super informace. A taky souhlasím s postihem pro neukázněné. A co přesnějc znamená tím omezením pro závodné vozy?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 13.01.2010 15:48:23 


Volejte sláva, Jaro bude.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 13.01.2010 15:42:13 


Nejdůležitější informace byla řečena a tou je, že SRAZ BUDE!!! hurá


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
Celkem záznamů: 212 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:458
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:50974
Celkem návštěv:172924048

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393