ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally Šumava 2008 - RZ Plzeňská

Rally Šumava 2008 - RZ Plzeňská

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2010

>

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.01.2010 - Změněno: 30.05.2010

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání




Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-skodateam2010

Jaro 2010
aneb jarní tání zlepší sání
30.4. - 2.5.2010 kemp Běšiny

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-plakat


Hlavní sponzor srazu:
Úvodní stránka-211



Registrované posádky v kempu (39kb)
Výsledky závodu o Jarní pohár Škodateamu 2010 (114.5kb)
Výsledky Sprint (21kb)
Soutěže v kempu (32.5kb)


Ceny:

Na kukačku do kempu: 50 Kč. Děti do 150cm zdarma
Veteráni: 150Kč do roku výroby 1963 včetně, 50Kč předválečné vozy
Tuneři: 300 Kč při platbě do 16.4..2010, 375 Kč zaregistrované posádky - platba na místě., 450 Kč nezaregistrované posádky
Start do závodu: 700 Kč při platbě do 23.3.2010, 900 Kč při platbě do 16.4.

Startovné a vjezdné předem zasílejte na účet 35-9976050297/0100, variabilní symbol přidělené start. číslo. Neposílejte na adresu!

Program:
PátekZávodící
PátekNEzávodící
12:00 - 16:00Administrativní přejímka12:00 - 22:00Příjezd
15:30 - 18:00Technická přejímka
16:00 - 18:30Seznamovací jízdy
18:00 - 19:00Jízda zručnosti18:00 - 19:00
Jízda zručnost
20:00 - 20:15Rozprava noční orientační závod20:00 - 20:15Rozprava noční orientační závod
20:30 - ??:??Noční orientační závod20:30 - ??:??Noční orientační závod
SobotaZávodícíSobotaNEzávodící
7:30Otevření kempu7:30Otevření kempu
9:00 - 11:00Soutěže v kempu9:00 - 11:00Soutěže v kempu
- Kdo nekrade není Čech"- Kdo nekrade není Čech
- Opilý řidič veselý vrah"- Opilý řidič veselý vrah
- Nejhlasitější výfuk- Nejhlasitější výfuk
- Nejhlasitější aparatura- Nejhlasitější aparatura
9:00 - ??:00Prodej náhradních dílů a příslušenství9:00 - ??:00Prodej náhradních dílů a příslušenství
9:00 - ??:00Čipování řídících jednotek "CIMBU"9:00 - ??:00Čipování řídících jednotek "CIMBU"
9:00 - ??:00Předváděcí SHOW - vyklepání důlků na voze9:00 - ??:00Předváděcí SHOW - vyklepání důlků na voze
9:00 - 12:00Předvedení policejní techniky9:00 - 12:00Předvedení policejní techniky
11:00 - 11:30Rozprava s jezdci13:30 - 14:00Spanilá jízda
12:00 - 13:50Start závodu o jarní pohár14:00Příjezd na klatovské náměstí
12:40 - 14:30RZ114:00 - ??:00Návštěva Klatovské pamětihodnosti ZDARMA
13:30 - 15:20RZ215:00 - 15:30Vyhlášení nejhezčích vozů srazu, výfuk, aparatura
13:55 - 15:45Příjezd servis kemp Běšiny??:??Odjezd do kempu
14:45 - 16:35Odjezd servis kemp Běšiny
15:25 - 17:15RZ3
16:15 - 18:05RZ4
16:40 - 18:30Cíl závodu
21:00 - 21:15Promítnutí videoklipu srazu21:00 - 21:15Promítnutí videoklipu srazu
21:15 - 22:00Vyhlášení všech výsledků, předání pohárů21:00 - 21:15Vyhlášení všech výsledků, předání pohárů
22:00 - ??:00Volná zábava s rockovou kapelou22:00 - ??:??Volná zábava s rockovou kapelou
NEDĚLEZávodícíNEDĚLENEzávodící
07:00 - 11:00AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy07:00 - 11:00AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy
10:00 - 11:30Dvouproudý sprint10:00 - 11:30Dvouproudý sprint
12:30 - 13:00Vyhlášení výsledků sprintu12:30 - 13:00Vyhlášení výsledků sprintu
13:00Ukončení srazu13:00Ukončení srazu

Zajistili jsme pro Vás od firmy CIMBU autosport speciální ceny na přechipování řídících jednotek!
Firma "Cimbu" je záruka kvality, samozřejmě s "papírem" a zárukou! Chipovat se dle zájmu bude již v pátek a samozřejmě celou sobotu!
Ceny chiptuning Běšiny 2010 (21.5kb)
Podívejte se také na grafy výkonu a kroutícího momentu

Chcete se svézt jako spolujezdec s předjezdcem? Napište na e-mail petr.sauer@tiscali.cz. Napište jméno, příjmení, věk, telefon a zde jste již někdy jako spolujezdec jeli nějaký závod.

- Plakát srazu - pomozte nám šířit reklamu (1.1Mb)
- Stanovy jarní pohár Škodateamu
- Registrace na sraz
- Soutěž o chaty
- Rezervace chatek


Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-mapa závodu net1

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-křenice net1

Jaro 2010 aneb jarní tání zlepší sání-Luby net1

Změny oproti podzimu zvýrazněny tučně. Pár změn pro zvýšení bezpečnosti, ...

Zásadní změna bude v hlídání dodržování bezpečnosti provozu. Prohřešky budeme trestat nekompromisní diskvalifikací a zákazem startů v dalších ročnících!

Co ještě víme ?
- Registraci spustíme v polovině února. Datum ještě upřesníme. V březnu soutěž o chatky
- Budeme nuceni mírně podražit startovné, finální kalkulace ještě není. Zvažujeme pojištění v ceně pro ty co nemají
- Počítáme pouze se dvěmi delšími RZetami. V součtu km po uzavřené trati bychom si měli ale polepšit. Vše ale zatím v jednání, uvidíme ...
- To je zatím vše co víme


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 212 (Zobrazeno 151-165)
 Re:01.02.2010 13:09:15 


A ještě tam v sobotu jedna škodovka po tom retardéru zbořila a vyvrátila můstek, o tom se ani moc neví.
Ale černá kronika asi není smyslem této diskuze. Spíše je třeba poukázat na to, aby retardéry opravdu plnily svoji funkci auto zpomalily výrazně.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:01.02.2010 13:02:13 


Zmíněný Koráb se zmíněným retardérem se jel v roce 2008 jako dvojdenní závod do vrchu. Ve snaze udělat trať co nejdelší byla projednávána varianta na Vejpřahách doprava a pokračovat ve směru na Mezholezy až na horizont, kde je odbočka k rozhledně. Tato silnice však nebyla k účelu závodů uvolněna, proto byl cíl, v přetrvávajícím zájmu o co nejdelší trať, umístěn až do poslední pravé před Vejpřahy. Aby se do křižovatky nejezdilo rychle, byl těsně za cílem umístěn retardér. Slovo těsně v tomto případě znamená jednotky metrů. Retardér byl tvořen Dvěma řadami pneumatik a byl v pravé zatáčce. Projíždějící auto nenutil zpomalit sám o sobě, jen ho směroval přímo do lesa. Průjezd tímto retardérem byl pak velké dilema. Držet až do cíle a skrz retardér ve stopadesáti hup do lesa, nebo brzdit 30 metrů před cílem? Jak víme z výsledků, každý se s tím popasoval jinak. Také jsem to tam v jednom průjezdu zkoušel projet nadoraz, ale ve strachu z blížících se stromů jsem cukl volantem o zlomek vteřiny dřív a výsledkem byl kus uraženého nárazníku.
Pro druhý závodní den, po zmíněné těžké havárii černé fabie, byl cíl přesunut z tohoto retardéru o 100 metrů níž, do míst, kde ho známe ze slalomů a v retardéru už se nezávodilo, plnil jen funkci zpomalení před vjezdem na křižovatku, jak píše Píst. Navíc, jestli si dobře pamatuju, tam pak byly i nastaveny velké postihy snad i ve formě vyloučení za kontakt s tímto retardérem, ale nikdo už samozřejmě neměl žádnou potřebu v tomto retardéru kus za cílem jezdit rychle.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:01.02.2010 12:31:35 


A kdo tě nutí? Ubereš, pokocháš se, pokecáš s místníma u trati


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:01.02.2010 11:54:16 


No celkem vlastně nic, jen mě přijde zbytečný u toho závodit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:01.02.2010 10:59:23 


Co máš proti šumavský krajině?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 01.02.2010 10:54:55 


No můj dlouhobý názor pro tratě v běšinech je ten, že by měly být pomalejší Přeci jen, jezdí tam stále ještě většina seriových aut a lítat s nima rychle mezi stromama asi neni uplně ideální. Navíc se slabou seriovkou můžeš někoho s nabroušeným autem ale oběma rukama levýma dohonit jen na technické trati. Kdo jezdit rychle rovně, má možnost na sprintech. Takže za mě - retardéry na rychlých místech ano, v dostatečném množství a řádně utažených Protože nevim jak vás, ale mě nebaví držet půl minuty plný plyn, nudit se u toto a koukat po krajině


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:31.01.2010 20:43:04 


dobra ale proc tam byly problemy kdyz ten ret. byl uz za cilem a byl jen proto aby se najizdelo na hlavni v klidu kdyz udelame ret utazene tak tady pristi rok bude kritika ze to bylo utazene takze si nevyberesale to by se tady mohlo resit do nekonecna proc ta rz byla do kopce mam slabe auto , co jedu nebo so jsem jel tak vsude vetsinou byli jednoduche retardery . v besinach se jedou co pamatuji jen na strazovsku byl jednou dvojtej a dotet to nikomu nevadilo.


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:31.01.2010 19:09:23 


Na Korábu byl ten retarder jenom dvouradej, to je největší zlo a totální nesmysl, stál jsem u něj celej den ( dělal jsem časoměřiče) a ten s Fábií nebyl jedinej kdo měl problém.

Na Rajským ten retardér jinak udělat nejde, ale chtěl jsem naznačit, že než takovej rozhazovací, tak skoro radši žádnej


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:31.01.2010 18:20:31 


musim reagovat To VHML na korabu jsem byl a o te fabii vim hodne retarder tam byl az prilis utazenej ale ten z fabkou vubec nebrzdil a pokazde ho rozrazil . ret. byl az po cilovej fotobunce nemuzes to takhle srovnavat kdyz je nekdo m------ tak proste jakejkoliv retarder nepomuze . leda je delat z betomovejch skruzi a pri jakemkoliv kontaktu by bylo auto pomackane. retardery se delaji uz leta stejne a nikdy proti nim nikdo nerek ani slovo.a mohl na kazde rozprave se kazdy muze verejne prihlasit a rict nazor na rzty. pokud si dobre pamatuji tak se jeste nikdo neozval . viz na rajske ten ret pred vesnici jak bys ho udelal jinak je to tam ouzke ze jsme radi alespon za takovej . no ale necham vaz dale diskutovat rad si to ctu a premelslim co se dela spatne


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 31.01.2010 14:50:57 


Já bych dal místo redardéru přez obec přikázanou 50tku a bylo by po starostech...


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:31.01.2010 14:40:19 


Daším odstrašujícím příkladem rychlého retardéru byla Fabia zlomená o strom předloni na Korábu, řidič čtvrt v roku v nemocnici.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:31.01.2010 12:02:26 


Je pravda že než tyhle retardéry které se dají project skoro pod plným plnem to už je lepší nedávat nic. Ale jinak jsem taky pro utaženější...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:31.01.2010 11:14:16 


Utažené retardéry jednoznačně ano. Ty retardéry jsou tam od toho, aby auta zpomalily. Rychlý retardér, který tě v plné rychlosti nutí cuknout volantem sem a tam je cesta do průšvihu. Vždyť to není tak dlouho co v takovém retardéru u silážní jámy na Luby-Lomec šla ven v kontrmelcích nějaká 120


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 31.01.2010 00:07:29 


utaženější retardery to nevim (ne každej jezdí slalomy a pod. ) , ale ty dvojité to není špatný nápad


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 30.01.2010 11:42:16 


utaženejší retardery moc ne -mam betynku nově po laku


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
Celkem záznamů: 212 (Zobrazeno 151-165)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:623
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:113488
Celkem návštěv:172986562

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393