-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
koda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop kodateam
O nás
(9)
Jak na ná web?
(5)
Nai sponzoři
Novinky
Akce koda
(8)
Vae vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Nae aplikace
(6)
koda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Skoda_1000_mb_karkulka
WebShop Tip
Pruina membrány Dellorto DHLA
Daves
88 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Nae projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vae vozy
>
koda Speciály
>
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporáku
<<
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporáku
Renovace jednoho ze tří vyrobených prototypů DIOSS Rebel Nova z roku 1995
Přímo tento vůz byl na autosalonu v Brně při představení veřejnosti
Designérem vozu byl Václav Král
Technické parametry:
Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
Motor: řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV)
Obsah motoru: 1781cm3)
výkon: 125k/6000ot/min
Točivý moment: 173Nm/4100ot/min
Počet převodových stupňů: 5
Maximální rychlost: 200km/h
Zrychlení z 0 na 100km/h: 10s
Hmotnost: 1075kg
Rozměry (dxxv): 3930x1710x1220mm
Rozvor: 2450mm
Rozchod: 1420/1440mm
Pneumatiky: 185/60 R14
Videa s Rebelem:
No, po 7 letech neúspěných pokusů o zvládnutí renovace, jsem vůz převezl do RENOVACE VETERÁNŮ Petru Molčanovi.
Postup renovace můete sledovat zde:
https://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470
ale budu se snait dělat aktualizace i tady
Celkem záznamů: 123 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit ve
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
22.03.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C6
19.02.2024 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C3
08.02.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C2
26.01.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C1
17.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1By
07.01.2024 (Ne)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bw
03.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bv
A u tady máme odpověď na otázku H.
16.12.2023 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bt
23.05.2023 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bg
06.02.2023 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BV
28.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BM
26.11.2022 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BK
24.11.2022 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BJ
Asi zazimování :)
21.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BI
17.11.2022 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BH
Celkem záznamů: 123 (Zobrazeno 1-15)
Načíst dalí...
[
Zobrazit ve
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opi tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit ve
]
1
2
3
4
5
04.10.2012 22:01:07
Ty fotky vraků to je z arealu DIOSSu v Klatovech? Nebo odjinud? A bude je té někdo renovovat?
Martin_Happy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
11.08.2012 05:20:50
JJ přesně tohle mám plus jetě kostru dveří. Je to vidět na záznamu v deníku ze 17.8.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 22:22:48
Romane, předpokládám, e to je rám, co má (?)
http://www.auta5p.eu/katalog/dioss/rebel_04.php
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.08.2012 16:30:10
To červený je legálně na papírech. Byla tam schválena i 1.8ka, tedy to co tam vidí
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 06:29:48
To auto mělo homologaci, e se s tim mohlo normálně na silnice? Ten pán jak renovuje toho červenýho to staví teda na legální SPZ? Protoe pokud dobře vidim tak to celkem zmodernizoval co se týká motoru, převodovky a brzd. Na tom starým to byla ve v podstatě felda a on tam cpe dvacetiventil z VW.
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 11:09:43
Vlastně kecam. Ve lutým je 1.8ka. V červeným je 1.8ka. Take ten motor 1370 musel být v modrým. A to je ten známý z TV Nova. Jinak kdy jsem přijeli do Klatov z TV Nova natočit nějaký spot s Rebelem ... Dojeli s autem z bývalého DIOSSU (nyní AUTO NEJDL) na chaloupky ( to je ta cesta kde jsme dělali RZetu Luby - Lomec - Loreta) a kdy se kameramani rozeli po svých místech a mělo se začít jezdit, začal motor vyhazovat vodu a natáčení skončilo
Nova se zbalila a odjela zpátky do Prahy
Tak takový to byly super káry
Super bylo, e tyhle prototypy vznikly, koda e byly itý tak horkou jehlou a tak amatérsky ... Na druhou stranu, jinak by se asi ani nedalo zaplatit to co vlastně vzniklo a projekt by skončil hned u skicy pana Krále.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:43:32
Tyhle auta mají jedinou výhodu. Byly to neustále prototypy a kadý kus byl jinej. Měnil se i skelet. lutej rebel na fotkách ze salonu měl chlazení před zadními koly na bocích, na fotkách z pondělka ale u měl náporák. Neuchladili to. Vude je psanej motor 1.3 nebo 1.8, ale lutej skončil s motrem 1370ccm ... Prostě to byly prototypy, který se neustále vyvíjely a bohuel byly i více či méně \"nefunkční\" a neustále se ladily mouchy. Podle mě ve finále tady jde o to zachovat exteriér, vzhled. To jestli tam bude motor takovej nebo makovej, interiér z toho či onoho, je vlastně úplně jedno ... Nikdo u stejně neví co tam vlastně mělo být. A kdyby se rozjela maloseriová výroba jak bylo plánováno, je otázka jak by to vlastně vechno vypadalo. Si myslím e těch \"seriových\" věcí by tam výrazně přibylo aby se zlevnila výroba ... Tohle byly takový SHOW CAR, jak se tomu honosně dnes říká, takový zlatý pozlátka. Jen tak mimochodem, mam pocit e v 95 se zvaovala cena tohodle fára kolem 350 tisíc. Po ukončení projektu v Klatovech se nový majitel pokouel výrobu rozjet. Bez koruny zisku ho ale náklady vycházely prý na 750 tisíc. (samozřejmě vekeré nové díly). Take neprodejné. Za ty peníze se ale předpokládám dalo pořídit třeba Porsche, auto trapně seriový, trapně dodělaný a hlavně plně funkční, s nesrovnatelnýma jízdníma vlastnostma ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:14:40
Ona koda také je, e není na tyhle vraky dost stodol a přístřeků. Kdyby ty Rebely leely někde, kde na ně neprí a nesněí, nepálí do nich slunce, můou tam leet 20 let a jejich stav se nemění. Kdy si ale třeba u toho modrého, leícího v kopřivách se staenými okny, představím jen renovaci interiéru, pojímá mě hrůza.
H.
(VIP uivatel)
[
Reagovat
]
07.08.2012 20:13:45
To má pravdu, e mohly být v peci. Doufám, e někdy nějakého zase uvidím, a budou jezdit.
A to je pěkné, e tak inspiruje. To musí hřát u srdce
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 16:32:57
JJ je koda jak dopadly, na druhou stranu mohly dopadnout jetě hůř, třeba po recyklaci jako konzervy na psí rádlo ... Základ je e jsou, veteráni se podle mě dělají i z daleko hořích aut. Výhoda Rebela je, e jediný co můe shnít je skelet, zbytek je laminát.
Majitel plánuje jejich reinkarnaci a impulz pro něj byl tenhle deník, tedy já
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:46:07
To je smutný pohled na ty vraky. Dočkají se nového ivota i ostatní kusy?
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 15:29:57
No jediný kus má jiného vlastníka. Mému skeletu zatím kus neříkám ale to se pořízením laminátů změní
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:04:15
Pokud jediný kus, který má jiného vlastníka, vlastní Ty, tak jsi od doby, co jsem auto viděl naposledy, dost pokročil.
H.
(VIP uivatel)
[
Reagovat
]
13.05.2012 10:33:23
Bohuel pán o něm nic neví.Ptal se dalích lidí na něj a taky nic neví.bohuel
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
22.02.2012 05:26:32
Super, děkuju
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 1-15)
Načíst dalí...
[
Zobrazit ve
]
1
2
3
4
5
Online pokec
[
větí okno
mení okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uivatele...
(255)
Vem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být pouity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
poli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáka - Tereza Spilková,
email:
poli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
poli email
Partneři KODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy koda.
Google search
Nenali jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihláení
Jméno:
Heslo:
Vdy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Duben 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíí:
670
Právě přihláeno:
1
Dnes návtěv:
91276
Celkem návtěv:
175620996
Článků:
1010
Fotografií:
34662
Komentářů:
17288
Uivatelů:
4394
Uka link na tento záznam deníku, který můu sdílet