Motor: 1397 ccm, vačka ME 278/265, hlava upravená od Sakyho, 2xWeber 40 se sáním přes hlavu,6cm prodloužení a 6cm trumpetky
svody bohouš krejčí s trubkou
převodovka: stálý převod 4,5 odstupnování seriové
Podvozek: vepředu zapuštěná přední náprava vzadu LRmolčán tlumiče stavitelný Protlum
Kola: 3-dílná ARC s elektronovým středem 6.75" a 8.5"
Brzdy: Přední AP racing 276mm zadní duralové 4pístky, místo trubek opletené hadice, vahadlo s válci willwood
Karoserie: samonosná, uzavřená, , laminátové díly(přední a zadní: kapota,nárazníky,blatníky), ochranný rám dle homologace, okna nahrazena makrolonem
Výbava: sedačka LICO – SPARCO Circuit VTR, 4 bod pásy SPARCO, odpojovač baterie, 2kg hasící přístroj, volant Sparco
K autu: Duralová nádrž, vačka Albrechtmotorsport 311/304, připravené přední ramena pro unibaly včetně unibalů, sada slicků.
Více foto: http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy2/8934-havlik-130lr-h/ |