ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Celostátní sraz - Tábor 2008

Celostátní sraz - Tábor 2008

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)

03.10.2011 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Rampu? Proč si cpát na auto další váhu, škodovka má přípravu na rampu už v základu :-)

!140LS - vhml

10.09.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Trochu si hraju s předěláním podvozku :-)

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Takto vybaveni jsme pak vyrazli na dvoukolo FuchsOil Cupu pořádané spolu s mistrovství republiky.

Bojovalo se opět o desetinky, kdy jsem nakonec získal 2. a 3. místo absolutně, s minimálními odstupy. Ale porovnání časů jaké se jezdily v republice byly nad očekávání a s těmi jsem maximálně spokojen.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml


V současné době je auto rozebrané a připravuje se přestavba uložení podvozku na unibaly

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po delší době zase pár informací.

Do stovky jsem si pořídil trochu lepší krmení. Weber IDF, 32mm difuzory. Jede to výrazně lépe než předchozí DCHD a o porovnání s Jikovem nemůže být ani řeč:-)

!140LS - vhml


Druhá koupě byla do 140LS, která dostala nové čerpadlo od Davese a kondenzátor a kladívka značky Bosch

!140LS - vhml
140LS - vhml


Do třetice všeho dobrého to byly poněkud širší pryže a disky k ním. Hladké Matadory ve směsi D11 a šířce přes boky kolem 230mm. K ním pak 7,5" disky

!140LS - vhml
!140LS - vhml



29.06.2011 (St)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

VIdea z víkendového slalomu, spíše driftování pro radost
Jen nevím proč to ve všech náhledech ukazuje Štípkojc Rapida :-( Asi se na youtubu líbí víc :-D





A zde možno viděj jaký rozdíl udělají závodní gumy, stejný pilot, stejná agresivita.


19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Zahájili jsme další sezónu ve FuchsOil Cupu. Bohužel jsme se trochu potýkali s technikou. Čerpadlo porouchané v Běšinech bylo na Korábu vyměněno za půjčené od Honzy5, díky. Zároveň však proběhla i změna nastavení hladiny a to byla chyba. Na vrchu to bylo bez problému, ale na slalomu se karburátory přelívaly a nasály si benzín přes vzdušníky zpět. Znamenalo to tak chrchlání a nízký výkon po zatočení auta. Věc bohužel na místě nevyřešitelná.

I tak jsme ale podali rozumný výkon. Opět jsem rozjížděl závod z prvního místa absolutně a postupně se propadal. Všichni v dalších kolech zrychlují, já asi jedu svoje maximum od začátku. Závod to byl velmi vyrovnaný. Kdy vítěze a mé třetí místo dělilo pouhých 6 desetin sekundy. Táta uspěl třetím místem v kategorii Veteránů. Z prvních třech závodů tak vezeme 4 poháry.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml




.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na domácím Korábu jsme se byli opět především vyblbnout a sklounout se bokem bez ambicí na výsledky, jelikož se ostatních závodů mistrovství republiky pravidelně neúčastníme. Nová převodovka ale byla proti. Dokázala zrychlit auto o 5 sekund na ty dva krátké kilometry a tak i permanetně ve smyku na sériových gumách z toho bylo vítězství ve skupině.

!140LS - vhml
!140LS - vhml


Snad by i měl být sestřih stejně jako vloni.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Jarní Běšiny 2011 poněkud rozporuplně. Na 140LS nefungovalo palivové čerpadlo, takže se auto na všech třech rychlostních zkouškách zastavilo bez benzínu.

Naopak stovka fungovala výtečně. Nový stabilizátor a především brzdy, které jsme na okruhové zkoušce využili na 100%.

Po započtení penalizací za retardéry jsme se dostali až na naprosto fantastické 5. místo absolutně i s tím naším malým motůrkem, kdy ostatní posádky sráželi jeden retardér za druhým a my jen jeden jediný. Hodně udělalo, že ty avizované stejné retardéry, nebyly zas tak úplně stejné. Snad jen podobné...

!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po tom co 140LS dostala novou závodní převodovku, technika trochu polepšila i na stovce.

Stabilizátor 21mm ( 4x větší tuhost než původní ) hodně přidal na trakci, kdy už tolik netrpíme na hrabání vnitřního kola.

A závodní destičky DS3000 dokážou zastavit auto až neuvěřitelně rychle, s obrovskou rezervou proti přehřátí. Nikdy bych nevěřil jaký to může být rozdíl.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

10.04.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na smutné Šumavě jsme se bohužel svezli jen na Činovském okruhu.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

15.03.2011 (Út)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Nejlepší materiál na silentblok je železo :-)

!140LS - vhml

12.03.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po loňském obhájení druhého místa absolutně z roku 2009 jsem v dnešních dnech pomalu začal zbrojit na sezónu 2011. Prozatím s dosavadním autem.

Největší změnou bude nová převodovka a uložení náprav na ,,unibaly"

!140LS - vhml

24.12.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

!140LS - vhml

05.11.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 




01.11.2010 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Já nevím kam ty gumy pořád mizí...


!140LS - vhml
!140LS - vhml


!140LS - vhml


Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
 Re:08.12.2006 09:29:01 


Jj, o ochraném rámu z novoduru jsem taky slyšel. Ten co ho zkoušel bohužel nepřežil...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 08.12.2006 07:58:42 


Hliníkové ochranné se jezdily zcela běžně. Například klasika do Škodovky od firmy HEIGO je hliníková. Později se od toho ale upustilo a hliníkové rámy byly zakázány. Při statických zkouškách sice vykazovaly stejnou pevnost jako ocel, ale při dinamických, zatímco ocel se deformovala stejně, jako při dinamických, hliník praskl. Ty lehké rámy se tenkrát vyráběly z novodurových trubek.........
Na provrtání sloupku řízení bych neviděl nic špatného. Kroutící moment přenáší nejvíc ty molekuly materiálu, které jsou na největším poloměru. Prostředek jen zvyšuje hmotnost. Využívá se toho například u poloos. Pro přenos malého krouticího momentu se používají kulatiny, které jsou výrobně jednodušší. Pro vyšší krouticí moment by musel být větší průměr a tím by hodně narostla hmotnost. Proto se udělá průměr ještě o něco větší, ale z trubky. Výroba je sice dražší, ale hmotnost podstatně nižší.



9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:07.12.2006 23:28:56 


Já mám zas z doslechu,že kdysi jezdil jeden týpek rally a myslím,že na žigulu odlehčoval tak brutálním způsobem,že zkoušel provrtávat sloupek řízení a pokoušel se sestrojit i hliníkovej ochranej rám do auta aby to bylo všechno co nejlehčí Ale nevím co je na tom pravdy,jsem ještě mladý kuře A ten chlápek musí bejt pošahanej


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 07.12.2006 11:46:46 


Co se barev na auta týče, nemám mnoho historických zkušeností. Jediné 2 postřehy:
1) Zvenky stačilo na nalakování kilo barvy. Sice to bylo hrbaté a prosvítala základovka, ale hmotnost především.
2) Interiéry bývaly celé černé natřené štětkou. Barva na školní tabule byla nejlevnější.
O těchto faktech se se mnou, prosím, nikdo nepřete. Vím o nich z doslechu, ale osobně jsem naskočil do soutěžního vlaku až v době, kdy už se postupovalo jinak a přít se s vámi o nich rozhodně nebudu, máte - li jinou zkušenost....


9795+1396 (11191)H. (VIP uživatel)
        
 Re:06.12.2006 15:31:56 


Takhle těžko říct, je potřeba zkontrolovat, zda je správný předstih, zda svíčky hází jiskry, ale předně bych hledal problém v přípravě směsi. Přesvědčit se, že se nikde nepřisává vzduch a zkontrolovat karburátor, možná jej nechat repasovat. Může být zpuchřelá membrána akcelerační pumpy a tak v momentě aktelerace se otevřou klapky naplno, vzduchu je moc a žádný benzín, motor pak zdechne.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 Re:06.12.2006 15:24:30 


Ahoj, no měl by být v pohodě, ale zaručit to nemohu. koupil jsem ho na netu-je to po nějakém pánovi, který měl rapida 136 a tento měl jako náhradní. Je vidět že nebyl používán. Jedná se o úplně poslední karburátor 136. Možná že bych ho měl přetryskovat?


Unregistered
 Re:06.12.2006 14:57:36 


Karburátor je v pořádku ?


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 06.12.2006 14:41:47 


Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Upravoval jsem kompletně motor Š136-původně favorit. Motor je namontován do š 120: Úpravy na motoru: snížená hlava, vačka 280/280, odlehčený setrvák,4 výfukové svody na obsorpční výfuk ,sací potrubí favorit s redukční podložkou( potrubí není vyhřívané vodou -odpojeno)osazeno karburátorem š130, zapalování favorit. Problém je v tom, že motor neběží pravidelně ani při vyšších ot., a při akceleraci dojde k zhasnutí motru, díra v plynu. Nevíte čím to může být způsobeno? Dříve to nedělalo-to jsem neměl namontovanou vačku 280/280, nebyla tolik snížená hlava, a byl tam karburátor Pierburg favorit. Děkuji za návrhy. S pozdravem Michal


Unregistered
 perfektní !04.12.2006 18:12:34 


jedním slovem " krása" !!!
bobíku můžeš mi říct proč to tak řešíš ? stejně to není tvoje auto tak proč to tak hrotíš . dobře nelíbí se ti to OK to je tvoje věc ale proč už o tom že je nějaká trubka někde modrá nebo čerá dematuješ měsíc tak to nechápu .
s pozdravem petřík


Unregistered
 Re:04.12.2006 10:14:16 


Tak jsem si prošel celý deník, omalovánky dílů také moc nemusím, zvlášť různé modro-žluto-červené kombinace na jednom funkčním celku atp... Nemůžu si pomoct, ale v deníku vidím jen spoustu odvedené práce. Vidím vyztužené nápravy, rám, interkomy, opravené auto po kolizi. Vidím snahu, nezdá se mi, že by si auto na něco hrálo a snažilo se jen něčemu podobat. Auto jezdí, nechlubí se a nevystavuje se. Myslím, že je vcelku zdařilé, navíc fotka finálního motorového prostoru tu ještě není a tak nejde soudit, zda je to hrozný, nebo není. Zatím je tu všechno modrý a ani nečekám, že by po otevření motoru vykoukla kombinace bílo-modro-červeno-žluto-zeleno-oranžovo-černá A i kdyby...

Navíc tu už zaznělo, jak to dřív fungovalo.

"Franto, podrž mi tam tu šablonu, zbylo mi tu trochu modrý barvy, já to tam fouknu"

A podívej se na 130Rs nebo 200RS v muzeu. Ty maj pruhy a znak na střeše namalovaný štětcem.

Díly byly dělaný s vědomím, že se budou často měnit, nikdo se s tim nepiplal a nehrál si, jako si hrajem my dneska.


142323+2829 (1567641)Daves (Administrátor)
      
 04.12.2006 09:19:10 


Všichni tu ví, že má bobik sebevědomí a soudnost patnáctiletýho puberty.Tak se s ním nehádejte a máte to.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 04.12.2006 07:56:02 


to co tu předvádí Bobík to je fakt k zasmání


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.12.2006 23:18:25 


A ani anglicky to neumí :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.12.2006 22:35:35 


we know bullshit everybody.


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 22:23:46 


Prostě bobík je takovej vocas a divím se že jsem na ty stránky pořád chodí,když jsou tady samý nevzdělaný soukromníci a žádnej pořádnej fabrikant


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:475
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:147250
Celkem návštěv:176903453

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet