ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
Škoda 1202 STW

Minisalón (SM)

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 
Celkem záznamů: 423 (Zobrazeno 1-15)

30.12.2021 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Přátele, fanoušci, kamarádi i jen zbloudilí sledující blíží se konec roku 2021. Chtěl bych Vám všem popřát šťastný Nový rok a aby se Vám v roce 2022 dařilo jako nám, protože pokud vše klapne vracíme se na tratě RZ s naší LR.
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR


24.09.2017 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 





17.12.2016 (So)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

A pohyblivé obrázky z celého roku







16.12.2016 (Pá)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Následně sme byly vyhlášeni v Plzni a v Praze, mistry v MČRHA kategorie 4 za rok 2016

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

16.12.2016 (Pá)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

13. Bonver Partr Rally Vsetín - Příprava auta před soutěží byla celkem náročná s ohledem na málo času, auto fungovalo bezvadně, na první rundu byla měkká směs špatná volba na koncích zkoušek se to už hodně "vozilo" v gumách, mojí chybou na první zkoušce na hupu za jedním mostkem sem narazil lyžinou o zem ta to přenesla do olejové vany a ta praskla, takto jsme odjely ještě další zkoušku, ve které sem na konci dělal hodiny. Olej na štěstí neunikal tolik a podařilo se dojet zpět do servisu.

Bohužel, náhradní vanu jsme sebou neměli a po nápadu Tomáše Juřeni utěsnit to silikonem a dvěma krajíci chleba jsme odjížděli vstříc dalším rzetám

Po kontrole před 3 rzetou olej unikal jen velmi málo což bylo velmi uklidňující, jen škoda že byl jen volný průjezd i když na trati bylo volno.
Další rzety byly ve znamení ztahování ztráty hlavně na pana Jírovce, přeci jen chybělo nám pár bodů a vše bylo otevřené. Technické zkoušky našemu autu sedí přeci jen více a povedlo se najet menší náskok před poslední rychlou, ale kopcovitou zkouškou která už bylo v celku na jistotu.

Před cílovou rampou dostáváme už letos po 3 rozhodnutí o závěrné technické kontrole, které nás celkem pobavilo spolu s námi i všichni historici. Po kontrole kde bylo vše v pořádku čekáme v provizorním UP na verdikty, bohužel kluci Jirátkové měli nesoulad s homologačním listem, když jsme si to mezi 4 očima vyříkali beru je jako férové kamarády a nerad bych, aby je někdo považoval za podvodníky.

Tím nám spadlo do klína naše první vítězství absolutně v historikách, za což musím poděkovat i v rámci celé sezóny mechanikům bratrovi Petru Freiovi, Václavu "Venni" Jarému, Jakubu Kopaničákovi, Jakubu Hradeckému, Petru Šleglovi staršímu, za catering Elišce Jaré, Alžbětě Šleglové, za technické věci Petru Urbanovi, za perfektní navigování a podporu ve své první sezóně v rally Petru Šleglovi, rodině a všem známím a kamarádům za podporu během celého roku. Pokud technici a rodinný rozpočet dovolí, uvidíme se na závodech MČRHA i v roce 2017

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

20.10.2016 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

37. SVK Rally Příbram 2016 - První runda v sobotu byla s malými technickými problémy s předstihem, naštěstí se to podařilo zafixovat "americkou" páskou od Standy Budila, za což bych mu chtěl poděkovat a taky Martinu Knížkovi, který by málem rozebral svého favorita, aby nám pomohl ;-). V neděli ráno to na oslizlém asfaltu hodně klouzalo, ale naše jedna sada gum, co jedeme celou sezónu nás podržela a ve zrádných místech jsem si dával pozor. Odpoledne byla jasná volba řízlé měkké gumy, ty mne překvapily, jak dobře fungovaly zvláště na poslední zkoušce. Soutěž se konečně podařilo dokončit na mojí první bendě v historikách a poháry za dané umístění nám krásně doplnily poháry, které nám chyběly z celé sezóny vždy jen o kousek :-) PS: Kdyby se objevil nějaký mecenáš vůbec bychom se nebránili :-)
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

07.08.2016 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

37. EPLcond Rally Agropa 2016 - Těsně před soutěží se nám podařilo přijít na závadu kvůli které jsme odstoupili na Bohemce, takže sem rád že technika vydržela i když nás trochu pozlobilo řízení na prvním muničáku. Souboje s Honzou Krejčou jsme si užívaly trochu nám to, ale zhatil zrychlující Marcel Tuček tu naši první bednu v historikách absolutně :-D. Soutěž hodnotím pozitivně jak pořadatelsky, počasím, diváky a celkovou pohodou, a děkuji všem mechanikum za vynikající servis ;-) Dokončeno na 4. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

07.08.2016 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Rally Bohemia 2016 - Letošní bohemka byla pro nás smolná, i přes všechny potíže před závodem po větru v servisu, děšti na RZ a rance na 1 RZ nám nebylo souzeno dokončit na nejlepším výsledku za celou dobu co závodíme. Důvodem odstoupení na RZ7 byl úplně rozdrcený palec rozdělovače a tím i zničeném víčku rozdělovače.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

30.05.2016 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

44. Rallye Český Krumlov - Pro mě neznámá soutěž, nikdy sem tam nebyl ani jako divák. Tratě velmi technické a náročné, počasí tomu ještě trochu přitvrdilo :-D, autu se nestalo nic, krom závady před poslední rundou se ukrucovalo táhlo řazení, ale 15 bindrů udrží vše, to sme si celou dobu říkali tedy :-D, ale povedlo se všechny nástrahy tratí překonat a dojet v celku na rampu. Dokončeno 4. místě absolutně v MČRHA, 3. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

Fotek je zatím málo.

30.05.2016 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

25. Historic Vltava Rallye - Jediný zádrhel přišel na RZ7 s vypadlím kablíkem od rozdělovače, jinak páteční i další sobotní program :-D byl naprosto v pohodě jen interkom nás zradil trochu. Auto fungovalo bezvadně. Dokončeno na 5. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

23.12.2015 (St)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Sestřihy z Bohemky a Pačejova 2015 od JNK Studia



28.09.2015 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Video od Čeňka.


20.09.2015 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

18. - 20.9.2015 - Sraz Škoda Běšiny
Tak po dvou letech opět na Běšinách 2. místo ve třídě S2 a 2. místo absolutně, rozhodly kuželky. Jinak by to na první flek stačilo, tak snad příště :-D



13.08.2015 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 


Další fotky z Pačejova.
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

12.08.2015 (St)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Sestřih z Vltavy 2015 od JNK Studia.


Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 423 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Re:17.09.2010 17:47:23 


On mi to totiž s tou nádrží taky zapomněl nějak pan Maňas říct a dozvěděl jsem se to až od lidí co už závoděj. Já získal vyplněnou seriovku od Pavla Stránského když předělával pohárovou 130L na LR pro mistrák historiků


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:36:25 


No já jen vím, že se na svazu něco dozvědět je dost velká práce, většinou ti to stejně řeknou až komisaři na testování. A co se týká přídavných svárů tak co vím od kluků který s tím jezděj republiku tak to prostě být nesmí. Taky teď pářu uplně zravý zadní blatníky jen kvuli tomu že tam nějakej idiot navařil užovkový a to prostě na testování neprojde. Každej kdo to chce mít pěkný do toho leje šílený prachy, já jsem v LRce za víc jak 160000 a není to moc vidět. Jinak o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž nikdo nemluvil, jen jsem upozornil na to že tam musí být. Buď seriová s výplní nebo bezpečnostní schválena FIA


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:23:33 


A kdo tady mluví o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž,sedačky atd?Myslíš si,že si s p. Maňasem píše jen tak kvuli tomu že nemá co dělat?
Taky mi to trvalo delší dobu než jsem to pochopil,ale Honza do toho jde opravdu naplno a dělá maximum pro to,aby to nebyl paskvil a leje do toho šílený prachy.Bude to jednim slovem pecka a určitě se mu to podaří dotáhnout do konce.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.09.2010 17:18:18 


Právě že v homologačních listech toho moc není. Bezpěčnost je jasná že musí být podle současna. Problém je že někdo říká to a jiný ono, potom si vybírej.


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 17:10:13 


No toho jsem před časem taky zkoušel a bylo mi řečeno že si mám koupit homologační listy a tam všechno je. Prostě to auto musí být tak jak jezdilo dřív. Pokud to teda chceš jako Historika a né jako pohárovku. Mluvil jsem ze spoustou lidí který mají auta na R-kovejch značkách a od všech jsem se dozvěděl to samí. Historik musí být přesně podle homologace tak jak to jezdilo dřív + věci které se týkají bezpečnosti musí být podle současných předpisů pro historiky, u pohárovek se dá ledacos dohodnout, jeden známí má třeba LR nápravu v RSu a taky to prošlo. Ovšem věci jako bezpečnostní nádrž, rám, sedačky a pásy to postě neukecáš.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 16:21:56 


Koukám strhla se tu velká diskuze. Skupina V3 je taky zajímavé řešení. Co sem tak poslední dobou koukal tak většina LR jezdí v K4 poháru. Napsal sem opět p. Maňasovi tak sem zvědav, zda přijde nějaké vyjádření.


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 14:36:40 


Furt je tady skupina V3 Škoda kde lze zlegalizovat poměrně hodně věcí, např vlečka za 130L v karoserii 130RS a 130LR, různé kombinace motorů a podobně. viz. http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radynas/2010/pdf/nsr_e_technika.pdf strana 106-108. Pokud to chceš jako historika tedy H-čko tak ti neprojdou ani dodatečné sváry které nejsou uvedené v homologaci.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 13:47:34 


Teď jsem koukal do homolagačního listu z roku 85 a je tam hliníková hlava. Tak teď nevím, kde jsem přišel k informaci, že tam byla kdy litinová.
Omlouvám se tedy za tuto dezinformaci.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.09.2010 13:44:41 


V LR je na testování tolerován blok 781, vzhledem k nedostatkovosti bloků 742.136.

Další stránka testování je, že to stojí cca 5000 ročně, což zase nedovedu překousnout já, jelikož za to odjedu půl slalomový sezóny, kde můžu beztak jezdit víceméně bez papírů.

Jinak nerozumím tomuhle:. "Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita"

LR snad měla vždycky hliník ne? A myslíš-li širokou verzí Evolution, tak se to lišilo 5x uloženou klikou jestli se nemýlím.

A ještě jedna zajímavost: Široká LR nelze dostat na R značky, jelikož nikdy žádný podnik nejela. Ale MTX 160RS ano a dá se tak zlegalizovat. Že pro něj neexistuje žádná kategorie kde může startovat je jiná věc, ale dá se narozdíl od široké LR dostat na značky.

A osudu vozů skupiny B, tj. v čechách hlavně LR a VFTS se mělo rozhodnout o proběhlém víkendu, leč zatím jsem na strákách fia.com nenašel žádný závěr.



10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.09.2010 13:29:19 
 Re:17.09.2010 13:23:35 


Já vím o tom jsem někde četl ,ale dost lidí prý v těchto autech 781 neuznává ,proto se ptám jak to opravdu je.... No snad tyto auta budou povolena... byla by to škoda!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:18:16 


On asi celkově bude s LR trošku problém, protože se jedná o vůz skupiny B, která byla v roce 1987 zrušena a zatím nikdo neví (nebo nechce říci), jestli a jakým způsobem budou stavby těchto vozů povoleny. Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 17.09.2010 13:10:54 


Toleruje se u 130LR motor 781 ?


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:09:37 


No já nevim jak u Vás ,ale tady sehnat původní vlečku je krapet problém ,natož ještě v trochu solidním stavu.... No rád bych ,ale finančně to u mě rozhodně na sportovní auto nevipadá.. Takže s velkým štěstím ještě mnou oblíbený Běšiny.. No nic jdu dělat na autě ,abych mohl jet aspoň ty Běšiny.Letos se je pracovní vytíženost dost velká..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:04:37 


Licence obnáší podat žádost, absolvovat školení, absolvovat lékařskou prohlídku u určeného lékaře a zaplatit.
Sportovní průkaz obnáší to, že vozidlo musí něčemu odpovídat. Zejména homologačnímu listu a příloze "J" národních, či mezinárodních sportovních řádů. Rentgenem se určitě nic neověřuje. Zadní náprava určitě nikoho nebude zajímat. Tedy nebude zajímat, kdo a jak ji dělal. Jen, jestli je to díl, který odpovídá homologaci. To znamená: Škoda 100, 120S kyvka, 130L vlečka, 130LR náprava, která se vzhledem shoduje s tím, co je vyfoceno v homologačním listě 130LR - tedy to, co tam má Honza.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:530
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:57464
Celkem návštěv:172930538

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet