ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Testování ŠkodaMotorpsort Jan Kopecký

Testování ŠkodaMotorpsort Jan Kopecký

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 59 (Zobrazeno 1-15)

01.05.2024 (St)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Zatím seriově po STK to bude jinak
https://www.youtube.com/watch?v=81jVgE5q590

01.05.2024 (St)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

17.03.2024 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Nové srdce 781.136
(obržděné,a má najeto jen pár km co by testovací motor v závodním autě)
a jeho instalace i s převodovkou.
Když nanovo-po letech...tak nanovo :-)

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

20.01.2024 (So)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Pár fotek ze skládání převodovky :-) Za vstřícnost a zázemí děkuju www.skodamotor.cz

Chemickou cestou vyčištěno
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Hotová :-)

01.08.2023 (Út)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Líbí se: H.
Modifikován původní LR model Skodateam

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

09.06.2023 (Pá)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Technické údaje mého vozu
Původní konfigurace z výroby - Škoda 120 L s výbavou z výroby jako LX
Rok výroby 1988 -
při koupi mělo najeto 53 000km
a nikdy nevidělo zimu :-)

STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23

KASTLE

komplet očištěna, vyvařená dle potřeb

(i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)

Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný...

Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR
Přední a zadní osvětlení +
Blinkry originál Czech Republic...

Maska originál Škoda,
zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Kastle má de facto 4 barevné lakování:

1.Bílá (RAL 1001)-skelet
2.Světle modrá -podběhy a pruhy
3.červená základní
4.tmav.modrá

Vše LAKOVÁNO (nikoliv lepeno) dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav

+ NĚKOLIK málo samolepek vč. pruhu na střeše dle vzoru původních LR

INTERIER

Vylehčen - vyházeny sériové nepotřebnosti (vrací se jen na STK)

NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích

GL palubka
Přidány spínače svět. rampy, chlazení na externí panel

Upravené posvícení budíků

Muzika: kazetové autorádio +
dva uschované reproduktory jen tak pro poslech na cesty...
Zbaven všech koberců a tlumících podložek pod nimi
Vloženy na zakázku udělané koberečky
Nalakován do černé barvy

Instalována sedadla SPARCO
bezpečnostní pásy SCHROTH
s navíječi a bezpečnostními čidly

PODVOZEK

Přední Náprava:

Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Tlumiče přitvrzené sériové PAL - p. Kůrka
Pružiny na zakázku 80kn,220 volná délka

Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno ocelovou drtí a nalakováno černou barvou.

Řízení: Hřebenové- sériové (prozatím)

Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil + tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit
Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy

Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče

Destičky + brzdové kotouče Ferodo
Nové rozvody brzd i lanovody.
Nový brzdový válec škoda 130
Zkrátka komplet GO...

ZADNÍ NÁPRAVA:

Úhlová, opískováno ocelovou drtí, vyztužena dle L/A s tvrdými silentbloky .
Zadní brzdy po GO ponechány bubny
lakované taktéž do černé barvy, použito obložení Ferodo.

Zadní Tlumiče : štelovatené zn.SPAX

Upravené domky tlumičů
Kratší kyvkové pružiny v červeném komaxitu
Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil

KOLA

MINILITE 4x130
šíře 5,5x13
S homologací TUV pro vozy ŠKODA
Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539

MOTOR

motor 742.136 - prozatím
komplet vyčištěn

Klika přebroušená
Setrvačník lehce odlehčený, svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
Vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,
udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1

Po rozebrání změna taktiky bude založen 781.136 od skodamotor.cz
742.136 se musí celý předělat
---------------------------------------------------------------------
Na montáž čekám de facto nejetý a odbrzděný 781.136 složen ještě v Česaně.
Převodovka 5q 4,22
celá chemicky vyčištěna (obal jak nový) a znovu poskládána :-)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru
výroba p. Bohuslav Krejčí - našopované hliníkem

a ošetřeny barvou (a svody) odolnou do 600 stupňů

Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky

Karburace: SEDR 3323-prozatím sériově osazen,
ale možná to bude vše jinak, uvidíme jak se osvědčí

Na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...by Pemit
Převodovka bude chycena do kastle přes držák dle 130LR

DOPLŇKY -vně i uvnitř :

Zakázkově vyrobený přebal sériového víčka nádrže z leteckého duralu
Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky WESEM + 2 dálkové WESEM
Zástěrky SpeedPro

Polep střechy samolepou dle vzoru originálních 130LR

DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné s možností použití co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat.. a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST ...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO

04.12.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

❤ Princess-LR-a je zpátky - dojela opravená ,
už jen založit ji srdce a převodovku.....a mužem ji probudit úplně .

Po 10 letech spánku od rozkradeni opět vypadá v jako v době narození❤

Vracet auto před zimou do provozu nemá moc logiku ,

takže byrokraty a jejich STK odložíme na jaro 2023 :-)

16.11.2022

Sehnán dlouhodobý pronájem garáže v parkovacím domě,

pro důstojné uskladnění mojí Princezny LR-y


Jeden z mála polepů
Sériový interiér..kvůli STK
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

08.09.2022 (Čt)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a


Pomalu se to rýsuje :-) ..a moje PRINCESS-LR ožívá :-)

Namátkou ..oba přední blatníky , nový lak střechy + kufru - prostě odzadu až dopředu vrchem ZNOVA.

Dostane nový těsnění do oken ,

už má NOVOU černou stropnici,

na haubně leží polepy na křídlo a čelní sklo....éééště hodně jí toho čeká

Sériový krávoviny tam musím nasrat kvůli uvedení zpět na svět a byrokraty na STK

V plný palbě...bude až po ní :-)

Sralo mě to-cpát tam sériový ... a vyndávat ty SPARCO sedačky , pásy atd....ale co člověk nadělá :-(

25.08.2022 (Čt)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Tak zas něco málo novinek z reinkarnace

Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Obal vyčištěn
Nové gumy do oken

26.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Projde revizí a odbarvením
Reinkarnace začala
Všechno ven
Konec barev
Otryskáno kovovou drtí

12.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

odjezd směr dílna
naloženo
To by šlo

12.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

26.5.2022 odjela do dílny svého zrodu na reinkarnaci - aktuálně odstrojeny nápravy, vyndaný motor i převodovka

10.09.2021 (Pá)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Ahoj přátelé,

Dlooooouho jsem tu nebyl, událo se mezitím mnoho věcí .

Ty podstatné věci jsou uvedeny v denních řazených podle roků na mém webu


https://skoda130lr.webnode.cz


Ať už pozitiva či to jak mi auto bylo rozkradeno :-(
Prozatím je auto uspáno, a pokouším se ho uvést postupně do podoby před výše popsaným negativem

02.08.2011 (Út)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 


13.11.2010 (So)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Po dlouhé odmlce se opět vracím :-)
Po úpravě světlé výšky podvozku jsem nazul nejkrásnější disky co pro škodovku znám- MTX loukotě , a vyrazil ve společnosti přátel na sraz Škoda želiv,kde jsem si mimo jiné vyzkoušel i sprint na 400metrů :-)
14.9.2010
Nandány a vyváženy loukotě v bývalé práci-servisu Barum,auto vymydleno na Wapce Praha Argentinská-přípravy na sraz


15.9.2010
Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha průhonice,společná cesta na sraz Želiv 2010

Sraz Želiv: sprint na 400metrů-kategorie S1

1.kolo 21,27 sekundy
2.kolo 21,76 sekundy
(na to že je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Lorě,či nabušenýmu RH rapidu…jsem neměl šanci,ale jel jsem spíš na zkoušku-jsem spokojen

9.10.2010
Návštěva srazu Škodahome Praha 8 Dolní Chabry(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu)

Tam také byly nafoceny profesionalním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-)

V současné době probíhají přípravy na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136 - nového srdce pro mojí princeznu,takže do sezony 2011 s novým upgradem v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)

Celkem záznamů: 59 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142560+2829 (1570201)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6221+1849 (11298)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6221+1849 (11298)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:652
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:101476
Celkem návštěv:179025351

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet