ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 110RS

Škoda 110RS

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)

03.10.2011 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Rampu? Proč si cpát na auto další váhu, škodovka má přípravu na rampu už v základu :-)

!140LS - vhml

10.09.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Trochu si hraju s předěláním podvozku :-)

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Takto vybaveni jsme pak vyrazli na dvoukolo FuchsOil Cupu pořádané spolu s mistrovství republiky.

Bojovalo se opět o desetinky, kdy jsem nakonec získal 2. a 3. místo absolutně, s minimálními odstupy. Ale porovnání časů jaké se jezdily v republice byly nad očekávání a s těmi jsem maximálně spokojen.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml


V současné době je auto rozebrané a připravuje se přestavba uložení podvozku na unibaly

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po delší době zase pár informací.

Do stovky jsem si pořídil trochu lepší krmení. Weber IDF, 32mm difuzory. Jede to výrazně lépe než předchozí DCHD a o porovnání s Jikovem nemůže být ani řeč:-)

!140LS - vhml


Druhá koupě byla do 140LS, která dostala nové čerpadlo od Davese a kondenzátor a kladívka značky Bosch

!140LS - vhml
140LS - vhml


Do třetice všeho dobrého to byly poněkud širší pryže a disky k ním. Hladké Matadory ve směsi D11 a šířce přes boky kolem 230mm. K ním pak 7,5" disky

!140LS - vhml
!140LS - vhml



29.06.2011 (St)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

VIdea z víkendového slalomu, spíše driftování pro radost
Jen nevím proč to ve všech náhledech ukazuje Štípkojc Rapida :-( Asi se na youtubu líbí víc :-D





A zde možno viděj jaký rozdíl udělají závodní gumy, stejný pilot, stejná agresivita.


19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Zahájili jsme další sezónu ve FuchsOil Cupu. Bohužel jsme se trochu potýkali s technikou. Čerpadlo porouchané v Běšinech bylo na Korábu vyměněno za půjčené od Honzy5, díky. Zároveň však proběhla i změna nastavení hladiny a to byla chyba. Na vrchu to bylo bez problému, ale na slalomu se karburátory přelívaly a nasály si benzín přes vzdušníky zpět. Znamenalo to tak chrchlání a nízký výkon po zatočení auta. Věc bohužel na místě nevyřešitelná.

I tak jsme ale podali rozumný výkon. Opět jsem rozjížděl závod z prvního místa absolutně a postupně se propadal. Všichni v dalších kolech zrychlují, já asi jedu svoje maximum od začátku. Závod to byl velmi vyrovnaný. Kdy vítěze a mé třetí místo dělilo pouhých 6 desetin sekundy. Táta uspěl třetím místem v kategorii Veteránů. Z prvních třech závodů tak vezeme 4 poháry.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml




.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na domácím Korábu jsme se byli opět především vyblbnout a sklounout se bokem bez ambicí na výsledky, jelikož se ostatních závodů mistrovství republiky pravidelně neúčastníme. Nová převodovka ale byla proti. Dokázala zrychlit auto o 5 sekund na ty dva krátké kilometry a tak i permanetně ve smyku na sériových gumách z toho bylo vítězství ve skupině.

!140LS - vhml
!140LS - vhml


Snad by i měl být sestřih stejně jako vloni.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Jarní Běšiny 2011 poněkud rozporuplně. Na 140LS nefungovalo palivové čerpadlo, takže se auto na všech třech rychlostních zkouškách zastavilo bez benzínu.

Naopak stovka fungovala výtečně. Nový stabilizátor a především brzdy, které jsme na okruhové zkoušce využili na 100%.

Po započtení penalizací za retardéry jsme se dostali až na naprosto fantastické 5. místo absolutně i s tím naším malým motůrkem, kdy ostatní posádky sráželi jeden retardér za druhým a my jen jeden jediný. Hodně udělalo, že ty avizované stejné retardéry, nebyly zas tak úplně stejné. Snad jen podobné...

!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po tom co 140LS dostala novou závodní převodovku, technika trochu polepšila i na stovce.

Stabilizátor 21mm ( 4x větší tuhost než původní ) hodně přidal na trakci, kdy už tolik netrpíme na hrabání vnitřního kola.

A závodní destičky DS3000 dokážou zastavit auto až neuvěřitelně rychle, s obrovskou rezervou proti přehřátí. Nikdy bych nevěřil jaký to může být rozdíl.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

10.04.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na smutné Šumavě jsme se bohužel svezli jen na Činovském okruhu.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

15.03.2011 (Út)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Nejlepší materiál na silentblok je železo :-)

!140LS - vhml

12.03.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po loňském obhájení druhého místa absolutně z roku 2009 jsem v dnešních dnech pomalu začal zbrojit na sezónu 2011. Prozatím s dosavadním autem.

Největší změnou bude nová převodovka a uložení náprav na ,,unibaly"

!140LS - vhml

24.12.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

!140LS - vhml

05.11.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 




01.11.2010 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Já nevím kam ty gumy pořád mizí...


!140LS - vhml
!140LS - vhml


!140LS - vhml


Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:572
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:61381
Celkem návštěv:175757304

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet