-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Deník Škoda 130 LR
WebShop Tip
Vzdušník pro Weber DCOE IDF DNC DCNL DCNF DCO IDA velikost 180
Daves
65 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
<<
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
Renovace jednoho ze tří vyrobených prototypů DIOSS Rebel Nova z roku 1995
Přímo tento vůz byl na autosalonu v Brně při představení veřejnosti
Designérem vozu byl Václav Král
Technické parametry:
Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
Motor: řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV)
Obsah motoru: 1781cm3)
výkon: 125k/6000ot/min
Točivý moment: 173Nm/4100ot/min
Počet převodových stupňů: 5
Maximální rychlost: 200km/h
Zrychlení z 0 na 100km/h: 10s
Hmotnost: 1075kg
Rozměry (dxšxv): 3930x1710x1220mm
Rozvor: 2450mm
Rozchod: 1420/1440mm
Pneumatiky: 185/60 R14
Videa s Rebelem:
No, po 7 letech neúspěšných pokusů o zvládnutí renovace, jsem vůz převezl do RENOVACE VETERÁNŮ Petru Molčanovi.
Postup renovace můžete sledovat zde:
https://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470
ale budu se snažit dělat aktualizace i tady
Celkem záznamů: 124 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
01.05.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CC
22.03.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C6
19.02.2024 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C3
08.02.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C2
26.01.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C1
17.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1By
07.01.2024 (Ne)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bw
03.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bv
A už tady máme odpověď na otázku H.
16.12.2023 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bt
23.05.2023 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bg
06.02.2023 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BV
28.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BM
26.11.2022 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BK
24.11.2022 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BJ
Asi zazimování :)
21.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BI
Celkem záznamů: 124 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 16-30)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
10.11.2012 10:19:54
Romane gratuluji,tohle je velkej krok v před.Už se těším až za nějakej čas bude v Běšinech
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
09.11.2012 10:51:18
Uvidíme. Auto bude chtít určitě udělat z gruntu, ale koupí jsem se totálně vyčerpal. Zatím je v plánu sehnat věci, které chybí (už mám volant
zjistit rozsah škod a rozhodnout se kterou cestou se vydat. Je jasný že tohle je druh auto, které stojí zato udělat pořádně ... Otázka je, kdy ten čas nastane. Krátkodobé cíle jsou vykydat, umýt, vytepovat inetriér, ... A pak samozřejmě rozhýbat co nefunguje a hlavně nastartovat!
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
08.11.2012 19:58:09
Bomba auto! Doufám, že ho uvidíme na jarním srazu...?
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
06.11.2012 22:13:46
Romane gratuluji, tohle je velikej krok vpřed. Přecijen je to ,,kompletní,, auto,, odstrojit, polejt a honit vodu s raritou
).
m8rinek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
06.11.2012 12:33:38
U Schavelů nezbyde na dovolenou, ale to žena ještě neví.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
06.11.2012 12:10:27
A to ti toho žlutýho půjčili k okoukání, nebo u Schavelů v létě nezbude na dovolenou?
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
05.10.2012 21:32:45
NN, není to z Diossu, má je nový majitel. Přímo on renovuje ten červený kus, který má bývalý ředitel DIOSSU. ostatní jsou jeho a plánuje renovaci.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
04.10.2012 22:01:07
Ty fotky vraků to je z arealu DIOSSu v Klatovech? Nebo odjinud? A bude je též někdo renovovat?
Martin_Happy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
11.08.2012 05:20:50
JJ přesně tohle mám plus ještě kostru dveří. Je to vidět na záznamu v deníku ze 17.8.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 22:22:48
Romane, předpokládám, že to je rám, co máš (?)
http://www.auta5p.eu/katalog/dioss/rebel_04.php
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.08.2012 16:30:10
To červený je legálně na papírech. Byla tam schválena i 1.8ka, tedy to co tam vidíš
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 06:29:48
To auto mělo homologaci, že se s tim mohlo normálně na silnice? Ten pán jak renovuje toho červenýho to staví teda na legální SPZ? Protože pokud dobře vidim tak to celkem zmodernizoval co se týká motoru, převodovky a brzd. Na tom starým to byla vše v podstatě felda a on tam cpe dvacetiventil z VW.
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 11:09:43
Vlastně kecam. Ve žlutým je 1.8ka. V červeným je 1.8ka. Takže ten motor 1370 musel být v modrým. A to je ten známý z TV Nova. Jinak když jsem přijeli do Klatov z TV Nova natočit nějaký spot s Rebelem ... Dojeli s autem z bývalého DIOSSU (nyní AUTO NEJDL) na chaloupky ( to je ta cesta kde jsme dělali RZetu Luby - Lomec - Loreta) a když se kameramani rozešli po svých místech a mělo se začít jezdit, začal motor vyhazovat vodu a natáčení skončilo
Nova se zbalila a odjela zpátky do Prahy
Tak takový to byly super káry
Super bylo, že tyhle prototypy vznikly, škoda že byly šitý tak horkou jehlou a tak amatérsky ... Na druhou stranu, jinak by se asi ani nedalo zaplatit to co vlastně vzniklo a projekt by skončil hned u skicy pana Krále.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:43:32
Tyhle auta mají jedinou výhodu. Byly to neustále prototypy a každý kus byl jinej. Měnil se i skelet. Žlutej rebel na fotkách ze salonu měl chlazení před zadními koly na bocích, na fotkách z pondělka ale už měl náporák. Neuchladili to. Všude je psanej motor 1.3 nebo 1.8, ale žlutej skončil s motrem 1370ccm ... Prostě to byly prototypy, který se neustále vyvíjely a bohužel byly i více či méně \"nefunkční\" a neustále se ladily mouchy. Podle mě ve finále tady jde o to zachovat exteriér, vzhled. To jestli tam bude motor takovej nebo makovej, interiér z toho či onoho, je vlastně úplně jedno ... Nikdo už stejně neví co tam vlastně mělo být. A kdyby se rozjela maloseriová výroba jak bylo plánováno, je otázka jak by to vlastně všechno vypadalo. Si myslím že těch \"seriových\" věcí by tam výrazně přibylo aby se zlevnila výroba ... Tohle byly takový SHOW CAR, jak se tomu honosně dnes říká, takový zlatý pozlátka. Jen tak mimochodem, mam pocit že v 95 se zvažovala cena tohodle fára kolem 350 tisíc. Po ukončení projektu v Klatovech se nový majitel pokoušel výrobu rozjet. Bez koruny zisku ho ale náklady vycházely prý na 750 tisíc. (samozřejmě veškeré nové díly). Takže neprodejné. Za ty peníze se ale předpokládám dalo pořídit třeba Porsche, auto trapně seriový, trapně dodělaný a hlavně plně funkční, s nesrovnatelnýma jízdníma vlastnostma ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:14:40
Ona škoda také je, že není na tyhle vraky dost stodol a přístřešků. Kdyby ty Rebely ležely někde, kde na ně neprší a nesněží, nepálí do nich slunce, můžou tam ležet 20 let a jejich stav se nemění. Když si ale třeba u toho modrého, ležícího v kopřivách se staženými okny, představím jen renovaci interiéru, pojímá mě hrůza.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 16-30)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Květen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
742
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
87069
Celkem návštěv:
178200141
Článků:
1010
Fotografií:
34684
Komentářů:
17290
Uživatelů:
4399
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet