ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Baghyra 1300

Baghyra 1300

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

100 S.B. racing team

 <<



 

100 S.B. racing team

 
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)

14.04.2014 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.12.2013 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Protože motor pracuje v jiných otáčkách než předchozí, následoval výpočet vhodných převodových poměrů a zadání do výroby tentokrát panu Sixtovi (za což ještě jednou děkuji), poté naskládání do skříně a závěrem výměna převodovek mezi sebou. (Kalmara rozdělám a zkontroluji v zimě.)
nová soukolí Sixta
díly na další převodovky
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
povrchová úprava
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Kalmar je venku, nová čeká
je venku

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

výroba přepákování
těsně před startem
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
sachs sporting germany
sací zbyly ze zásob
výběr čerpadel
objem spalováků
!Marťáskova 120 S Rallye
úprava kanálů
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Odlehčené nové ojnice a odlehčené čepy


Nově postavený náhradní motor verze sport vačka 280° , než se podaří dostavět a upravit motor původem z MTX.

27.12.2011 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Při poslední letošní jízdě na podzim nám bohužel odešel motor(hlava a písty). Teď je chvilka času tak zjišťuju škody.Je to mooc špatný,bude to dražší než jsem čekal. Moc velký předstih,detonace dokázaly odrovnat i těsnění na měděných kroužkách.Z motoru zůstává jen klika,ojnice a blok,zbytek stavíme z nových dílů,vrtání bude asi 78mm. Aby to bylo trošku veselejší,pořídili jsme kvůli přesnější regulaci rozdělovač kterej konečně stojí za to :))
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.08.2011 (Pá)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Ták po dlouhé době příspěvek ale obíhaly se úřady a povedlo se přestavba doknčená a od ted mame i papirově škoda 120 S ale byl to dobrý maraton po uřadech

18.04.2009 (So)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: gapin
Motor je už namontovaný v autě.
Celý víkend jsme pracovali na ladění a zabíhání motoru(předstih svíčky karbec) Na rozdíl od seriovky musí být vymontovaný termostat a podle provozních otáček klikovky zvolit (větší) průmer řemenice vodní pumpy. Jiné je i obložení spojkové lamely Frenos Sauleda HDS které nám udělali ve firmě Renovak. Hlavní rozdíl je ale v charakteristice motoru a jízdního stylu s autem. Tovární ostrá vačka 314/317 a lehký setrvák udělají své. Nejhorší je motor dostat minimálně do 3500 otáček kde se lze přes spojku rozjet, pak motor ve 4500 ožije a letí na kteroukoliv rychlost až do 6500ot. Může se točit krátkodobě do 7tis,ale je to zbytečný.Musí se hlídat tlak oleje a teplota. Maximálku mám spočítanou při 7000 na seriových pneu a se stálým převodem 3,9 na 157km/h. (Spotřeba je strašná cca 15-20/100km 100oktan) Ale stojí to za to...

29.03.2009 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Včera jsme udělali pvní zkušební jízdu se seriovým motorem a krátkou převodovkou. Teplota se drží kolem 85 stupňů, motor jsme trápili od 4500 do 6000 chlazení neselhalo. Po návratu proběhla kontrola spodního prádla! Zrychlení se nedá popsat.
Dnes šla seriovka do civilu a na řadu přichází 120 koní v podobě nového motoru. Zbývá už JEN vychytat nastavení.
!Marťáskova 120 S Rallye
Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye


25.03.2009 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tak jsme zase kousek pokročili s pracemi na autě. Dokončili jsme vedení vodních trubek chlazení, namontovali jsme prístrojovku s kapličkou a zapojili středový panel. Do motorového prostoru se nastěhoval dočasně sériový motor pro lepší přehled a především kvůli zkoušce chladícího okruhu. V pozadí už čeká ostrý motor na montáž, která by měla proběhnout v příštích dnech
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

27.01.2009 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Přidávám dalších pár fotek :)
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.01.2009 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tady je pár fotek jak pokračuje renovace.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

06.11.2008 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Upravovat zdvihátko není bezprostředně nutné, lze tím však snížit setrvačnou hmotnost určitého dílu rozvodu.
!Marťáskova 120 S Rallye

05.11.2008 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tak už máme motor doma po repasi fungl nová klika a odlehčené ojnice na CNC odlehčená zdvihátka odlehčované pístní čepy, vačka "Malá Argentina". Hlava na měďených kroužcích komprese 11,8 : 1 děláme co můžem, málo volného času hodně práce. Ted přes zimu na to vlítnem.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

07.07.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves,Stovkař
Ahoj tak po dlouhé době zase přikládám info co se na autě změnilo tak tady jsou fotky převodovky kterou sehnal brácha a poskládal.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

04.02.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tady jsou fotky motoru kterej mi skládá brácha. Motor původem formule Škoda NF 1300 MTX 1 - 10 max výkon 80 Kw při 7200ot/min, max. 120Nm při 4000 - 4500 ot/min
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

motor byl zadřený na klice a nyní ho brácha repasuje další fotky přidám později.

Povinné ručení
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

S tímto článkem souvisí
Suzuki Swift 1,3GT-i r.v.1988
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 124 (Zobrazeno 106-120)
 Re:18.11.2008 14:40:47 


Vzdálenosti sedí, dle knížky má být 36.3 a 33.7 - těch 33.7 je mezi kuláky, které míří na stejnou stranu.


142325+2829 (1567663)Daves (Administrátor)
      
 Re:18.11.2008 12:37:40 


Oba kuláky by měly být přibližně stejně zašroubované. Změř šuplérou míru mezi kontramatkou kuláku a koncem závitu na tyčce řízení. Tyto míry by měly být na obou stranách přibližně stejné. Samozřejmě je třeba mít celou tyč řízení namontovanou ve správné poloze (správným směrem) a tyšky řízení musí být stejně dlouhé (ne jedna úzká a druhá z emka.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 18.11.2008 09:13:06 


Ty vzdálenosti jsou (36 , 39 , 34). Mysleli jsme právě že je tam opačně , ale neni. V knížce co mam , ja nakreslená tak jak tam byla a tudíš závada stále nenalezena.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:Řízení17.11.2008 23:07:40 


jedna tyčka z úzké matice, jedna z široké?? asi to není možné, to by se na geometrii zjistilo ne?


245+19 (132)tommy (Registrovaný)
   
 Re:Řízení17.11.2008 21:08:50 


Na převodce se nešteluje nic, pouze přítlak na šroub. Narovnej řídící tyč do roviny a změř vzdálenosti mezi osama kulových kloubů (všech čtyřech) a řekni hodnoty.


142325+2829 (1567663)Daves (Administrátor)
      
 Řízení17.11.2008 20:20:23 


No zatim sbírám informace o problému. Jelikož nebyl už o víkendu čas , tak budem muset nápravu a převodku řízení sundat příští tejden a pak se v tom pohrabat.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:17.11.2008 19:01:03 


Myslím, že na domku řízení jde nějak naštelovat, posunutí... Ve chvíli kdy je volnější matice se to posune mimo střed aby nebyla v vůle v řízení. Někdo se určitě dokáže vyjádřit líp než já aby to bylo k pochopení Tak si myslím, že je to možná posunutý natolik, že to má na jednu stranu menší rejd...


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 05.11.2008 18:42:08 


Kěž by šoupala na obou stranách. Nu kouknu na tu tyč a uvidím přez zimu. Taky totiž přemýšlíme o Mkové nápravě.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:04.11.2008 11:38:59 


Mě šoupou o podběh obě dvě strany. A teď ještě víc, jak jsem tam dal 13".
Snad se to spraví, až tam dám eMkovou nápravu.


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 04.11.2008 11:24:12 


jj. Podle mě a mého otce který se ve škodovkách taky hodně hrabal to bude určitě tyčí řízení. Mistr co nám to prodával si asi nedal pozor. Je pravda , že jsme si všimli , že se nám na pravý straně šoupe kolo o vnitřní plech , ale moc jsme to meřešili a potřebu rejdu poznali až tady na slalomu.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 04.11.2008 09:07:20 


Ahoj, to samý sme taky řešili, byla obráceně tyčka řízení


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:04.11.2008 08:43:37 


To zatím nikdo neví ale doprava to zatáčí víc, než doleva.... Nebude to spíš jen posunutý??? zatím nám to nějak nepřišlo, protože stovka má sama o sobě malý rejd, ale až takhle to neni normální


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 03.11.2008 16:09:13 


Že by obráceně namontovaná tyč řízení?????


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 05.08.2008 20:19:04 


Díky. Snažíme se , aby auto bylo hezký , a zároveň si s nim trošku zablbnout občas na rally a srazu.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Pěkné autíčko05.08.2008 08:14:43 


A díky za chválu


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
Celkem záznamů: 124 (Zobrazeno 106-120)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:468
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:99722
Celkem návštěv:177014245

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet