ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!40.Sraz Felicia-Coupe Klubu Hracholusky

40.Sraz Felicia-Coupe Klubu Hracholusky

WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Daves

29 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

Nejlevnější povinné ručení
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 181-195)
 29.09.2010 10:14:23 


Také je pro mě otázkou, proč jsou ty díry tak velké......


!Deník Škoda 130 LR
9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:28.09.2010 21:53:35 


Taky o tom uvažuješ?



!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 Re:28.09.2010 21:40:56 


Tam je místa


!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 28.09.2010 21:39:23 


nebude tam to servo překážet?


!Deník Škoda 130 LR
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:28.09.2010 21:38:08 


Výrobní tajemství


!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 28.09.2010 21:31:36 


Co to? Proč to?


!Deník Škoda 130 LR
6220+1849 (11296)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:19.09.2010 21:43:37 


No koukám ,není to žádná sranda!!!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:19.09.2010 21:38:33 


No já sem třeba teď dostal info že jako hliníková trubka na vedení vody se používalo madlo z autobusu ŠM-11


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:19.09.2010 19:28:45 


Někde jsem četl, že u testování jako historika se se vším dělá ukrutný problém . Například i s použitím současných plastových relé na elektriku. Prostě musí být dobový hliníkový a basta


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:19.09.2010 12:16:35 


Tak tak, v homologačním listu je i v základní verzi hliníková hlava, bubnové brzdy, SEDR karburátor. Prostě 742.136 s jinou nápravou. Pak následuje ta možnost vybavit auto Webrama, hliníkem atd.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:19.09.2010 11:28:42 


nic takového neexistovalo, stačí se podívat do homologace "odstavec 321- cilinder head - number of cilinderhead 1 - material aluminium", to si pleteš ze 130L ta měla celoplechovou kastli a litinovej pětikanál http://www.skodateam.cz/Sprava_souboru?&editarticle=741&ses_d_dod=0000-00-00&ses_d_ddo=2012-12-31&recno=&recod=&recdo=&tbl=tbl&art=741&fil=813


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 19.09.2010 11:20:30 


Tak bavil jsem se o tom se Svobodou starším a právě mi říklal tohle. A jelikož LR budou stavět, tak tomu i věřím...Důležitá tam je ta podmínka té celoplechové karoserie. Žádné hliníkové převleky dveří, kapoty atd.


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:19.09.2010 11:02:42 


Já o tom taky slyším prvně, že by měla mít litinu.

Dva typy hlavy používali snad jen stovky, kde měli 5k. i 8k. v litině.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:19.09.2010 10:46:48 


to je velký omyl, LRka měla vždycky hliníkový osmikanál, litinový mela 130RS a 1150 ale 130LR vždycky jen hliník


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:19.09.2010 10:07:01 


Vždy hliník neměla...prvné verze evo1 s celoplechovou kareserií měla litinovej osmikanál


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 181-195)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:767
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:80937
Celkem návštěv:178194009

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet