ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!6. Rally ples aneb setkání mistrů - zhodnocení

6. Rally ples aneb setkání mistrů - zhodnocení

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Úprava rozdělovače

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj. Můžete mi někdo dát kontakt na někoho, kdo se zabývá úpravami rozdělovačů? Domlouval jsem se s panem Urbanem, ale přestal úplně reagovat a sešlo z toho. Mám Fe 1.3, bude předělaná na karburátor, motor po GO, vačka 278°/270° hlava s KP 10,7:1, větší ventily, vyleštěné ventily, větší kanály a vyleštěné, slícované, sání je náporové s větší propustností, odlehčený setrvačník, odlehčené řemenice, výfuk 4-1, bez katu, střed je z 1.9 a konec výfuk Soieta. Díky.
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)


10.09.17 v 10:31 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tryska ostřiku soukolí u motorů 130-favorit atd. neni zasilována,...je tam obyčejně našroubovaná a zaklepnutá...takže může i vypadnout...co se námahy soukolí od čerpadla týká,...nepotřebuji mazat 10atm,abych si vymyl kompozici v pánvích na klice,...ale ano,pokud tam leju 20W60 olej,dávám tomu za studena,popřípadě jezdím uplně bez tlakového ventilu a nevybouchne mě olejový filtr,tak se tohle stát může...neni to špatná připomínka...ale při dnešních olejích je defakto nesmysl zvedat tlak,...dříve ano,kdy byly oleje,že to za studena mazalo 10atm na volnoběh a při 130°C problikávala kontrolka při 4 000ot (když to trochu přeženu)...motor musí mazat tolik,kolik mu určím přetlakovým ventilem,...takže řekněme konstantně 4atm,..jak za studena tak na RZ,...vždy musí obtok být v činnosti,...ano,na volnoběh může na horkém oleji třeba 1,5atm,...ale jak se zvednou otáčky nad 2000ot,už tam musí být zase 4atm a být funkční obtok...takto fungují motory mě a "civilu" jsem naložil tolik,že by každý závodní motor byl už 3x na GO (řazení v 7000ot,přetáčení k hranici 8000ot když bylo potřeba) a soukolí mě to nesežralo,...když se tam dostával olej,...na ucpané trysce ostřiku to byla velice rychlá záležitost.

Nehledám vědu v motorech a co se dostávám k závodním motorům,tak moje "sériový" mají lepší parametry,větší výdrž a fungují bezproblémově...a to jsou ze sériových dílů,krom příslušenství jako hlava,rozdělovač,karbec,výfuk...sériový díl je pořád nejvíc muziky za nejmíň peněz a zatím jsem nenašel hranici,kde by se začaly trhat ojnice,lámat kliky atd...třeba vůbec neexistuje,když se vše udělá jak má

[ Reagovat ]


10.09.17 v 10:12 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> taky možnost,...i když ne uplně nejpřesnější...ale pokud se nejedná o zmetek,tak to žere kolečka jenom díky mazání...na 90%.

[ Reagovat ]


09.09.17 ve 22:25 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Unregistered> Trubičku už mám nachystanou, věděl by někdo kde sehnat to bronzové kolo? Dík za rady.

[ Reagovat ]


09.09.17 ve 21:59 0Unregistered napsal:

Hibrid> Někteří hází radami jako" špatně nastavený úhel??? dej tam lištu a je po problému??? pletou si axialní a radiální vůly a podobné blbosti " ,zřejmě špičkový motoráři co se sami dokáží doporučit, ale aby odpověděli pisateli ,na jeho dotaz" heleď zablokuj podtlak, vem stroboskop a natav si to" na například 1500ot- 15° , 2000 - 20 , 3000 -30 a 4000 -38 a bude ti to jezdit to ne. To soukolí to " žere "u upravených motorů ať tam máš rozdělovač nebo ne. Ten na to nemá žádný vliv. To co to způsobuje je odpor olej. čerpadla, který vytváří protitlak v zubech. Pokud to jezdí do 4000 ot a se seriovým čerpadlem a tlakem je ten převod železo-železo dostačijící. Pokud ale zvedneš mazací tlak , zároveň zvedneš i odpor v soukolí a tudíš dochází k vymyčkávání "střihu"olej. filmu z něj a kola se de-fakto dřou nasucho. Proto se u závodních motorů přešlo na kolo vačky z bronzu- tzv červeného samomazného CuSn10Zn2 - kde se olejový film udrží a jestli tam je rozdělovač , nebo ne je jedno, protože jeho odpor je zanedbatelný a k úpravě mazání soukolí trubičkou s tryskou , nastavenou přímo do soukolí. U starších motorů byl na kanále šroubek M6 s dirkou u novějších byla zalisovaná tryska do bloku pod uhlem - NEDOSTAČUJÍCÍ mazání. první motory 1000Mb neměliy nic , ale výška olej. čerpadla byla o třetinu nižší a mazání nedostatečné, tak se se přešlo na tzv. velká čerpadla a nastal tento problém. Pokud nemáš nová prsa - která by teoreticky mohla být z výroby zmetková- ale nějaké , které již byly namontované určitě na nich nic nehledej, křivé určitě nebudou.
1// předělej mazání soukolí pomocí stavitelné trysky- trubičky
2// a pokud to máš jako závodní upravený motor co točíš sežeň si bronzové kolo. Dá se sehnat do 600,-Kč a to zase tak veliký ranec není.
P.P.

[ Reagovat ]


09.09.17 ve 20:05 0Unregistered napsal:

Vena136> Zvolil bych zásun kulatiny...

[ Reagovat ]


09.09.17 ve 14:56 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> prostě jsou křivý prsa,...mělo by to do sebe jít kolmo,...změřit to nějak svépomocí těžko říct...rovina prsou (dosedačky bloku k vývrtu vačky) vs. rovina pro komínek rozdělovače...změřit si to může každý jak chce

[ Reagovat ]


09.09.17 ve 14:53 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Daves> jo to máš taky pravdu,...ale pokud je komínek už M-kový,tak povolovat tu matičku u hlavy neni zrovna terno,ale tak možný je všechno.Akorát to udělá "že se tam blbě dostanu",ale na funkci převodu vačka-komínek to nemá žádný vliv...tam je to mazaný tlakově ostřikem.

[ Reagovat ]


08.09.17 ve 13:33 0Unregistered napsal:

Vena136> Co je to " nevhodně zvolený úhel ?" a prosím jak zkontrolovat tu rovinost os soukolí?

[ Reagovat ]


07.09.17 ve 22:58 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

Jestli se nepletu, tak ten komínek šel namontovat i tou mazací dírou opačně...

[ Reagovat ]


07.09.17 ve 22:54 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Hibrid> neni problém vyrobit,...ale jsme trochu na jiný ceně,než je i koupě novýho komínku a kola vačky...problém může být v zásadě tohle,...nestíhá se to mazat,nebo je nevhodně zvolený úhel,popřípadě axiální vůle komínku,...stačí,aby byly třeba zmetkový prsa,půjde to do sebe pod úhlem,nebo to bude moc nebo málo v sobě a už je problém...popřípadě nejde zase dát nový jedno kolo do hnusnýho druhýho...ideálně z jetýho motoru pěkný obě dvě.

Já s tímto nikdy problém neměl,ale zrovna včera jsem tohle řešil na jednom motoru,ale tam je příčina jasná v mazání,...málo a nevhodný olej.Jednou se mě to stalo a to mě to právě nemazalo do soukolí a během 5000km to ve srazovém tempu,sem tam vytočit kolem 7 000ot atd.,takže žádný čistý závody udělalo ze skoro nových kol vydřený krámy.

Mazat a zase mazat,...když to nepomůže,tak zkotrolovat rovinnost os soukolí.

[ Reagovat ]


07.09.17 ve 22:09 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Přesně jak psáno, žere mi to soukolí komínek-vačka. Kde je problém, jde někde sehnat nové? Časem zásoby dojdou.

[ Reagovat ]


03.09.17 v 11:19 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> prubni mojí myšlenku,...je nejlevnější a poslední dobou jsem měl co dočinění s pár motorama,co jsou stavěný na základu "šrot" s trochu většíma uvozovkama + pár úprav k tomu a v daném autě fungují velice slušně...i co se konkurence týká...nechce to hledat moc vědu,protože v jednoduchosti je síla

Pokud máš slušně provedený železo,po odladění by ten motor měl jezdit dobře,...pak je otázka,jestli to s jinýma úpravama pojede hůř a nebo líp,ale to už je zase spousta času a peněz navíc.

[ Reagovat ]


02.09.17 v 15:22 0Unregistered napsal:

To chápu. Takovejch je mraky.

[ Reagovat ]


01.09.17 ve 22:22 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> nemám jenom rád,když pak někdo dělá chytrýho z cizích nápadů.... Samozřejmně ideálně,když se k tobě přes pár lidí dostane tvá myšlenka a dotyčný jí ideálně vydává za svojí

[ Reagovat ]


01.09.17 ve 22:17 0Unregistered napsal:

Díky. Taková tajňačka jo..

[ Reagovat ]


30.08.17 ve 23:57 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> bez urážky,...ale když by se ti trhaly palce vejpůl,žralo to soukolí vačka-komínek atd.,když by si točil 8000ot několik desítek kilometrů,řeknu ti rovnou dej tam lištu a plně elektronický zapalování...tady k tomu nevidím důvod,když budeš mít vše O.K.,tak ten bezkontakt dokud se nepodělá nějaká elektronická součástka nikdy ani neotevřeš,...jako musíš na ten odtrh u kontaktu,aspoň sundat čas od času víčko...ale je tam jedna bejkárna,u který si taky budu hrát na tajnýho,...nikdo to většinou neřeší a snad se trefíš a bude to O.K...rada nad zlato,ale vykecat všechno na foru se taky nemá.

[ Reagovat ]


30.08.17 ve 23:50 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> vem Pierburg,...nevím proč,ale jede líp jak Lekr Asi soudruzi v československu špatně okopčili licenci a rentgenovat se mě to nechce,ani nevím kde,ale mám i nový Lekry a Pierburg je prostě Pierburg,...může být jinak litý nějaký kanál,netuším...co se týká sériového provedení,když ho překopeš a odladíš,je jedno,co tam máš za karbec,...pokud dává konstantní směs,funguje,tak je pak jenom otázka toho,kolik tý směsy tam dokážeš dát a pak spálit,...od toho se prostě vymysleli Webery a další horizontální karbeci...někdo zastává názor toho,že je opravdu jedno,co tam je za karbec,ale jedno to neni...

Na rozdělovač bacha,aby nebyl China,...ale pokud to je PAL nebo Hanhart,...asi kvalitněji se dělali v Morkovicích,ale zase jak co,tak max. bych si pohrál s podtlakem,...rozsah regulace bude uplně akorát k takovýmu motoru a když odladíš,aby ti to dole reguloval podtlak místo odstředivky,což se řeší na upravených motorech,tak bych řekl,že neni co řešit...motor tuningovka,tak nevymýšlej doplňky jako na "F1" Své k svému a naco přeplácet jednu součást,když zaostává ten zbytek

[ Reagovat ]


30.08.17 v 16:28 0Unregistered napsal:

Unregistered> Já su idiot, co jsem to napsal

[ Reagovat ]


30.08.17 v 16:27 0Unregistered napsal:

Nový sice jsou, ale Italové originál to nejsou, to máš pravdu. S tím budou problémy, o tom jsem slyšel. Nicméně je plánuji na jinej motor, ale to ještě bude trvat, než se postaví. Tak jsem přemýšlel, že je využiji.
Našel jsem novou 880 a není to žádnej balík, takže půjdu touto cestou.
Mám doma jen Pierburg, tak seženu Lekra a pustím se do toho.
Moc díky za radu.

[ Reagovat ]


29.08.17 ve 21:27 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tak pak to je ovšem uplně něco jinýho,...ale co vidím defakto sériovek s výfukovým potrubím za 10-ku,bych nespočítal.

Webery 45 je už na hraně,...řekl bych 40-ky a třeba 30mm dif a bude to šlapat jako hodinky.Do 45-tek je to tak 32/34mm a to už jsme na motoru uplně jiný kategorie...a hlavně když karbeci,tak 100%,...předpokládám,že nový Italy nemáš a všechno ostatní je taková loterie,...Spain je kus od kusu a Fajs nikdy nepojede jak ho koupíš,...dělám to defakto denně,takže vím o čem mluvím

U tebe odladit lekra a nějaký rozdělovač postavit,popřípadě funglovku 880 jak jsem řekl a máš za nejmíň peněz nejvíce muziky...dál budeš za tisíce hledat po jednom koni,...to už se nevyplatí.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:336
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:117940
Celkem návštěv:172991014

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server