ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 1150 99%hotovo

Škoda 1150 99%hotovo

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)

03.10.2011 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Rampu? Proč si cpát na auto další váhu, škodovka má přípravu na rampu už v základu :-)

!140LS - vhml

10.09.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Trochu si hraju s předěláním podvozku :-)

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Takto vybaveni jsme pak vyrazli na dvoukolo FuchsOil Cupu pořádané spolu s mistrovství republiky.

Bojovalo se opět o desetinky, kdy jsem nakonec získal 2. a 3. místo absolutně, s minimálními odstupy. Ale porovnání časů jaké se jezdily v republice byly nad očekávání a s těmi jsem maximálně spokojen.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml


V současné době je auto rozebrané a připravuje se přestavba uložení podvozku na unibaly

04.08.2011 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po delší době zase pár informací.

Do stovky jsem si pořídil trochu lepší krmení. Weber IDF, 32mm difuzory. Jede to výrazně lépe než předchozí DCHD a o porovnání s Jikovem nemůže být ani řeč:-)

!140LS - vhml


Druhá koupě byla do 140LS, která dostala nové čerpadlo od Davese a kondenzátor a kladívka značky Bosch

!140LS - vhml
140LS - vhml


Do třetice všeho dobrého to byly poněkud širší pryže a disky k ním. Hladké Matadory ve směsi D11 a šířce přes boky kolem 230mm. K ním pak 7,5" disky

!140LS - vhml
!140LS - vhml



29.06.2011 (St)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

VIdea z víkendového slalomu, spíše driftování pro radost
Jen nevím proč to ve všech náhledech ukazuje Štípkojc Rapida :-( Asi se na youtubu líbí víc :-D





A zde možno viděj jaký rozdíl udělají závodní gumy, stejný pilot, stejná agresivita.


19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Zahájili jsme další sezónu ve FuchsOil Cupu. Bohužel jsme se trochu potýkali s technikou. Čerpadlo porouchané v Běšinech bylo na Korábu vyměněno za půjčené od Honzy5, díky. Zároveň však proběhla i změna nastavení hladiny a to byla chyba. Na vrchu to bylo bez problému, ale na slalomu se karburátory přelívaly a nasály si benzín přes vzdušníky zpět. Znamenalo to tak chrchlání a nízký výkon po zatočení auta. Věc bohužel na místě nevyřešitelná.

I tak jsme ale podali rozumný výkon. Opět jsem rozjížděl závod z prvního místa absolutně a postupně se propadal. Všichni v dalších kolech zrychlují, já asi jedu svoje maximum od začátku. Závod to byl velmi vyrovnaný. Kdy vítěze a mé třetí místo dělilo pouhých 6 desetin sekundy. Táta uspěl třetím místem v kategorii Veteránů. Z prvních třech závodů tak vezeme 4 poháry.

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml




.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na domácím Korábu jsme se byli opět především vyblbnout a sklounout se bokem bez ambicí na výsledky, jelikož se ostatních závodů mistrovství republiky pravidelně neúčastníme. Nová převodovka ale byla proti. Dokázala zrychlit auto o 5 sekund na ty dva krátké kilometry a tak i permanetně ve smyku na sériových gumách z toho bylo vítězství ve skupině.

!140LS - vhml
!140LS - vhml


Snad by i měl být sestřih stejně jako vloni.

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Jarní Běšiny 2011 poněkud rozporuplně. Na 140LS nefungovalo palivové čerpadlo, takže se auto na všech třech rychlostních zkouškách zastavilo bez benzínu.

Naopak stovka fungovala výtečně. Nový stabilizátor a především brzdy, které jsme na okruhové zkoušce využili na 100%.

Po započtení penalizací za retardéry jsme se dostali až na naprosto fantastické 5. místo absolutně i s tím naším malým motůrkem, kdy ostatní posádky sráželi jeden retardér za druhým a my jen jeden jediný. Hodně udělalo, že ty avizované stejné retardéry, nebyly zas tak úplně stejné. Snad jen podobné...

!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

19.06.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po tom co 140LS dostala novou závodní převodovku, technika trochu polepšila i na stovce.

Stabilizátor 21mm ( 4x větší tuhost než původní ) hodně přidal na trakci, kdy už tolik netrpíme na hrabání vnitřního kola.

A závodní destičky DS3000 dokážou zastavit auto až neuvěřitelně rychle, s obrovskou rezervou proti přehřátí. Nikdy bych nevěřil jaký to může být rozdíl.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

10.04.2011 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na smutné Šumavě jsme se bohužel svezli jen na Činovském okruhu.

!140LS - vhml
!140LS - vhml

15.03.2011 (Út)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Nejlepší materiál na silentblok je železo :-)

!140LS - vhml

12.03.2011 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Po loňském obhájení druhého místa absolutně z roku 2009 jsem v dnešních dnech pomalu začal zbrojit na sezónu 2011. Prozatím s dosavadním autem.

Největší změnou bude nová převodovka a uložení náprav na ,,unibaly"

!140LS - vhml

24.12.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

!140LS - vhml

05.11.2010 (Pá)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 




01.11.2010 (Po)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Já nevím kam ty gumy pořád mizí...


!140LS - vhml
!140LS - vhml


!140LS - vhml


Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 76-90)
 Re:04.01.2015 21:19:47 


To je vlastně pravda No až budeš chtít to jedno DCOE přes hlavu,tak dej vědět.Už mě tady v krabici začínaj srát,jak překáží.Nikdo mě toho nechce zbavit To by jsme se pak domluvili i ohledně peněz I když na co tam máš vlastně za obsah?


5502+1111 (3306)Vena136 (Registrovaný)
  
 Re:04.01.2015 18:02:25 


Hele namísto sytiče tam bude kousek drátu protože už to nechci cpát do tunelu. Už tak tam není moc místa. Ale netvrdím že by se to tam nevešlo Jinak startovat přes sytič snad budu, ale začínám si pomalu hrát s myšlenkou jednoho webříka přes hlavu. Ale ještě musím koupit svody 3-1 a tlumič. I když do toho se možná i pustím uvidíme.
A o podtlaku mě nemluv Ten krátkej co tam byl původní jsem napájel na 8. Hadici a sám dobře víš co jsem s tím provedl takže tohle jsem snesl z půdy a bylo to nejrychlejší řešení. A je tam ještě hodně nedokonalostí, ale za tohle díky


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:04.01.2015 17:56:19 


Promiň vždy jsem to dělal a dnes jsem zapomněl tak příště to napravím


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 04.01.2015 13:37:55 


Máš to moc hezké


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 04.01.2015 09:04:30 


Zdar.

Hele natáhni si k tomu karbecu ten sytič,nebo tam dej aspoň kus bowdenu a strunu,aby se dal zatáhnout.Nikdy motor nestartuj a netrap bez Nikdy nebude fungovat a to samý u těch DCOE,jak to bude mít volnoběh za studena,je to za tepla špatně.Při nejlepším tam je velký pokles otáček a studený motor s 500ot taky neni dobrý.Kdyby to nebylo potřeba,tak to tam nedávaj

A ten podtlak rozdělovače jsi mohl dát jenom hadici na to očko co tam bylo bez tý trubky na karbecu a beztak to tam máš špatně daný Takle se to uklepe nebo povolí.....no pak ti v tom udělám nějak pořádek,až řekneš,že to vrčí


5502+1111 (3306)Vena136 (Registrovaný)
  
 Re:04.01.2015 00:52:12 


Paráda, vypadá to dobře. Říkáš, že chceš rady... tak pro začátek jedna: otáčej fotky, než je sem vložíš, protože si můžeme hlavu ukroutit...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:24.06.2013 12:52:21 


Tak s použitím vhodnýho karbecu by se dalo i z "civil" verze vytáhnout dost,ale tak když máš 2xkarbec,tak proč je tam nedát a výfuk je pak už to nejmenší.A ještě se zeptam,to máš ventily z fáčka(tvarově mě připadaj) i se sedlama a nebo to je něco speciálnějšího Se mě zdaj výfukový dost velký a sací zase dost malý Ale nějaký ten milimetr se blbě poznává.


5502+1111 (3306)Vena136 (Registrovaný)
  
 Re:24.06.2013 11:08:08 


To ve hvězdách.. Mám doma svody litinové, ale asi bych to chtěl potom udělat na webry když už doma jsou připravený.. Takže se uvidí, ale do budoucna asi webr + svody. Popřípadě bych teď jel pouze 2 komorák a pak by se to předělalo protože hlava je udělaná na sání nad hlavou.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 21.06.2013 13:06:45 


Dovolim si jednu technickou To budeš dělat motor s webrama a svodama z trubek a nebo "chudší" verzi se sáním na dvoukomorák a litinou na výfuku?


5502+1111 (3306)Vena136 (Registrovaný)
  
 Re:03.02.2013 20:17:01 


Z toho jsem pochopil že můžeš bez problémů mít barum vzhled


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:03.02.2013 20:16:18 


2.1.9.5 Veškerá reklama, která není aktuální, s výjimkou původních reklam na voze,
musí být odstraněna.
Příloha K
2.1.10 Dobový vzhled
V tomto kontextu je vzhled pokládán za definovaný svými barvami a svým barevným
schématem.
- Pro vozy homologované FIA, velkosériové výroby (cestovní vozy, GT vozy
homologované před r. 1966, skupiny 1 až 4, skupiny N, A, B) je pro každý model
vozu, u kterého je možné historicky prokázat, že měl zvláštní vzhled, povoleno
použít stejný vzhled se stejnými barvami a logy, které mají původní rozměry.
- U všech ostatních vozů si původní vzhled může zachovat pouze příslušné šasi,
se stejnými barvami a logy, které mají původní rozměry.
U vozů, které mohou historicky prokázat, že závodily ve zvláštním provedení (např. Gulf
Porsche, L M Lola, JPS Lotus atd.), je povoleno nadále používat tento vzhled pod
podmínkou, že bude mít stejné barvy a velikost log jako tomu bylo původně.
V souladu s výše uvedenými předpisy budou soutěžící podporováni, aby používali své
vozy s jejich původním vzhledem.
Pozn.: V zemích, kde je určitá reklama (tabák, alkohol …) omezena legislativou, se
musí soutěžící ujistit, zda je vzhled jeho vozu v souladu s místními zákony.


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:03.02.2013 20:09:46 


Myslím že je psáno v příloze, že pokud je to dobová reklama, tak ji tam můžeš mít. Ale nejsem 100% jistej.


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 03.02.2013 18:54:09 


Super děkuju moc! Sice z toho nejsem moc nadšenej a myslel jsem že se do téhle barvi nikdo nepustil ale i tak je to prozatím asi nejhezčí a v plánu.. Jen mě jde o to že je na autě reklama BARUM smí to bejt kvůli testování?? Není to reklama nebo něco? Díky


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:barva02.02.2013 16:41:02 


Druhá:
http://www.e-auto.cz/galerie/foto.asp?catid=4622&from=15&fotogalerie=Rallye/2011ceska/revival-beos&soubor=DSC_0342.JPG


!Toušíkovo Barunka (Esmeralda)
3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:barva02.02.2013 16:39:35 


Po hodině hledání jedna fotka:
http://liborek81.rajce.idnes.cz/Rallye_Praha_Revival_1.4.-3.4.2011/#IMG_2722.jpg


!Toušíkovo Barunka (Esmeralda)
3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 76-90)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:528
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:46675
Celkem návštěv:172919749

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet