ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2015

Fotogalerie Rally ples 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 110R

>

Š 110RS

 <<



 

Š 110RS

 
Celkem záznamů: 134 (Zobrazeno 1-15)

10.11.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Ještě dva dni před srazem jsem se vrtal v autě.Víko převodovky šlo sundat pracně,ale přece...bohužel po složení to pořád není to pravé ořechové takže převodovka bude cestovat ven....a uvidí se jestli se dá zbytek kratších kvaltů,ale s tim SP 4,22 bych řekl že to ujde i takhle.

!Š 110RS


Jinak dnes přišel jeden balíček vážící 9 kg. (Dík patří M8) Průměr 245mm,šířka 20mm.Na auto pujdou,ale neví se kdy.Jsou kvuli tomu potřeba jiné podložky pod kola,štefty a přední+ zadní ramena :-D

!Š 110RS






11.10.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Zatim zase jezdíme :-D Teď už jen vyřešit proč nejde řadit pátej kvalt,proč se hřeje olej a to poslední,jestli dostanu dovolenou :-D

07.10.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Opět nezbývá moc času :-D Takže klasika,dlouhá jednička od Petra a Honzi (Evi a Vaška? :)Ne musímm klukům ještě jednou poděkovat.

V plánu už byla co stím kluci přišli,ale přišla na řadu až teď,kdy jsme rovnou vymněnili SP 3,9 za 4,22...brrr docela zajímavá práce,ale dá se říct,že už máme nacvičeno a složíme převodovku po slepu.Pár lidí od fochu udělalo vůle a snad se bude točit mrcha jedna....

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


maká se až do pozdních hodin :-D

!Š 110RS


Zítra nastane den D a uvidíme jestli se převodovka roztočí v autě s nově poskládanou 1490tkou...




01.05.2010 (So)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Technika opět zkalmala....Kousek za Štěpánovicema,ještě pěknej kousek před RZ 1 auto přestalo jet,přestala fungovat facetka začaly se pálit kabely.Po 15minutach jsem zavolal odtah s tim at mi táta zkusí přivést nové relátko.Mezitím zavoláno na dispečink,že ač neradi,ale opět odstupujem.Pumpu se mezitím vzpamatovala a opět vrčí.Po výměně relátka auto zase jede...bohužel už jaksi pozdě.

!Š 110RS


Romantická pecka na relátku,která nás opět nepustila dále..

29.04.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Ve středu už auto jezdilo,dělám pokroky,před letošním srazem už mam najeto víc jak 100km :-D Tak teď se jen modlit aby zase technika vydržela a že jsem na nic nezapoměl...


!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


No a tak jsem obul druhou sadu kol,když se zahřejou tak je to mazec...

!Š 110RS


takže zítra čest !


26.04.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V pátek odpulne jsme si řekl že zkusím nahodit straou špajzku se starým motorem...už od začátku se dařilo,celkově utrženy tři šrouby....

V sobotu začali praskat pojistky u dálkových a u blinkrů...vyřešeno,dnes po práci jsme se jak štelovat karburátory a udělat předstih....docela se povedlo,motor neškubal a pěkně táhnul.

Po ujetí 10km jsem začal vařit a foukalo to do expanzky.Uplynulo 15minut a hlava byla dole,ovšem v těsnění není vidět kde by to fouklo :-/
Zítra po práci new těsnění a dalších pár km...

!Š 110RS
!Š 110RS


Do srazu mám volnej ještě celý jeden den,to by bylo aby nebylo :-D Ale geometrii už asi fakt nestihnu...

20.04.2010 (Út)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V péátek než jsem se šel podívat na rallye,vytlačil jsem eRko z dílny v takovémto stavu....Na Běšinech se sklouznem s veteránem o obsahu 998ccm,kterého čeká ekologická likvidace.

!Š 110RS
!Š 110RS


No a pak tady mám na PRODEJ pár drobností.Sliky maxsport.Nové 185/60R13 směs střední.Upravenou nejetou vodní pumpu na drážkovanej řemen+řemenička altíku.Výrobce nevím.

Dále mezizávitové gumy do zadních pružin na Š120/130,nové nejeté.A nakonec dva molitanové filtry.Výroba speedpro,drobet odfláklé a jeté cca 200km.


!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Všechny věci co jsou na prodej,mohu přivést na sraz do Běšin...





14.04.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Trávím v dílně času jak kr*va a na autě to není poznat....trubky na vodu předělané,navařená vzpěra mezi tlumiče a motorvý prostor zbaven gumoasfaltu.

!Š 110RS




13.04.2010 (Út)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

odlehčeno,sváženo ...

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


nalisováno

!Š 110RS
!Š 110RS


Klika utažená na 75Nm (točí se krásně) Ojnice utaženy na 45Nm (točí se krásně)






12.04.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V neděli před velikonocena jsem se pustil do jemného rozkuchání zadní části vozu....pohled na neúhlednou část,kde je motor :(

!Š 110RS
!Š 110RS


Musím předělat vodu v motorovém prostoru kvuli svodů.Natáhnout novou hadici k posilovači,natahat jinudy bovdeny k sytiči a plynu....brr děsná práce.

Klika už je usazená v bloku,postupně upravuji ojnice ...Ložiska Kolbenschmit nakonec pasují dobře,ojnice se musely lehce zabrušovat po stranách aby sedly do klikovky.

!Š 110RS


A nakonec dnešní dovezení nákupu který se uskutečnil ani nevím jak ale už před měsícem :-D Kumho ecsta 180/530 R13 směs K21 čtyři kousky se vzorkem 5mm (samý gumy a nic nejezdí)

!Š 110RS
!Š 110RS




03.04.2010 (So)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Minulý týden v neděli se u mě stavil Vašek.Přivezl mi tu slibovanou lamelu z trosky.(stejně Ti za ní veno něco dám) Lamelu jsem poslal v pondělí a v pátek přišla zrenovovaná s nanejtovaným obložením HDS 57,které má vyšší třecí teplotu o 100 stupňů celsia.

No a jelikož se dělá teplo,bylo dneska první jarní grilování.Po třetím pivu se zrodil nápad narovnat nabourané výfukové svody od VHML.Jelikož v autogenu dochází kyslík,přišlo na řadu ohniště...

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Autogenem by to šlo o dost hůř a tenhle způsob nahřívání nahradil výheň.Výsledek je super,popravdě jsem to ani takhle nečekal...



01.04.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Klika je doma,po přivezení jsme záhy zjistil že v motoru jsou ojnice z Fábie,upravené na 20mm čep...Myslel jsme že tam jsou feldí a tudíž jsem dostal i feldí šálky.

No a ty samozřejmě nepasujou do fabiáckej ojnic :-D Zámek je jinde a průměr je taky o nějaký 4mm jinej.

Našel jsem doma 4 kusy felda ojnic a aby se vešly na fabia kliku,je potřeba je zůžit o 1,5mm na každé straně.

!Š 110RS
!Š 110RS


Na první fotce je zkušebně zfrézovaná ojnice Š120,fak serie felda a jako třetí je fabie s 20mm čepem.

Ojnice uberu na frézce a zbytek odvezu doladit na magnetku.

Jinak Hlavní ložiska sedí a za výbrus všech ložisek na klice i s šálama jsem platil 2226Kč což docela jde.

31.03.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Přední náprava už je zase v autě.Měl jsem tady pár new věcí tak jsem je tam dal.New kozlíky,horní čepy ramen,kuláky,manžety atd.

Ale hlavní důvod vyndání nápravy bylo namontování strmého pastorku.Pod kozlíky přišlo 6mm podložek kvůli odklonu a pod pružiny přišly Al podložky (25mm) který jsem vytočil za dlouhých zimních večerů.Po spoštění zpět na kola jsem byl mile překvapen jak je auto brutálně vysoko :-D Ja si holt nikdy nevyberu...

Zítra budu uhánět ten výbrus klikovky a koncem týdne se vrhnu na vyndání zadní nápravy a ostatních "drobností" Jinak taky dnes přišel zlepšováček na nastavování geometrie :)

25.03.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Včera jsem přišel z noční a šup za fachmanama do Kouta na Šumavě...Petr upnul kliku že udělá zápich pro ložisko....
!Š 110RS
!Š 110RS


ložisko bylo připravené klasika 6202..do té doby než jsem vzal šupleru a změřil hřídel z fabie ,má pruměr 35mm (jako ložisko 6202 :-D
Cesta do Domažlic pro ložisko 6002...cesta zpět zápich udělán,oběvil se Honza a usoudil že kliku je lepší vzít na přebrus.Rozloučil jsme se a odvezl kliku zpět do Domažlic na přebrus a bude příští týden.

Včera přišel taky výfuk,na svody sedí dobře. (svody to je nákup od Venouše Hornů už někdy z února) a dnes přišel nějakej restík za nedostavěnou 1,4...pastorek na strmý řízení.

Š 110RS
!Š 110RS


A ještě mám takový dotaz.Nemáte někdo doma lamelu na TAZ 1500 tudíš 5q trosku?Stačí mi i jetá,budu jí posílat na repas do renovaku.Když někdo bude vědět budu rád díky.



24.03.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Vzhledem k tomu že mi stavěl motorář třetím rokem obsah 1,4 ve fábiáckým bloku a i letos to vypadalo že bych se nemusel povozit,vyrazili jsme v pátek s Honzou5 na výlet do Hradce Králové.

No a z výletu jsme přivezli motůrek s drobet neštasným objemem 1,5 ve feldím MPi bloku.Tudíž upravená klika fabia se zdvihem 78 a ojnice,písty+vložky jsou z kitový feldy s vrtáním též 78.

Vačka je česaňácká 298/292 se zdvihem 7,5mm.

!Š 110RS
!Š 110RS

Hlava je dělaná pánem z Mladé Boleslavy.Kanály zvětšeny na 29mm.Sací ventily jsou 36 a výfukový 31mm+ tvrdý ventilový pružiny.Těsnění pod hlavou je celokovovové...

Od hlavy mi přijdou na mail ještě snad nějaké informace.

!Š 110RS
!Š 110RS


Motor jezdil ve fačku takže jako první co přišlo na řadu bylo vyndání klikovky.Setrvák je upravenej fábiáckej,po porovní by tam měl sednou feldí přítlačák,ale to se uvidí až při montážim ja tomu moc nevěřím :)Takže asi přijde místo něj převrtaný Fa.

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Jinak na motoru bylo ještě AL sání (Jenda už ho má v deníku,je pohotovej) a dvakrát dellorta se kterýma zatím ještě nevím co provedu :)
Motor je uvnitř krásně čistej takže zbývá rozhodnout co jezdit za olej a čím spojkovat...

Š 110RS


Včera nakoupeno pár těsnění,dvakrát simering,ložisko 6202 atd atd... snad se poštěstí a Jaro stihnem vcajku.






Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 134 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 241 [ Zobrazit 15 ]
 Re:31.07.2011 11:29:35 


No profi.Délka se dělala od oka aby se to nějak vešlo pod kapotu Tam byl průser v přírubách,síla asi jen 5mm což je špatně...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 29.07.2011 18:58:18 


Vypadá to jak profi práce. Když si to dělal tak délku toho potrubí si flák jen tak od voka nebo si to měl změřený podle AL sání?


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:11.11.2010 06:36:54 


No hokejka je nějaká pošahaná,kulisu jsem na zkoužku propiloval a pořád nic.Další věc je co s hokejkou nemá nic společnýho je to že v menších rychlostech tam 5tku dam,ale ve větších jde přes zuby a to jsou synchrony new origo, žádnej turek....

Petře abych pravdu řekl tak nevím,po sobotě mám drobet chut se do toho pustit,ale záleží na volnej dílně a to bude asi až napadne sníh sakra

Míťo:


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 10.11.2010 22:02:58 


Ty koxo, to ale fakt pěkná fotka...


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:10.11.2010 20:49:49 


a kdy to půjde všechno zase ven?


!Š 110RS
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 10.11.2010 16:35:20 


A co stim je že to neřadí?


!Š 110RS
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:10.10.2010 20:46:12 


To je jedno on stejně to předá mě


!Š 110RS
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 Re:10.10.2010 20:35:50 


ja chtěl napřed napsat Tebe,ale Honza je tu častejš sorry pane..


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:10.10.2010 20:21:25 


Kdo chce kvalt tak mě kontaktujte 728446261


!Š 110RS
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 Re:10.10.2010 19:12:58 


Kontaktuj Honzu 5


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 10.10.2010 19:00:38 


Byl by kontakt na výrobu dlouhý jedničky???


!Š 110RS
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 10.10.2010 19:00:37 


Byl by kontakt na výrobu dlouhý jedničky???


!Š 110RS
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:08.10.2010 21:19:43 


Ses nestačil ani usmát do objektivu co? Každopádně auto ještě nevrčí takže tady končí legrace,zíra poslední pokus o oživení


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 08.10.2010 21:17:50 


Zase nějaká bejkárna


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 01.05.2010 17:34:13 


Ty woe ty máš fakt smůlu


!Š 110RS
824+97 (460)havlik (Registrovaný)
   
 Re:27.04.2010 18:39:02 


No napadla mě ještě prasklá hlava,ale popravdě jsem ještě škodováckou Al hlavu prasklou neviděl,jdu ji tam dát a testnout..


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 27.04.2010 08:41:36 


Dírka v těsnění se tu může obejvit až po ohřátí motoru. Za studena ji nemusíš ani vidět.


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 21.04.2010 20:04:50 


jasný no uvidíš. Já tenhle rok dojedu ty co mam doma a pak nevim co budu jezdit.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:21.04.2010 19:32:40 


hele weno uvidíme,na skodateamu a na virtu se prodává blbě,tam chtěl všichni všechno zadarmiko...psalo mi 8lidí a ted je inzerát na ewrc.Když je nikdo nebude chtít tak pujdou na půdu.Než abych prodělával z blbosti nechám si je na dýl


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 21.04.2010 18:32:32 


No já myslim že je nikdo nechce protože 2ks jim jsou k ničemu. Moje nabítka 1500/ks platí


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 21.04.2010 07:14:46 


Pro zájemce o sliky co psal do zpráv a nepodepsal se.Cena je 2000kč/kus popř dohoda...Spusta lidí čeká že je nechám za litr,ale nejsem padlej na hlavu.Nová guma stála cca 2200kč a tohle je stále nová pneu,stím rozdílem že už se nevyrábí a tudíž není k sehnání...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:14.04.2010 20:10:56 


Taky mě to napadlo,protože ventil by napáchal krapet větší škodu


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:14.04.2010 14:02:58 


Ukápla tam svíčka, Nwkt má přesně to samé, buď byla blbá (Brisk ) a nebo byla špatná směs/předstih.


!Š 110RS
575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:13.04.2010 20:50:03 


nechci tam moc šahat abych neubral na KP,vložka je netknutá a spalovák taky.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:13.04.2010 17:35:10 


Aspon nejak zahladit, mozna tam kapnout svareckou. Wena opravoval hlavu domlacenou, píst taky musí jít.


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 13.04.2010 16:51:36 


Hele asi takhle,co mi zbejvá?ještě ho drobet líznu,ale je to jen povrchovka,težko říct co tam kdysi spadlo...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 13.04.2010 16:40:30 


To ten domrdanej píst dáš do motoru?


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.04.2010 21:26:30 


Honzo ja vim že jsem to přehnal,ale kupodivu mě se to i zamlouvá .Teď se to pár let krčilo při zemi tak mu dopřeju taky drobet výhledu.ne,prostě uvidim když to bude moc tak podložku dam do soustruhu a zse uberu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:03.04.2010 20:44:05 


nežli fáčko ano


824+97 (460)havlik (Registrovaný)
   
 Re:03.04.2010 20:41:18 


havlik: Felda MPI co vím má akorát vyšší písty.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 03.04.2010 20:27:06 


Tady je to samá aktualizace a na virtu nic Koukám že jsi to přehnal s podložkou +25mm je tam +50mm na autě a to už bude člun. Teďka ty 220mm jsou tak jako Sakyho neuříznutý 250tky, takže stačilo tak 10 max. 15mm přidat. Koukám že motor jsi hned kuchnul, no máš taky do běšin co dělat Tak ať se daří.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:03.04.2010 16:56:46 


šuplerou jsem nepoznal rozdíl...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:02.04.2010 13:29:10 


nemá náhodou felda vs fábka trošku jinou vzádalenost mezi středama ok? že bys mohl mít nižší kompresi


824+97 (460)havlik (Registrovaný)
   
 Re:02.04.2010 06:40:35 


http://www.edb.cz/Detail.aspx?L=CZ&SML=5101320017004,ale web jim nefunguje,satčí rufnout,je tam příjemná starší dáma.Jsou tam od 7:30 do 14:00


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 01.04.2010 19:13:49 


Kde jsi tu kliku měl na přebrusu? Nějakej kontakt? Dík


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:27.03.2010 17:17:31 


jj přes Janovice ,tak já budu koukat a kdybych to neviděl tak crnknu


1640+79 (3266)Vasek (Pořadatel)
   243-943-392 
 Re:27.03.2010 17:09:24 


Hezký pane.JJ povídal že ho nejspíš v něděli navštívíš.Pojedeš přes Janovice?jestli ano tak muj barák určitě najdeš,jsou tady dvě cedule,jestli ne tak pošli jen sms a ja zavolam zpět


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:27.03.2010 14:19:59 


hele nedávno sem jednu lamelu z patnácky sundaval tak ji tu mam .zejtra pojedem k Jendovi tak jestli chceš mužu ti ji vzít abys to měl blíž..je to na tobě...


1640+79 (3266)Vasek (Pořadatel)
   243-943-392 
 Re:26.03.2010 18:34:11 


Nu copa mi jinýho zbejvá?Jezdit ze seriovkou už mě nějak netáhlo...uvidíme co se vyvrbí dál.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 25.03.2010 22:46:01 


Tady někdo zbrojí?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:25.03.2010 20:25:10 


Blázníš?nahřeju je až bude motor v autě abych viděl jestli překáží příčce...navíc dneska došel kyslík v autogenu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:25.03.2010 20:04:19 


To už si ty svody nějak narovnal?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:24.03.2010 16:45:57 


JJ kdyby to bylo ve fabiáckým bloku tak by bylo vymalováno a muselo by se to řešit new klikou.Kukali jsme do katalogu,ale rozměry si nepametám...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.03.2010 16:43:10 


hlavní tam jdou tady to taky vypadá že už nejsou fábkový protože fabie má tu prostřední o dost širší nežli ty dvě postranní.


824+97 (460)havlik (Registrovaný)
   
 Re:24.03.2010 15:31:33 


Uvidí se zda tam pujdou šály z felicie,budou laborovat...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.03.2010 15:10:01 


Přebrus na fábii? To existuje?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:24.03.2010 14:56:57 


Ok věřím Ti Jinak klika je preventivně v DO na přebrusu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 24.03.2010 08:57:11 


Máme fabiáckej setrvák, favorití přítlačák a jede to


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.11.2009 17:01:08 


díky moc


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.11.2009 14:23:31 


602 477878,tel na Martina Dusíka.Cenu už si moc nepamatuju ale asi kolem 1800kč i s poštou tak nějak....


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 15.11.2009 23:18:41 


Máš nějakej kontakt na p.Dusíka? A na kolik vyšli ty štefty?


!Š 110RS
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:17.08.2009 20:14:47 


zní to docela logicky....

Jinak dole v mém příspěvku mělo být napsáno Můžeš a ne múžeš....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.08.2009 16:13:19 


Na zapojení šestipólového odpojovače není nic složitého. Hlavní póly jsou pro odpojení baterky. Je jedno, jestli + nebo kostru. Slaboproud pak obsahuje spínací a rozpínací svorku. Spínací zůstane nezapojena (vyjma případu, že bys vypnutím odpojovače chtěl například spustit hasicí systém nebo nějaký GSM alarm, či jiné podobné zařízení), rozpínací svorkou vypneš něco, co bezpečně odstaví motor. V praxi nejsnáze asi buď napájení cívky nebo buzení alternátoru.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:16.08.2009 22:16:55 


Múžeš to pro zajímavost zjistit...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 16.08.2009 18:28:34 


Můžu vám to zjistit jak to zapojit mam ho v autě taky


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re::)15.08.2009 01:26:59 


ne ne ne jako elektrikou se neživím ani to neni moje hobby ale kam se ta krabička pro odrušení zapojuje? ne že by mi to nák zajmalo pač estli tak jedině by se mi hodilo odrušení interkomu a ne radia jinak estli Venni prodává sem o padesátku levnější


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re::)14.08.2009 22:17:43 


Aha tak to mě teda vůbec nenapadlo,já jsem prd elektrikář...děkuju za radu,teď vlastně ještě mužu prodat za výhodnou cenu odrušení protože ho nepotřebuju


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re::)14.08.2009 19:15:34 


Ta bílá krabička je odrušení např. pro radio apod.


!Š 110RS
2184+19 (1101)Pavel110R (Registrovaný)
    
 Re::)14.08.2009 18:35:59 


Už jsem se lekl že po mě budeš chtít návod na zapojení Co sem tak zjištoval tak moc lidí to neví Hele a k tomu bílímu čůru,napřed jsem myslel že to je nějaká plomba na zadělání toho lanka,ale jak si to tak prohlížim není to nějakej odpor? fakt nevim,musim s tim k elektrikáři


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 :)14.08.2009 17:48:33 


hah nu hale když už ho máš tak mi určitě poradíš, co je to nebo spíš k čemu je to dobrý ten bílej hranolek s dvouma drátama co byl v krabičce u toho odpojovače?


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:12.08.2009 12:22:25 


A nebo tak,je pravda že kol se 100kovou roztečí je na výběr víc.A je pravda že 7J na 13tku je taky mazec=na závody jak dělaný


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:12.08.2009 12:11:58 


Jsou na něm plovoucí matky


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:12.08.2009 11:22:19 


žigul má myslím 4x98,jednoho mám ted na dílně mužu vyzkoušet...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:12.08.2009 10:52:07 


Viděl bych to na VFTS


!Š 110RS
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:12.08.2009 09:33:32 


5 tis,když je nikdo nebude chtít tak slevím....na copak bys je chtěl?


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 12.08.2009 09:18:16 


Kolik za ně?


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Apolla03.07.2009 12:57:24 


JJ myslím budu kupovat nějaký drobnosti tak se sním nějak konečně domluvím


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:Apolla02.07.2009 15:24:12 


Jendo ty jsi blázen,prej loukoť .Hele já to tady nějak promyslim s těma kolama,vytřídim to a budu na tebe myslet v první řadě No a ty na mě mysli s 5q


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Apolla02.07.2009 09:49:25 


Apolla se zabavujou, popřípadě ještě jest-li by byla jedna loukoť do rezervi


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:22.06.2009 22:33:48 


No jestli máš málo tlaku vzadu tak to asi omezovač nevyřeší


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:22.06.2009 20:11:14 


Zatim je to natvrdo,dej pokoj ještě z vahadlamaOmezovač bude možná časem až budu chtít zase pustit žilou....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:21.06.2009 14:31:29 


A jak máš rozvážený brzdy? Normálně zadek napojenej natvrdo nebo omezovač/vahadlo?

A prasklá L/A konzola je běžná věc, je to poddimenzvaný


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 21.06.2009 14:12:22 


No to mě nepovídej ty prasátka tam mám teď já a přijde mi že paráda!! No kdyžtak tak kápnu olej když by to brzdilo moc


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:21.06.2009 13:42:38 


Radku,když byli v zadu prasátka s průměrem 22 tak byl přebržděnej zadek,ted mam desku vzadu řízlou jak píše Jenda a řekl bych že předek brzdí víc,ve 130ti když na to hamstnu tak je cejtit jak se auto brutálně hrbí dopředu....

Hele Jendo neprovokuj Mam to jako koníček,takže času dooooooooooost.Teď jsem to dal na kanál a výjezd z dílny mi na 14dní zablokuje hasičská tatra takže na tom zase něco snad udělam


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:21.06.2009 13:40:08 


jo takhle!!! Tak to už tomu rozumím Jo tak to je v pohodě no... Díky


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:21.06.2009 13:13:22 


Řek bych že přebržděný to nebude, protože pedálem brzdí jedna polovina destičky a ručkou ta druhá


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 21.06.2009 13:03:48 


hezká práce!! Hele jen by mě zajímalo, když dáš dozadu taky 4p brzdy, není to až fakt dost přebržděný oproti předku?? Nestačily by tam 2p?? Nebo tam je nějaká regulace tlaku?? Protože mě přijde divný to, že by se mohli dávat na nové auta taky dopředu a dozadu stejně silný brzdy... Díky za vysvětlení..


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Brzdy21.06.2009 12:52:17 


Hezky von už to dal konečně dohromady


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:motor31.05.2009 22:33:33 


Ja nemam mindrák jestli to tak vypadá Ja jsem byl docela spokojenej,jen mi maloučko vytočilo že ses po měsíci zeptal tak copa že to nejelo


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:motor31.05.2009 22:27:04 


no jasný, uvidíme si to s těma časama tak neber..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:motor31.05.2009 22:17:31 


Sakra nemužu tady najít to rozdělení do skupin v registraci,ale třeba se to změnilo,já jezdil vždycky S2 To si piš že nazbrojíme do podzimu,snad


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 motor31.05.2009 22:06:23 


Já ti nevim jo, ale myslim že dostatek benzinu ti taky něco přidá, ale tak jsem nepochopil to proč si zase nejel N2..a jako já mam motor taky seriovej..takže celkový rozdíl těch pár sekund, nevim no..tak uvidíme na podzim


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:16.05.2009 21:39:13 


Já nevim co proti těm Markgumám všici máte


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:16.05.2009 16:38:52 


Nu copa asi mužu volit.Za markgum by mě všici ukamenovali,Kumho stojí 3800/ks takže jedině Maxsport RB5 185/60R13


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.05.2009 15:42:06 


Jaké pryže volíš?
Jinak co se týče odklonú vepředu tak jezdíme maximální množství podložek co se vejde a maximální odklon na excentru...A na slalomy je to pořád málo...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:16.05.2009 15:14:14 


Koupí novejch gum a vyhození přední nápravy.Nasazení nových horních čepů,nových kozlíků a nějakou tu podložku pod kozlíky aby byla kola lehce do A..snad to stihnu.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.05.2009 14:16:08 


no mi zajmá jak zbrojíš na ten slalom


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:16.05.2009 10:06:32 


Nějak nerozumim tomu začátku


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.05.2009 01:25:57 


Ble ble ble se zbrojí na slalom... Bych taky potřeboval radu proč se mi to ulejvá... Jinak v Humpolci to fungovalo echt, akorát v Běšinech se to zase zvrtlo....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 07.05.2009 16:07:34 


Vyhoď ty webry a přetryskuj tam klasiku, nebo já tam mám z 613 a funguje to parádně.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:webry05.05.2009 12:12:49 


Napadá vás kde by to mohlo ještě sát ten falešnej vzduch?u přírub to na 99% není protože papírový těsnění je krásně obtišťěno z obou stran....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:webry04.05.2009 22:27:21 


Njn,ale kde?Nemužu to zaboha najít a už jsem je u přírub přetěsňoval 3x...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 webry04.05.2009 21:46:30 


drží ti to otáčky protože nekde ti to saje falešnej vzduch.


Unregistered
 Re:02.05.2009 12:07:46 


No super,jsem zvědav co stím v týdnu pořešim když mam odpolední Zítra na to kouknu....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:02.05.2009 09:44:32 


Ještě bych kouknul na těsnost klapek. Pokud ti bude jedna přisávat tak ti to bude dělat ten pomalu klesající volnoběh. A pokud ti jedna trumpeta saje víc, tak máš nějak špatně nejspíš postavený klapky...

A když vidím ty blatníky tak jenom slintám kdy můžu přistavit moje? Pořád přemýšlím nad širokýma nápravama, ale na ty lemy si asi netroufám


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 01.05.2009 20:18:46 


Já bych zkusil poutahovat všechny šroubky co se vzduchu týká a taky mi napadá jestli nejsou pootočený ty rozprašovače co sme se o nich bavili


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Krásná práce01.05.2009 19:22:05 


a tichá závist


3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:28.04.2009 06:43:01 


Zatím žádnou a popravdě mě to ani nějak nenapadlo...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:27.04.2009 09:02:01 


jak máš prosimtě vymyšlenou povrchovou upravu zevnitř toho sání ?


!Š 110RS
375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:26.04.2009 20:46:06 


Nu takhle to ale vyztužujou všichni. Zeshora to asi moc význam nemá, ale zespod jo...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:26.04.2009 20:41:57 


Na ty tvoje jsem koukal,ale přijde mi to bezůčelný jak to máte vy ...to bych radši dal 10tku kulatinu mezi ty dvě trubky...ještě na to kouknu.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:26.04.2009 20:29:58 


Dej kulatinu zeshora i zezdola jinak to ulámeš a karburátory ulož na pružiny.
Koukni do deníku, tam to vypozoruješ.


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 26.04.2009 20:22:55 


Hele jako udělat to šlo,ale když spočtu čas,tak myslím že vyjde na stejno koupit Al sání Jinak ještě mě napadlo tam udělat nějakou výstuhu abych ty karburátoři nestratil,ale snad to nepopraská...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 26.04.2009 16:50:16 


Asi ti taky zadám zakázku


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:24.04.2009 18:14:02 


Jasňačka,opraveno,jinak vyšli mě na 266kč.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.04.2009 17:59:22 


Jenže v deníku máš BR5DP....
FR5DP jsou správně


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:24.04.2009 16:20:34 


Veno copa kecáš?Teď jsi mě vylekal tak jsem kouknul na skype a je to tak napsal si Bosch FR 5 DP...nu mam je v ruce a jestli si se přepsal tak mi sereš


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.04.2009 16:14:12 


Jo jo ty jsou fakt hodně Good


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:24.04.2009 15:24:50 


Já ti ale říkal FR5DP


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:16.04.2009 13:08:12 


Tak dej tu gumovou podložku z obou stran pružin. Nezvedne to sice moc, ale trochu to udělá. A musíš taky brát v úvahu, že auto je sice nízko, ale nebude ti propružovat dolů. Třeba s našema L/A pružinama je auto vysoko, ale při propružení jde hrozně dolů...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:09.04.2009 06:37:51 


Ja vim no,docela to odemě nebylo fér,ale měl jsi napsat :"beru je na 100%" bylo snad 15 zájemců, první volal Honza Šustr a už je odvezl.Lidi píšou i ze Slovenska jestli bych je neposlal poštou,vubec mě nenapadlo že o ně bude takový frmol.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 08.04.2009 22:34:48 


No na závoďáka jsem je nechtěl ale už je asi pozdě což



6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:07.04.2009 09:04:34 


Dveře zamluveny do zítra,ale nejspíš prodáno...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:07.04.2009 06:52:46 


No PS:není jich škoda na závoďáka


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 06.04.2009 21:25:40 


Dveře bych docela bral


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Zadní blatníky 110R06.04.2009 15:18:24 


Máš zprávu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Zadní blatníky 110R06.04.2009 14:52:24 


kolega z práce by za pár korun přenechal.Dostal jsem svolení sem dát tel.:604328852


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 Re:25.03.2009 15:39:07 


Jo jo šperky se z ní dělají, ale to je pár gramů


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:24.03.2009 23:29:03 


Doprdele,to neumím číst nebo spíš píšou sra*cky na netu?...http://sperky.lexia.cz/visaci-37869/Nausnice-z-chirurgicke-oceli-15240.Jinak opravdu !!!Dnes jsem Dusíkovi volal a řekl mi to do telefonu,bo si ze mě dělal legraci?Myslím že nemá důvod.Prostě minulý týden doprodal a další budou hotové za tři týdny.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.03.2009 23:03:33 


A to sám pan Dusík už nemá žádné na skladě, to bych se divil. No jinak z chirurgické asi určo ne, to by nestál stovku, ale možná i několit tisíc, to je nejdražší ocel vůbec. A nerez je taky materiál nevhoddný, to bude nějaká vysocelegováná ocel jak píše Honza.


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:24.03.2009 22:27:27 


Do ted jsem jezdil doma dělané z nějakého nerezu,tvrdost nevím,ale soustružník nadával,že to je tvrdý jak pes.Jinak za 4 roky jízdy závity pořád drží,matka po závitu jede jak po másle takže kvalita snad cajk,ale bohužel materiál už nemam Nu a jinak to číslo 15240 jsem zadal do gůglu a tam vyjeli jen samý prstýnky a tak


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 24.03.2009 13:45:10 


15240 mi moc chirurgická nepřijde. Je to něco kalitelného, vhodné třeba na hřídele převodovek.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Štefty24.03.2009 13:36:38 


Jo přesně tyhle mi taky zaujmuli nejvíce. A co si jezdil do teď za štefty? Plánuju trochu vypodložit předek a sneslo by to trochu víc než vlečkovou délku...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Štefty24.03.2009 13:18:18 


Jo taky jsem jich pár vygůglil (to dělám jako první) ale spíš mě zajímaly zkušenosti Nicméně mi padly do oka tyto,ale ocel kterou tam uvádí 15240 je chirurgická takže už jen pročít rozdíly ocely na netu a objednám je ... http://www.reviloshop.cz/store/goods_REV-st100_dlouhe-stefty-pro-vozy-skoda-delka-100-mm.html



!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Štefty24.03.2009 13:02:12 


Zkus je někde vygůglit. Já jich kdysi našel celkem dost. O kvalitě se ale dá diskutovat...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Ramena Garde20.03.2009 17:33:51 


Jo jo je jiná příčka i ramena, to byl porod když jsem měl široký ramena a úzkou příčku, příčily se poloosy, no hrůza :/

m8


!Š 110RS
Unregistered
 Re:Ramena Garde20.03.2009 09:35:59 


A sakra. V tom případě začínám tušit, proč mám pořád pocit, že máme tu nápravu nějakou úzkou... Musím to odpoledne změřit.


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Gumy20.03.2009 07:21:38 


No a kdybys nesehnal další tak dej vědět možná bych měl zájem


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Ramena Garde20.03.2009 06:42:32 
 Re:Ramena Garde20.03.2009 06:34:45 


Ha a kdepak Václave,myslím že se pleteš...garďácky rameno je užší o ten výstupek co jde ke štítu brzdy.Zkusím pohledat a dát fotku.
Nu a gumy kupuju na ebayi,ale chtěl jsem je dát na plecháč a tuším že je moc a moc uzkej,rozměr gumy je 180/530 R13 Možná budou naprodej když neseženu další...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 19.03.2009 22:59:31 


Kde pak se daj sehnat takové mokré pneu?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Ramena Garde19.03.2009 21:57:48 


Václave ramena z Garde jsou špatnej nápad. Jsou stejný jako rapid. Garde je užší na příčce, má blíž k sobě úchyty...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Chlazení16.02.2009 17:49:02 


No tak tohle je otázka do pranice....jak bych to tak popsal "mam to tažený nejkratčí cestou" Klasika stěnou v kufru až dozadu pod sedačky a tam to pokračuje vedle převodovky,vim že to je popis na nic,ale fakt mě to jinak nenapadá Fotky bohužel nemam,ale mohl bych někdy vyfotit...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Chlazení16.02.2009 02:11:13 


Neměl bys prosimtě víc fotek jak a kudy máš tažený trubky na chlazení a z jaký trubky to máš dělaný? Sice už to mam skoro hotový ale trošku inspirace by neuškodilo...


!Š 110RS
4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:rampa07.02.2009 17:57:21 


No, podle vyhlášky ti světla nesměj z pohledu řidiče přečnívat přes kapotu. Takže to je prašť jak uhoď. Taky bych je dal níž.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 rampa07.02.2009 11:09:22 


Nevypadá vůbec špatně, ba právě naopak...trošku vyhladit, nastříkat...a jako z prodeje...


!Š 110RS
555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 Re:rampa06.02.2009 12:55:18 


Hm taky mě to napadlo,ale to bych jí musel celou rozšířit protože ty krajní světla už mi pomalu zakrejvaj SPZtku.Ted nevím jestli to etxtremě vadí chlupatejm,nebo jestli na to mam prdět a dát je níž


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:rampa06.02.2009 09:39:28 


Venni, zkus celou tu rampu šoupnout níž, mě to přijde dost vysoký


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:rampa06.02.2009 06:39:15 


Jj, taky by se mě hodil nákres rampy 130 LR. Světla už mám doma připravené rok a půl a nemůžu se dokopat k tomu něco vytvořit, takhle by byla půlka (tvar) hotová a už by se to jen udělalo.


4417+132 (4549)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re:rampa05.02.2009 20:11:43 


Ale ten nákres je opravdu jen takovej orientační...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:rampa05.02.2009 18:40:56 


jakási rampa je v knize sportovních uprav pro 105-130 nebo tak neco tady na webu ke stažení


3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:rampa05.02.2009 18:02:11 


Když už jste u těch ramp. Neměl by někdo nákres rampy 130 LR, jak se uchycuje zepředu do nárazníku? Popřípadě systém toho uchycení?


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:rampa05.02.2009 17:28:03 


ta předešlá byla ze slabší trubky a ty tvary měla všelijaký...Jinak bude ještě menší upgrade,zatím je jen heftnutá.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 rampa05.02.2009 17:16:29 


osobně se mi rozmístění a možná i ta rampa líbila víc ta předešlá


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 Re:Kotel (na topení dřevem:)))19.01.2009 20:59:46 


Mě to nepřijde tak horzný silný klucí potřebujou silný materiály


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Kotel (na topení dřevem:)))19.01.2009 20:48:24 


Ty voe já to věděl že budeš držkovat Proč ne l/a? protože jsem to zkusil jak to bude vypadat a fungovat a když to bude stát za prd tak to holt udělám podle výkresu.Síla plechu no coment,prostě se válel doma a alespoň to neutrhnu až budu nadrženě brát za trubku


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Kotel (na topení dřevem:)))19.01.2009 00:00:18 


Jsi rozebíral topení ne? celý z plechu síly pláště dřevokotle, to musí bejt váha, proč ne LA? případně použít část pedálovky ze š120?


!Š 110RS
3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:29.12.2008 13:00:54 


To jo hlavně když má jenom kotouče a rozšiřovací sadu...


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:29.12.2008 12:57:08 


Za těch 5000 je bude prodávat dlouho když se daj sehnat komplet za 3500...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:29.12.2008 11:28:02 


Jo tyhlety tam jsou pořád,cena je velká.Já myslel ten co mi prodával ty zadní kotouče tak inzeroval i sakyho přední a ty byli pryč hned.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 29.12.2008 11:14:09 


Přední chlaďáky jsou na virtu pořád:
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/98587-prodam-chlazene-kotouce-na-s-130/




!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:29.12.2008 10:52:44 


Jo, Kábrt to je podle tý drážky určitě...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:29.12.2008 10:49:30 


Njn píše tam chlazené na obouch nápravách,se asi překlepnul nebo nevim,ale tohle je na 99% Kábrtovo výroba.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:29.12.2008 09:46:38 


Nikde jsem se tam ale o zadních kotoučích nedočetl, jenom o předních chlaďákach...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:28.12.2008 20:11:37 


http://bredik.euweb.cz/mari.htm


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:28.12.2008 20:09:35 


Je to z Virtu z inzerce,ještě měl přední chlaďáky,ale ty mi někdo vyfouknul.Jinak tohle je kábrtovina,takže mužeš mít nový ale na web kde to inzeruje si ted nevzpomenu MD tuning?nevim....


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 28.12.2008 18:54:24 


Kde si to sebral??? Já chci taky


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:18.12.2008 21:27:19 


No dloubat už jsem dloubal a je pekelně měkká,takže pujdou asi na předek....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.12.2008 08:59:44 


Tak do ní dloubni prstem a hned víš, co je to za směs.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:16.12.2008 19:09:28 


No teď jsem pohledal na netu a je to www.indysport.de. Akorád se nemužu dohledat co je za směs T5


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 16.12.2008 18:56:40 


co pak je to za výrobce?


!Š 110RS
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Neboj se...09.11.2008 20:02:14 


když osoustružíš jen ten zeslabenej okraj na prumer lehce pod 160mm tak to je přesně na dosedaci plochu loukotí, pak bych klidně ještě zadlábnul to co jsi tvořil ty...já se inspiroval Molčanem, nicméně jsem byl upozorněn na to že ten odlitek strašně ,,hraje,, a tedy dost házel, tak doufám že mi to vyvážej


!Š 110RS
3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:Neboj se...09.11.2008 19:43:38 


M8rinek :No ty krávo,to je teda síla,už teď jsem měl takový divný pocit jestli to vydrží,je to ubraný dost a mám z toho respekt...takový koťátko soustruh by doma byl,ale fakt jsem z toho divokej..
Jenda : hele vím že jsi něco říkal,ale už nevim co Klidně to přivez,jen aby to nebylo velký protože ta frezka má malej posuv stolu a moc vysoký věci se tam nevejdou (a taky do tý doby bude snad víc druhů fréz) PS:já tě asi taky zneužiju s velkým soustruhem kvůli klikovce


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:Neboj se...09.11.2008 16:46:40 


Máš stím nějaké zkušenosti, ale u někoho sem už to viděl, dokonce i odvrtané bubny, ale nevím u koho. Možná to bylo u H. na Žábě...


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Neboj se...09.11.2008 16:34:04 


Nevím jestli máš přístup k soustruhu, ale jde dobrý osoustružit obvod (takovou tu slabou část) až k dosedací ploše, pak stačí mít okolo každý díry 8mm ,,masa,,

trocha inspirace http://skoda110r.ic.cz/140rr/naboje.jpg


!Š 110RS
3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:09.11.2008 16:32:49 


Hele až seženu materiál na ty kostky co sem ti kdysi říkal, tak budu mít pro tebe práci...


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:09.11.2008 13:47:18 


Tak když je frezka doma tak zkouším


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 09.11.2008 13:28:48 


Chceš snížit setrvačnost nebo jenom tak?


!Š 110RS
8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:25.09.2008 07:41:44 


To je taky řešení,ale zatím z eRka není takový "závoďák" aby tam byli úpravy takového rázu


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:25.09.2008 06:48:01 


A co zvednout celou kulisu, navařit takový držák, měly to některé dobové speciály.


!Š 110RS
3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:24.09.2008 20:58:22 


No taky jsem to nepobral a hlavně když jsem si prohlížel pak ty klouby z toho sloupku řízení tak mi to přišlo až nemožný to z nich udělat.A hlavně to pak bube asi hodně na fest.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.09.2008 20:02:19 


To by mě taky zajímalo, já to podle toho popisu nepochopil. Ty jo?


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:24.09.2008 19:58:24 


No tak uvidíme,když to nevyjde tak počkám jak to má udělaný ten Bery.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:24.09.2008 17:27:10 


Mě se to lámalo dole ve svaru...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:24.09.2008 17:07:54 


Ohnul jsem to po nahřátí autogenem tak by to něco vydržet mohlo (jsem křehká postava a ne jako Ty Když to nebude fungovat tak budu muset vymyslet něco lepšího,ale stejnak musí být páka dozadu protože mi pak nejde řadit 1,3,5 kvuli přístrojovce.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 24.09.2008 16:51:17 


Není nad to jí pořádně ohnout Poreferuj pak jak to bude fungovat. Já jsem tenhle systém po třetím zlomení páky zatim uložil k ledu...


!Š 110RS
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:silentblok03.09.2008 10:59:36 


Jakou postavenou 130LR? Nemá, tu stavěl na zakázku. Tys u něj nějakou viděl? Je teda pravda že LR asi bude stavět, má vrak auta s VELMI zajímavým původem, ale vzhledem k rozpracovanosti věcí kolem to bude trvat asi ještě nějaký ten rok...
A jak řiká Míťa, to erko je fakt vlastně komplet 130RS s 1150 vzhledem, to aby to auto na silnici nebylo tak nápadné


!Š 110RS
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 02.09.2008 22:20:06 


Jo a tu 120S si u něj objednal jeden "Pražák", ale chce jí komplet postavit, což pan Herbolt už odmítá, takže jí teď skoro celou, jen rozloženou prodává. Kdybych měl zbytečných pár set tisic, už bych jí měl v garáži...


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:silentblok02.09.2008 21:55:45 


Jojo, přesně jak říkáš. Tohle eRko staví pro normální provoz, aby mu chlupatý nedělali pobémy. Jinak technika komplet eReSo.


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:silentblok02.09.2008 21:50:35 


Jako vymazlený to má moc,jen jsem nějak nepochopil co to bude za eR ,doteď má vše v origu a tohle bude napul eR a napul RS?


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:silentblok02.09.2008 21:45:05 


No, dal jsem to tam v neděli... tak schválně...


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:silentblok02.09.2008 21:40:33 


vždyť jsme to tuhle četl a eR tam nebylo jdu se pokochat...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:silentblok02.09.2008 21:39:20 


A ještě vlastně má postavenou Š13OLR z origo dílů. No, je znát, že s tím kdysi závodil...


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:silentblok02.09.2008 21:38:17 


V mém článku "Máňa 100L - budoucí 120S". A mimochodem pan Herbolt má na prodej ještě nápisy ŠKODA na přední čelo, origo zasní zástěrky a určo ještě něco víc...


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:silentblok02.09.2008 21:35:53 


co,kde,v jakým článku? Já vím že má v origu 120S a ještě něco ale že má eR jsem nevěděl...PS:už o tom mluvil kdysi Luky a Ogi že jsou ve výrobě ty silenty.


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 silentblok02.09.2008 21:11:32 


Jo, tak ho máme od stejného pána. Jemu patří i to modré eRko, které jsem umístil do svého článku.


!Š 110RS
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:STK17.08.2008 17:14:18 


No měl jsem štěstí,bylo to v pravé poledne a svítilo sluníčko,takže je to nějak ozářilo a najednou tam byli známky...PS:když všechno funguje jak má tak není problém


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 STK17.08.2008 14:34:17 


Jak se dá udělat STK s Favoritem, čtyřpístky a vlečkou?


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:Váha23.07.2008 09:51:27 


Ona tahle váha je drobek nepřesná,bohužel jsem neměl k dispozici jinou...


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Váha22.07.2008 23:56:46 


Vidiš všechny moje loukotě maj 4,4-4,6Kg a to jak podložkový tak bez jen tedy jedno kolo má znatelně míň) ale taky proto taky visí na zdi )


!Š 110RS
3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:02.06.2008 22:20:53 


http://www.rapidity.cz/motor.php
ale mužeš si jí udělat podle libosti,rozdíl mezi sklonem motoru je 10 stupňů...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 02.06.2008 20:52:23 


čuste potřeboval bych plánek na vyrovnávací podložku pod karburátor mám ve 120 motor z favorita pokud někdo máte nebo víte kde se dá koupit nebo tak napiště PopelikR@seznam.cz nebo 345-863-907


3+4 (3)creazy (Registrovaný)
  
 Re:24.04.2008 23:26:26 


Tak na Lady cup by jí zatím stačila fabka néé


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:24.04.2008 22:55:12 


njn je to holka šikovná,to bys viděl jaký s tim dělala švíky Ale nijak ji nemužu ukecat do Lady capu,ještě to eR nemá v ruce....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 24.04.2008 22:51:07 


Vodvaha pučit auto mladej ale nic proti ní))se uš chlubila


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:Unregistered20.04.2008 19:36:07 


Jo jo asi to ten někdo ví ze své zkušenosti, nejspíš má takový problém se stavem uchycení svých náprav a proto musí kritizovat ze závisti někoho, kdo to má vše v porádku.


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:Unregistered19.02.2008 18:29:55 


No jo,některý lidi jsou holt hrozně chytrý.Jsem si vzpoměl na Bobika


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 Re:14.02.2008 12:11:48 


Já si zase představil, jak ten motor trhá zavěšení náprav pod zadníma sedačkama a na příčce převodovky To by bylo maso


!Š 110RS
141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:14.02.2008 11:25:35 


Hihi :o)
O jaký zastříkaný rezavý plech se jedná? Ten napravo od převodovky?


!Š 110RS
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:13.02.2008 23:04:03 


Kdyby ses alespoň podepsal inteligente Mimochodem pružiny nejsou natřený,ale rezavý....klidně se ptej dál


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 13.02.2008 22:52:37 


Majitel auta podle zastrikaneho jiste zerzaveho plechu u motoru a namalovanych pruzin,nema zbytek nejlepsi.At mu motor z favorita neutrhne zaveseni naprav.
Takove auta se bud renovuji nebo vrakuji. nazdar


!Š 110RS
Unregistered
 Re:24.01.2008 22:29:22 



A teď to ještě napojit na chladič a hnát do bloku fridex o správné teplotě...


!Š 110RS
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 24.01.2008 19:41:30 


Tak to je přísný


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:18.12.2007 14:03:11 


Tak mě to nedalo a šel jsem ten železnej kroužek změřit,má průměr 35 mm takže se vyrazí a na místo něj jde v pohodě nasadit ložisko,první mítus odhalen,až ho rozhodím tak dám vědět jaký je tam to uložení na tu vačici.....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:18.12.2007 12:53:16 


Na fávo se vejde??? ja myslel, že se taky musí soustružit. Ale jak říkáš, na fabii díra je, ale malá....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:18.12.2007 11:00:23 


Ale na favu když jsem vyndal ten železnej kroužek tak se tam v pohodě vešlo ložisko 6202 bo jaký má rozměr.Takže jestli to chápu tak ďoura tam je,ale je malá


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:18.12.2007 10:28:21 


Co si myslím já, tak felicie do r.97 je vlastně novější favorit, a od r.97 předchůdce fabie... hlavně na uložení vaček atd. A kroužek v klice má i fabie. Na soustruh to musí kvůli díře na ložisko. Popř. stočit mrkev a dát ložisko jehličkové...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:18.12.2007 10:07:02 


Je vidět že felicie je ještě pořádně neprozkoumaný druh Jako já jsem ten motor ještě ani pořádně nezkoumal,ale zarazilo mě že má pořád na konci kliky ten železnej kroužek jako favo.Taky jsem měl za to že u felicie už není a klika musí ven na soustruh jako fabie.Je vidět že se je pořád co učit.....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:18.12.2007 08:22:49 


my máme feldu prosinec 97 MPI a je tam velký uložení


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:18.12.2007 07:17:47 


od MPíčka jo, ale až roku 98 i když taky asi myslim


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:18.12.2007 00:26:18 


Kuwa to je v prdeli,každej myslí,ale nikdo to nevíme na sto pro zkusím to zjistit aj na 101 %....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.12.2007 22:20:11 


felicie měla velký uložení od MPička, myslim...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 17.12.2007 21:37:04 


No felicie měla malé kromně těch 50kW verzí ale nevim jakej rok. Ale fábie má na 99% velký uložení


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:17.12.2007 21:33:16 


No abych pravdu řekl tak si taky nejsem jistej,ale pořád se přikláním k tomu že má malý uložení PS:stejnak je to jedno,protože se mi od soboty válí v dílně 136 felicie,byla zadarmo tak zgenaralkuju asi ji,uvidim jak bude vypadat uvnitř......PS:felicie měla malý uložení asi do r.v.98 co?


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 17.12.2007 21:28:23 


Já myslim že do fábie jí nedáš pokud se nepletu fábie má velké uložení


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:05.12.2007 22:25:21 


No ostřeší...já mám teď udajně 280,ale jako abych pravdu řekl nic moc...,tahle má docela větší zdvih oproti serii takže jsem zvědav.Saky mi taky nabízel že ME dělá 265 nebo 278 ale nevím jakej zdih má ta druhá.Myslím že na ty moje občasný potrty bude stačit tahle. PS:pořád nevím jestli jí mám dát do fáčka nebo fabie ale nemám co dělat tak jí asi zkusím hodit do fágla...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:05.12.2007 21:12:17 


no takhle ostrá vačka je jen o málo ostřější než série, takže se nemusí ani upravovat motor a je to i na normální ježdění, takže myslím, taková střední cesta.


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:05.12.2007 21:09:07 


Já mam tu vačku taky ale mam jí ostřejší něco okolo těch 280ti nevim přesně a nestěžuju si je to docela znát uplně jinej pruběh otáček


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:03.11.2007 13:28:09 


Dole už jsem to psal je topřebrus z Motor Excel a je to 265/258 sací 6,5 mm a výfuk 6,3mm.Teď se rozmýšlím jestli jí mám strkat ještě do toho bloku co mám,ale asi už ne Jinak jsem koukal že tyhle vačky se docela rozjíždí a už jí má docela dost lidí...no jsem na ni zvědav


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 03.11.2007 12:17:40 


Hmmm pěkný... Kolikátka to je??? Jestli to nejni moc tajný


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:29.09.2007 01:58:00 


Přesně tak i když na to nevypadám jsem vášnivý cyklista teda radši mám koně pod kapotou, ale ty mi z hospy domů neodvezou.... Jinak jsem se spíš orientoval těma kopcema v povzdálí.....
Jinak bez toho křídla je to fakt lepší. ... No.1


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:28.09.2007 20:25:38 


Si to určitě poznal podle toho čísla na tej cyklistickej značce co? takovej sportovec jako ty musí mít cyklotrasy naštudovaný


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:28.09.2007 02:20:34 


Hele hele a že vim kdes to fotil????


!Š 110RS
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:27.09.2007 20:31:17 


Tak to jsi první kdo to řekl ,ale já si to myslím taky


!Š 110RS
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 27.09.2007 19:08:30 


bez toho křídla vypadá zadel úplně super....


!Š 110RS
4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:Mexican27.09.2007 18:46:59 


jsem rád že se líbí ale po pravdě řečeno taď už neřeším moc vzhled ale funkčnost


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Mexican27.09.2007 15:36:11 


Krásná!


!Š 110RS
Unregistered
 Re:08.09.2007 20:26:56 


Taky si myslím


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:08.09.2007 20:22:11 


Myslím, že ten chlap na tom nebyl zrovna nejpodstatnější


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:08.09.2007 19:44:46 


Toho chlapa jsi v životě neviděl


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:07.09.2007 18:16:13 


Volání tajemného pána a následné důkladné leštění vozu..... to jsou věci, mrkev a v zimě...... myslíš že uhádnu kdo ti volal???


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 07.09.2007 14:05:01 


Takže křidélko je definitivně pryč. Vždyť nevypadalo zas tak špatně, ale to jen ty naše chvilkové choutky


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:Pneumatiky Semperit Sport Life13.08.2007 22:07:58 


No asi takhle,auto nejde odlepit od země jsou prostě pěkně měkký.Ale nevím kolik na tom hrajou podíl ty tlumiče a pružiny co tam mám.Prostě je hodnotím jako hodně dobré


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:Pneumatiky Semperit Sport Life13.08.2007 20:12:47 


Měl bych otázečku jak se snima jezdí? Na těch mích loukotích je mam taky a ještě sem je nezkoušel.


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 Re:31.05.2007 14:24:48 


Nu z fotek to vypadá zajímavě,ale ve skutečnosti to musel být hroznej pohled,škoda že to nikdo neposlal natočený.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 31.05.2007 13:36:03 


A já si myslel, že pálíš gumy :o)



3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:18.03.2007 23:25:54 


Daves tam má přípravek svařenej z jeklíků ke starej příčce a trubce pod motor.Já vzal starej blok,přišrouboval na něj trubku co drží motor a pak jsem to sešrouboval s převodovkou.Vyzkoušel jsem si tak rovnou jestli jde řadit a všechno v richtiku.Jen tu převodovku by to chtělo ještě bez vniřku


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 18.03.2007 22:41:37 


To jsi si udělal přípravek podle Davesovo článku? Nebo jak jsi to dělal?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:11.02.2007 11:29:29 


Já taky po obědě vyrážim za Ondrou a jdeme pokračovat. To víš konkurence nespí :o)


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:11.02.2007 11:23:12 


Jo no,včera jsem si na vás vzpoměl,že se vám musí venku pracovat krásně Bylo fakt nádherně a dnes to bude lepší A mám toho hodně do jara tak musím chvátat ))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 11.02.2007 10:38:17 


Tak to vidíš, nám so řikal, že by si se na to v tý zimě vykašlal a taky si to nevydržel. :o)


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
Celkem záznamů: 241 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:267
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:78513
Celkem návštěv:172951587

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu