ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vnitřnosti fábie 1.4 do bloku 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, prosím o rady a zkušenosti, co vše je zapotřebí sehnat, upravit, abych dal vnitřnosti z fábie do 136 bloku z rapida, Je mi jasné-úprava kliky, převrtání setrváku, řemenice bud z feldy upravit na klasickej řemen, nebo řem na zakázku.Co dál, chtěl bych mít vše připravené předem, než se do toho pustím.Díky za rady Radek
Celkem záznamů: 50 (Zobrazeno 21-40)


31.10.15 v 19:42 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Míťa> Je to jak píše Dawes.
Pokud máš" těžký "setrvačník je to dobré pro starty. Na startu ho roztočíš a jeho velkkou kynetickou energii po puštění spojky přeneseš na kola a auto vystřelí aniž by motor tzv. zvadnul.Problém je , že při každé akceleraci, musíš část výkonu obětovat na jeho opětovné roztočení .S lehkým setrvačníkem je to obráceně. Start je pomalejší , ale každá akcelerace rychlejší. Bavíme se o závodech a o milisekundách. pokud ale na dráze 100X akceleruješ, tak se ty kladné ms. nasčítají a převáží nad prodělkem u startu. Také motor s lehkým setrvačníkem musí mít nejen vyššívolnoběh, ale všechno se posouvá do vyšších otáček a když jezdíš ve vyšších otáčkách, životnost motoru se zkacuje.
Pokud děláš motor na "" normální"" ježdění , ale chceš aby byl pružnější,-občas si zablbnout- něco ze setrvačníku sundat--ANO--, ale s rozumem.

[ Reagovat ]


31.10.15 v 11:27 142325+2829 (1567663)Daves napsal:

Míťa> Čím je setrvák lehčí, tím pružněji reaguje motor na změnu otáček. V pozitivním i negativním smyslu

[ Reagovat ]


31.10.15 v 09:53 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Míťa> těžko říct...ale neboj se zmenšení kroutícího momentu,i motor s 4kg setrvákem umí tahat uplně normálně jak série...ono to je asi opravdu spíš kůli převodovce,aby motor rychleji reagoval na řazení,...otázka výkonu je tak zadat to nějakýmu výzkumáku Ale zase každý ulehčení motoru znamená přínos a zase když je energie nezničitelná a pouze se může převéct do jiný formy,tak třeba s těžkým setrvákem půjde větší část energie jako teplo z výfuku a s lehčím se může více využít na pohyb klikovky...

[ Reagovat ]


30.10.15 ve 22:34 23160+3611 (26771)Míťa napsal:

Hele, kucí, odlehčenej setrvák dávat nebo ne... ? Jestli se to vůbec vyplatí...

[ Reagovat ]


30.10.15 ve 14:56 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> a to já bych zase nic extra veřejně neprezentoval,...podívej se,kolik lidí se přiživuje jenom na tom,že už ví jak to udělat a zrovna to neni extra levná záležitost ta klika...a taky z toho nemají špatný spaní,že každýmu neukážou jak se to má dělat...

Já osobně to řeším jenom proto,že jsem se kamarádovi zařekl,že mu postavím ze srandy 1400ccm z nových dílů,který mám v regálu...jinak raději napasuju 80mm písty na 72mm klikovku...taky to neni tak snadný,ale dá to míň práce a je to jistější výsledek,než střeva z fábie...to už raději celej motor i s tím blbým "poloaxiálem" co se vydře,když 3x šlápneš na spojku...jenom to čerpadlo dává tak 2x tolik oleje a o tlaku ani nemluvim...

Takže tvoje "skončení u favorita" má taky něco do sebe,paradoxně se z toho líp podomácku a nejen to,tahá výkon než z fábie.

Ale zase abych to nezasíral kecama,...já mám zkušenost,že si každý bere svoje vědění do hrobu a i když jsem takový nikdy nebyl,štvalo mě to a vykecal jsem uplně všechno,začínám přecházet na stejný názor,...protože ne každý si zaslouží "znát"...no kdyžtak to smaž

[ Reagovat ]


30.10.15 ve 12:25 142325+2829 (1567663)Daves napsal:

Sorry, že se do toho vmísím, ale ideální bude, když to všechno pěkně nafotíš a pak nám tady o tom napíšeš článek, aby třeba ostatní viděli, jak na to. Já osobně skončil u favorita a pak už jsem na hraní neměl čas, ale jednou třeba zase čas bude a rád si pak poučím taky

[ Reagovat ]


30.10.15 v 11:05 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> nemůže vyjít do roviny,když máš kratší kliku...ale tak to už je na doměření a nějaká podložka nedá dneska žádnou práci Akorát teda bacha na gufero na řemenici,...pořád to je jenom "hliník" a gufero se dokáže zarýt i do slušně kvalitního železa časem,...takže bych tam udělal nějakou vložku ideálně,aby se gufero neopotřebilo,nezničilo to i řemenici a pak tam netek olej.

[ Reagovat ]


29.10.15 ve 20:25 0Unregistered napsal:

Vena136> Řemenice bude certalová na klasickej klínák, ještě jsem někde četl, že se bude muset udělat podložka pod rozvody, že nevychází do roviny, ale to už se doměří a udělá, to není problém

[ Reagovat ]


29.10.15 ve 20:07 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> pokud si necháš upravit kliku,nic jinýho v zástavbě neni...nahrneš všechno z fábie a je to vyřešený...nic neřeš...akorát teda setrvák ještě nechat svrtat.Jinak to nemá žádný úskalý...možná řemenice,ale tak ta se dá použír z fábie,akorát budeš mít drážkový řemen,ale tak díky 24-ce šroubu na klice stejně každý pozná,že tam je něco,co nemá být,takže bych to vůbec neřešil...záleží,jak moc to chceš mít propracovaný,ale většinou neni radno dávat na keci ostatních a zkusit si to na "vlastní kůži"

[ Reagovat ]


29.10.15 v 19:57 0Unregistered napsal:

Tak jste mi moc neporadily, co vše upravit, tak se s tím poperu skoro sám, akorát kliku si nechám upravit, nemám tolik klikovek na zkoušení Jinak to snad nebude velký problém

[ Reagovat ]


26.10.15 v 11:35 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> tak klika,ojnice,písty jsou sériový díly a pokud nechceš dávat H-čka a jiný písty (kovaný),je to pořád sériový díl.I kdyby byly třeba z Ferrari Tam moc možností nevymyslíš...hlava,vačka,tam už se dá vymýšlet ledacos.Ale jak říkáš podle možností člověka,ale i tak to jsou docela velký peníze.Jako dá se to udělat za pár,...viz ten modrý rapid.Motor se skládal u mě a prostě tam neni nic zázračnýho a výkon to má.Splňilo to nad očekávání svůj účel

Ale pak zase co s tím autem chceš dělat,...já si taky pohrávám s myšlenkou dát jinou vačku a věřím,že by to i tak jelo na sériový převodovce,i když to někomu nejede ani s tím co mám teď,ale pořád tam jsou ty jazýčky vah a to auto neni závoďák.Ale tak to je na každym soudruhovi

Já to napsal jenom kůli tomu,že ses ptal,jak naroubovat kliku...a teď píšeš o ŘJ,vstřikách atd.Takže mě z toho ze začátku vyznělo,že člověk,co se ptá jak udělat kliku,bude mít motor z toho co si přečte na netu (bez urážky),dá vačku a bude jezdit...ale tak když zase přemýšlíš ve sféře třeba 8-bodovýho vstřiku a 4-klapky,tak o 120-koních vůbec nedebatuju

A když se neznáme osobně,tak mě to máš říct hned,abych si nelámal hlavu kdo seš

[ Reagovat ]


25.10.15 v 19:13 0Unregistered napsal:

Vena136> Já nepíšu ze sériových dílů, upravit kliku, převrtat a odlehčit setrvák, jiná řemenice, pořádná vačka, komplet udělat hlavu, sání, svody na zakázku, rozdělovač nebo řj , bud karbec nebo vstřiky možností je hodně, ale to dobře znáš.Já se klidně můžu podepsat celým jménem, ale je to houby platné, mě neznáš, viděl jsi mě v Mostě u Honzovo auta, ale osobně se neznáme.Radek
Cena se odvíjí, od možností, co si člověk dokáže udělat sám

[ Reagovat ]


25.10.15 v 18:42 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> tak jako kdyby ty komponenty byly alespoň záměnný,ale to je možná míň práce narvat tam motor z uplně jinýho auta,než vymýšlet nějaký uložení kliky,nedej bůh kliku utáčet axiálně,i když to tak dělá 99% lidí nejspíš a pak se diví,že ty kliky prasknou.

Jinak na 120-koní přeju hodně štěstí,to nebude tak jednoduchý doma udělat,ze sériových dílů bez rozumných úprav se to nedá...pak je otázka kolik to má stát

Akce slušná,alespoň mám důvod něco s těma ubohýma 95-koňma udělat do jara

A už mě konečně řekneš jakej Radek?Protože já prostě nevim

[ Reagovat ]


25.10.15 v 17:05 0Unregistered napsal:

Vena136> Já bych to neviděl jen pro důchodce, lepší krmení vačku a pár dalších věcí a bude to. Určitě se do toho pustím-předělat to, alespo když by bylo 120 koní, tak jsem spokojenej, vím, jde i víc, ale nechci, chci radši delší výdrž motoru. Radek. Jo, pěkná akce na brzdě v M+H

[ Reagovat ]


23.10.15 ve 12:49 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> PS: můj závěr zní,že nejlepší motory s 3x uloženou klikou byla ještě naše koncepce + trochu vylepšená koncernem...takže motory felicia atd. i když tam pár součástek stejně pokulhává.Fábie je jako taková motor naprosto k ničemu,i když tam je spousta kvalitních součástek,celková jeho konstrukce to naprosto zabíjí a je to tak pro důchodce když jsou slevy v obchoďáku a to je na druhou stranu taky špatně

[ Reagovat ]


23.10.15 v 08:58 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> no tak jsem včera zběžně přeměřil vzdálenosti rovin na fábce a škodovácký klice a ani jedno z možných řešení jak tam tu kliku dostat se mě moc nelíbí.Nikdy to nebude uplně ono,prostě to patří do jinýho bloku a velký bratr VW to zrovna moc dobře nevymyslel

[ Reagovat ]


18.10.15 v 09:06 0Unregistered napsal:

Vena136> Viděl určitě. Jo, bylo to hezký, aut bylo tak akorát, ted zase čekat do jara.

[ Reagovat ]


17.10.15 ve 20:39 5541+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> tak jsem doma a beztak vím hovno,jestli jsem tě viděl a nebo ne Ale jako užil jsem si to v celku hodně,hlavně ty 2-jízdy na slickách,když se konečně vyjezdila stopa a poslední jízdu chcavec

[ Reagovat ]


16.10.15 ve 20:26 0Unregistered napsal:

Hezky jsme odbočili od téma No nic, nikdo nemůže nadávat, když jsem ho založil já Radek

[ Reagovat ]


16.10.15 ve 20:24 0Unregistered napsal:

Vena136> Neznáš mě, to je dobře, že jedeš, snad se sejde dost pořádných škodovek Jedeš Ráno přes Kral.?

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 50 (Zobrazeno 21-40)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:576
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:120951
Celkem návštěv:177035474

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server