ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!100   S.B.  racing team

100 S.B. racing team

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Kdo by mohl být schopný udělat spalováky na litině

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, kdo by byl schopný mi pomoci udělat spalovací prostory? Hlava původ 1150 - průměr spalováků 73,2mm - záměr - udělat spalovací prostory 75,5mm. Díky za info
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 21-40)


28.05.15 v 01:38 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

vokim>jo nepasuje,....protože tam dělá bordel to na druhou....nějak jsem si zapoměl představit motor ve 3D

Pro lepší představu a matematicky v pořádku

vrtání = 78mm
zdvih = 68mm

Objem = 1299ccm

vrtání = 73mm
zdvih = 78mm

Objem = 1305ccm

A který motor pojede líp?Oba dva by šly reálně postavit z naší škodovácké produkce,...v dnešní době celkem v klidu.

Který motor by měl větší výkon řekněme v 6000ot?A co ten kroutící moment třeba v těch 6000ot?

Víc toho po mě v tuhle hodinu čekat nemůžete

[ Reagovat ]


27.05.15 v 18:04 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Vena136> nechci do toho moc dloubat, ale souhlasil bych jen s tím , že to pojede ÚPLNĚ JINAK. Ale asi nějak neumím počítat r2 x pí x zdvih..??????
50 x 50 x 3,14 x 50=392,5ccm ...
25 x 25 x 3,14 x 100= 196,25ccm ...
Nějak mi to objemově neštimuje

[ Reagovat ]


27.05.15 v 17:19 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> potřebuješ,ale jak píšu Davesovi,...musíš se rozhodnout k čemu je potřebuješ jaký parametry.Jinak výhoda je,že nikdy nejde udělat motor pouze s jednou fyzykální veličinou....takže to má určitý mantinely už daný.

[ Reagovat ]


27.05.15 v 17:18 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> ano,...pro to normální ježdění je právě dobrý použitelný rozsah otáček...ale to je ta otázka,....pojede víc 200koní a 500Nm a nebo 500koní a 200Nm V náklaďáku určitě víc těch 500Nm,ale ve sporťáku každopádně víc těch 500koní.

A já to řikal,...snižuj zdvih a o tu samou hodnotu navyšuj vrtání....apropo motor o 50mm zdvihu a 100mm vrtání bude uplně někde jinde,než 50mm vrtání a 100mm zdvih.Objemově na tom budou stejně,ale pojede to uplně jinak

[ Reagovat ]


27.05.15 ve 12:39 142418+2829 (1568667)Daves napsal:

Já bych se držel pravidla, že stejně jako objem ničím nenahradíš, tak stejně tak krouťák ničím nenahradíš. A výkon je pouze přepočtená veličina v závislosti kroutícího momentu na otáčkách. Takže pokud někdo jezdí hobby a navíc třeba ani nemá poskládanou skříň, tak právě krouťák je pro něj modla. Co se týče F1, tak je tam sice malý zdvih, ale poměrně veliké vtání a také tam nejsou jen čtyři válce

[ Reagovat ]


27.05.15 ve 12:13 0Unregistered napsal:

Vena136> Tak , že Nm nepotřebuješ žádný? jenom koně-teda Kw?

[ Reagovat ]


27.05.15 ve 12:04 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> no a o to právě jde....a jako odborník víš,že z malorážky jde dostat výkon pouze otáčkama....a proč F1 točí 18 000ot a ne jenom 10 000ot a nemá o 100Nm větší kroutící moment? Výkon jsou jenom otáčky za minutu,pokud nefoukáš šnekem.A ve finále by i menší obsah mohl mít stejný výkon,jako větší třeba o těch 1000ot míň.Na stejným obsahu bude vždy výkonější motor s menším zdvihem....přes to nejede vlak.Nm třeba žádný,ale výkon jo.

A v neposlední řadě bez rukou ti je výkon k ničemu a pak slabý auta pojížděj mnohem silnější celkem běžně.

[ Reagovat ]


27.05.15 v 11:56 0Unregistered napsal:

Vena136> Proč dneska nikdo nepostaví motor na 68-ce klice a nebál bych se,že by to nejelo v daný kategorii.......Jako odborník snad víš , že rozdíl mezi 68 a 72 jsou 4mm v délce ramena a tudíž větší krouťák v nižšších otáčkách a proč točit 8000 když stačí 6000

[ Reagovat ]


27.05.15 v 10:33 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

KKK> hmm Já to tak nějak pochopil,že máš k tomu spodek....ale tak zase uznej,že to má dneska defakto každý....jak tam je litina,tak tam je 1300ccm.za chvilku se to tak nějak omrzí....já už jsem apatický i k origo autům,protože každý druhý M-ko je pomalovaný pruhama jako LR a každý druhý R-ko je RS.

Proč dneska nikdo nepostaví motor na 68-ce klice a nebál bych se,že by to nejelo v daný kategorii.

Ale tak vyřešený to máš....tak co.Už tu můžeme tlachat o blbostech A lidi co si myslí,že si vemou tyhle věci do hrobu už vůbec nemusím....děda v tom vidí bohatství na důchod,pak umře a vnoučata to hodí do lesa,protože tahat se s tim do sběru nemá ani cenu při dnešních výkupních cenách a tyhle lidi k tomu přišli,když se rušily zásoby a šlo to do pece....u nás toho bylo v kovohutích.Ale žádný zásoby 8-kanálů nemám no

[ Reagovat ]


27.05.15 v 10:17 375+8 (191)KKK napsal:

Vena136> Proč "kurvím hlavu" 1150 na 1300. Ani nejde o obsah, ale o záměnost dílů.
Mám tři bloky na 1300, tři kliky, tři hlavy (zatím nekompletní) apod. Když se cokoliv stane s motorem. Vemu jiný blok, přehodím hlavu a za pár hodin se už můžu vozit. Nemusím čekat na přebřoušení kliky a nebo cokoliv podobného. Hlava 1150 mi zbyla, když jsem před lety tento obsah jezdil. Tato hlava byla žáložní, co kdyby se něco stalo, já ji nikdy osobně nejel, takže u mě leží 12 let. Co s ní? Dal jsem za ní hodně peněz, to mi v dnešní době nikdo nezaplatí, dívat se na ni ve vitríně? Nebo kvůli hlavě, shánět blok, kliku (nejlépe 15 230) Těčka, kroužky, vačku a udělat tím krok zpátky. Ne díky. Tím jsem si prošel už mnohokrát a mnohokrát jsem si i naběhnul. Takhle hlava bude za měsíc či dva běhat v autě, k čemu byla původně určená.

Jinak hlav 1150 na prodej je poměrně dost, ale málo kdo je ochotný dát za hlavu 20 - 30 000kč.
Já už pár let žádnou nekoupil, žiju ze zásob a z bláznovství co jsem za to v minulosti utratil, ale jeden pán od Semil mi jich ukazoval asi 14 kusů na ponku. Ze srandy jsem nahodil cenu 40 000kč a stejně nechtěl pustit ani jednu, je to 10 let, možná změnil názor, jestli ještě vůbec žije.

[ Reagovat ]


27.05.15 v 08:55 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Vena136> Je to ta samá.

[ Reagovat ]


27.05.15 v 00:19 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> ta samá to asi nebude,....ta dole má jeden števt červenej To bude jenom ten samý typ hlavy.Ale tak takle nějak to vypadá

[ Reagovat ]


26.05.15 ve 23:40 142418+2829 (1568667)Daves napsal:

Tak já si hlavně myslím, že už je to z části vyřešený, teda pokud mě neklame zrak - ta hlava na první a druhé fotce je ta samá. Tím i padá coby kdyby, protože už je posekáno
A jakýpak Davesovi Tohle je diskuze pro všechny, slouží hlavně vám

[ Reagovat ]


26.05.15 ve 21:28 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> jojo,to máš pravdu,pesimista jsem....a neurazím se za to.Každý jsme nějaký....bohužel pesimistu ze mě udělala spíš dnešní doba a docela mě mrzí,že jsem se nenarodil před 50lety třeba,když to tak řeknu.

Jestli něco umím nebo ne,to nevím,....samochvála smrdí a já jsem pesimistický i sám k sobě.Tady s mistrem Mikovem se znám osobně,může to potvrdit,ale tak to neznamená,že nemůžu mít svůj názor.

Ale prostě mě z nepochopitelných důvodů,se dělají tyhle věci....proč každý chce "největší motor" a ničí tim hlavu,co je asi vzácnější než na 1300ccm,určitě jich neni míň,jenom je větší poptávka.A to samý někoho těší jezdit s větším obsahem,proti poctivcům.Už mě to řeklo pár lidí pro který jsem něco dělal,...ptal jsem se,proč to potřebují,když to neni tak uplně "povolený" a řekli mě,že to už jezdí každý a v rámci konkurence schopnosti se musí jít s "davem".

Takže ano jsem pesimista....tady KKK píše,že to má pro zábavu a to si myslím,že těch reálných 100-koní co se z tý 1150 dá vytáhnout bude zábavný v lehkým autě dost a proč to předělávat?A řekl jsem,že na to čas nemám a ani se mě do toho nechce....konec a šmitec.Stejně jsem řekl,že třeba tady mistr Mikov by to udělal....tak proč jsem neporadil?Poradil jsem dost a z hlavy rozměry nevím a abych to měřil na to nemám čas.To je práce toho,kdo to bude eventuálně dělat....a na tomhle neni nic těžkýho udělat a na svojí hlavě bych si to udělal sám a to nejsem strojař.Stačí,když to nebude uplný blb a podle těsnění to tam vykrouhne.

Já bych v první řadě řešil vůle a sedla ventilů a jejich opotřebení,než obsah 1300ccm a šup tam s tím.Vodítka,sedla tvrzený,...takle já přemýšlím.Aby to bylo 100% funkční a novýma ventilama se ta hlava spíš zhodnotí.

A ano,nechci to tady Davesovi zasírat,ale snad mě to promine

[ Reagovat ]


26.05.15 v 17:34 0Unregistered napsal:

Vena136> Jmenuji se Jiří Jiráň a je mi 32 let, to aby někdo neřekl , že jsem nevychovaný a nepředstavím se. Jsem tady na fóru jako neregistrovaný , protože toho zase tak moc nevím, ale tak tři až čtyřikrát do roka něco napíšu a podpis je JJ.
Proč , ale písi dnes. Milý Veno136, soudě podle toho co tady na fóru píšeš musíš být veliký pesimista. Nechci tě nijak hanět, nikdy jsem od tebe žádnou práci neviděl, zřejmě jsi velice dobrý mechanik, ale tady na fóru , jsem ještě od tebe neviděl jediný konkrétní kladný příspěvek , nebo konkrétní kladnou odpověď na nějaký dotaz, ale každá tvoje reakce je velice negativní na cokoliv , co tady kdo napíše.Již Dawes ti to jednou napsal, zamysli se. JJ

[ Reagovat ]


26.05.15 ve 12:26 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

vokim> tak tohle vypadá hodně divně A co roztáhnout i samotný tvar spalováků?Takle to je nějaký bůhví jaký každý jinak Ta hrana u výfuku nebude nic moc,...je to divný a nevím,proč to lidi chtěj.Zajímalo by mě,jestli u nás vůbec jezdí nějaký litinový 8-kanál s obsahem do 1200ccm a má opravdu i skutečný obsah do 1200ccm.Že se v tomhle dělají podvody je zase jiná písnička...ale bude to za čas vzácnější a už i je si myslím než nějaký 130RS motory atd.

PS: ventily na hlavách jsem ještě nezměřil

[ Reagovat ]


26.05.15 v 10:55 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Vena136> Doufam že se zákazník nebude zlobit, ale takhle je udělaná 1150 na 1300

Přiložené fotografie:
!Kdo by mohl být schopný udělat spalováky na litině
 
[ Reagovat ]


25.05.15 ve 21:30 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

vokim> myslím jako odlitek.....že má L-ko rovný....origo rovný písty nemá dá se říct a LS vypouklý ví dneska snad uplně každý A 105-ka má menší výfuk,...že má LS menší výfuk slyším teda prvně v životě a zítra se jdu hned podívat a přeměřím si to.Ale je to tak trochu proti rozumu....to by si každý snížil hlavu na L-ku a dostal při stejným KP větší výkon než z LS origo....

A jinak příspěvek k hlavě na fotce,....udělal bych 1150 a nebo to posadil na klasický blok 120 a bylo by to dá se říct vzácnější si myslím,než 1300,kterých je plno a má to každý....

[ Reagovat ]


22.05.15 v 15:52 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Vena136> Myslel jsem pohled na hlavu , když je na motoru, ano pokud se podíváš ze strany spal. prostoru je to vidět, proto se roztahují na 3x86/33 od hrany.
Lko není stejné jako LSko. LS hlava má vybrání pro píst a menší výfuk. ventil, sací jsou shodné.

[ Reagovat ]


22.05.15 v 10:45 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

vokim> tak 1300ccm by měla mít "OOOO" a ne "OO-OO" Pokud jsi to pamatuju dobře.Pokud to je pořád ten samý princip jako na všem ostatním....

A tak L-ko je to samý jako LS,to je jako tohle 8-kanál s rovnýma a nebo vypouklýma pístama.A ventily co já vím,tak akorát rovný vs "dutý"...menší-větší je to jenom u 105-ky,...pokud teda ty nový hlavy co jsem asi zrovna včera koukal byly origo a ne druhoška

Ale spíš bych se bál,že tam může být třeba kaz v tý hlavě a objeví se po opracování a co pak s tím?Vařit to a už to neni ono...okuje umí udělat docela bordel v tutěch litinových cáglech...

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 21-40)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:586
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:43647
Celkem návštěv:177533247

Článků:1010
Fotografií:34676
Komentářů:17290
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server