ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!100   S.B.  racing team

100 S.B. racing team

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000MB

 <<



 

Škoda 1000MB

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

Nejlevnější povinné ručení
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 39 (Zobrazeno 1-15)
 09.03.2007 07:36:11 


Přesně tak, máme stejný problém, je to brzdový válec, všechny brzdy jsme odvzdušnili, ale je slyšet jak válec sičí, asi bude stačit repase válce, nové gumičky a potom to budou teprve jedy.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:08.03.2007 21:57:47 


Ono stačí,když ta pumpa třebis delší dobu stají tak ty gumyčky odejdou


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:08.03.2007 21:50:44 


Dík brzdy sem ještě nedělal nikde tak sem neveděl Díkes


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:08.03.2007 20:49:51 


no to si piš že to je brzdovej válec.Vzduch se tam dostane jak končí pumpa u brzdovýho pedálu,když už jsou gumičky v piči nebo je vyběhaná ak to přisává.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:08.03.2007 20:14:26 


hlavní brzdovej válec to bejt nemůže ?? kudy by se tam dostal vzduch ?? dopytle to mi nejde do bedny


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:08.03.2007 19:47:45 


že by vzduch?Ne že by, ale na 100 % vzduch


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 08.03.2007 18:36:27 


Š 1000MB


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:08.03.2007 18:14:41 


Čau všichni mám problém auto nebrzdí brzdí jen když několikrát za sebou šláponu na pedál .... co to ??? Díky


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 19:19:57 


Jo do dbrej rukou se určitě dostala to se Beny nemusí bát


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 06.03.2007 18:28:15 


To to Beny prodal hodně rychle, taky sem ho za to pěkně pokáral, pěkně mi naštval, ale alespoň, že se dostala do dobrejch rukou, za ty prachy je super. Pěkný


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:06.03.2007 17:35:17 


Asi to tak udělám a 850 na nápravu neni tolik zase .....


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 15:03:49 


1Venca => To víš, to nesmíš pořád brzdit........


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:06.03.2007 14:33:12 


Čau .Jestli můžu radit, tak bohatě stačí zakoupit pakny od Feroda s beralovým obložením. K dostání v rallybazaru v Plzni za cca 850 na nápravu. Já jsem je jezdil a auto brzdilo pořád stejně(a dobře), i když jsi na bubnu neudržel ruku jak byl žhavej.. Další krok by byl kovokeramický obložení, ale to je cenově někde jinde a žere to buben


1896+17 (1913)LaDiS (Registrovaný)
   458-286-909  
 Re:06.03.2007 12:13:00 


Petr:To je fakt jsou ostřejší ale šlápnout je třeba víc... uvidim přestavba z bubnů na kotouče neni priorita, Priorita je přetěsnit motor. Vše ostatní jde a jelikož chci dělat na eRku a spartaku tak víc a víc přemýšlím že bubny nechám jen odvzdušnim a vyměnim pakny.
H:jelikož budu jezdit běšiny maximálně nějkaje ten pačejov a podobně tak asi necham bubny.



603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 11:37:04 


mno nevim, mě se povedlo i v běšinech ohřát brzdy na erku tak že to skoro nebrzdilo..


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
Celkem záznamů: 39 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:294
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:62945
Celkem návštěv:177340374

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet