ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!škoda 100 rallye

škoda 100 rallye

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

100 S.B. racing team

 <<



 

100 S.B. racing team

 
Celkem záznamů: 56 (Zobrazeno 1-15)

24.08.2016 (St)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Trochu opožděně, ale vrátím se k Jarnímu srazu, který byl jako vždycky perfektní. Dorazili jsme na něj zavčasu s Ferneťákem, kdy jsme obdrželi čísla 6 a 7. Chvilku trvalo než jsme se tam všichni sešli, ale pak jsme si zahráli nohejbal, něco ogrilovali, prolezli Toušíkovi eSko a shlédli film. Ráno soutěže v kempu, dívky Škodateamu a závod s orienťákem, na který jsme se těšili. Slalom a zručnost, se sériovou Škodou 100 jsem měl konečně dost času rozmyslet si jak kterou branku projet a povedlo se mi to skoro až moc dobře. První místo ve skupině do 1200 a čtvrté absolutně. Pak pěkný orienťák s s cílem na rozhledně, hezká projížďka po Šumavě. Romane a všichni pořadatelé díky!
!Jardova Š100


A protože se blíží podzimní závodní sraz, bylo třeba na autě trochu doladit drobné neduhy jako slabý motor a nic moc chlazení. Tak byl implantován motor původem ze Škody 125, takže dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

23.04.2016 (So)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

a s tím samý kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního.
!Jardova Š100

Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D

01.04.2016 (Pá)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tady jeden z důvodů, proč jsem ji kupoval.. Nejsou ty válce a hadičky až moc pěkné?:-)
!Jardova Š100


Bylo k tomu i pár dílů - kompletní obložení brzd, nějaké drobnosti, krabička těsnění, jedny dveře a dvě nové gumy včetně disků..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Avšak jezdit budu na tomhle:-)
!Jardova Š100

30.03.2016 (St)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak jsem se asi zbláznil a po dlouhé době jsem si zase pořídil stovku.

Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Cestou domů ujela 92km bez závad. Po pár letech stání v garáži.

Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

29.12.2013 (Ne)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Dne 28.12.2013 jsem si pořídil tento vůz po prvním majiteli. Auto bylo garážované a v zimě nejeté, takže je na něm minimum koroze, posledních cca 10 let stálo v oné garáži, ujelo 81500km, jestli nebyl vyměněn tachometr, řazení je pod volantem. Na sedačkách jsou potahy, ale sedáky jsou v dobrém stavu jen vyčistit a budou jako nové. K autu byly nějaké náhradní díly: brzdy, tyče řízení, origo sada matic, …
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Jedná se o vůz ŠKODA OCTAVIA COMBI, model 993-C, rok výroby 1964, karoserie osobní víceúčelová STW, motor: obsah 1221cm3, max. výkon 47k při 4500 ot./min
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Jinak doufám, že dorazíme na jaře do Běšin..

Na závěr ještě třeba poděkovat klukům, díky kterým bylo auto dopraveno ke mě domů. Díky Luky a Beny.

Výhledově zařídím Octávce vlastní kartu. Jinak o stovečku se teď bude starat 1Venca, tak snad bude fungovat líp než letos..

10.09.2013 (Út)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Ve čtvrtek jsem složil auto a pak vyrazil na třetí kolo slalomu, abych vyzkoušel funkčnost všeho, co to mohlo odnést při Agropě.
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Nakonec to v průběhu dne vzdal motor, ale domů jsme dojeli jen s pár zastávkami. Jinak svezení na slalomu bylo pěkné, výsledky už ne.. Buď jsem jezdil nějakou branku blbě, nebo jsem jí nejezdil vůbec, ale zkrátka v každé jízdě tam kromě pár kuželek byla i 20s penalizace. Tak snad to příště bude lepší..

20.08.2013 (Út)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak aktualizace:-) Zúčastnil jsem se s kamarádem rally pravidelnosti, která se jela v rámci EPL cond RALLY AGROPA. a bylo to super, nádherné svezení, tolik "ostrých" kilometrů se na běšinach jen tak nenajede, promiň Romane.. začalo to v pátek, kdy jsme měli sraz s VHML v Horažďovicích, kde bylo centrum soutěže, tam jsme schovali auta a šli na přejímky, následně jsme byli trénovat, to bych neřekl, že najet rychlostku, která měří 8km a napsat rozumný rozpis, je taková pakárna. Hlavně problém s pravou a levou se jevil jako velmi obtížný.. Ale podařilo se, pak následovala ještě přejímka technická a výlet do servisu, kde jsme obdržely místa víc, než měli ti "opravdoví" soutěžáci..
!Jardova Š100

Pak po slavnostním startu jsme něco popili, něco pogrilovali, ale předtím ještě VHML diagnostikoval závadu na jeho kilču, proměnná geometrie zadní nápravy mu nějak nevyhovovala, tak objednal díly a technika, který dal vše v sobotu ráno do kupy. Pak večer jsme si prošli servis a kolem půlnoci vyrazili spát.

Ráno jsem si vyzvedl spolujezdce v Horažďovicích na nádraží, něco jsme natankovali do feldy a jeli připravit do servisu stovku. Pak jsme se vydali vstříc závodu a jeli na start. Naše první velká soutěž, našla se i jedna fotka z okamžiku těsně před nájezdem na startovní rampu.
!Jardova Š100

Následovala RZ1- Muničák, vše šlo jak mělo, vše se dařilo tak, jak asi mělo, akorát v autě začlo něco mlátit víc než předtím, ale aspoň jsme věděli, že jedeme.
!Jardova Š100
!Jardova Š100

RZ2 byla pro nás zrušena a následoval volný průjezd části RZ. Pak servis, kde jsem byl nucen otevřít kapotu a to asi byla chyba. Nikdy jsem to nedělal a asi jsem s tím neměl začínat.. Poněvadž na startu RZ3 jsme chvíli čekali kvůli něčemu, ale pak jsme byli odstartování s tím, že u nějakého lesíku stojí při kraji auto a je označené trojúhelníkem. Odstartovali jsme, vše bylo ok. Pak přibržďuji před zatáčkou, řadím ze 4 na 3, ale nic. spadl tam neutrál a řadící páka se hýbala všemi směry. Zastavili jsme za tím odstaveným vozem označeným trojúhelníkem a já vyrval plech za řadící pákou na tunelu a po chvilce jsme pokračovali dále ovšem pouze s kvalty 3 a 4, protože jsem nebyl schopný tam zařadit jiný kvalt..No dojeli jsme do cíle RZ a kdo pozná co bylo špatně?
!Jardova Š100

RZ4 start do kopce, no rozjeli jsme se a jeli, ale ty retardéry na tu trojku nic moc, už jsem měl skoro i strach, abych si nějaký sud nevzal s sebou..
!Jardova Š100

Pak před RZ5 jsme se potkali s tátou a vyměnili kulisu, hned se nám líp jelo.. no akorát z té přemotivovanosti, jsme na muničáku spadli do pangejtu, naštěstí to odnesly jen plechy a nikomu se nic nestalo..
!Jardova Š100

RZ6 byla super, téměř 15km svižné jízdy na pěkném asfaltu, všechno šlo jak mělo, akorát, když jsme zastavili před cílem a čekali jsme na náš čas dojetí, tak se silně zakouřilo z pod kapoty.. no dojeli jsme do cíle a po kontrole následovalo zjištění, že je pryč voda.. nalili jsme celý 1,5 citronový limonády a vydali se směr servis. Z kopce bez motoru, do kopce s ním, dojeli jsme a po dolití 2l oleje a 6-7l vody jsme odstoupili s tím, že asi fouklo těsnění pod hlavou.. Doma bylo zjištěno, že praskla hlava, tak snad bude ta "nová" seriová fungovat alespoň nějak podobně jako ta minulá..

Co dodat závěrem, užili jsme si to a kdyby jsme měli soudek s olejem a vodou, asi bych to risknul a jel dál:) Bohužel nebyl, tak jsme to po RZ6 v servise zabalili, vše sbalili a jeli domů. Zažili jsme toho dost a vlastně skoro všechno, co se dá na závodech zažít, krom přejetí cílové rampy, na tu jsme bohužel nedojeli..Poučení pro příště? místo krátký fedy na servis to bude chtít dlouhou, aby se tam vešly všechny další díly a pokud možno i servismana..

Jinak motor už běhá tak, jak má. Teď už zbývá doladit plechařinu a snad stihnu běšiny:)

Ještě bych chtěl poděkovat Pavlovi J., že to se mnou v tom autě prožil a přežil, pak taky pořadateli z RZ5, který nám pomáhal dostat auto zpět na cestu, Lence za snídani a večeři, VHMLovi za množství rad a trpělivost, který nám poskytl, a pak tátovi, který dovezl náhradní kulisu a pomohl s výměnou mezi RZtama. Samozřejmě také pořadatelům za pěknou trať a možnost svezení i pro nás, snad to vyjde příště zas..

18.07.2013 (Čt)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Kola se brousila, stříkala a pak se nechali obout..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


A takhle to vypadá na autě. Kvůli tloušťce středů kol byly použity štefty z vlečky a jsou akorát, tak nemusím shánět delší.
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Teď akorát nevím, jestli do kol dávat ty středy. To by vypadalo nějak takhle..
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Co myslíte?

Jinak další na řadě je lyžina pod nádrž a přední nápravu.

24.06.2013 (Po)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Ještě před srazem byla nasazena repasovaná přední úzká náprava s hřebenem. Dál byla přemístěna baterie do kufru.

Pak následoval sraz v Běšinách, ten se povedl jako vždy, ještě jednou dík všem pořadatelům.
!Jardova Š100
!Jardova Š100


2.června jsem se zúčastnil slalomu ve Lhotě u Dobřan. zpočátku ani nepršelo..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Pak už pršet nepřestalo..
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Teď se dodělávají kola - převrtaná už jsou dávno, teď jsou i zazátkované původní otvory a už zbývá jen odstranit původní bezbarvý lak, který za moc nestojí - to jde velmi pomalu. Jinak jedno kolo váží 8,35kg.
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Snad se pak vzadu vejde kolo s gumou do lemu, bude to tak akorát.
!Jardova Š100
!Jardova Š100

10.02.2013 (Ne)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak jsem pořídil kola, která půjdou převrtat na škodováckou rozteč. Původně snad Datsun 240, parametry: 6J14 et 9.
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Teď už jen převrtat.. Hlásí se někdo?

18.01.2013 (Pá)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Loni jsem to tu nějak zanedbával, tak to musím doplnit..

Jarní sraz se vydařil na výbornou a perfektně jsme si ho užili..Na stovce jsem měl půjčená Apolla a slušely jí.
!Jardova Š100

A jedna umělecká:-)
!Jardova Š100


Pak dlouho nic a najednou byl podzimní sraz, který jsme si taktéž velmi užili..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


A nakonec roku jsem se zúčastnil posledního kola pošumavského slalomu, počasí nám moc nepřálo od rána pršelo a později i sněžilo, což je v autě bez topení velmi příjemné.. Alespoň jsem se mezi kuželkama trochu ohřál.
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100


Plány na letošek jsou velké: předělat chlazení-trubky do tunelu, dodělat topení a celkově upravit interiér. S tím že je v plánu šroubovací rám. Také je v plánu hřeben na přední nápravu a mírná úprava elektroinstalace. Necháme se překvapit, jestli to všechno vyjde.

26.05.2012 (So)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak Běšiny se nám kvapem blíží, tak jsem taky konečně vyjel se stovkou.. první letošní jízda a vše zdá se funguje.. Přes zimu jsem zkoušel zahrádku, aby bylo jak vozit gumy na slalomy, ale stovce moc nesluší tak už je zase dole..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

No a do běšin vyrazíme asi v takovémhle stavu:
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Tak za týden:-)

10.11.2011 (Čt)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak zase nějaká aktualizace, podzimní sraz se povedl na výbornou, všem pořadatelům patří VELKÉ PODĚKOVÁNÍ za nádherné rychlostky jak noční Úloh tak Činovský okruh prostě super;-) Start v Klatovech na náměstí taky pěkná novinka, trochu jsem se bál, abysme tam dojeli po té noční rz..

noc a start
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Koráb
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Čínov
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100




Ještě jedno poděkování a to všem, kteří natáčeli a fotili!!A Milane díky moc za sestřih!!;-)
Nakonec z toho bylo 2.místo ve skupině N2..A nádherně prožitý víkend..Díky za něj..

A týden na to bylo poslední kolo Fuchsoil cupu
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

a potom proběhlo večer vyhlášení v kulturáku v Pačejově, na posledním závodě jsem vyhrál skupinu A1 a celkově jsem v poháru skončil na 2.místě ve skupině..
!Jardova Š100
!Jardova Š100

19.09.2011 (Po)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

25. a 26. června jsem se zúčastnil dvojkola pošumavského slalomu, kde jsem se v sobotu umístil na 2.místě ve skupině A1 a v neděli na 3.místě ve skupině a absolutně na 27. a 31. místě. Na letišti jsme stanovali a večer si suprově užili..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Ferneťák mi vyrobil interkom, za což mu patří velký dík;-)
!Jardova Š100

a teď před strachem z noční RZ jsem spáchal rampu.. Snad postačí 4 přídavná světla..
!Jardova Š100
!Jardova Š100

A o tomto víkendu jsem se zúčastnil už předposledního kola pošumavského slalomu, který se konal na letišti ve Lhotě u Dobřan..výsledky nic moc 6.místo ve skupině a 39. absolutně, ale pro diváky to snad bylo pěkný:-)
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

08.06.2011 (St)  

Jarda25  Profil uživatele  721555245 Moje stránka jarda25.skodateam.cz 

Tak ve čtvrtek jsem si udělal výlet do Plzně, abych před slalomovou sezonou měl auto alespoň z venku dokončené.. Tak přibylo pár nálepek.. Za vytvoření a úspěšné nalepení děkuji Tomovi..
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Pak v sobotu jsme se zúčastnili 1.kola Fuchs oil cupu.. Už jsme se po dlouhé pauze těšili na svezení a porovnání s konkurencí.. Svezení nádherný, počasí taky, ale ty výsledky nebyly nejlepší..Bratrovu stovku jsme ještě nerozhýbali a tak jsem mu ji půjčil..
!Jardova Š100
!Jardova Š100
!Jardova Š100

Nakonec jsem já skončil na 23.místě absolutně a 4.ve skupině A1, brácha byl 27.absolutně-kdyby byl rychlejší auto bych mu znovu už nepůjčil:-D a 9. ve skupině L1..

Napříště snad budeme mít lepší obutí a snad i lepší výsledky:-)

Celkem záznamů: 56 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

S tímto článkem souvisí
Suzuki Swift 1,3GT-i r.v.1988
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 124 [ Zobrazit 15 ]
 Motor20.10.2011 22:55:19 


Přesně tak. Při projetí cílem okruhu motor úplně ztratil výkon a do stopky jsme pak dojeli setrvačností bez motoru. Po nastartování mazal až nad 3000 otáček a už v něm klepalo. Domů jsme jeli na laně. Tak počítám nějakou práci na klice. Je pravda že nám motor, když se pořádně zahřál, mazal až nad 1500, ale 3000 už je moc.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:20.10.2011 13:12:11 


to Luky: vlada tady daval odkaz: http://matysekhosnedl.rajce.idnes.cz/PODZIM_2011


!100   S.B.  racing team
4662+77 (2369)rOMAN (Registrovaný)
   65926370 
 Re:20.10.2011 12:14:17 


Kde se dají sehnat fotky z noční RZ?
A k tomu motoru - když jste projížděli okruh, stál jsem už skoro na startu a říkal si, že v tom motoru nějak klepe...


!100   S.B.  racing team
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 20.10.2011 11:45:29 


A co se motoru přihodilo, Pepo?


!100   S.B.  racing team
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:10.10.2011 21:57:39 


Ty zadní pásku ze sahary dolu, je li ti vrtule milá!


!100   S.B.  racing team
3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:05.07.2011 21:21:17 


Je to hrozná pakárna. My jsme ale neměli ten den nikde na blízku lepidlo na kov, tak jsme použili sekundový a druhej den už se vyporoučela zas.
Odřeli jsme ale body té díry, tak možná uděláme pořádně jinou hlavu a tahle pude ven.


!100   S.B.  racing team
2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 04.07.2011 13:04:28 


jj tohle přesně znám, vylítnutá mrazovka je pěkná svině...


!100   S.B.  racing team
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 25.04.2011 09:01:13 


Konečně dostal rozum a zahodil elektriku. Ale neděláš dobře s tou gumou kolem chladiče, to se ti vymstí a nasaje se. A vyřež aspoň 3 lopatky a dej řemen 1075 na tuhle řemenici. Já aktuálně zkouším 5 lopatek a 1175 řemen na řemenici 160mm a pořád ještě to chladí.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Oprava - Winter cup15.01.2010 23:51:54 


Kurňa. Zapoměl jsem se přihlást. Mam 2 místa, tak jestli někdo chce taky jet, tak dejte vedět.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Winter cup15.01.2010 23:49:36 


Zejtra (v sobotu) se jedu podívat do Domažlic na Winter cup. Nechce se taky někdo mrknout? Mam ještě 2 místa.


Unregistered
 Likvidace15.01.2010 22:51:55 


Očesal jsem to dost, dokonce ještě včera jsem se pod tím válel a vyndal jsem sylenbloky převodovky. Jediný, co je na tom ještě zdravý je střecha. To je asi jediný co by se dalo odřízdout. Převodovka taky nestála za nic.Takže tam už nezůstalo fakt nic použitelnýho.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 15.01.2010 19:29:17 


Nenechal jsi tam něco pěknýho?že bych to dojel do Janovic vybrat? (sranda)


!100   S.B.  racing team
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:14.01.2010 23:24:01 


Blahopřeju k novému vozu


!100   S.B.  racing team
3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 13.01.2010 09:25:28 


Moc pěkná stovečka, skoro až škoda ji honit po erzetách, ale zase co jinýho s ní, viď? Budu se těšit na další příspěvky, jak práce pokračuje.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 12.01.2010 23:01:48 


Tak ty už to máš hezky vymazlený, já začnu zas od začátku. Nicméně chybama se člověk učí a pár zkušeností mě už taky vyškolilo a už to třeba udělam pořádně na místech, kde jsem to minule odflák. Takže hurá do práce, sice se nezdá, ale sraz bude za chvilku. Taky ti přeju spoustu úspěchů do dalších pracovních dní.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:12.01.2010 21:38:20 


Jo tak to jsme na tom asi stejně,taky mě to pořád láká udělat z toho něco aby to vypadalo a bylo to k něčemu,ale vzhledem k tomu že mi je fakt líto financí a malo času jezdit něco vetšího,bych to chtěl letos udělat do stavu konečného a pak se jen vozit s fungujícím autem.Tak přeji hodně uspěchů v přestavbě.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 12.01.2010 21:28:16 


No vyloženě čistokrevnýho závoďáka dělat nechci. Rám a tak, je to samozřejmě bezpečný, ale já chci se jen tak občas svést a neinvestovat tolik. Srazy škodovek, slalomy a možná občas rally pravidelnosti. Na tohle ježdění to stačí. Z dálky vypadá hezky, ale detaily jsou horší.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 12.01.2010 20:47:15 


A není to škodat huntovat takovýho krásnýho veteránka? spíš bych jí nechal na STK a opravil tu druhou kastly ze který bych udělal čistokrevýho "závoďáka"


!100   S.B.  racing team
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 28.11.2009 01:43:26 


Hele Pepe jako kolega strojník, něco postav, krásný to Vaše kilo bylo... Doufám že něco schrastíte do jara držím palec


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Nového nic.18.11.2009 18:16:28 


Ranka to sice nebyla velká, ale napáchala hoodně škody. Tak řešim, jestli je jednodušší tuhle opravit, nebo motor hodit do jiný schopný kastle. Moc rád bych tu už vystavil fotky hotového auta, ale bohužel, zatím vše stojí v garáži.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 co nového?17.11.2009 17:37:57 


Čau, tak jak chlapi? Makáte na autě? Pořád sem čekal kdy se objeví nějaké fotky už opravené stovky připravené závodit


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 28.10.2009 22:14:38 


GO José GO.... My Tě podpoříme!! Benešáci


Unregistered
 Re:Havárie26.10.2009 22:52:51 


Jasná věc, Pepo, nevzdávej to. Já jsem taky jel v kile po střeše zavěšený v pásech jako paragán s kapajícím benzínem z nádrže v zatáčce v protisměru... a taky mě to neodradilo od koupi zánovní Š110LS bez papírů za 1.500, se kterou jsem pak jezdil na papíry původní Máni... Hodně zdaru a držte se.


!100   S.B.  racing team
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Havárie26.10.2009 22:33:25 


PO nehodě jsem měl dost smíšený pocity. Ale vaše reakce a podpora mi dodává spoustu chuti se pustit do dalšího projektu.


!100   S.B.  racing team
2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 26.10.2009 18:29:42 


Teda, je to strašná škoda, tohle kilo bylo fakt moc hezký. Ale nic si z toho nedělejte, já před cca 2rokama hodil svý první kilo na střechu. Dokud jde jen o plechy, tak to tak strašný není. Já tenkrát do měsíce koupil kilo jiný a dneska už s ním zase jezdím Věřím, že tu práci, kterou jste na tom udělali, nevzdáte... Držim palce.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 26.10.2009 15:30:08 


Kluci je mi vás líto, fakt to bylo hezký kilo a vždycky jsem s váma rád přetahoval na erzetách o vteřiny, ale věřim, že to dáte zase nějak do kupy.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:Stane se26.10.2009 12:44:17 


Je to škoda ale hlavně, že se nikomu nic vážného nestalo !!!! No ža se otřepete, tak postavíte si nové a možná i lepší Držím palce


!100   S.B.  racing team
521+68 (589)Jezevec (Registrovaný)
  
 Re:Stane se26.10.2009 11:58:20 


Je to škoda auta. Bylo moc pěkné.
Video i fotky dobře ukazují nebezpečnost vozu této konstrukce. Motor vzadu do poslední chvíle tlačí vše před sebou. Z videa je vidět, že havárie byla v nevelké rychlosti, ale rozsah škod je poměrně značný. Při rychlostkách na soutěžích, ale i v Běšinech, se často pohybujeme rychlostmi o dost vyššími. Jaké následky by pak měla nějaká chyba tam? Raději nedomýšlet.


!100   S.B.  racing team
Unregistered
 Stane se26.10.2009 08:04:06 


Auta je škoda, vy jste ok, noty máte, náhradních kil po světě ještě jezdí vubec bych se toho nebál

Čau m8


!100   S.B.  racing team
Unregistered
 25.10.2009 21:42:43 


Ty jo škoda.. Držím palce v rekonstrukci!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 25.10.2009 21:29:19 


Auta je škoda, ale hlavně, že se nestalo nic vážnýho vám...


!100   S.B.  racing team
4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:Převodovka26.09.2009 09:09:55 


Taťkovi se stalo uplně to stejné, co vám. akorát, že jemu ve 100 km/h a samo hodiny. Po rozebrani jsme zjistili, že se nejakym zpusobem kouslo...pak jsme zjistili, že tozpusobily synchrony...stalo se, ale hlavne, ze se nic moc nestalo a byla prazdna cesta.


555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 Převodovka23.09.2009 19:18:09 


Když jsme vyndali poloosy, tak nebylo nic vidět. Vše vypadalo OK. Druhej den jsme tam koukali z venku a vypadalo, že je v pitli ložisko. Ale těžko říct. Musíme ji rozebrat a kouknout čim to bylo, protoře je to dost nepříjemnej pocit, když se to stane. Na ten slalom byla 3 myslim ideální. Na startu samozřejmě hoodně pomalej zorjezd, ale jelikož byl slalom hodně rychlej a žádná vracečka, tak jsme jezdili až do omezovače.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 22.09.2009 22:00:54 


trojka byla malo.... po rozjeti se jela skoro cela trat v "omezovaci"..... proste vic uz nedal


Unregistered
 Tyč?21.09.2009 22:05:21 


Mě obvykle praská kostka, v poslední Evoluci tomu taky pomohl silon misto gumy

Jinak bych asi volil 2ku a jel do roztrhani motoru, ale nevim kde Vam motor funguje a jak byla rychla trat


3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Díky14.09.2009 09:04:59 


Díky za pochvalu. Taková reakce ostatních vždy povzbudí. 120S je moc hezký auto, ale jezdí jich tu už moc a dělat další napodobeninu by už fakt nemělo cenu.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Ale jo:)12.09.2009 11:47:12 


Kluci chci Vás pochválit, ze začátku deníku mi to celý přišlo jako další hobby bastl, jehož úpravy skončej polepenim, ale pletl jsem se, jedete dál a vypadá to moc pěkně, tak držim palce...

PS: supr že si na nic nehrajete, zaručeně originální 120S má dnes kde kdo).

m8rinek - www.skoda110r.ic.cz


3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Re:Video06.07.2009 07:09:15 


super ,dík


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:Video06.07.2009 07:01:34 


jojo díky ,už jsem to objevil....


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Video05.07.2009 19:48:27 


Odkaz na stažení videa z úschovny ti byl zaslán už před týdnem, takže se podívej na mail.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:video04.07.2009 10:06:29 


Pošleš mi tedy to videjko???Prosím prosím


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:video28.06.2009 21:33:11 


Super!!! No rád bych si ho stáhnul ,tak raději do úschovny...díky díky díky


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 video24.06.2009 23:06:16 


Videjko bych pro tebe měl. Chceš ho dát do úschovny na net, nebo hodit na youtube?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 24.06.2009 21:39:13 


Ahoj ,nemáš tam nějaké videjko z Katovic?Startovní číslo 122?? Žlutá 120 Zašli mi ho případně prosím na email: srsenS120@seznam.cz Dík


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 youtube01.06.2009 20:23:26 


Jo ták. Díky.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:youtube01.06.2009 15:35:43 


Už to jede, videa se vkládají přes [YTB:id string videa]


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 youtube01.06.2009 08:55:32 


Nevíte někdo, proč se mi nechtějí zobrazovat videa z youtube?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 28.04.2009 09:40:35 


Už toho necháme, nechci tu dělat vlny. Vše se vyzkouší o víkendu.


30+4 (17)Suzuki GT-I (Registrovaný)
   226082096 
 Re:27.04.2009 22:08:16 


Kolik to tak pro zajímavost bylo číselně? A v jakých otáčkách se to začlo projevovat?


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:27.04.2009 21:52:17 


Měřil jsem auto s nandaným i sundaným klíňákem. Rozdíl byl trochu v kroutícím momentu na spodku a vyšší výkon ve vysokých otáčkách.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 27.04.2009 21:48:26 


jo ale na kola ti de o 1,5-2kW a chladicí výkon je to co projde krs chladič, vysavač má taky příkon 1,5kW ale sací výkon je 300W


30+4 (17)Suzuki GT-I (Registrovaný)
   226082096 
 Re:27.04.2009 20:31:10 


tak to taky zavisi na otackach, ne? jo, a k tomu otackomeru... pockej az to uchyceni uvidis zblizka asi se dost nasmejes ale me se to libi


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Re:27.04.2009 19:33:36 


A taky má v tom případě o těch 1,5 - 2kW menší chladící výkon


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 27.04.2009 19:29:50 


Jo už sem tu. doufam že ten nick moc nevadí


30+4 (17)Suzuki GT-I (Registrovaný)
   226082096 
 27.04.2009 19:19:39 


Pepíku jak se mam registrovat???



Unregistered
 Chlazení27.04.2009 19:15:02 


No jestli to uchladíme nebo ne, to se rozhodne příští tejden až s tím pojedem někam trochu dál než po dvoře. Ale věřím, žo to snad bude OK. Otáčky to má celkem slušný.Ale jelikož se rosypal původní větrák, tak tohle byla jedna z dalších možností. A jelikož se nejede okruh, tak ty erzety nejsou tak dlouhý. Teda jestli se pojede co doufám že se pojede.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 27.04.2009 19:13:23 


Akorát nevim jak ste tam ten větrák nandali. A při nejhorším dáme rychlejší vetrák. A teď do diskuze, ventilátor na chlazení hnaný od klikové hřídele odebírá motoru zhruba 1,5-2kW a elektrický ventilátor má příkon 55W to je i na škodovce určitě poznat. Dále není tam termostat tak se uvidí. Klucí řikali že ještě budem testovat. Pavel "Suzuki GT-i" Schejbal


Unregistered
 27.04.2009 18:55:19 


Dík, že mi děláte reklamu


Unregistered
 Re:27.04.2009 18:52:47 


Já si myslim že tou elektrikou to neuchladíte, určitě ne někde na erzetách, tenkrát to kámoš taky zkoušel a měl s tim problem


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 27.04.2009 13:33:54 


Jsem si měl nechat to umístění otáčkoměru patentovat

A myslíš, že to tou elektrikou uchladíte? Moc bych jí nevěřil...


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:26.04.2009 19:24:26 


no jasny o tom mluvim ale asi spis reminek, kdyby byl potreba, tak aby sel rychle odepnout ale jeste budem laborovat


!100   S.B.  racing team
100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 23.04.2009 17:28:15 


Já myslim že ho klucí budou honit po autě až se rozjedou dejte přes něj aspoň ještě drc pásku


!100   S.B.  racing team
6220+1849 (11296)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Hasičák22.04.2009 18:56:36 


ale jo tak sedět tam budete vy..já bych ho dal a dávam na podlahu..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Hasičák22.04.2009 10:54:42 


nu, ja myslim, ze kdyz ho nechame tam, kde je a pouzijeme po levy strane reminek, tak se nic stat nemuze.... do strany vybehnout nemuze, jedine vlevo muze vypadnout z drzacku smerem dolu...


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Re:Hasičák20.04.2009 20:21:35 


tam kde ho má Daves ho nedávej, pokud nepoužiješ pořádný držák, spadne ti pak při nějaké ostřejší zatáčce či nějakým větším manévru pod nohy a si v kelu..neuděláš nic..spíš ho dej pod nohy spolujezdci, já ho teď o víkendu přišrouboval k podlaze ale stejně na tom mám lepší držák i s řemínkem..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Hasičák20.04.2009 11:34:21 


Ze začátku se zdálo umístění hasičáku rozumný, že nikde nepřekáží. Ale jak píšetě, tak máte určítě pravdu. Při havárii radši nedomýšlet následky. Zkusím ho šoupnout jak ho má daves. Nevíte kde by se nechaly sehnat ty přesky? Že bych tam dal ten držák na zeď a jednu nebo dvě přesky.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re: Hasičák19.04.2009 21:27:13 


Já se o tom bavil o víkendu s chlápkem z mototechny, zkoušeli jsme ten držák a nic moc. On říkal, že by měl vydržet 6G a to rozhdodně nebylo


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re: Hasičák17.04.2009 23:26:50 


Mě se to zdálo divný to uchycení, sám bych ho dal na podlahu a podle Davese i tu přesku a doraz, ale jinak kluci držim palce aby se vám nestalo nic s nohama..snad se potkáme v běšinach..


4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:Hasičák17.04.2009 15:54:37 


Tady je ten držák trochu vidět - o víkendu můžu blejskout jen držák:



http://web.daves.cz/gfx_photos/articles/p3056.jpg


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:Hasičák17.04.2009 15:31:04 


Co sem koukal bráchovi do felicie, tak tam má před sedačkou spolujezdce úplně stejný držák (tedy na zed) a při loňském nárazu do stromu na Běšinách se nic nehlo. Ale přikláním se k Davesovo návrhu dát tam pásku a doraz


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:Hasičák17.04.2009 14:15:27 


Tak jsem o tom pro jistotu po druhé mluvil s Romanem. A prý tyhle držáčky jsou OK a projdou kontrolou.

Takže jsme taky přesně tenhle typ objednali. Ale v RSe mám držák, který má být. Tedy dvě přesky a z každé strany doraz, aby nemohl hasičák vycestovat ani na jednu stranu. Co udělá tenhle "tyčkový" držák při nárazu v 50km/h osazený 2kg přístrojem, ať si každý domyslí sám Podle konstrukce to tipuji na nějaký hasičák určený do zavazadlového prostoru.

Doma mám ještě tři držáky na zeď, které mají sponu a spodní doraz, pouze se tam musí dovařit ten vrchní doraz. Takže buď upravím tenhle tyčkový přidáním pásku s přeskou, nebo upravím ten na zeď. To samé doporučuji vám. Ne že bych to komukoli přál, ale tak jak to tam je teď, tak ti to při nárazu rozmlátí kolena nebo přeláme holeně. Nikdy nevíš, takže doporučuju tam přidat ten pásek...


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:Hasičák17.04.2009 13:56:30 


A kde se dá sehnat nějakej držák do auta? Sem tam dal taky tenhle, sice na podlahu, ale moc pevně se to netváří...


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:Hasičák17.04.2009 09:49:59 


Ono se to ve stanovách neobjevilo, ale pro hasičáky do auta jsou speciální držáky. Nejde použít držák na zeď. Dvě kila v případě nárazu maj celkem slušnou energii, takže bez správného držáku vás to ještě pozabíjí.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:Hasičák17.04.2009 09:31:41 


Určitě si tam přidej nějaký řemínek, tohle je nanic. Představ si když by jsi šel třeba někdy s autem přes střechu. Dostal bys ránu do hlavy uvolněným hasičák, ani bys nemrknul...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Hasičák16.04.2009 20:38:26 


Zatím bohužel nebylo kdy to vyzkoušet, ale věřím, že když nebudeme s autem skákat, tak tam vydrží. Zkoušel jsem ho vytahovat rukou a drží fest.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 16.04.2009 19:28:12 


ten hasičák na tomhle místě drží i při jízdě po českých silnicích??dík za info..


!100   S.B.  racing team
4952+401 (5085)Jarda25 (Pořadatel)
    
 Re:Lízátko09.01.2009 21:44:38 


No podle množství sněhu v Klatovech soudím, že tam nebude o moc víc. Tak se sundaváním nepočítám. A doufám že toho nebudu litovat.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Lízátko09.01.2009 19:44:23 


Mě zbyly z lízátka díly tři, tak jsem zvědav kolik dílů zejtra dovezete


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:07.12.2008 22:44:06 


óká


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 07.12.2008 22:42:13 


Dobře. Tady je moje číslo - 721 804 053. Až pojedeš z chaty , tak mi brnkni kdy a kde se sejdem. V neděli to nebude problém.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:07.12.2008 22:24:30 


Mám ho na chalupě. Takže nejlíp by bylo v neděli večer až pojedu z chalupy, vzal bych to přes tebe.


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 07.12.2008 22:22:14 


No tak to je úplně super. To se určitě domluvíme. Jakpak to vidíš časově. Kdy bys to moh přivézt.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:07.12.2008 22:05:45 


Jasně že ne, proto jsem ti to nabízel... :o)


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 07.12.2008 21:46:09 


Já jsem ze Štěpánovic u Klatov. To by pro tebe nebyl problém s dovozem?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:Motor07.12.2008 21:25:31 


Ne, bydlim v Praze.


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Motor07.12.2008 20:35:07 


No to by bylo hrozně fajn. Za 300 bych ho určitě vzal. Ty jsi z Klatov nebo okolí?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:07.12.2008 13:36:06 


A ještě ti ho můžu dovézt.


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:07.12.2008 13:29:54 


Válí se mi v kůlně motor z eLeSa. Pokud máš zájem, dám ti ho za 300...


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 06.12.2008 20:11:34 


No já jsem samozřejmě taky hrozně rád. Konečně můžeme řešit další věci. Třeba do jara potřebujem udělat nějaký solidní motor. Když už jsme u toho , nevíte někdo o zachovalém motoru ze škody 120?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 06.12.2008 20:09:41 


No já jsem samozřejmě taky hrozně rád. Konečně můžeme řešit další věci. Třeba do jara potřebujem udělat nějaký solidní motor.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 06.12.2008 16:20:42 


No hurá, závada vyřešena... :o)


!100   S.B.  racing team
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:řízení30.11.2008 21:45:26 


A nemůže to být způsobeno dorazem v tlumiči řízení? Za předpokladu, že byl nesprávně namontovaný... My ho teda už vyhodili, ale jeste nevyzkouseli, jestli je to opravdu tim


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Re:řízení21.11.2008 16:09:26 


Ne, v převodce řízení to bejt nemůže. Tam je šnek, na něj přitlačená matice a od ní jde ovládací páka. Nic se tam nedá štelovat, nic se tam nedá nastavit. Leda že by se střihnul klínek nebo ho tam někdo zapomněl dát a utáhl to fest (je to konus). Ještě můžeš zkusit povolit šroub přítlaku, ale mám za to, že na krajích je to právě volnější.
Daves


Unregistered
 řízení21.11.2008 12:40:20 


Když tedy budeme brát, že v tyči řízení to není, kde tedy jinde? V převodce řízení to být nemůže?


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 řízení19.11.2008 19:47:35 


Ty kuláky jsou otočeny , protože jsme tu tyč zkoušely i obrátit a tím to nebylo. No styl jízdy taky malinko napomohl , ale opravdu v poslední levé zatáčce k fotobuňce jsme se opravdu nevešli a to jsme jeli krokem.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:Řízení19.11.2008 19:39:51 


Jestli tedy neni chyba v rukou ridice, tak máte neschopnýho mechanika


3547+132 (1839)m8rinek (Registrovaný)
   215320928 
 Chyba19.11.2008 18:22:14 


Tady na teto fotce mate otocene kulaky.


!100   S.B.  racing team
142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:Řízení19.11.2008 15:29:09 


Před jednou ze zatáček, kam jsme se při pohybu auta nemohli vejít, jsem schválně zastavil, plnej rejd a pomalej rozjezd.....a stejně jsem se tam nevešel.... a chudinka kuželka to odnesla Kdepa, mezi sedačkou a volantem problém nehledejte


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Re:Řízení19.11.2008 13:29:08 


To že jste se nevešli do branek bylo dle mého názoru mimo jiné způsobeno i stylem jízdy - moc plynu a auto se nechtělo utrhnout a místo toho se hrnulo rovně ven ze zatáčky se zatočenými koly


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Řízení19.11.2008 13:14:07 


No kdyby to tak bylo , tak máme opravdu divný auto. Na slalomu v Pačejově jsem se díval na ostatní škody 100 a oni s tím vytočením něměli ani malinko problém. My jsme se do leckeré zatáčky vešli jen tak tak a v některých jsme museli dokonce couvat. Nevěřím že by to tak bylo od výroby a na 1 straně byl jenom rozbytý doraz. Ten kdo byl na tom slalomu ví jak jsme tam jezdily a nebylo to nic moc. Možná se někdo před náma hrabal v převodce. Opravdu nevím.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:19.11.2008 09:53:05 


No je divný, že šoupe o podběh. Pokud jsou zdravý dorazy, tak nešoupe. Šoupalo mi to právě jen s rozmláceným dorazem.
Třeba to zatáčí na jednu stranu víc, protože je rozbitej doraz a na druhou stranu to zatáčí jak má. Jinde chybu nevidím.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 18.11.2008 20:43:15 


No kdyby byl rozbytej , tak by to zatáčelo víc ne?


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:řízení18.11.2008 16:12:50 


Jediný co mě napadá, tak na jedný straně rozmlácený doraz na spodním držáku svislýho čepu.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:řízení18.11.2008 15:34:35 


Není na jedné straně nápravy ohnutá páka řízení na šenklu nebo není střižený klínek a tato pootočená?


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 řízení18.11.2008 14:58:38 


Závit na konci tyčí u kuláků je na obou stranách stejný. Nic tam ohnutýho neni a v podstatě tam ni ničemu nepřekáží.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:18.11.2008 14:40:47 


Vzdálenosti sedí, dle knížky má být 36.3 a 33.7 - těch 33.7 je mezi kuláky, které míří na stejnou stranu.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:18.11.2008 12:37:40 


Oba kuláky by měly být přibližně stejně zašroubované. Změř šuplérou míru mezi kontramatkou kuláku a koncem závitu na tyčce řízení. Tyto míry by měly být na obou stranách přibližně stejné. Samozřejmě je třeba mít celou tyč řízení namontovanou ve správné poloze (správným směrem) a tyšky řízení musí být stejně dlouhé (ne jedna úzká a druhá z emka.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 18.11.2008 09:13:06 


Ty vzdálenosti jsou (36 , 39 , 34). Mysleli jsme právě že je tam opačně , ale neni. V knížce co mam , ja nakreslená tak jak tam byla a tudíš závada stále nenalezena.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:Řízení17.11.2008 23:07:40 


jedna tyčka z úzké matice, jedna z široké?? asi to není možné, to by se na geometrii zjistilo ne?


245+19 (132)tommy (Registrovaný)
   
 Re:Řízení17.11.2008 21:08:50 


Na převodce se nešteluje nic, pouze přítlak na šroub. Narovnej řídící tyč do roviny a změř vzdálenosti mezi osama kulových kloubů (všech čtyřech) a řekni hodnoty.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Řízení17.11.2008 20:20:23 


No zatim sbírám informace o problému. Jelikož nebyl už o víkendu čas , tak budem muset nápravu a převodku řízení sundat příští tejden a pak se v tom pohrabat.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:17.11.2008 19:01:03 


Myslím, že na domku řízení jde nějak naštelovat, posunutí... Ve chvíli kdy je volnější matice se to posune mimo střed aby nebyla v vůle v řízení. Někdo se určitě dokáže vyjádřit líp než já aby to bylo k pochopení Tak si myslím, že je to možná posunutý natolik, že to má na jednu stranu menší rejd...


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 05.11.2008 18:42:08 


Kěž by šoupala na obou stranách. Nu kouknu na tu tyč a uvidím přez zimu. Taky totiž přemýšlíme o Mkové nápravě.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:04.11.2008 11:38:59 


Mě šoupou o podběh obě dvě strany. A teď ještě víc, jak jsem tam dal 13".
Snad se to spraví, až tam dám eMkovou nápravu.


23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 04.11.2008 11:24:12 


jj. Podle mě a mého otce který se ve škodovkách taky hodně hrabal to bude určitě tyčí řízení. Mistr co nám to prodával si asi nedal pozor. Je pravda , že jsme si všimli , že se nám na pravý straně šoupe kolo o vnitřní plech , ale moc jsme to meřešili a potřebu rejdu poznali až tady na slalomu.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 04.11.2008 09:07:20 


Ahoj, to samý sme taky řešili, byla obráceně tyčka řízení


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:04.11.2008 08:43:37 


To zatím nikdo neví ale doprava to zatáčí víc, než doleva.... Nebude to spíš jen posunutý??? zatím nám to nějak nepřišlo, protože stovka má sama o sobě malý rejd, ale až takhle to neni normální


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 03.11.2008 16:09:13 


Že by obráceně namontovaná tyč řízení?????


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 05.08.2008 20:19:04 


Díky. Snažíme se , aby auto bylo hezký , a zároveň si s nim trošku zablbnout občas na rally a srazu.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Pěkné autíčko05.08.2008 08:14:43 


A díky za chválu


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Pěkné autíčko04.08.2008 14:42:54 


Jen počkejte, až tam osadíme sedačky z felicie. To budete valit bulvy


100+16 (116)otesanek.javor (Registrovaný)
    
 Re:Pěkné autíčko03.08.2008 20:10:29 


Víš jak - je hezký vidět, že mladý kluci (ne že já bych byl nějak extra starej) si umí udělat vztah ke starý škodovce. Sice bych ji radši viděl jako naleštěnýho veteránka pro vzoru Lucinky, ale nic mi do toho není a i na závodní dráze to bude stovečce slušet víc než v kovošrotu.

Tenkrát bylo auto ještě autem, ty dnešní spotřebky už jsou někde jinde.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
 Re:Pěkné autíčko03.08.2008 20:05:35 


To víš, klucí od nás z průmyslovky se nezapřou


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Pěkné autíčko03.08.2008 17:55:54 


Vypadá od ophledu zachovale, starší model, paráda.


142500+2829 (1569553)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 124 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:655
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:164036
Celkem návštěv:178277108

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet