ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 

28.06.2006 (St)  

mbčko  Profil uživatele  http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=109&i provocattivo-mbcko 268 817 803 602 618 965 Moje stránka mbcko.skodateam.cz 

KDYBY NĚKDO MĚL TU PŘEDNÍ LIŠTU ŠKODA A BLINKRY NOVE NA PRODEJ (za rozumné peníze), ozvěte se. Díky

31.05.2006 (St)  

mbčko  Profil uživatele  http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=109&i provocattivo-mbcko 268 817 803 602 618 965 Moje stránka mbcko.skodateam.cz 

Můj WEB o voze 1000 MB - designérsky božském vozidle
NOVINKA: ELEKTRICKÉ STAHOVÁNÍ PŘEDNÍCH OKEN Z FIATU TIPO:)))))))) bomba věc, už se těším, až mě chytí policajtíci:)

Takže:

Škoda 1000 MB, rv. 1968, najeto cca 70.000 km.

kompletní renovace, protože to byl téměř vrak, o který se původní majitel příliš nestaral, i když na první pohled se to nezdálo a vypadal zvenku dobře..

Alespoň v bodech, popis doplním později::

Motor: UŽ NOVEJ: 11OLS, ostrá vačka, snížená hlava, jiné víko ventilů.... spokojenost maximální. . ...

převodovka 5ti kvalt
sportovní nerez výfuk Faurecia, dělaný na zakázku, svody

Kožené sedačky z golfa gti potažené černou a bílou kůží
kola 15, límcové (podložky vepředu 3 cm, vzadu 2,5 cm)
pružiny škoda 130, přitvrzovaný, zkrácený,
tříbodové pásy Schroth, sportovní volant (to ještě nemám nafocené, jakmile dodělám hudbu, hodím to sem)
Nový sportovní volant už mám na skříni a chystám se na něj - Victor 30

Jinak decentní tuning, vše zvenku originál, jen motor a sedačky (dají se znovu vrátit zpět a vyměnit za původní pouhým vyndáním. ))))
Jinak dělal jsem to od ledna, kdy jsem začal odstrojovat, takže cca půl roku

Tak co vy na to?????

Takto to začalo
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA


sedačky za 150 kč:)
!Deník MBČKA


čtrnáct dnů práce, bílá koženka, pásy 3body Schroth
!Deník MBČKA


vezeme z laku
!Deník MBČKA


výsledek
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA



!Deník MBČKA
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA

sem na autíko pyšnej:))))))))))))
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA


letiště Tchořovice
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA


vyjížďka, jezdíme téměř pravidelně
!Deník MBČKA
!Deník MBČKA


NOVINKA: JAK BY VYPADAL LITRIK NAKRESLENY. Už mám tendle obrázek na tričku:)
!Deník MBČKA

RAMPA BĚŠINY podzim 06
!Deník MBČKA



!Deník MBČKA


Tak hodnoťte


VIDEO jak jsme jeli na DOKSY (7.4Mb)




Povinné ručení
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142536+2829 (1569942)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6221+1849 (11298)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6221+1849 (11298)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:467
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:147674
Celkem návštěv:178862341

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet