ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Ota - přestavba Š110 R na Š130 RS

Ota - přestavba Š110 R na Š130 RS

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 

27.10.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Karoserie:
!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye

Původní š 100 v moc pěkném stavu, absolutně bez koroze. Přední čelo upraveno alá š120S, stejně tak i výdech v kapotě. Podle své závodní verze, má i tato černé kapoty. Upravené zadní blatníky (navařené lemy z předních). Montovaný ochranný rám. Náporové chlazení a tunel upravený pro použítí 5 rychlostní převodovky. Pod převodovkou a motorem je také ochranná ližina. Zatím použitá kola Apolla.
!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye


Interiér:
Sportovní volant Škoda, závodní kaplička na budíky, středový panel s vypínači a v předu použítá anatomická sedadla.
!Škoda 120S Rallye


Podvozek:
Široké nápravy, hřebenové řízení, pružiny i tlumiče sériové, pouze zkrácené. Obě 2 nápravy jsou vyztužené.

Motor:
Do tohoto vozu byl použit motor již z novějšího brášky a to ze škody favorit, úpravy bohužel nevím.
!Škoda 120S Rallye



Plánované úpravy:

Interiér:
Výměna sedadel za sedadla z mé bývalé žabičky, 4 bodové pásy, dodělat na rámu i přední oblouk a nakones opět zadělat vysílačku.

Podvozek:
Zatím jsem s tímto sice spokojený, ale do budoucna bych chtěl vypěnit tlumiče.

Motor:
Zde asi proběhne nejvíce úprav, chtěl bych opět znovu postavit motor něco jako byl v mojí žabičce, jen se ho pokusit ještě trošičku našlápnout. Nále sportovní výfuk se svody od hlavy válců a dvojité karburátory se sáním přes hlavu.

Má předchozí auta:

moje předchozí žabička
!Škoda 120S Rallye

škoda 120 - také prodaná
!Škoda 120S Rallye

škoda 130 - toto auto již cca 2 roky stojí doma a čeká na opravu
!Škoda 120S Rallye


Kalendář ŠKODAteam 2024
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142429+2829 (1568786)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6220+1849 (11296)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6220+1849 (11296)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:816
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:80564
Celkem návštěv:177774343

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4397


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet