ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský automobilový slalom CUP 2014

Pošumavský automobilový slalom CUP 2014

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 138 (Zobrazeno 1-15)

15.11.2022 (Út)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Jak asi už víte, tak poslední závod (doslova) tohoto vozu měla být Kroměříž. Bohužel pro nás skončila už na RZ1 :-(
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena


Vůz už se opravovat nebude. Nějaké věci půjdou do nového vozu 130LR a zbytek zkusím nabídnout na prodej. Pokud jí chcete někdo zachránit zkuste se mi ozvat :-)
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena


Tímto zde končí kapitola 120S a dále budu pokračovat v deníku Wena 130 LR
,,Něco musí jednou skončit, aby mohlo začít něco nového''

09.06.2022 (Čt)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Tak motor vrčííí
!Š120S - Wena

A převodovka dostala ten správný silný převod :-)
!Š120S - Wena

04.06.2022 (So)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Motor připraven :-) Ještě převodovka a můžeme vyrazit na Radouň :-)
!Š120S - Wena

31.05.2022 (Út)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Na motoru už se pracuje, hlava opravená.
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

22.05.2022 (Ne)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Na Podorlickou rally dostal motor nové vzduchové filtry :)
!Š120S - Wena

Bohužel motor si po startu RZ3 řekl že dál nepojede.

Tak přišel čas na repas :-)
!Š120S - Wena

19.09.2011 (Po)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Jestli máte někdo stres že nestihnete Běšiny tak v klidu takhle nějak jsem na tom já dneska :-D
!Š120S - Wena

02.05.2011 (Po)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Líbí se: Vlada
Tak Běšiny máme za sebou :-D Výsledek dopadl nad očekávání. Chtěli jsme vyhrát skupinu což se nakonec podařilo ale že vyhrajem i Absolutně to jsme fakt nečekali :-D Díky všem fanouškům a přátelům za fandění a kdyby měl někdo video nebo nějakou fotku prosím pošlete mi to na skoda110@centrum.cz
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

15.08.2010 (Ne)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Tak nějaká aktualizace. Máme za sebou Rally Železné hory. Bohužel nevydržela technika a po RZ 3 jsme odstoupily z 1.místa ve skupině H3
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

A tady je důvod odstoupení.
!Š120S - Wena

02.05.2010 (Ne)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Líbí se: Petr.Z
Tak Běšiny máme za sebou nakonec z toho bylo 3místo v S2 a v celkovém pořadí 7místo
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

A našel jsem první fotky. Kdyby jste někdo něco měl tak prosím pošlete na mcrallyteam@centrum.cz
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

A nějaké video





26.04.2010 (Po)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Líbí se: Míťa
!Š120S - Wena

Co dodat :)

21.04.2010 (St)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Tak jsem sehnal poslední věci a vyzvedl SPZ a hurá ladit. Běšiny za dveřma :)
!Š120S - Wena

07.04.2010 (St)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

!Š120S - Wena

Tak už mam doma sání na Webry. Děkuji za to Dipimu
A jedna z výroby
!Š120S - Wena


28.03.2010 (Ne)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Koukam měsíc do srazu a mě to pořád nejede :) sehnal jsem nějaké schopné poloosy.
!Š120S - Wena

Jinak snad už o víkendu půjdem na geometrii kde zjistíme jestli se nám povedlo tam napasovat nápravu dobře :)

22.03.2010 (Po)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Tak něco nového.
!Š120S - Wena

A kola
!Š120S - Wena
!Š120S - Wena

17.03.2010 (St)  

Wena  Profil uživatele  www.mcrallyteam.ic.cz wena21 406-204-372 723774424 Moje stránka wena.skodateam.cz 

Tak dneska jsem sehnal poslední věci co chyběli na zadní nápravu.
!Š120S - Wena

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 138 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 [ Zobrazit 15 ]
 STK25.01.2014 10:23:22 


Je radost dělat stk blbcům,kteří se stím chlubí na internetu, stačí aby jse toho někdo chytil a máme všichni po p.... Jen tak dál.


Unregistered
 30.01.2010 19:42:49 


Nějak ti chybí přidanej text u aktualizace


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 22.10.2009 22:06:02 


Jak jsi dokázal odstoupit vlivem elektromagnetu? Vždyť to akorát nedrží volnoběh. Nebo nějaký zkrat?


!130 L/A
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:07.05.2009 14:17:42 


no to nás ani nenapadlo


!130 L/A
4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 07.05.2009 12:13:49 


Co takhle varianta známá od Volfa: Šperl Tomáš^2 ?


!130 L/A
Odměnu navrhli: Fast
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Traverza08.04.2009 21:36:21 


zatim se nevzdávam snad se to do srazu zahojí tet bych volant neudrřel no a kdyř ne tak pojede táta


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Traverza08.04.2009 17:01:41 


Tomíku, hlavu vzůhu, uříznutý prst nic není, takový Colin McRae jezdil světovou rally když měl zlámané ruce, nohy, nebo i nějaký ten prst...


Unregistered
 Re:03.10.2008 22:54:11 


Neboj na tý fotce je v kaslíku jen položená ale přiděláme jí nejsem sebevrach)


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 03.10.2008 15:00:24 


Doufám, že tam ta baterka nějak drží, abych Tě nechal projít technickou přejímkou.....


!130 L/A
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Narozeniny30.09.2008 16:08:57 


Ale přece ta Niva je v krabičce, která je vyvedená v krásných barvách AZNP :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Narozeniny30.09.2008 14:40:57 


Jen mi tam nesedí ten poslední obrázek. Snad jen..... Taký krásný koš - ŠKODA ho zožrať......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Narozeniny30.09.2008 13:52:39 


Tý jo, to jsou fakt škodovácký narozeniny jak vyšitý


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 barvy16.07.2008 21:40:43 


Ahoj, prosím nevěděl bys, jáká čísla barev jsou na tvém vozu? jsou ty barvy přesně dobové? moc dik



148+5 (76)Johny (Registrovaný)
  
 02.06.2008 21:26:21 


no tak díky za odpovědi ... :-! :o(


3+4 (3)creazy (Registrovaný)
  
 02.06.2008 18:40:44 


Ne nebál


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 02.06.2008 07:48:46 


Bál se Gondík, když si ho svezl?


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 30.05.2008 12:34:56 


hi celkem pěkná škodulka 8-)
jen bych měl dotaz jestli někdo z vás nemá plánek nebo aspoň neví jaké sklony má mít podložka pod karburátor mám favoriťácký motor ve škodovce a zaboha nemůžu sehnat tu podložku jeslti by někdo věděl PopelikR@seznam.cz nebo ICQ 345-863-907 díky


3+4 (3)creazy (Registrovaný)
  
 Re:motor a rám11.03.2008 19:37:39 


to jo ale papírově je to 105 na rám ?? ani muk si ho asi nevšim


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 motor a rám11.03.2008 17:46:34 


co měly kvuli motoru??máš tam přece origo 130 a co řikaly na rám?,


238+14 (126)sasima (Registrovaný)
  
 Re:Pokuta09.03.2008 18:44:31 


A přiznejme si je tam toho dost za co sem jí moch slíznout a asi i větší


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:Pokuta09.03.2008 18:42:41 


to střešní křídlo nemá homologaci


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Pokuta09.03.2008 18:25:46 


Pokutu za motor bych možná pochopil, ale proč za křídlo???


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 prevlecne kotouce Lr04.10.2007 16:30:45 


Ahoj, chystame ted udelat omezenou serii zadnich prevlecnych kotoucu. Jedna se o jednorazovou akci. Odlejvat budem u Lukasu. Maji jednu tvrdou(seriovu) a jednu mekci(zavodni) ocelolitinu. Chystame samo tu zavodni. Cena za opracovanej par bude kolem 3.5tis. Jedna se o originalni kotouce L/A Lr, ktere se prevlekaji pred seriovy ctyrlistek. Tak v pripade zajmu mi napiste na mail TTomas@razdva.cz


Unregistered
 13.05.2007 20:28:19 


To světlo Favoritka je docela pěkné


!130 L/A
Unregistered
 08.05.2007 22:59:24 


máš to pěkný,jen mi jde trochu mráz po zádech z toho rámu.......předělat!!!


Unregistered
 Re:15.04.2007 12:52:05 


křídlo vypadá velmi pěkně


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 11.04.2007 15:33:28 


ta barva je skreslená je červenější odstín 8180


!130 L/A
4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 10.04.2007 22:09:50 


takhle barevný??? ze se nestydis, to by te bobik hnal...
ale vypada to skvele


!130 L/A
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:27.03.2007 20:59:43 


... a nam vsichni rikaj ze mame starej lak... aspon se o to pak nemusime bat...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 27.03.2007 20:55:08 


No tak to sme na tom stejně taky bych se bál že se neudržim a někam to pošlu


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:ladíte??27.03.2007 18:47:29 


Já toho s litrem po závodech taky moc nenajezdim...
Táta teď sice pojede Pošumavský pohár, ale on to vezme jen jako vyhlídkovou jízdu :o) A problém je v tom že já bych se neudržel a mohla by se mi zas v nějakým retardéru ohnout střecha
Takže spíš taky na srazy, případně slalomy a tak...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:26.03.2007 20:37:57 


rozumný..... takhle vypiplaný by to bylo na závody "škoda"


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 26.03.2007 20:08:31 


Už sem to kolikát řikal že to auto mam především na srazy a ne na závody


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:ladíte??26.03.2007 18:17:19 


to já bych se možná s takovýmhle autem bál ... téměř nový auto a někde to klepnout ty jo to bych si musel hlavu urazit ))


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 ladíte??26.03.2007 16:49:52 


Pořád jenom ladíte, kdy taky vyrazíš na nějaké závody??? Co takhle Pošumavský pohár, nebo Hořovice. Auto by to dalo, co ty???


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 03.03.2007 08:42:06 


nevzpomněl jsi si náhodou na tu homologaci 130L/A??? Máš jí kompletní i s dodatky dohomologovanými dodatečně???


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 25.02.2007 12:45:51 


Zatim nic


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:25.02.2007 11:23:30 


Co řikaj četníci na rám????


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:24.01.2007 16:30:16 


zvolil


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 24.01.2007 16:29:19 


no nejsou ale měsíčně splácim auto tj 6,5tis tak moc pěněz nezbejvá a ten motor neni nák brutálmě upraven v šude stim jezdim po ose tak sem zlevnil uspornější variantu


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:??24.01.2007 16:20:26 


Ale vždyť nejsou zase tak drahý a mají svoje výhody, ale na sériáky to taky jezdí. Nevím jak moc máš upravenej motor tak uvidíš jak dlouho to vydrží.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:??24.01.2007 15:03:41 


jo dávam bohužel na téčka nemam


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 24.01.2007 15:02:51 


Motor už jezdil najeto asi 50km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 ??24.01.2007 10:51:55 


Ty tam dáváš sériový písty???


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:24.01.2007 10:20:50 


To já tajně doufám, že ta má přidává mnohem víc.......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:24.01.2007 09:46:40 


Teď nevím kolik modrá řemenice, musel bych mrknout do tabulky, ale červená hlava přidává 5 koníků ...


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:24.01.2007 07:59:08 


Když si vezmu, že mám na Žábě vedle modrých řemenic a vrtulí ještě červenou hlavu, tak to abych se s ní šel snad rovnou zahrabat......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2007 22:39:15 


Řek bych že motor.
LRman: asi budeš muset auto přejmenovat na 130LR/A, jináč nebudeš mít klid ;o) Už jsi zkoušel ten motor trochu projet nebo vrčel jen v garáži?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2007 21:01:36 


No to teda čumím,oni už se lidem nelíbí ani dvě barvy tak aby byl klid,udělal bych vyhlášku,která nám povolí jen barvu černou,budete pak zpokojený ? ?


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:23.01.2007 20:47:34 


neboj, neopláčeme Tě


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 23.01.2007 20:43:48 


ne ne ja uz vam sem nic psat nebudu, protoze to bude lepsi pro obe strany budu sem psat jenom pochvaly takze me tu dlouho neuvidite (PS unregister is right)


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:23.01.2007 20:36:53 


ze by se Bobik zapomel prihlasit


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 23.01.2007 20:27:35 


to co mas pod zadni kapotou je motor nebo omalovanky ???????


Unregistered
 stříška21.01.2007 22:30:12 


souhlasím s tebou. Nestavíš přesnou kopii, ale stavíš to aby se ti to také líbilo, a ta stříška je dobová a na to auto se hodí.


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 21.01.2007 19:37:56 


když už tak tam nepatří ani křídlo na zadní kapotě


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 21.01.2007 19:31:11 


Pokud se snažím stavět nějakou repliku tak tam nedávam něco co tam nepatří.


Unregistered
 21.01.2007 19:23:51 


No a co?????


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Křídlo21.01.2007 19:20:54 


To křídlo je dobry,ale patří na š130LR a ne na 130L/A!!


Unregistered
 odlehcovani setrvacniku17.01.2007 17:40:11 


odlehcenim setrvacnich hmot se samotny vykon motoru tak jak je udavany nezvetsi, protoze se meri pri urcitych konstantnich otackach, takze motor neprekonava rotacni setrvacne hmoty. Jiny je ale pripad, kdyz auto rozjizdime napr z 2000ot/min do 5000ot/min, tady uz bude znat ze motor musi nejake ty Nm dat i na roztoceni momentu setrvacnosti. Na druhou stranu nam tyto setrvacne hmoty pomahaji auto "rozhejbat" pri rozjezdu, kdy vyuzijeme naakumulovanou energii v rotacnich hmotach, hlavne setrvacniku. Stejne tak mezi razenim bychom mohli motor vzdy roztocit a naakumulovat tak nejakou tu energii, ale nikdo rozumnej to nedela, pac by mu ty velke razy tociveho momentu spojka, prevodovka a buhvico jeste nemuselo vydrzet.
Jak uz psal H. je to kompromis mezi tim, aby auto co nejlepe zrychlovalo a tim aby se s tim dalo co nejrychleji "hnout z mista". To plati pro malo výkona auta, je jasny ze auto s dostatkem Nm nepotrebuje akumulovat energii. Dalsi je vec torzniho kmitani aby nenastavala nebezpecna rezonance, a to souvisi s momenty setrvacnosti, ale tomu sam poradne nerozumim


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 17.01.2007 15:21:17 


já jo tak 5000km ročě určite loni skoro 7tis


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 20:05:00 


určite je seženeš na srazech nebo v Blovicích v jedné mototechně


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 16.01.2007 20:01:47 


mám dotaz,jdou někde sehnat kryty přídavných světel co máš na fotkách?


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
 16.01.2007 19:40:56 


starej motor mi jel nádherne i bez odlehčenýho setrváku proto


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 16.01.2007 19:35:33 


A proč jsi to neudělal? Když už stavíš motor do závoďáku tak by to chtělo aby to taky pořádně jelo ne.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 19:28:18 


ne nemam


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 16.01.2007 17:16:41 


Jen takovej dotázek máš odlehčenej setrvák? Jestli jo tak proč ne i řemenici?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 13.01.2007 12:54:57 


No to teda je


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 13.01.2007 10:12:22 


Tak koukám že si se činil to je snad nejhorší práce při výrobě výfuk co


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 09.01.2007 12:53:40 


ty sem dostal od jednoho pána co dřív jezdil a tohle mu doma zbylo


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 09.01.2007 12:50:15 


Mam dotaz kde jsi sehnal ty metalexacke ventilove pruziny?Stavim taky stotricu a nemuzu je sehnat


Unregistered
 09.01.2007 11:12:53 


nene tečka bych finančně neutah


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 09.01.2007 10:52:44 


Ty písty, to jsou Téčka?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Lauf09.01.2007 10:00:17 


Je dělanej podle dokumentace 130L/A pruměr der jsou 4mm


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 "Lauf"08.01.2007 19:02:50 


Ahoj,ten výfuk je pěknej,jaký průměry děr jsi dělal ?


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 08.01.2007 16:20:05 


tak už vím ka mi si to zahučel s penězma. Zo tam budeš do toho motoru dávat za písty. Mám známýho co s s tím trošku zabívá. Myslím že je i tady v odkazech. Z. Chovanec a ten nabízí písty + vložky 77,5mm asi za 5500 potom má i super ceny na vačky, kdyby si měl zájem. Nechci ti nic vnucovat, jen jsem se jen tak chctěl opítat, protože mám teď motor v podobném stavu. Tak abych chytl nějakou inspiraci.


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:08.01.2007 14:33:44 


To jsem teda jelen .Vždyť v 89 už dělali jen Fáčka resp .742/135-136


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 04.01.2007 14:51:54 


to ne vačku sem mel voznačenou a i stim označením se mi vrátila takže záměna neni možná ale všim sem si že motor je zroku 89 ne 87 tak je možný že je tam už z fabriky


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:04.01.2007 07:12:20 


Ano přesně tak jsem to myslel jak píše Daves .Je to celkem běžná praxe.Já to tak dělám také,ale pouze u vaček kde se to dá zaměnit .Ale splést se člověk může.Jsme jenom lidi


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:03.01.2007 20:24:24 


Spíš kamarád dal do firmy vačku 130 a dostal výměnou přebroušený fáčko. Fáčko mimo nálitků poznáš podle širokých palců.
Ovšem... klobouk dolu, já bych si toho nevšiml


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 03.01.2007 15:54:08 


Ale stejně mi to nejde do hlavy kde se v mým motoru z roku 87 vzala vačka z Fáčka??????


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.01.2007 15:12:54 


To je právě omyl .Nejsou ,ale nikde to nevyčteš .Je rozdíl v postavení klínků vačky a klikovky .Taky mi chvíly trvalo než jsem na to přišel .On to spolu funguje ,ale né tak jak by mělo.Kombinace vačka z 100-130 a klika fa funguje bez problémů spíš v některých případech lépe ,ale opačně to je dost špatné .Stalo se mí to je to pár let ,když jsem s tím začínal do 130L jsem napáchal 280 určenou pro fáčko a nestačil jsem se divit vůbec to nejelo a žralo to jako mlejn .Tak jsem to zase rozebral no rozebral a složil jsem to asi 5x .A pak jsem nasraně začal všechno přeměřovat až jsem na to přišel


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 03.01.2007 15:02:48 


ale vačka ze 130 a z 135fa sou stejný ne????


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.01.2007 14:55:07 


výrobcem je náká firma u Brna ale výc nevym posílal mi jí tam kámoš


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.01.2007 07:33:54 


Kolik má zdvih od zákl kružnice po vrchol palce?


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:03.01.2007 07:30:18 


No to určitě né, je to přebrus na favoriťáckým polotovaru.O časování nepochybuju to je vidět i na těch palcích a koukám ,že je i nitridovaná.Hm dobrej kousek ,kdo je výrobcem, jestli to není tajné?


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:02.01.2007 20:58:27 


Fáčka neměli origo vačky 280/280 nebo jo?


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 02.01.2007 16:47:38 


vačka neni z fáčka je vyndaná z mojeho motoru 130


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 02.01.2007 15:16:17 


Koukám ,že máš vačku z fáčka .A klikovka bude z čeho ze 130 nebo z Fa?


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:08.12.2006 12:26:49 


Vida,hned jsem zas o něco chytřejší,ale stejně bych si do toho auta nesedl.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 08.12.2006 11:01:42 


Tabulovka se hojně používala.Vona i docela dobře vypadala a neházela "prasátka".Znám taky jednoho co jezdíval v nerozvážném mládí rám z novoduru natřenej na stříbrno.Ten na štěstí ještě žije.Rámy z hliníku se jezdívaly a praskaly,to je fakt.Viděl jsem např.při Rally Plzeň na Malesické RZ po úderu Š 120 do stromu.Rám rozlomenej na 3 místech,naštěstí "jen"zlomená spolujezdcova noha.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:08.12.2006 09:29:01 


Jj, o ochraném rámu z novoduru jsem taky slyšel. Ten co ho zkoušel bohužel nepřežil...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 08.12.2006 07:58:42 


Hliníkové ochranné se jezdily zcela běžně. Například klasika do Škodovky od firmy HEIGO je hliníková. Později se od toho ale upustilo a hliníkové rámy byly zakázány. Při statických zkouškách sice vykazovaly stejnou pevnost jako ocel, ale při dinamických, zatímco ocel se deformovala stejně, jako při dinamických, hliník praskl. Ty lehké rámy se tenkrát vyráběly z novodurových trubek.........
Na provrtání sloupku řízení bych neviděl nic špatného. Kroutící moment přenáší nejvíc ty molekuly materiálu, které jsou na největším poloměru. Prostředek jen zvyšuje hmotnost. Využívá se toho například u poloos. Pro přenos malého krouticího momentu se používají kulatiny, které jsou výrobně jednodušší. Pro vyšší krouticí moment by musel být větší průměr a tím by hodně narostla hmotnost. Proto se udělá průměr ještě o něco větší, ale z trubky. Výroba je sice dražší, ale hmotnost podstatně nižší.



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:07.12.2006 23:28:56 


Já mám zas z doslechu,že kdysi jezdil jeden týpek rally a myslím,že na žigulu odlehčoval tak brutálním způsobem,že zkoušel provrtávat sloupek řízení a pokoušel se sestrojit i hliníkovej ochranej rám do auta aby to bylo všechno co nejlehčí Ale nevím co je na tom pravdy,jsem ještě mladý kuře A ten chlápek musí bejt pošahanej


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 07.12.2006 11:46:46 


Co se barev na auta týče, nemám mnoho historických zkušeností. Jediné 2 postřehy:
1) Zvenky stačilo na nalakování kilo barvy. Sice to bylo hrbaté a prosvítala základovka, ale hmotnost především.
2) Interiéry bývaly celé černé natřené štětkou. Barva na školní tabule byla nejlevnější.
O těchto faktech se se mnou, prosím, nikdo nepřete. Vím o nich z doslechu, ale osobně jsem naskočil do soutěžního vlaku až v době, kdy už se postupovalo jinak a přít se s vámi o nich rozhodně nebudu, máte - li jinou zkušenost....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:06.12.2006 15:31:56 


Takhle těžko říct, je potřeba zkontrolovat, zda je správný předstih, zda svíčky hází jiskry, ale předně bych hledal problém v přípravě směsi. Přesvědčit se, že se nikde nepřisává vzduch a zkontrolovat karburátor, možná jej nechat repasovat. Může být zpuchřelá membrána akcelerační pumpy a tak v momentě aktelerace se otevřou klapky naplno, vzduchu je moc a žádný benzín, motor pak zdechne.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:06.12.2006 15:24:30 


Ahoj, no měl by být v pohodě, ale zaručit to nemohu. koupil jsem ho na netu-je to po nějakém pánovi, který měl rapida 136 a tento měl jako náhradní. Je vidět že nebyl používán. Jedná se o úplně poslední karburátor 136. Možná že bych ho měl přetryskovat?


Unregistered
 Re:06.12.2006 14:57:36 


Karburátor je v pořádku ?


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 06.12.2006 14:41:47 


Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Upravoval jsem kompletně motor Š136-původně favorit. Motor je namontován do š 120: Úpravy na motoru: snížená hlava, vačka 280/280, odlehčený setrvák,4 výfukové svody na obsorpční výfuk ,sací potrubí favorit s redukční podložkou( potrubí není vyhřívané vodou -odpojeno)osazeno karburátorem š130, zapalování favorit. Problém je v tom, že motor neběží pravidelně ani při vyšších ot., a při akceleraci dojde k zhasnutí motru, díra v plynu. Nevíte čím to může být způsobeno? Dříve to nedělalo-to jsem neměl namontovanou vačku 280/280, nebyla tolik snížená hlava, a byl tam karburátor Pierburg favorit. Děkuji za návrhy. S pozdravem Michal


Unregistered
 perfektní !04.12.2006 18:12:34 


jedním slovem " krása" !!!
bobíku můžeš mi říct proč to tak řešíš ? stejně to není tvoje auto tak proč to tak hrotíš . dobře nelíbí se ti to OK to je tvoje věc ale proč už o tom že je nějaká trubka někde modrá nebo čerá dematuješ měsíc tak to nechápu .
s pozdravem petřík


Unregistered
 Re:04.12.2006 10:14:16 


Tak jsem si prošel celý deník, omalovánky dílů také moc nemusím, zvlášť různé modro-žluto-červené kombinace na jednom funkčním celku atp... Nemůžu si pomoct, ale v deníku vidím jen spoustu odvedené práce. Vidím vyztužené nápravy, rám, interkomy, opravené auto po kolizi. Vidím snahu, nezdá se mi, že by si auto na něco hrálo a snažilo se jen něčemu podobat. Auto jezdí, nechlubí se a nevystavuje se. Myslím, že je vcelku zdařilé, navíc fotka finálního motorového prostoru tu ještě není a tak nejde soudit, zda je to hrozný, nebo není. Zatím je tu všechno modrý a ani nečekám, že by po otevření motoru vykoukla kombinace bílo-modro-červeno-žluto-zeleno-oranžovo-černá A i kdyby...

Navíc tu už zaznělo, jak to dřív fungovalo.

"Franto, podrž mi tam tu šablonu, zbylo mi tu trochu modrý barvy, já to tam fouknu"

A podívej se na 130Rs nebo 200RS v muzeu. Ty maj pruhy a znak na střeše namalovaný štětcem.

Díly byly dělaný s vědomím, že se budou často měnit, nikdo se s tim nepiplal a nehrál si, jako si hrajem my dneska.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 04.12.2006 09:19:10 


Všichni tu ví, že má bobik sebevědomí a soudnost patnáctiletýho puberty.Tak se s ním nehádejte a máte to.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 04.12.2006 07:56:02 


to co tu předvádí Bobík to je fakt k zasmání


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.12.2006 23:18:25 


A ani anglicky to neumí :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.12.2006 22:35:35 


we know bullshit everybody.


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 22:23:46 


Prostě bobík je takovej vocas a divím se že jsem na ty stránky pořád chodí,když jsou tady samý nevzdělaný soukromníci a žádnej pořádnej fabrikant


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 03.12.2006 21:48:59 


Přesně,na barvu se nehledělo ! ! ! A proč by to bylo tak příšerný ? Když už je modrej spodek auta zvenku,tak proč ne i vevnitř ?!?!? Kdyby tam dal růžovou tak se nebudu divit Tvojí reakci,ale co je špatnýho na kombinaci modrá-modrá ?!?!?


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:03.12.2006 21:43:48 


si to natri treba temperama hlavne uz prosimte mlc


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.12.2006 21:42:00 


kdyz to nekdo natiral jinou barvou nez cernou tak to delal ve spechu,kdy se nehledelo na barvu,protoze se potrebovalo honem jet na zavody a nebo z uplnyho blaznovstvi protoze je to fakt priserny


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 03.12.2006 21:32:55 


Bobíku,když už někdo na závoďáku něco natíral,tak kromě fabriky použil to ,co zrovna dílna dala.Nejezdila jen fabrika ale i spoustu menších týmů a soukromejch jezdců.A ti fabriku v lásce neměli a nebyl důvod jí napodobovat ! A kromě toho,peníze bylo potřeba na díly,ne na barvy.Jezdec,kterýmu jsem dělal mechanika vždy říkal "barva nejezdí !" A tak se barvilo tím,co zrovna bylo po ruce.Tohle si uvědom a nesrovnávej všechny závoďáky ¨pouze s továrním autem.Ty byly vždy jen 3-4 ,ale jezdilo desítky jiných,i když nebyli tak na výsluní. A dnes chce mít auto každej pěkný ,je tam příměs tuningu.Italové na alfách a lanciích měli na podvozku kromě barviček i reklamy aby byly vidět když to otočí na střechu ! ! ! Co bys řekl na tohle ? ! ? !


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 03.12.2006 21:27:26 


Deku!! Hoďte na něj deku!! :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.12.2006 21:00:31 


no comment


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.12.2006 20:55:26 


jestli jsem spravne pochopil tak to bude blok 130 a ne spravnej motor 130 protoze to by bylo hodne, moc, nejvic, penez


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 03.12.2006 20:22:14 


Aha já nevim proč jsem měl v paměti motor Fafen už se mi to plete


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 03.12.2006 20:21:23 


Ale že se ještě neponaučili...Otázka toho jak je to nalakovaný mi připadá stejně neřešitelná jak jakýkoliv jiný věci mezi bobikem a vhml...popř. LRmanem...


228+13 (120)Terry (Registrovaný)
   385924660
 Re:03.12.2006 20:18:14 


Bejt to neco jinyho tak by to bobik urcite neprenes pres srdce


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.12.2006 20:10:25 


jj bude to 130


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 03.12.2006 20:08:05 


A už se nám to tu zase hadá.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 03.12.2006 19:54:16 


Co to bude za ten new motor? Š130?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:03.12.2006 19:47:33 


na tomhle aute je plno prace kterou neopovrhuji jenom to neni co bych si predstavoval a proto bych ho nechtel. nikdo neni dokonalej ty velkej skovaku


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 19:31:55 


Bobík je pan dokonalej


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.12.2006 19:27:15 


s radosti bych si ho nechal, ja totiz neopovrhuju praci jinych jako nekdo


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.12.2006 19:19:43 


no tak tohle si klidne nech


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 19:12:11 


presne tak, je to jen otazku vkusu a mam takovy tuseni ze tohle auto ti Pane nerika


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 03.12.2006 19:10:28 


nejak tak..........


0+2 (1)Kábr (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 19:06:55 


modra se na takovyhle misto vubec nehodi, ale tohle uz dela hrozne lidi treba na skoda130rs.cz kdyt to je jak fakt jako omalovanky kdeby to udelal cerny tak to prece vypada lip, ale to jen otazka vkusu


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 03.12.2006 19:01:42 


A jakej je v tom rozdíl černá nebo modrá?????????????????????


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.12.2006 18:58:01 


me de o princip, at de o cokoliv tak se priseres a kritizujes


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 03.12.2006 18:54:06 


no jestli si myslel tu na skoda130lr.webzdarma.cz tak nevim co mas za vidku??


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 18:53:09 


mluvil tady nekdo o kasli???


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 18:45:32 


vona tva trojbarevna prehlidka taky moc tovarni neni


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.12.2006 18:43:28 


jako nechci se s tebo hadat LRmane, ale podle me to je pravda, kdyz se to snazite delat co nejlepsi dle svych moznosti tak cerna je urco levnejsi Nikdy sem teda nevidel Acko nebo LRu z tovarny s modrou prickou, napravnici a cervenyma ramenama cerna je cerna


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 03.12.2006 18:33:52 


hele tohleto je zavodak nebo omalovanky??? proc to neudelas cerny??


0+2 (1)Kábr (Registrovaný)
  
 19.11.2006 09:15:40 


Jo to je pravda ale nechci do toho už tolik cpát aby to pak třeba stálo v garáži bez techničáku


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:18.11.2006 23:22:44 


jak se na to budou koukat policajti: myslím že náprava je to poslední co je při kontrole bude zajímat - uvidí rám, sedačky, uslyší výfuk a dál to neřeší. Dostaneš 5 bodů a bude jim celkem jedno esli je tam kyvka nebo ne. Bohužel je to tak, taky nevim jak budem litra dopravovat třeba do Běšin. Ale asi po ose :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:18.11.2006 18:23:24 


Máš pravdu náprava tam zatim neni čekam až jak se na tyhle auta budou koukat policajti tak do toho nechci zatim vrážet víc než je zdrávo proto je tam náprava jaká tam je


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 29.10.2006 15:52:54 


130 L/A???? a co ta zadní náprava???


!130 L/A
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 21.10.2006 20:47:07 


tak ten blok je stříknutej sprejem a ta barva vydrří 380 stupnu a ty pružiny sem dostal od jednoho pána a sou z dob kdy on jezdil se 130 rally


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 pružiny21.10.2006 20:08:15 


Kde si sehnal ty ventilové pužiny?


Unregistered
 .....21.10.2006 20:03:10 


Jaksi to takle nebo čím sito takhle vyleštil??


!130 L/A
Unregistered
 16.10.2006 06:03:02 


Toto auto patřilo plzeňskému jezdci Horovi a na tuto rally ho pujčil nějakým Finům.Byla na něm lehká fabrická kastle !!! Jeden z mechaniků to dal dohromady na civilní ježdění,závody už tahle stotříca nikdy nejela...


!130 L/A
467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:15.10.2006 21:43:47 


dalo no, my na to uz jezdime 4 roky, ale za moc to nestoji


!130 L/A
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 15.10.2006 21:38:43 


no to je jasny ale kdyz se podle toho prizpusobi geometrie vozu tak by se s tim jeste neco odjet dalo!!!myslim


!130 L/A
262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:15.10.2006 21:01:30 


no jo, ale uz to nikdy nesrovnas do idealni roviny, dycky ti naky nasledky zustanou at je karosar sebelepsi


!130 L/A
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 15.10.2006 20:43:07 


no sy menyslim ze je na tom vsechno krivy!!! to by se v klidu natahlo videl jsem i horsi ranu ktera se zpravila.


!130 L/A
262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 29.09.2006 15:58:12 


jj fotka je super


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 29.09.2006 07:24:49 


Koukám moje fotka se dobře využila


!130 L/A
130+32 (81)havi (Registrovaný)
   222933434 
 15.09.2006 20:05:36 


A stejně 130L/A suchou neměla


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:13.09.2006 08:18:50 


Na co suchou? Je to zbytečná komplikace, jejíž přínos není úměrný vynaloženým nákladům.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 11.09.2006 21:42:21 


Chtelo by to suchou ne!! ale ty prachy


!130 L/A
262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 sprej11.09.2006 21:03:24 


cauves hele mam dotaz.cim jsi nastrikal ten blok a tu vanu(pls nejakej presnejsi nazev) rad bych si to taky takhle nejak udelal!!!!????jo a ten cenik tech hliniku ti poslu pres icq


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 05.09.2006 09:53:49 


jj taky sem na jejich životnost zvědavej


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:04.09.2006 13:30:04 


Také už bych rád montoval tlumiče.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.09.2006 13:18:29 


No ono když jsou nově udělaný tak je jasný že to funguje. Otázkou zůstává životnost. Nicméně na rapidu mají najeto tak 5000 a zatim nepozoruju žádné problémy. Řekl bych že je to hodně muziky za málo peněz


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:04.09.2006 11:06:38 


hele zatim sem z toho nadšenej to auto tet drží ja přilepení


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:04.09.2006 10:25:36 


hmm. S tím nemám zatím žádné zkušenosti, ale něco podobného plánujeme jako jednu z možných variant na mégana.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.09.2006 10:14:36 


nechal mi je udelat agentplus a sou předelaný ze seriovejch prej je jezdí na litru


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 04.09.2006 09:09:44 


Jaképak závodní tlumiče jsi namontoval?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:12.06.2006 20:56:37 


Stabyk je super nic to nedelá (zatim) a pod motorem je hlinikovej plech tušim z náký starý značky síli 4mm


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:12.06.2006 20:54:08 


To= H Prošlo standartní cestou v klarovech


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 12.06.2006 20:07:01 


Teď už urcitě máš něco najeto s novým stabilizátorem. Co dělá most? Já tam mám 19ku a držáky z mostu se poroučeli po 40Km tak jsem uříznul celou spodní část mostu(1,5mm) plech a nahradil ho 4mm plechem. eď se to zdá být o kus lepší. lepší ještě než ,když jsem to tam dal poprvý. most drží k hodně víc a nekroutí se.

Pod motor si dal obyč plech, nebo co to je tač?


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:12.06.2006 17:59:25 


To prošlo standardní cestou? Kde?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 12.06.2006 16:15:58 


Děkuju a doufam že i ostatní škodováci projdou STK bez stráty kitičky



4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 10.06.2006 17:02:33 


Gratulujemééééééééééééééééééééééé =-)


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 02.05.2006 08:47:14 


Jó, zdviž je výhoda. Také si nedovedu představit, že bych měl pod autem ležet.....
I když, také už jsem slyšel o člověku, který zvedl auto na zdviži do půl metru a lehl si pod něj..... :o)


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 mbčko, vždyť víš29.04.2006 22:07:06 


moccc pěkný fotky.. závidím ti tu zdviž



71+37 (108)mbčko (Registrovaný)
     268 817 803   
 mbčko, vždyť víš:)29.04.2006 22:06:38 





71+37 (108)mbčko (Registrovaný)
     268 817 803   
 Re:25.04.2006 14:49:20 


to sou já myslel ty samolepky!


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 24.04.2006 20:17:28 


Barvy APM Automotive - nejsou to spíš barvy AZNP Mladá boleslav? :o)

Tak manažerka, říkáš?! :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:24.04.2006 15:35:55 


No uhádsii manažerka to skutečne je


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 24.04.2006 08:35:17 


Tak se pořád nemůžeme dohodnout, jestli je to Tvá manažerka...


!130 L/A
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Držák rezervy20.04.2006 18:07:08 


teda to by musela bejt rána aby se ta rezerva dostala z kufru do vnitř auta nejdřív se podívej kde co je a pak neco piš


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:Držák rezervy20.04.2006 13:53:09 


Zase jestli by měla rezerva vyskočit z kufru, tak to už by musela být pořádná prda...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Držák rezervy20.04.2006 13:48:22 


Jak tak koukám na ten držák rezervy, to bude sranda, až s tím pořádně praštíš a rezerva i s držákem tě bude honit po autě. Vždycky přemejšlej tak, že s tím určitě praštíš a jestli ta daná věc vydrží to, co má.

Tom


Unregistered
 Re:19.03.2006 13:31:56 


To sice možná je, ale je na něm všechno křivý....


!130 L/A
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:19.03.2006 12:52:29 


a proč ne dit je pojízdný


!130 L/A
4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:19.03.2006 12:42:01 





!130 L/A
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 19.03.2006 12:36:00 


Takhle by sis představoval své auto???????


!130 L/A
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 17.03.2006 21:21:41 


Hernajz, to jsou krásný fotky....
Jednou jsem procházel sekci Historie na stránkách Rallye Bohemia - tam je taky spousta moc zajímavých materiálů, vřele doporučuju všem!!


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.03.2006 12:42:41 


Možná, že se auto chová jinak. Ale jde o to, že nemá takovej účinek, jako kdybys měl stejnej průměr naohybanej přímo na škodku. Pružiny, stabilizátory a jinčí věci z pružinový oceli se nejdřív zastudena naohybaj, pak se vykalej a nakonec se popustěj. Všechno už s konečným tvarem.
2 Luky: tak tak. Nahřátím dojde ke změně struktury materiálu. Už je to dlouho co jsem byl na přednáškách, ale tohle se nezapomíná.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:15.03.2006 18:19:05 


možná že jo ale hlavně teda nevym jak jinak ho navohejbat ?A nepozoruju horší jízdní vlasnostia to auto už se v zatáčkách chvá jinak než stim slabším stabykem


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 15.03.2006 17:33:51 


Také si myslím že by to nemělo být plamenem, proto se i rámy ohýbají za studena....


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:15.03.2006 15:13:18 


teda aspon tak nám to bylo řečeno ale cová se to jinak nez se sériovým aspon mě se to zdá


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 15.03.2006 12:42:21 


tak to teda kamaráde ten matroš je tak kvalitní že jí mužeš klidne nahřát autogenem a svoje schopnosi nestratí a to auto se chová jinak než s origo stabikem tak nevym pro koho bohužel


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:stabilizátor15.03.2006 09:43:47 


tak v tom případě je ten stabik na 2 věci. Stabilizátor je stejně jako pružiny kalená a popuštěná ocel. Pokud jí nahřeješ plamenem, popustíš jí úplně a ztrácí svoje původní vlastnosti. Takže to vyjde nastejno, jako kdybys tam nechal origo stabik. Bohužel.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:stabilizátor15.03.2006 07:44:55 


Přesně tak plamenem a šlo to docela dobře.


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 stabilizátor15.03.2006 07:30:11 


Ten stabik z 1203ky jste naohybali jak? pomocí plamene?


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:15.03.2006 07:21:11 


jj byla popraskaná


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 14.03.2006 21:18:17 


Na co novou přední mřížku? tamta byla špatná?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 14.02.2006 16:48:02 


K nádrži ale to se bude zatim dodělávat tet sem tam přihodil foto trisek co sou u motoru


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 14.02.2006 16:21:18 


Aha tak to jo a ten jeden máš jako jak do nádrže nebo kam?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 14.02.2006 16:04:35 


Ty dva za sedačkama sou práškový a sou jenom pro motorovej prostor a nádrž a nechaj se pustit z místa řidiče a pak je eště jeden tenje připevnenej pod spolujezdcem a ten je pjenovej


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 14.02.2006 15:09:26 


Oba? nebo jeden je do ruky? A jak je spouštíš?



6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 14.02.2006 15:03:56 


Sou natažený dozadu k motoru


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 13.02.2006 19:35:32 


Kam máš ty hasičáky rozvedené?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:pásy24.01.2006 10:26:33 


tam sem je měl ale takhle je to upevnený podle homologačních listu na 130 sou rrotažený až do motorovýho prostoru takže se to nemuže utrhnout


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 pásy24.01.2006 10:13:06 


ty pásy bys měl uchytit do origo zadních spodních držáků


Unregistered
 Re:09.01.2006 14:50:15 


no to byla vona


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 09.01.2006 08:26:21 


Ta dána do stromu, to byla ta srnka, cos na ni tak nadával????


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:08.01.2006 10:52:53 


No furt je co dělat


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 08.01.2006 10:33:34 


To mně taky čeká.


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 05.01.2006 11:56:44 


Moooc pěkný vypínače


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 Re:04.01.2006 14:55:43 


Depak trénoval sem RZ Velhartice


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 03.01.2006 20:03:31 


Joj, co ten blatník? - tys trénoval někde po lese? :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
Celkem záznamů: 218 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:557
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:106822
Celkem návštěv:172979896

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet