Jezdí to, ale stojí to za prd. Cestou na jih to jelo sluně. Vyměnila jsem budík teploty, ale elektrika na palubce pořád zlobí (lítá rafička). Zkusila jsem rozsvítit přední mlhy, ale nesvítěj (patná kostra?). Vyrobila jsem propojku k startéru (ale u nenamontovala). Jediný co se mi povedlo bylo rozchodit ostřikovače (ovem ta modrá hadička vypadá příerně, u chybí jen ledky ...). Trochu jsem umyla auto (nějaký ty mouchy) - hnijou mi nehezky obroučky hlavních světlometů.
Na jedné ze zastávek mi byl projet předstih stroboskopem, vyel stejně jak ten můj "od oka". Při té příleitosti jsem objevila nelichotivý vakl na rozdělovači.
Auto se asi natvalo a začalo jančit. Cestou odtama začlo kytat a bouchat do výfuku. Řečeno stručně
"při plném selápnutí pedálu akcelerátoru motor vynechává". tve mi to a přestávám vědět jak se mu zavděčit. U se sype moc, mylenky na ZSH* jsou čím dál intenzivnějí.
A taky mizí olej. Kape někde od vany (hadice chladiče oleje?) a moná ho ere čtvrtej, svíčka je předpisově cihlová ale je na ní olej, komprese dokonalá, co mi připomíná, e mi není jasný systém krouků.
Vůbec vecky svíčky jsou předpisově cihlový.
Jo a cestou dom mi samozřejmě uletěl ten kabel od startéru, co na něj mám vyrobenou tu propojku, co jsem ji ale u nenamontovala.
* ZSH - ZeSkályHop