ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda Octavia WRC EVO III

Škoda Octavia WRC EVO III

WebShop Tip
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
Daves

10 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 31-45)
 21.03.2007 18:34:12 


Krása Luky... doufam že postupem času budu mít MB hezký jako ty Teď řešim brzdy a motor potom lak poopravit a pak snad sedačky a pásy.... Nemate tam u vás v Blovicích v tich autodílech brzdovej válec na 1000MB?


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 12.03.2007 11:50:12 


Já jo, protože tohle auto vidět je zážitek. Takže já bych dal klidně i 5,50 Kč


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:12.03.2007 08:45:15 


Ale protože jsou škodovkáři hrozný držgrešle, tak radši ne, páč by ti k autu nikdo nepřišel


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:11.03.2007 23:01:00 


Unreg: taky si myslím že těmahle kapsama to tam jde líp než těma hranatýma.

Venni: no přemýšlím že si tam na srazu dam kasičku a budu vybírat po pětikoruně (to abych měl na pokuty :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.03.2007 22:11:10 


No tak teď vypadá nádherně,ty kola tomu dodaly šmrnc,jsem zvědavej na rampu Fakt super teším se , až to prolezu na srazu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 11.03.2007 20:41:35 


mám zelenou Sniper a já chladím dvoustupňovým větrákëm z klimatizace Octavia, první stupe'n jede furt, a druhý spíná termospínačem na 83 stupních. Nemám problém. Velký kapsy dělaj hodně!


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 17:05:59 


Přešně tak, otáčky při zapnutí ventilátoru prostě spadnou.
Jinak v motoru by měla být vačka z Felicie MPi (což je tuším 254°/254°), odlehčený setrvák, trochu líznutá hlava. K tomu 5q 4,22 a kola 165/70-13. Ale přiznávám že ten tachometr je nějakej podivnej a asi dost proměřuje (hlavně to od 120 výš, to už se nemusí zrychlovat a rafička šplhá pořád dál až se úplně schová :o) Ale jede jako z praku, to jo. A zrychlení jsem neměřil, podle videa to vypadá na cca 8 sekund, ale otázkou zůstává přesnost toho tachometru.
A ten zvuk je fakt moc prima, to video je ale ještě zkreslený tím, že je to natočený foťákem, čili zvukový zážitek je sotva poloviční :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 15:35:23 


To je asi běžný jev, že když sepneš větrák, tak poklesnou otáčky. To je jako když odpojíš alternátor, tak vzrostou. Prostě je to zátěž motoru.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:krása !11.03.2007 13:25:14 


jinak sem to ještě jednou celé pročítal a nedozvěděl sem se co je tam za motor - vidím favouše ale myslím spíš upravy na něm protože zrychlení je opravdu famózní ! ajk si nakonec vyřešil to že když si dřív sepnul větrák poklesly otáčky?



Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 13:12:21 


supr videjko a ještě lepší zvuk ! neměřil si jaký to má zrychlení ? co tam je za převodovku ? 4Q-4,444 ?


Unregistered
 11.03.2007 12:43:31 


Takovej libovej zvuk


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:krása !11.03.2007 12:16:01 


Toť otázka :o)
Moc o tom toho taky nevím, máme najeto tak 30 km, takže poznatky budou až časem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 12:10:37 


aha , no ještě jeden dotázek bych měl - nebude se ten vhladič mnohem víc špinit a ničit ?


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 09:19:15 


Daves:ja spis premyslel nad necim co by menilo rychlost vetraku podle teploty spis nez podle otacek (protoze ta vzrustajici teplota ma za otackami trochu zpozdeni). Neco jako automaticky ovladany reostat.

Unreg: no je spis takovy divny ze se to tlaci zpatky proti proudu prichazejiciho vzduchu, proto jsme to vyresili takhle


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 08:23:40 


Ja bych to neresil, podle mne je ten vetrak ok, ono kdyz to u erka roztocis na 7000, tak to fouka taky vsudyma. To je jedine spravne. Vsak pockej az bude 30°C...
Maximalne bych tam dal nejaky pulzni regulator vykonu, v idealnim pripade regulovany otackami motoru.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 31-45)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:544
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:72729
Celkem návštěv:172945803

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet