| 25.01.20 ve 14:49 Vena136 napsal:
Unregistered> no ono je na to právě mnoho možností,...šmirgl kotoučkem počínaje,kde tím začíná a končí valná věčina "ladičů" a konče 5-osou CNC,kde teda nevím,že by takovou mašinou někdo ztrácel čas na škodováckých hlavách...ale pokud to má být uděláno pořádně,tak tam neni prostě už co dokončovat,dělá se to na 1-dobrou a o dokončení se dá hovořit o osazení vodítka a sedla ventilu.Pak je otázka,co to má umět,jaké to jsou hlavy atd.Za úpravu kanálů na favorita se dá utratit hromada peněz a ono to ve výsledku bude to samé,jako sériová 50kW Mpi.Nad tím to chce také přemýšlet...víc bych asi řešil soukromě,..mám tady myslím e-mail,...třeba fotky,aby bylo vidět,o jaké hlavy se jedná a jestli to má cenu dělat a jaký stupeň úpravy na daném motoru bude,cena atd.Dělat "sériovou výrobu" nikdy nefunguje tak,jako jeden komplet,který nikdy neni stejný.Samozřejmně to pak trvá 10x tolik času,než mít něco naučeného a ono to pak někomu funguje a někomu ne. |