ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škodovky z ulice

Škodovky z ulice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 196-210)

25.09.2005 (Ne)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

V autě je namontován obrovský vzduchový filtr K&N
!140LS - vhml
!140LS - vhml

27.08.2005 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Trabi sraz, aneb sranda musi bejt :-D
Vysledky si už nepamatuju, ale ňáký poháry taky byly
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml

18.06.2005 (So)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Na Vítání léta v Tchořovicích, pořádaném RKHA, jsme vyhráli kategorii pravidelnosti
!140LS - vhml

01.09.2004 (St)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

Tohle je prepis puvodniho clanku, takze je mozny ze se to samy objevuje i v deniku.............
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml


Spousta, hrozne moc a jeste vic nasich zaberu v akci (50MB)

Auto je rodinnej miláček, no rodinnej, spíš muj a tátovo. Ale hezky po pořádku.......
Původně hráškově zelená kastle sjela z linky v roce 1977. O prvním majiteli nic nevím, ale vím že táta si ho koupil o 2 roky později, v jeho 19 letech, tudíž se stalo to, co se stát muselo.......následovala kastle, tentokrát barvy bílé. Vydržela dlouho, až do jedné orientační soutěže, kdy s ní táta ,,zvalchoval" lán kopřiv.
V r. 87 se přivezla z boleslavi fungl nová MAX kastle současné šedomodré barvy. Ubíhaly roky, během kterých autíčko pokojně sloužilo k cestám do práce a zpět. Až do roku 2002, roku dovršení mých 14 narozenin, kdy sem dostal juniorskou licenci na automobilové slalomy. Proběhlo kompletní odstrojení, vyvaření a probíhalo mnoho drobných úprav, začalo se tryskováním karburátoru,snižovaním hlavy,změnou časování a mnoho dalšího............
Píše rok 2004. Už nás nebavilo neustálé ladění starého motoru, tak sme se rozhodli pro radikální změnu. A opět zaznělo známé:,,Objem ničím nenahradíš" Rozhodli sme se pro zástavbu motoru z 8V Fabie. Důkladnym posilněním prošel u pana Zenkla v Autospektru v Mariánkach, a tak se současný výkon odhaduje až ke 130 koním. Svezení je s tim skutečně neskutečný, na seriový gumy to hobluje ješte na 3, se slikama je to klidnější, ale stejně.........
Dnes se z pracovního auta stal čistý speciál, ke štestí nám chybí už jen rám, který je v plánu v nejbližších týdnech.
Vice info na ICQ: 302240347

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml


!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml



Novinky k 25. 9. 2005:
V autě je namontován obrovský vzduchový filtr K&N.

!140LS - vhml
!140LS - vhml



Plány na rok 2006:
Probíhá výroba rozšiřujících duralových podložek 3cm.
4st. převodovka se stálým převodem 4,66 a zkrácenou čtyřkou 1,08.
Nová anatomická sedačka i pro spolujezdce.
Přesun baterky do kufru místo rezervy.
Bezpečnostní rám.
Nové závodní pružiny.(už ne flexa tuning)
Trošku jiný tlumiče
A plán hlavní: vyhrát Škoda Sraz v Běšinech:)

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml



14.1.2006
Rám nakonec v tutom autě nebude, dneska sme přivezli zánovni kastli a budeme to všechno přehazovat, zatím ji odlehčujeme, časem pude zarámovat, osadit, no a na Podzim snad proběhne premiéra!!!!

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml



25.4.2006
Tak sraz sme nakonec nevyhráli, ale třetí místo taky dobrý.......

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml
!140LS - vhml

!140LS - vhml

...a jedno krátký videjko nakonec (5.4Mb)

05.02.2004 (Čt)  

vhml  Profil uživatele  vhml.skodateam.cz vhml.. 302240348 724114943 Moje stránka vhml.skodateam.cz 

-

Celkem záznamů: 200 (Zobrazeno 196-210)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9794+1396 (11190)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9794+1396 (11190)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:540
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:128834
Celkem návštěv:176343806

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet