ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)

28.07.2014 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

HB včetně pásů v autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

15.06.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Levitace snad už letos naposled, tréninku už bylo dost
!---tisíc--malých--bolestí---

jedeme, brzdíme, odbrždujeme, první letošní krátká projíždka byla satisfakcí za tu řadu nezdarů, které předcházely
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

nicméně spousta doladování před námi

01.06.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhé době trochu pokrok.

Nové pedály
!---tisíc--malých--bolestí---

a dva kousky pásů SANDTLER
!---tisíc--malých--bolestí---

15.04.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Již brzy
!---tisíc--malých--bolestí---

13.04.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně na svých a po všech problémech brzdící
!---tisíc--malých--bolestí---

áčka vzadu po instalaci kratších pružin
!---tisíc--malých--bolestí---

13.02.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Nahrubo složeno, všechny problémy zdá se vyřešeny.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

ještě chybí drobnosti jako nahradit podložky výpalky, doladit spojovací materiál, rozpěrky a barevná retuš.

08.02.2014 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Poloha zadního třmenu
!---tisíc--malých--bolestí---

bohužel cesta bude ještě trnitá

07.02.2014 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Držáky zadních brzdičů hotovy
!---tisíc--malých--bolestí---

bohužel brzdič samotný nejde přidělat, musí se ještě stočit náboj, snad nebude ještě nějaký problém

28.01.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zkoušku složeno. Místo gum k ramenu lino, rozpěrky nerez, kostka plast
!---tisíc--malých--bolestí---

18.01.2014 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přivezena převodovka od Vrby po opravě a úpravě.

SP 4,22
Dlouhá jednička se šikmým zubem a převodovým poměrem 3,09
Rozpěrka mezi 3 a 4 rychlostním stupněm
Nový pastorek pro tachometr na 13ky kola
!---tisíc--malých--bolestí---

16.01.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Ještě pár tahů flexou a půjdou tam přesně jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---

14.01.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Poslední díl do volantu, konečná volba padla na Porsche
!---tisíc--malých--bolestí---

13.01.2014 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dlouho očekávaný komponent
!---tisíc--malých--bolestí---

10.01.2014 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Hotová ruční brzda, včetně redukce na původní uchycení
!---tisíc--malých--bolestí---

09.01.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dorazila hrodádka dílů pro nápravu
!---tisíc--malých--bolestí---

a samotná náprava je připravena do barvy, včetně nastavování alá m8rinek
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 [ Zobrazit 15 ]
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
 Re:13.04.2007 18:41:22 


Ne to né, on asi fakt jel opatrně, jen mu to občas uklouzlo a on ho při tom vždycky zrovna jako naschvál někdo vyfotil :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:13.04.2007 12:29:15 


koukam, ze tvuj tata je peknej pilot... na kazdej druhej fotce ma namotanej kontra a jede dverma napred....to budete mit v rodine vid?


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:13.04.2007 08:45:20 


:o)))
No snad jo, už je zazimovaný v garáži


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.04.2007 00:08:06 


tak nějak přemýšlím jestli se ho na srazu vubec dočkám


!Škoda 1000 MB Mk. II
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Gratulace10.04.2007 12:10:36 


Jedním slovem nádhera auto.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:07.04.2007 21:51:39 


Litinové potrubí je 742.136, podélný výfuk je od burgess od Hlušičky. Já mám 5q 4,22, o nikom s 3,9 nevím. To chceš dát na jakou zadní nápravu? Seriovou? Větrák je z Fiatu Brava


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 07.04.2007 02:40:15 


No to mi taky neeeni jasny. Jinak jake tam mas svody a vyfuk. Chci dat do auti prevodovku 5q s 3,9prevodem. Neznas nekoho kdo ji v litru ma? Krasna barva Ten vetrak z Octavie je z 1,9tdi?


Unregistered
 Re:27.03.2007 18:49:31 


Ééééé, nevim, mrknu se. Ale vzhledem k tomu že na blatníkách jsou černý a na masce je červenej (de luxe), tak tomu moc nevěřim...


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 27.03.2007 09:38:24 


Luky nemáš doma zbytečnej znak na tuhle lištu blatníku ???


!Škoda 1000 MB Mk. II
603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:23.03.2007 18:43:15 


No já zas asi nikdy neviděl stovkový :o) Nicméně vím že jsou jiný, ale vzhledem k podobnosti kastle by to mělo jít přizpůsobit
Jinak litrový je opravdu taková hliníková vanička s víkem kde je zároveň i nalitá kapalina a je to jak HBV tak válec spojkový v jednom


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 23.03.2007 13:02:31 


kucí jestli myslíte HBV tak ten je liší v tom že je na něm rovnou nádobka na kapalinu aspoň jsem to tak nějak vyděl a možná má jiné vývody nevim vyděl jsem to jen na autě.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:23.03.2007 13:01:17 


jinak samozřejmě díky za info Luky ...


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:23.03.2007 12:54:25 


to by mě tak zajímalo


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:23.03.2007 12:52:37 


Nezbij mě Luky ještě jsem si u litra pumpu neprohlížel,v čem je jinačí než stovková ??


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:23.03.2007 11:54:19 


Nový HBV na litra nejspíš neseženeš, leda tak vyndat z nějakého vraku, pokud by byl lepší než ten co máš. A nebo tam zkusit napáchat stovkový?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 21.03.2007 18:34:12 


Krása Luky... doufam že postupem času budu mít MB hezký jako ty Teď řešim brzdy a motor potom lak poopravit a pak snad sedačky a pásy.... Nemate tam u vás v Blovicích v tich autodílech brzdovej válec na 1000MB?


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 12.03.2007 11:50:12 


Já jo, protože tohle auto vidět je zážitek. Takže já bych dal klidně i 5,50 Kč


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:12.03.2007 08:45:15 


Ale protože jsou škodovkáři hrozný držgrešle, tak radši ne, páč by ti k autu nikdo nepřišel


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:11.03.2007 23:01:00 


Unreg: taky si myslím že těmahle kapsama to tam jde líp než těma hranatýma.

Venni: no přemýšlím že si tam na srazu dam kasičku a budu vybírat po pětikoruně (to abych měl na pokuty :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.03.2007 22:11:10 


No tak teď vypadá nádherně,ty kola tomu dodaly šmrnc,jsem zvědavej na rampu Fakt super teším se , až to prolezu na srazu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 11.03.2007 20:41:35 


mám zelenou Sniper a já chladím dvoustupňovým větrákëm z klimatizace Octavia, první stupe'n jede furt, a druhý spíná termospínačem na 83 stupních. Nemám problém. Velký kapsy dělaj hodně!


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 17:05:59 


Přešně tak, otáčky při zapnutí ventilátoru prostě spadnou.
Jinak v motoru by měla být vačka z Felicie MPi (což je tuším 254°/254°), odlehčený setrvák, trochu líznutá hlava. K tomu 5q 4,22 a kola 165/70-13. Ale přiznávám že ten tachometr je nějakej podivnej a asi dost proměřuje (hlavně to od 120 výš, to už se nemusí zrychlovat a rafička šplhá pořád dál až se úplně schová :o) Ale jede jako z praku, to jo. A zrychlení jsem neměřil, podle videa to vypadá na cca 8 sekund, ale otázkou zůstává přesnost toho tachometru.
A ten zvuk je fakt moc prima, to video je ale ještě zkreslený tím, že je to natočený foťákem, čili zvukový zážitek je sotva poloviční :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 15:35:23 


To je asi běžný jev, že když sepneš větrák, tak poklesnou otáčky. To je jako když odpojíš alternátor, tak vzrostou. Prostě je to zátěž motoru.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:krása !11.03.2007 13:25:14 


jinak sem to ještě jednou celé pročítal a nedozvěděl sem se co je tam za motor - vidím favouše ale myslím spíš upravy na něm protože zrychlení je opravdu famózní ! ajk si nakonec vyřešil to že když si dřív sepnul větrák poklesly otáčky?



Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 13:12:21 


supr videjko a ještě lepší zvuk ! neměřil si jaký to má zrychlení ? co tam je za převodovku ? 4Q-4,444 ?


Unregistered
 11.03.2007 12:43:31 


Takovej libovej zvuk


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:krása !11.03.2007 12:16:01 


Toť otázka :o)
Moc o tom toho taky nevím, máme najeto tak 30 km, takže poznatky budou až časem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 12:10:37 


aha , no ještě jeden dotázek bych měl - nebude se ten vhladič mnohem víc špinit a ničit ?


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 09:19:15 


Daves:ja spis premyslel nad necim co by menilo rychlost vetraku podle teploty spis nez podle otacek (protoze ta vzrustajici teplota ma za otackami trochu zpozdeni). Neco jako automaticky ovladany reostat.

Unreg: no je spis takovy divny ze se to tlaci zpatky proti proudu prichazejiciho vzduchu, proto jsme to vyresili takhle


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 08:23:40 


Ja bych to neresil, podle mne je ten vetrak ok, ono kdyz to u erka roztocis na 7000, tak to fouka taky vsudyma. To je jedine spravne. Vsak pockej az bude 30°C...
Maximalne bych tam dal nejaky pulzni regulator vykonu, v idealnim pripade regulovany otackami motoru.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:krása !10.03.2007 23:22:36 


a co přese se děje když se tedy tlačí ven kudy to jen jde ? chladí to špatně nebo čemu vadí to že to místo škvirou v kapotě fouká kapsou a všudy jinudy?


Unregistered
 Re:krása !10.03.2007 22:52:11 


Těžko říct, ale když jde vzduch dovnitř, tak někudy musí i ven. Ale tahle vrtule fakt fouká zbytečně moc, chtěl bych pořešit nějakou elektronickou vychytávku, která by točila větrák různě rychle v závislosti na teplotě vody. Takhle když běží tak je za chvíli teplota tak 75°C a musí se vypínat.

Rapid: no můžeš klidně i teď :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 10.03.2007 21:53:55 


Luky: Hele já ti to pochválim až naživo jo? ;D Těším se až litra uvidim, jinak číslo barvy by melo bejt 8151AF.


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 Re:krása !10.03.2007 21:16:11 


aha , takže myslíš že kdyby se použil slapší větrák tak přetlak nebude a nebude muset bejt otevřená zadní kapota a přece jen se to uchladí? kdybych třeba použil vrtuli jen ze š120 ? popřípadě Favoriťátskou?


Unregistered
 Re:Číslo farby10.03.2007 20:59:47 


Ahoj, no ona na těch fotkách vypadá nic moc, na každé je ten odstín jiný, navíc je to auto ještě dost zaprášený.
Číslo nevím, ale je to Červená Corrida, co se teď dává na škodovky, podle toho už bys ji dohledal...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Číslo farby10.03.2007 20:11:05 


Nazdar, pozerám, že sa mi tá farba hodne zapáčila. Nevieš náhodou číslo odtieňu?


Unregistered
 Re:10.03.2007 18:25:17 


oprava: pravou kapsou to fouká ven ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 10.03.2007 16:43:18 


jak to může foukat kapsama ven když to kapsama táhne vzduch dovnitř?


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:krása !10.03.2007 13:51:20 


Ta pootevřená kapota je kvůli tomu že když sepne větrák, který fouká OPRAVDU HODNĚ, tak je tam fakt přetlak. Fouká to ven kapsama a tunelem do interiéru (není tam ještě hadice od topení). Jinak větrák jsem radši zapínal, navíc to byl řekněme nestandartní jízdní režim, zkrátka dost naplno :o) Asi se to samo neuchladí, ale myslím že tomu moc chybět nebude, že bude stačit jen občas trochu vychladit ventilátorem a pak to zas chvilku vydrží. Ale jak řikam, to se ještě uvidí časem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !09.03.2007 22:33:11 


otázka by teda měla spíš znít - proč myslíč že je tam ten podtlak když sepne větrák a čemu to vadí ? -skrátka pomáhá nějak ten nápor spodem a kapsou aniž bys musel otevřít zadní kapotu ?


Unregistered
 Re:krása !09.03.2007 22:30:13 


Luky : je to opravdu perfektní ! koukám že si jezdil s pootevřenou zadní kapotou , znamená to že náporák spodem nefunguje tak jak má ?


Unregistered
 09.03.2007 18:17:20 


Já si fakt nemůžu pomoct, ale tohle auto je úžasný, nedivil bych se kdyby vyhrálo cenu o nejhezčí auto v Běšinech. Já mu každopádně hlas pošlu. Jediná škoda, že nikdo z vás neviděl, to jak se na autě pracovalo, je to udělaný prostě všechno od základu. Je to krasavice. Teď mě mrzí, že tu neni ten, jak psal, vrahu 1000 covky, měl bych pro něj několik vět. Moc dobrá práce


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 06.03.2007 19:35:22 


Luky třeba s nastevřenou kapotou ale hlavní je, že autí jezdí, ne :o)


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:06.03.2007 12:37:18 


No nakonec jsem to nějak vypustil, kvůli času a financím. Možná na podzim :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:06.03.2007 10:48:12 


měl jsem za to, že chceš jet coby předjezdec.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:06.03.2007 10:40:31 


Já nic, tátovu pošlu nejspíš dneska, má to domluvené s Danem (jen na Sedliště, Švihov ne e)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 06.03.2007 10:36:12 


Jak to vypadá s vašimi přihláškami na Švihov?????? Abyste se ještě vešli.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.03.2007 19:43:36 


perfekt


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:04.03.2007 14:34:56 


Jmenuje se to zcela nezáludně "Základ na plasty"
Postup jednoduchý. Plast přebrousit tak dvoustovkou papírem, stříknout tím základem a po zaschnutí už normální lakýrnický postup.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:04.03.2007 13:26:15 


supr dík poptam se na tu vodičku..


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:04.03.2007 11:22:09 


okon:měla by to být taková vodička,kterou ten plast foukneš a pak to uděláš klasickým plničem a barvou.Mam to tak a drží to jak pes


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:03.03.2007 20:29:29 


Bylo to v SH Color v Žákavé a dělali nám tam celý auto, čili nevim na kolik by vyšly zrcátka


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.03.2007 19:11:07 


právě to mě zajímalo ale asi si to taky necham udělat. V jaký lakovně si to nechával dělat a na kolik ti to vyšlo ? Díkes


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 03.03.2007 18:38:53 


Dělali to v lakovně, takže ti asi moc neporadím. Ale myslím že na plasty je nějaký spešl podklad aby se to neloupalo


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.03.2007 17:45:14 


Luky ty zrcátka si stříkal rovnou barvou nebo je v tom nějakej fígl?? Dík


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 03.03.2007 15:20:14 


Nebýt toho že jsme se ji ujali tak už je dávno přetavená na vidličky, čili ať si každý myslí co chce, mě je to buřt


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.03.2007 19:36:59 


to mejra: No jasný bojí se přihlásit čili se bojí že nemá pravdu a je to tak ...


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 02.03.2007 19:02:24 


Moje řeč



3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 bobik02.03.2007 19:01:34 


Tahle 1000 a jeste jedna cervena 1150 sou na tomhle webu opravdu nekrasnejsi auta. Smekam hosi


Unregistered
 02.03.2007 18:42:10 


Ale v pohodě ať se mu líbí co chce, o to mě nešlo, já taky můžu někomu napsat, že se mi na jeho autě něco nelíbí. Já taky dokážu unést kritiku je to diskuze, jen se pod svůj názor vždy podepíšu, to mě naštvalo


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:02.03.2007 18:33:38 


Jsou 3 typy lidí .1) ty co maj rádi veterány2) ty co maj rádi sportovní veterány 3) ty co maj rádi obojí Myslim si že každej kdo má rád veterány tak má rád i ty sportovní. Z toho plyne že panu Fantomasovi zřejmě veteráni nic něříkaj..


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 02.03.2007 18:08:07 


nemyslim si, že když někdo udělá auto ve sportovním stylu, ale přitom zachová jeho originální vzhled, musí být hned vrah. To auto je udělaný podctivě úplně od základu, je na tom vidět spousta práce, žádný brutální spojlery, žádný mračítka, prostě jen udělaná ve sportovním duchu.
Ještě jednu věc si neodpustim: mam moc rád ty co sedí celej den u kompu a hledají co zkritizovat. Jasně kritizuj, každý má svůj názor, ale je dobrý se pod to podepsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 vrah02.03.2007 17:21:59 


Vrahu 1000cárny !!!


Unregistered
 16.02.2007 19:30:02 


Luky je to čím dál tím hezčí a hezčí. Jak píše Mejra taky už se těším až vyrazíme v koloně směr Běšiny.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:16.02.2007 15:24:55 


Myslim že kdybych to tam tahnul na plaťáku s obyčejným Bčkem tak by to bylo horší než když mě chytnou s tímhle. Uvidíme esli si v létě udělám C+E


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 16.02.2007 15:21:12 


Asi tě budu muset povozit, aby si viděl ten obrovský potenciál. Napadlo mě nejprve, že nepojedete po vlastní ose, ale asi teda jo, co? Já teda mam sám strach jet s oužou a to tam vlastně neni nic, ani rám. Ale ta clona a 13kola, no nevim, zase to odnesu já a body budou fuč. :o(


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:16.02.2007 15:18:00 


No pokud pojedeš Oužou tak stíhat myslím budeš, pokud Renckem, tak nebudeš :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 16.02.2007 15:14:47 


Je to prostě pecka, těšim se na sraz až pojedu za Lukym v koloně (snad mu budu stíhat). Myslim si, že tohle auto bude co se týká kvality zpracování a vzhledu jedno z nejjlepších aut srazu. Taky si to zaslouží


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:23.01.2007 12:13:46 


Pružiny vyndavám zásadně povolením osy spodního ramene - té na nápravnici. Pružina se tak dá vyndat i na autě a není třeba se prát se svislákem. Přeci jen ta páka je větší a ke stlačení pružiny pak je třeba menší síla.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 23.01.2007 08:49:34 


Já pochopitelně Ogimu plně důvěřuju a vim, že to zná, jen sem si chtěl poslechnout názor více lidí, ale jelikož naše úža sklání svůj čumáček k zemi celkem dost, tak asi nic řezat nebudeme. Ty jo a je to vyřešený


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:22.01.2007 22:51:18 


Ogi, Mejra: povoluj sroub na hornim ramenu a tak se ti geometrie nerozhodi, ale jinak tim uriznutim se ti geometrie urcite zmeni, i kdyz je to proste dany rozdilnou delkou dolniho a horniho ramene a delkou svislaku...proste je to lichobeznik, ze . Takze kdyz uriznes, tak auto vic sedne a zvetsi se odklon, tim padem se i rozhodi sbihavost. Vec druha je taky kdy se geometrie meri, jestli tak jak je psany v navodech (ze mezi hornim ramenem a napravnici ma byt urcity prumer kulatiny) a nebo ve stavu ve kterem auto jezdi....


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:22.01.2007 22:02:01 


Luky,ta moje připomínka s tima prstama byla k tomu magorovi co to tu zasíral



4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:22.01.2007 21:31:29 


No, upřímně řečeno, nepřemýšlel. Myslím že bych si je dokonce uměl sehnal i levnějš, ale nějak jsem to neřešil. O kolik je 245 mm míň než origo? I když nevim no, parádičky jako tvrdý pružiny se můžou řešit až časem. Uvidíme


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 22.01.2007 21:17:02 


Mejro, jsem ti to vysvětloval. Geometrie se nerozhodí tim, že uřízneš pružinu, ale tim, že jí vyndáš, tudíž rozebereš ramena. Na spodnim je excentr a tim se geometrie seřizuje. Jestli kecam, tak mě opravte...


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 22.01.2007 20:55:26 


Když se ty pružiny říznou, třeba jen ozávit, musí se dělat geometrie?


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:22.01.2007 20:43:46 


No tak já flexa tuning taky znam. A spousta kámošů je taky řeže. Nevim co je na tom špatnýho ...


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:22.01.2007 19:13:06 


ahoj a nepřemýšlel si spíš než je takhle žezat už krátký koupit? třeba takový 245mm od sakyho nebo féna s přitvrzením o 10% by nemuseli bejt marný a cena 1300 za pár není zase tak neůnosná a je v ním i komaxit.


Unregistered
 Re:22.01.2007 18:23:20 


Proč? Když já bych to fakt chtěl ještě snížit, ale zase na druhou stranu mám svoje prsty celkem rád... :o))))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:21.01.2007 11:40:45 


Jak může být někdo takhle pošahanej??????????Usekal bych Ti prsty a zavřel bych Tě do blázince.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 15.01.2007 19:36:35 


Luky velice ji to sluší, už aby byla komplet celá hotová, viď. Jinak s tebou souhlasím, radši říznout dvakrát než jednou a moc. :o)


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:15.01.2007 12:47:21 


No ony už jsou říznutý, ale holt málo. Nechtěl jsem to přehánět protože že se mi u litra nelíbí když se plazí po zemi, prostě aby to bylo tak akorát


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 15.01.2007 12:35:45 


no a co by to bylo za skodovku bez riznutejch pruzin


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 15.01.2007 09:34:52 


Móóóc pěkný.A loukotě budou autu slušet.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 alternator06.01.2007 03:11:59 


Luky: uz i nektery novejsi favoriti meli altik 70A. Felicie maj 55A a 70A a pak nevim jestli jenom 1,6ky a 1,9D, ale jsou i 90A. Ted bych kecal, ale mam za to, ze jednou jsme delali felinu se servem a klimackou a ta mela neco kolem 100A. Doma mame felinu 1,6 a ta ma nejakyho Bosche (asi 70A nebo 90A). ve stovce mam toho 70A z favorita, novej z mototechny byl asi za 3000,-


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:chlazení05.01.2007 20:20:45 


Ta folie je jen to co je vidět v tý kapse, i když na tý fotce to moc vidět neni. Prostě oblouk který zabrání tomu aby vzduch utíkal jakoby směrem k topení + dno

vhml: to je mi jasný, ale mělo by to být tak nějak jak to napsal Eidy


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:chlazení05.01.2007 00:40:05 


vhml: tak tak. Možná teda že se nepatrně ušetří, protože silnější altik nebude tak na hranici výkonu a bude mít lepší účinnost. Ale jinak, Má pravdu, předsedo!


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:chlazení04.01.2007 23:32:36 


Luky nerad bych se mylil, ale myslim ze kolik to odebere nezalezi na velikosti alternatoru, to jak je vykonej ( jestli je 45A, 55A) je jenom jeho potencial kolik je schopnej maximalne nabijet, ale pro ten vetrak musi nabijet stejne jak velkej tak malej. Mozna to tak neni, ale tak sem pochopil funkci alternatoru já


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:chlazení04.01.2007 23:22:59 


a ještě bych se zeptal kam všude si tu folii použil ? jen na ten kousek kterej blouku pohled do škvíry mezi přepážky? nebo i někam jinam? já asi stejně použiju kanystr ale možná bych koupil ty zástěrky stojej 205,-


Unregistered
 Re:chlazení04.01.2007 23:18:12 


no nevím ale třeba já jsem měl na cliu 1,2 jinej (slabší větrák než kamarád na cliu 1,5Dci (vim to protože se mi rozbil a řešili jsme to spolu)


Unregistered
 Re:chlazení04.01.2007 14:56:42 


Cenu taky nevím, ale fakt to nebylo moc. Dá se to koupit i přímo jako už udělané zástěrky (www.speedpro.cz) v černé, bílé, červené (možná modré?) a průhledné barvě (tedy jako bezbarvé :o), ale to už je kapku dražší a těžko říct jak by to v tom prostoru vycházelo, aby ti někde třeba nechyběly 3 cm... Je to materiál trochu měkčí a silnější než na kanystry

Z jaké motorizace to je fakt nevím, dostal jsem ho od známého co to opravoval na kšeft. Zkusím se ho zeptat ale moc nevěřím tomu že to bude vědět (hele, a opravdu je to u Fiatu tak promáklý že mají různé větráky podle motoru?!)

Altík je tam zatím 45A (spíše nedopatřením O, přijde tam 55A. Dokonce jsem dostal tip ať tam dám z felicie 1,9D, že to je snad 75A a měl by tam pasovat bez problémů (ví o tom někdo něco víc?). Takže až bude altík silnější tak ten odpor nebude takový, ale stejně mě překvapilo jak hodně si to sebralo


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:chlazení04.01.2007 13:02:20 


Fólie na zástěrky se nechá koupit například ve velkoobchodu Řempo (Například v Plzni už ji i znají pod názvem "fólie na zástěrky"). Mají ji standardně v bílé, černé a červené barvě, ale poslední cca 2 roky mají jen bílou. Je cca 2mm silná a myslím, že je polypropylenová. Prodává se v metráži v metrové šíři. Cenu z hlavy nevím, ale je rozumná.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:chlazení04.01.2007 12:29:00 


a nevíš i přesně z jaky motoryzace ty bravy to je? a kde se dá cehnat to na zástěrky a jak se to chová? to je měký nebo jaký?já si to představuju asi jako materiál ze kterýho se dělaj plastový kanistry je to tak? (třeby na destilku atd.) a jaký máš altík?


Unregistered
 Re:chlazení02.01.2007 14:08:20 


Ono svým způsobem, na ventilátor potřebuješ určitý výkon. Ten je, dle mého názoru stejný, ať ho poháníš mechanicky klínovým řemenem, nebo ho převádíš elektricky.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:chlazení02.01.2007 13:44:56 


Větrák je z Fiatu Brava, fouká jako vzteklej, ty lopatky jsou hezky tvarovaný, ale má šílenej odběr ele. proudu, takže když sepne tak se motor skoro zastaví :o)
Ten plast na tunel je stejný materiál jako na rally zástěrky. Červený by byl sice samozřejmě lepší ale ten nemají v metráži (jen bílý)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 chlazení02.01.2007 13:06:48 


ahoj prosimtě z čeho si použil ten elektrický ventilátor a co to je za bílý (plast?) ze kterého si dělal tu výstelku do blátníku atd?


Unregistered
 27.12.2006 07:12:03 


LUKY na spřahnití druhý klapky nepotřebuješ hledat čas, jeto práce tak na 10 minut...


Unregistered
 Re:18.12.2006 15:10:11 


Jj, to uz sem taky zjistil, ze se s orezlym autem, ktery po pripadny rane vemes a hodis ze skaly (viz Jaro 2005) jezdi lip nez s tim na kterym to budes vsechno opravovat


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:18.12.2006 11:57:09 


Jo, jo, tak nějak. Adeptů na pohár pár je. Také bych se mezi ně rád zkusil zamíchat, abych zjistil, jestli dokážu držet krok. Bohužel už jsem se Škodou dlouho nejel a náklady a objem hodin odpracovaných na renovaci už začínají být tak velké, že si nejsem jist, zda dokážu držet plyn až na podlaze.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.12.2006 21:40:40 


To H: bude to asi nekonecnej souboj, Max to nepusti Berymu, Bery nam....este chvili a bude to chtit na pohar vypsat poradnik


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:jezdí17.12.2006 19:45:23 


Tak blahopřeju.A nebuď troškař vem ho na pořádnou projížďku dokaď není sníh,vem si rukavice,beranici a tradáááááá.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:29.11.2006 13:22:58 


Já se vás ptát nebudu :o)
No dobrá dobrá, já si ten pohár teda koupim někde v papírnictví, no...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:29.11.2006 13:09:49 


To Ti dobrovolně nepřepustím..... A asi ani Horn, Bernatík a Max.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:29.11.2006 12:58:43 


No, to nemám, stačilo by mi vítězství v závodě O pohár škodateamu :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 29.11.2006 08:59:43 


V roce 1994 vyhrály favority s motorem z favorita a "sériovým" karburátorem mistrovství světa. Myslím, že Luky ani tak vysoké cíle nemá.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re: Zravim28.11.2006 22:21:28 


No víš jak, auto je koncipovaný na občasný projížďky, MOŽNÁ občasné rychlejší svezení. Se SERDem to nějak vydržim, Weber je sice hezká věc, ale ušetřené peníze radši nacpem do něčeho dalšího (stará ČZta nebo 1202 STW co čekají ve frontě :o)
Když bude čas a nálada, možná spřahnu druhou klapnu natvrdo, trochu to pomůže


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re: Zravim28.11.2006 21:02:20 


hele myslis ze takovymu peknymu autu bude stacit seriovej karburator???neni to krok zpet??? ale jinak to mas fakt pekny


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:Re Zravim28.11.2006 19:13:57 


No nákresy úprav - záleží na tom co chceš upravovat...
Motor - mám tam favorita.
Nápravy - stejně jako na všech škodovkách - zesílení ramen, přitvrzené tlumiče, kombinace zkrácených pružin a předních pružin ze staré Octavie/Felicie (ty možná přijdou dozadu).
Rám - lidová tvořivost.

No, a moc víc úprav tam není


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re Zravim28.11.2006 19:02:44 


Ja se hodlam take pro rekonstrukci skody 1000mb a chctel jsen se zeptat jestli nemate nejake nakresy uprav když tak prosim je odeslete Alzheimer12@seznam.cz predem dekuji



26+6 (16)Kurkyn (Registrovaný)
   327-061-500 
 Re:27.11.2006 14:28:20 


Není důvod jet jako předjezdec, když můžeš jet ve startovním poli....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:27.11.2006 13:11:43 


Toho jsem se bál, teď mě budou ruce svrbět ještě víc :o)))
Na Kramolín jsem si tak trochu myslel na toho předjezdce. Je mi jasné že o tuto funkci je asi celkem zájem, ale myslím že by to bylo vedle 130 RS pana Šelmáta hezké oživení ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:27.11.2006 10:23:43 


Myslím, že na závody o pohár RKHA ( http://rkha.wz.cz ) Tě určitě i s tímto rámem pustíme.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 26.11.2006 21:19:11 


Zase o kus blíž, už se to začíná podobat finální verzi. I když se tenkrát tahle barva nedělala, ale tady na fotkách i jak jsem ji měl tu čest vidět na živo je super.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 26.11.2006 16:45:57 


já spíš Venni myslím že tím BRK chtěl říct že v té době se akrylátem nestříkalo - a ty ještě přijdeš s metlou - to si myslím, že metlou by tomu dal teda na frak. Ale myslím si že akrylát je dobrá alternativa, vypalovačkama se už u nás moc nestříká


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:26.11.2006 13:07:03 


Proč Ti BRKu vadí že se ta kastle tak blejská?Precizně nastříkaný auto se super barvou mi přijde jako moc příjemná věcA máš pravdu akrylát je obyč,chtělo by to červenou metlu PS:ta červená je fakt rajc


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:26.11.2006 12:43:27 


No ono to auto bylo původně vymyšlený na výlety, srazy a tak. V současné době zbývají spíš už jen ty srazy, člověk aby se s tim bál vjet na silnici. Od kamínků se stejně časem lehce opotřebuje. Chtěl bych s tím jet třeba někde předjezdce, abych to nemusel nějak hrotit a jet to spíš jako takovou kondiční jizdu a tak :o) S tímhle polorámem by mě stejně ani na hoby závody nepustili. Každopádně plánuju časem vyrazit na Ecce Homo Historic do Štenberka, byli jsme tam vloni s jednou 120S a byla to moc prima akce, nejen ježdění, ale hlavně dívání, byla tam spousta krásných strojů.

Barva je červená corrida (ta se teď dává na RS od Škodovky)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 26.11.2006 08:58:06 


Móóóc pěkný,ale jezdit s tímhle závody je fakt škoda.To by byl hřích škrábnout,natož s tím nedej bože udeřit,asi bych plakal i za Tebe.Mimochodem,co je to za odstín červené ? Fotky klamou,ale ten odstín vypadá bombově.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 25.11.2006 23:06:33 


krásný,krásný,krásný... moc se mi to líbí. Jenom kazí dojem ten akrylátovej lak,to na tom autě bejt nemá !.. leskne se to jako psí koule....ale jinak moc hezký.


159+41 (200)BRK (Registrovaný)
  
 25.11.2006 22:38:39 


já si myslím že by byla uplná škoda takovéhle auto hned přinejmenším otlouct od kamínků. ne že bych se chtěl chlubit, ale už mám u kamaráda taky kasli na 1000 a chtěl bych z toho udělqat něco jako máš....ale není na to nějak teď čas. ale myslím si že to tvoje auto je spíš na výstavy a ne na závody. Držím palce a těším se až nám ho někde předvedeš



1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:25.11.2006 15:45:16 


Do teď jsem měl erko taky jen srazy.Po dvou rokách ale pomalu začínám přemýšlet že ho tak nějak očesám a udělám z toho lehce závodní vůz


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 25.11.2006 14:36:44 


To by tě musel táta ty ruce přelámat, kdyby si to někam poslal do květin. Je to fakt super auto a je za tim vidět hodně práce


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:25.11.2006 14:34:37 


No uvidíme, ozkoušíme, případně vyměníme. Tak trochu si slibujeme zlepšení chlazení tím vedením vzduchu přímo do chladiče a tou šachtou zespoda. Když to fungovat nebude, dáme vrtuli na noze. Jinak to auto asi nebude moc závodní spíš na srazy a tak, byla by škoda s tim lítat někde po strouhách, i když ruce mě svrbí fest... :o)

Daves: staniž se :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 25.11.2006 14:24:25 


super kára, jen bych tam nedával ten elektrický větrák, ale uvidíš sám, když na to budeš víc šlapat tak ti to nebude stíhat. Pokud by si to měl na ježdění do kostela tak by to asi stačilo, ale ty to myslím budeš mít asi na jiné věci. Mluvím z vlastní zkušenosti.
ale jinak super obrázky


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:24.11.2006 19:13:04 


Óóóóó mocný Luky, děkujeme za další obrázky

Móóóóóc krásný, já chci víc fotek !


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:13.10.2006 19:45:26 


Proč ne?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 12.10.2006 20:46:51 


Luky máš vedenou i trubku s benzínem vnitřkem? Jestli ano neriskuj, neni to bezpečné.


3025+280 (3305)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 Re:Inspirace11.10.2006 21:23:42 


Občas nad tím taky přemýšlím... :o)
Jen záběrů toho litra jsem doufal že tam bude víc...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Inspirace11.10.2006 21:03:44 


Taky vám Petr tak leze na nervy, jak je hrozně šikovnej a rychlej?


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:11.10.2006 19:57:19 


Díky Petře!!

Ogi: no jo, lidi jsou dneska hrozný... :o)))))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Inspirace11.10.2006 19:07:00 


Luky, už nehledej. Stačí se zeptat

http://www.raceworld.tv/content/tpl_home.asp?pid=680&cid=20

Je to druhé od shora - Report of the Frankfurt Weimar classic rally 2006



1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 11.10.2006 17:22:23 


Luky, to je pech. Někdo od vás klidně okopíruje auto dřív, než jste s nim vůbec vyjeli. To zamrzí. :o)


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:Inspirace10.10.2006 21:10:50 


O
Už jsem rozhodil sítě po motoristických forech po celém světě a shánim záznam toho pořadu, uvidíme esli ho někdo náhodou nemá


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Inspirace10.10.2006 20:59:43 


Na nejmenovaném webu jsem se proklikal .... hi hi hi )
Jsem rád, že Ti to poslouží alespoň jako inspirace v tvůrčí činnosti A to ještě kdybys tu reportáž viděl, jak jim to v kontrastu k těm ostatním, kteří to asi vzhledem k hodnotám jejich vozů jezdili jen tak na volno, upalovalo. Moc se s tím nemazali. Burges v několika záběrech burácel na plno ... bylo to moc hezký. Asi proto jim střihač věnoval tolik pozornosti


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:kaplička07.10.2006 22:00:00 


Souhlas HANESSi,jinak je to fakt nádhera,závidim,taky bych takovýho sporťáčka chtěl,ale neumim ;o)


Unregistered
 Re:05.09.2006 18:30:37 


No on teď ten pokrok není moc vidět, spíš se řeší drobnosti okolo motoru (úprava setrváku, našťouchání chladiče vedle motoru a tak) Zkrátka práce které trvají nejdýl a nejsou vůbec poznat.
Premiéra bude až na Jaře, vzhledem k tomu že nikdo jiný nestíhal a nemohla by se uskutečnit plánovaná hromadná premiéra, tak jsem se rozhodli že to taky nestihneme :o)
Jako úspěch budu brát když někdy kolem srazu bude vrčet motor. Pak se ještě musí nastrojit interér, dveře, okna, dodělat elektrika a tak dále a tak dále...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:05.09.2006 11:08:22 


Mám za to, že Luky někde psal, že podzim nestíhají, ale mohu se mýlit.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:05.09.2006 10:43:40 


Taky si myslím... mohlo by to nalákat víc lidí přijet na sraz vidět to živě...

Luky, nezdá se ti sobecký, vytvářet tu takhle dojem napětí ? :-P


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 05.09.2006 09:45:14 


Škoda, že nám je ten zrod od 4.6. utajen......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 05.09.2006 08:51:30 


Zase jeden z pěkných rodících se kousků .To ani tenkrát ve fabrice neněli tak hezký .Hodně elánu do další práce.Mooc pěkný


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:kaplička07.08.2006 09:02:18 


Britaxy byly už ve 120S.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:kaplička06.08.2006 14:01:34 


Jsem rád že se líbí (i Marťasovi), to vždycky člověka utvrzuje v tom že není zas až takový blázen :o)

Kaplička - no ono je víc věcí trochu jinak (fávomotor, 5q) a mě se kaplička vždycky líbila. Prostě to tak nějak k závoďáku patří, i když je měly až 120S. Přijdou tam pásy Britax a taky neřešim že se dávaly převážně až do 130 RS. Prostě ty roky tam občas trochu nesedí ale jsem si jist že jako hotový celek to nebude působit nijak rušivě


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:kapsa do blatniku06.08.2006 13:57:58 


Klempíř byl kluk tady ze sousedství, takže to bylo víceméně zadarmo. Nebyl jsem u toho když to dělal, ale prý to nebyla zas až taková věda, takže by to finančně myslím nemělo být tak hrozné


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 kaplička06.08.2006 12:20:03 


Moc a moc pěkný, řeknu, že fšechno na 110%. Fandím a držím palce. Pouze mám pochybnosti o vhodnosti kapličky na přístroje, "nějak" mi tam nesedí ( do "starého" typu auta ). Jinak držím palce a zdravím - HANESS


Unregistered
 31.07.2006 10:21:14 


opravdu moc pěkný autíko, to ti opravdu závidím...taky bych si jednou chtěl pořídit něco podobného......1000 je prostě nádherná a ta tvoje vypadá fakt luxusně


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 kapsa do blatniku27.07.2006 09:34:56 


Ahoj, chtel bych se zeptat, na kolik vyslo to navareni kapsy do zadniho blatniku (jestli jsi to tedy mel u klempire). Mam podobny problem. Kapsac naprach, kapsa taky nic moc ale jeste ujde - takze budu taky rezat a varit, protoze sehnat kapsace je pekna pakarna...


Unregistered
 Re:31.05.2006 13:46:52 


Jo, vsim :o) Pak se stejne pojede do lakovny s par reklamacema, tak nam je tam snad odstrani :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.05.2006 23:55:12 


Vsim sis Luky tech puchejru na prednim blatniku??? jinak to mate pekny, uz se to rysuje.


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:30.05.2006 21:32:59 


já ho taky neviděl, se optám na exkurzi


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:30.05.2006 20:49:29 


ja ne


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:30.05.2006 20:48:31 


Já taky heč :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.05.2006 20:14:39 


Na fotkách pěkný, ale neni nad to, vidět to na vlastní oči. A já to tůdle viděl, heč... :o)


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 29.05.2006 17:09:06 


vypadá to hezky, moc pěkné autíčko ikdyž zatím na ruční pohon. :o)


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 28.05.2006 22:44:56 


jako Luky....to bude něco...bombaaa...tož ať se vám daří :o)


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 16.05.2006 23:18:17 


Hmmmmm, na kolečka .... už mi svrběj oči až toho krasavce uvidím


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 15.05.2006 08:10:33 


U klasické vrtule je též možno regulovat její výkon - výkonovou ztrátu motoru otáčkami, které měníme změnou velikosti řemenice, případně počtem listů.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:14.05.2006 17:39:55 


No, moc jsi mě nepotěšil... :o(
Každopádně to zkusíme a po prvotním zklamání tam holt dáme rameno s klasickou vrtulí, no...

Tak na mě alespoň pamatuj s těmi zadními blatníky co jsme si domluvili na srazu ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.05.2006 09:08:50 


Zdravim, nechci byt spatnej prorok ale tohle jsem zkopusel u sebe na litru a nakonec jsem stejne udelal naporak.A to jsem mel na tom chladici el ventilator porad, zkousel jsem i zvetsit kapsy (provizorne plastem) u blatniku mel jsem vedeni vzduchu az k cladici a zkousel jsem to jak na originalu tak na chladici s Facka,kterej tem mam do dnes ale s naporakem vepredu. Problem byl vzdycky kdyz auto dostavalo za usi tak se zmenilo v rychlovarnou konvici. Ten original ma taky malou hustotu zeber a pouhe proudeni naporoveho vzduchu nestaci vodu uchladit.Proto naporaky maji velkou hustotu (plochu na vymenu vzduchu).Uvidite sami, mozna se vam to povede


322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 Re:kapsa pod chladičem18.04.2006 20:12:43 


Ozkoušený to nemam, auto ještě jaksi leží na špalkach :o) Řekl bych že by se to tam vešlo, je to spíš nad nápravou, ale chtělo by to zkusit.

Já to teda smáznu, jen co budu aktualizovat, tak to předělam :o) Ale stejně dík...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 15.04.2006 12:35:25 


PS: smaž to poděkování ! je to hrozný


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 kapsa pod chladičem15.04.2006 12:34:06 


ahoj zaujalo mě tvé řešení jak máš ten spodní nápor na chladiči (tu kapsu)
myslíš že by to šlo i přo ponechání seriového váfuku? vejde se to tam?
P.S. : máš už to chlazení odzkoušený? díky


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:chlazení08.04.2006 20:06:24 


To jako že už to takhle někdo s tou dírou zespoda zkoušel? To zlobení při vysokých rychlostech - já s tim budu jezdit pomalu :o)
Při stání někde třeba na světlech by samozřejmě spínal elektrický větrák, v tom bych problém neviděl.

A co se toho zákona týká - taky nevim kam s tim budeme jezdit Nejspíš na podválu do Běšin a na Ecce Homo Historic, po ose toho asi moc nenajezdíme. Bohužel...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 chlazení08.04.2006 14:29:23 


s tím co děláš se potýká mnoho 1000ovkářů už po staletí. Ale vždy se vrátili k tradyčnímu chlazení vrtulí, a to protože tunel ve vysokých rychlostech bral moc vzduchu a zbržďoval auto a nadzvedával jednu stranu, proto byl problém s bržděním ve velkých rychlostech a při parnu a stání na přejezdech rz se to taky neosvěčilo, protože chceš mít na rz motor zahřátý, proto ho necháváš běžet, i když je díra a to byl velký kámen ůrazu, auto se začalo přehřívat a nezbylo nic jiného, než chcípnout motor. Tím se na začátku rz ztrácí výkon. To je můj názor, je otázka na co to budeš auto po vstupu nového silničního zákona používat. Čau Agent


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:26.03.2006 20:52:58 


To je v poho, já to vim (už :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 26.03.2006 20:01:36 


Luky: kdyby ses mě zeptal tak já tě to řek že se ta destička musí posunout. )


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:fajn 100026.03.2006 16:53:39 


Jen ten tunel (s tím teda ještě souvisí rozšíření díry v zadní stěně na kterou je tunel napojen - ale to je jasňačka). A je tam ještě problém s takovou tou destičkou (plech zalitý v gumě) která uzavírá tunel zezadu a prochází skrz ni táhlo řazení, tím jak je táhlo kratší a převodovka delší, tak se to tam nechtělo vejít - viz. dnešní aktualizace


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:fajn 100019.03.2006 13:28:59 


Okrem toho, ze si rozsiroval tunel, si nemusel nic ine upravovat aby to tam voslo?


Unregistered
 Re:fajn 100019.03.2006 12:39:54 


Ano, o mailu vím, ale když jsem ti odepsal, tak se vrací s tím že adresa neexistuje.

Tak tedy:

Ahoj,
je pravda že 1000 MB se moc nedělají, ale o to jsou hezčí :o)
Chromy jsme posháněli kde se dalo, víceméně náhodou, takže v tomhle Ti neporadím,
bohužel...
Taky sháníme lištu na přední kapotu (starší model), zadní poměrně jsou k
mání, protože nejsou tak zrezlý. A o dlouhých blinkrech snad ani nemusím
mluvit, ty taky nejsou. Rámečky světel (resp. celý světla) jsou stejný na
nějakym starym autobusu Škoda (typ nevím, prostě ten kulatej co jezdil před
těmahle Karosama). Jen je potřeba parabolu v hrnci pootočit o 90°. Taky to
tak máme. To bys možná mohl sehnat snáž než na litra.

Převodovka je ze 125 a je upravený jen ten tunel, nebylo to nic těžkého.
Víc fotek než u článku bohužel nemám.
U chladiče samozřejmě elektrická vrtule bude, máme ji z nějakýho fiatu.

Napadá mi že by mohl sepsat k nám na web článek, čím víc litrů, tím líp.

Kdyby jsi ještě něco potřeboval, klidně se ozvi. S pozdravem Luky



4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 fajn 100019.03.2006 12:14:00 


Serus Luky.

Som ti pisal mail, ale najak si sa mi neozval, tak pisem tu.

Pekny kusok. Som rad, ze sa este niekto
pusta do uprav taky vozov, akymi boli 1000MB.
Chcem sa Ta spytat, kde si zohnal nove chromy. Mam aj ja 1000, a po troche ju
renovujem (nieje cas). Bolo by mi treba narazniky aj s rohmi, obramky svetiel a listy
na prednej a zadnej kapote. Nevies mi poradit, kde by som to mohol zohnat najlepsie
nove?

Dalej by ma zaujimalo, ked si tam daval 5q prevodovku, co vsetko si tam musel navarat
a prerabat, okrem toho ze si rozsiroval stredovi tunel vzadu. A ci tam mas prevodovku
zo 125 (uchitenie silenblokov na medzikuse prevodovky), alebo 130(5,6) (uchitenie
silenblokov na vrchnom dekly prevodovky. Ak by bola moznost poslat mi foto zo spodu,
ako to vyzeralo, kym tam nebola prevodovka alebo aj s prevodovkou.

Za poskytnute informacie vopred vdaka. Zelam vela uspechov v dokoncovani masiny,
ktora bude jedinecnym kuskom.

S pozdravom

Lukas Bariencik
bariencik@oravanet.sk
dvaxo@pobox.sk


PS: Neviem ci ti to bude dobre chladit bez ventilatora, pri pomalsich richlostiach
bude mali prietok vzduchu cez chladic (aj auta s naporovim chladenim maju vrtulu),
ale je tu alternativa namontovania vrtule s elektromotorom. Ja tam cem dat na miesto
povodneho, chladic aj s vrtulou bud S-120, alebo S-octavia (nova).


Unregistered
 Re:1000MB11.03.2006 14:22:30 


Díky za názor, uvidíme jak to bude fungovat, kdyby něco tak se to bude holt muset upravit


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 1000MB11.03.2006 12:31:59 


souhlasím s názorem,že vrtání otvorů do zadních bubnů je zbytečné.Pokud se bude používat sériové obložení ,řekl bych že nesmyslný.Při používání závodního obložení se tam mohou udělat,jelikož je ho třeba pravidelně kontrolovat a při té příležitosti se případné nečistoty odstraní.Doporučuji pouze vyměnit zadní brzdové válečky za válečky ze Š120 -průměr 19 místo originálních 22.Nebo použít rozdělovač brzdných tlaků.Co se týče předních bubnů-bude li používáno sériové obložení,jsou tam ty plechové lapače zbytečné.Smysl by měli pouze v případě použití kovokeramiky,kdy se buben ohřívá na vysokou teplotu.Lapače budou do bubnů hnát zbytečně prach a kamínky.Otvory ve štítu bubnu jsou pro běžné (i tuningové) ježdění zcela postačující.Doporučil bych pouze výměnu kapaliny- dobrá je od OMV 5.1,nebo ještě lepší Ferodo racing.


Unregistered
 Re:chlazení brzd10.03.2006 22:56:51 


Díky za přání, v současnosti doslova nemám vůbec čas, tak si s tím hraje spíš táta a ty nápady jsou spíš taky jeho. Co se týká těch náfuků vzadu, řekl bych že je to zbytečný, protože zadní brzdy přeci jen nebrzdí tolik co předek, navíc si myslím že by se tam dostávalo hodně špíny zvířené předními koly, ale nevím, je to jen domněnka


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 chlazení brzd10.03.2006 16:55:53 


Luky: myslíš že by měli takovýhle kapsy smysl i na zadní nápravě? chtěl bych to taky máš fakt dobrý nápady třeba ten náděch k cladiči teď ty brzdy přeju hodně uspěchu při další stavbě auta.


Unregistered
 Re:06.03.2006 20:05:32 


jo, pěkný, to bude pěkná leštěnka. Na závody fakt škoda.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:06.03.2006 09:27:56 


Jenže my s tim budeme jezdit na výlety :o)
(přeci jen by byla škoda s tim někde praštit když už se investovalo tolik peněz a času)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 06.03.2006 08:18:36 


Už to začíná vypadat jako auto. Chtěl bych mít váš elán. To už by ŽÁBA určitě jezdila. Náprava v decentní šedé vypadá dost dobře.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 06.03.2006 08:16:19 


Myslím, že při teplotách, kterých dosahují jednotlivé komponenty brzd při závodní jízdě, se voda okamžitě po dopadu odpaří.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:05.03.2006 23:00:29 


Asi jo, ale dřív se takhle jezdily soutěže, tak to snad nebude tak zlý


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 05.03.2006 22:40:45 


No jo no já vim kdy kam přijít
To je zajímavé a nebude se tam prášit a lítat voda?


!Škoda 1000 MB Mk. II
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:05.03.2006 22:19:29 


Téda, neni to tam ani tři minuty a ty už to máš sjetý... :o)
Jo, jsou provrtaný štíty a tyhle náfuky k tomu a bude to chladit (teda snad :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 05.03.2006 22:16:17 


Luky co to tam je za ten navařenej plech? To je na chlazení bubnů? ))))))


!Škoda 1000 MB Mk. II
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:Krása03.03.2006 22:34:58 


No já na něm zas tak moc nemakám, nemám vůbec čas, to spíš táta. Tatrakapsy jsou fakt mnohem hezčí, jediná nevýhoda je že se už takřka nedají sehant :o(


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Krása03.03.2006 17:31:58 


Pekná tisícovka. Tá farba sa mi celkom páči. Až budem mať Rapida 136, tak uvažujem, že by som naň túto farbu dal. Vyznie tak športovo. Ale vidno, že si zamakal na tom aute pekne. Tatrakapsy sú na tisícku ako ušité. Bez nich tisícka je ako zvon bez srdca (sorry tí čo na litri nemáte tatrakapsy). Pekné sú aj klasické stovkové, ale tatrakapsy sa mi páčia viacej.


34+51 (42)ferdo_mravec (Registrovaný)
    
 Re:ako si to spravil26.01.2006 20:26:44 


Ocel. Chrommolybdenové nebo jaké jiné trubky by pro nás neměly význam


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:ako si to spravil26.01.2006 19:56:12 


a s akeho materialu je ten ram


4+2 (3)lubos (Registrovaný)
  
 Re:ako si to spravil25.01.2006 19:48:26 


Jo ták...
Bezešvé trubky tušim 38 mm, tl. 2,5 mm, ohýbaný (jak jinak :o) v ohýbačce co jsme si půjčili od nějakýho topenáře, vařený je to COčkem. Ale je to taková lidová tvořivost, rám neodpovídá žádné homologaci


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:ako si to spravil25.01.2006 16:10:37 


no ten bespecnostny ram co mas v aute zadnej casti


Unregistered
 Re:ako si to spravil25.01.2006 13:44:44 


Pravděpodobně rám.



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:ako si to spravil25.01.2006 13:42:29 


Jaké výztuhy?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:ako si to spravil25.01.2006 11:51:35 


s coho su tie vstuhy a ako si ich ohybal cim si to este zvaral


Unregistered
 Re:termostat17.01.2006 17:31:37 


Termostat bude favořití (pokud se tam vejde) - když ne tak buď z rapida 136 nebo to tam nějak převaříme


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 termostat17.01.2006 16:23:49 


zjakej tam budeš mít termostat?
díky moc.


Unregistered
 Re:13.01.2006 21:17:32 


Byl mi nabídnut mailem (viz níže), musím se přinutit ho sem plácnout


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.01.2006 15:35:23 


hm tak to bude slušnej motorek. takže ses donutil najít někde původní článek jo?


Unregistered
 Re:motor13.01.2006 08:25:39 


Mně by teoreticky stačily jen 2 hrnce, abych nemusel ty své nechávat chromovat...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:motor12.01.2006 20:39:25 


Když se nedomluvíme tak Ti předam kontakt. Nicméně jsou to jen 2 mlhovky, dálkový nejsou


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:motor12.01.2006 12:11:29 


Ta světla chci také!!!!!!!



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:motor12.01.2006 11:52:55 


Motor favorit 136 s MPI vačkou a lehce sníženou hlavou + 5 qalt. Už mám původní verzi článku, už jde jen o to nebýt línej a dát ho sem. Tam jsou fotky ze začátku stavby a popis všeho co na autě bude navěšený. Táta teď někde narazil na super přídavný světla - velký chromový Bosche co byly na 120S a 130RS, uvidíme kolik si za ně majitel vykřikne, ale snad ta cena bude přijatelná - slušely by tomu :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 motor12.01.2006 11:34:31 


co tam budeš mít za motor a s jaky asi výkonem díky.
mimochodem láček opravdu perfektní !


Unregistered
 09.01.2006 08:21:49 


Sotva to dostane lak, začne to hned vypadat jako auto...



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:původní článek08.01.2006 20:30:27 


Vim, díky moc


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 08.01.2006 10:20:51 


Moc pěkný jen tak dál


1820+386 (1103)Petr.Z (Registrovaný)
   192642790   
 původní článek08.01.2006 10:16:13 


máš to na mailu.


Unregistered
 Re:původní článek07.01.2006 21:00:19 


To by bylo super, nejak nemam odvahu ani naladu to psat znova, byl bych Ti moc vdecnej kdybys mi ho poslal na mail. Diky moc!!


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 původní článek07.01.2006 16:59:10 


jestli chceš ještě ten svůj původní článek tak ho mám ztaženej a můžu ti ho poslat.
dej vědět


Unregistered
 03.01.2006 00:13:49 


jak se krásně červená :o)))


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 02.01.2006 21:00:14 


Luky, fakt pěkný, nemá to chybu. Přijedu to někdy skouknout na živo. :o)


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:02.01.2006 20:09:31 


STS Chvojkovice Brod - to jako že to tu šijeme jako František Koudelka? :o) To néé, my to děláme pečlivě :o) Taky už se těším na tuhle čistou práci kdy už je vidět přibývající výsledky. Teď to necháme chvilku odstát a vytvrdnout, a pak už to začne: elektrika, brzdový a jiný trubky, nápravy, ...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 02.01.2006 19:26:22 


Hmmmmm..... STS Chvojkovice Brod.... to bude asi nějakej lepší oddíl

Vypadá to hezky. Tiše závidím. Tohle je ve stavbě auta ten zásadní zlom, který mám moc rád, protože odteď už je to radostná přibývající práce na čistým.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 02.01.2006 17:18:32 


Moc pěkná práce, za tu vánoční námahu to stálo, je to super už teď, natož až to bude pěkně pohromadě. Barvička je hezká (i když je vidět zatím jen na fotce). :o))


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 02.01.2006 16:46:44 


fajne to vypada, tesim se az to bude komplet:o) a na podzim prijedu:o)


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 02.01.2006 15:16:26 


Hmmmmm, super barvička, že by 8151AF? Tu chci na rapida , litr je bomba, už aby byl nastrojenej...


1534+88 (811)Rapid05 (Registrovaný)
   
 02.01.2006 14:54:20 


Luky: Moc hezký už abych taky měl lak.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:02.01.2006 08:31:24 


Inu zahlcuj.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:30.12.2005 22:22:28 


Dneska už byl dokončen lack, v pondělí to přivezeme a já vás tu zahltim fotkama, tak moc červenou červenou jste ještě neviděli :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:30.12.2005 10:13:58 


Neboj... času dost... já to vidím až tak na březen, takže mě asi dáš


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 30.12.2005 08:41:54 


Tak koukám, že první už mě v lakovně předhonil. Uvidíme, jestli to stihnu aspoň před Hosnedlovými...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:14.12.2005 22:04:31 


No jo, jsem dělal pořádnej apdejt, a nemam nakonec nic Až nebudu mít takovej fičák ve škole, tak se budu článku náležitě věnovat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.12.2005 13:21:57 


Popelucho, Poletucho, člověk kouká, co tu najde a ono pusto prázdno


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:fotky13.11.2005 20:56:22 


Nový fotky zatím nejsou, nědy brzy to blejsknu (i nápravy) a udělam aktualizaci. Víc fotek toho chlazení nemám, ono vlastně zatim ani není co víc nafotit než je tu...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 fotky13.11.2005 20:19:47 


jé já tam nedal e-mail : petr.vodsedalek@seznam.cz a hlavně mě zajímaj fotky toho chlazení


Unregistered
 fotky13.11.2005 20:17:32 


a ty už si takhle pokročil?
mohl by si mi poslat nějaký foto na e-mail moc dík .
to tvoje MB mě fakt bere
P.S.: čím víc fotek tím líp


Unregistered
 Re:Chlazeni13.11.2005 18:55:37 


No zrovna jsem byl zase v dílně (už je navařený rám, už brzy půjdeme do laku a přemýšlel jsem nad tím co napsal Morda, že to má vliv na hlučnost, podle mě to bude opravdu tišší než v vrtulí (stejně jako napsal Unregistred)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chlazeni13.11.2005 14:55:34 


jo to bys byl hodnej


Unregistered
 Re:Chlazeni13.11.2005 14:30:01 


Jak too chladilo sa moc nevijadril,ale opytam sa ho este raz


17+15 (16)morda (Registrovaný)
    
 Re:Chlazeni13.11.2005 13:21:27 


jo jo napiš jak mu to chladilo !!!!a ten hluk asi nebude žádnej marast protože nějakej hluk se ti odečte při sundání mechanické vrtule
a tady ti zese trochu hluk nabide takže to podle mě nebude žádnej extrém.


Unregistered
 Re:Chlazeni13.11.2005 13:00:57 


Takže už to někdo zkoušel? Hlučnost neřeším, je to závoďák :o) A jak to uchladil?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Chlazeni13.11.2005 12:10:18 


Zistoval som u jedneho stareho tisickoveho vlka,ze ci nahodou nema skusenosti s touto variantou chladenia,a povedal ze to bude mat vpliv na hlucnost


17+15 (16)morda (Registrovaný)
    
 Re:přední blatníky12.11.2005 18:35:32 


No vidíš, to s těmi blatníky mi nikdy nenapadlo, ale řekl bych že je pouze jeden typ. Kdybys mi chtěl mailnout kde se dá ta lišta sehnat (myslíš tím úplně spodní lištu staršího modelu?), byl bych Ti vděčný. S tou lištou na kapotu je to bída, sami bychom ji potřebovali, dost možná si ji budeme muset nechat nachromovat...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 přední blatníky12.11.2005 11:20:04 


Zdar Tvojí ( hezké ) práci. Mám dotaz - liší se přední blatníky ( prolis na blinkry ) v různých letech, nebo má celá éra litrovek pouze jeden blatník?? P.S. vím, kde mají NOVOU spodní lištu na klapačku, nevíš Ty kde sehnat horní otevřenou lištu na kapotu?? Ať se daří - HANESS


Unregistered
 Re:11.11.2005 20:55:06 


no jasný je to krásný ale já půjdu cestou aby to vypadalo téměř jako origo ale aby to jelo tak proto nechci dělat ty díry do plechů.


Unregistered
 Re:11.11.2005 20:01:27 


No jasně že to bude odsávat :o)

Ale mít eRko (nebo kilo) tak bych určitě šel cestou náporáku s dírama tvarově a rozměrově shodnými jako má RS, protože to je na tom autě to nejkrásnější (a proto vždycky pěnim a naskakujou mi pupínky když vidím "RS" která má díru v čele oválnou a na kapotě nejlépe lichoběžníkovou aby se vyhnula vzpěrám kapoty, a navíc třeba s tahokovem - BRRRR!!...)

Ale to je věc názoru a nikomu ho nevnucuju...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.11.2005 18:28:32 


hmm tak se snaž jsem hrozně zvědavej jestli to vyjde původně jsem plánoval náporák (alá 130rs) ale zase díry do plechů, hadice,novej chladič,....
byl bych strašně rád kdyby to vyšlo tak jek to děláš ty .
a ta vrtule by teda odsávalo jo? nebo foukala proti tomu náporu?


Unregistered
 Re:11.11.2005 17:29:38 


Fakt nedokážu odhadnout jestli se to uchladí, táta je optimista, já realista...
Jinak nevím o nikom kdo by to dělal takhle, holt to někdo musí testnout. Elektrická vrtule bude místo originální (máme ji z Fiatu Bravo nebo Brava (pořád se mi pletou)) aby byla schopna rozhýbat vzduch u stojícího auta. Každopádně i když by to třeba nefungovalo a dala se tam vrule od řemenice tak ta díra navíc tam určitě nebude na škodu (maximálně se tam bude skrz ten chladič víc prášit a špinit motor).
Jinak s tou flaškou, vypadá to že tímhle tempem si nebudu muset kupovat alkohol, páč s Ogim mám domluvenou jednu až si obkreslí rampu co mam na rapidu a jednu mam slíbenou za to že jsem mu dal sem na web článek :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.11.2005 08:56:07 


no tak toho že to budu mít dřív se neboj protože teprve za 2měsíce budu moct vybrat money pak teprve budu shánět eRko (teĎ mám jen docela
upravenej motor)

a myslíš že v kombinaci s tou ele vrtulí by se to uchladit mělo? měli to takhle nějaký závodní škodovky udělaný? nebo je to prototip?
ta vrtule by měla ted spíš odsávat teplej vzduch že ? aby se to netlouklo s tím náporem?
jinak dík moc jestli to vyjde (tak za 2 roky ) taki pošlu flašku


Unregistered
 Re:10.11.2005 21:43:20 


No, ta kapsa je hlavně esteticky (podle modelového roku), ale myslím že asi bude brát vzduch krapet líp, těžko říct...
Opravdu nedokážu odhadnout jestli se to uchladí, pokud ano, je to na Nobelovku :o) Ten plech je zatím cca 10 cm, až bude auto na kolech tak bude asi ještě nastaven nějakým tím plastem až k poloose. Jen ještě pozor, budeme dělat tunel z nějakýho toho plastu na zástěrky od kapsy až ke chladiči, aby nám ten nápor vzduchu nikam neutíkal!!
A kdy to budeš dělat? Já jen jestli to nebudeš mít dřív než my? Jak říkám, plánujem Podzim 2006, snad to vyjde.


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:10.11.2005 13:51:03 


jo ještě se chci zeptat :ta stará nádechová kapsa v blatníku má nějakej význam?(jde tam tudy víc vzduchu nebo tak?) ,nebo je to jen estetickej doplněk? chtěl bych to takhle udělat na eRku (to chlazení) ale nechat tu kapsu normální eRkovou . můj motor má asi 75koní myslíš že v kombinaci s ele. vrtulí ze 120l se to uchladí?
a kam až vede ten plech kterej "sbírá vzduch ze země? (10cm? nebo15cm?...? nebo kolik)
máš s touhle ůpravou už nějaký praktický zkušenosti ?
díky moc za reakce


Unregistered
 Re:09.11.2005 22:04:22 


Snad to bude fachat, když ne tak to budem chladit nejspíš normálně řemenem.
Tvoje auta trochu znam, byl jsem se u vás někdy před rokem (?) podívat s p. Herboltem, bral o tebe nějaký eRkový přístrojovky a asi zadní kapotu.


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:09.11.2005 20:36:49 


Přeju ti aby to fungovalo.Jestli to budeš jen dochlazovat pri jizdě po měste a pod.tak asi elektro le ideál.Ale když to nebude stačit tak ten origo větrák nic nenahradi. Ja mám ve 100vce naporak a musí tam byt 2motory na chlazení.Kdyz si spočteš ten odběr tak zjistíš že ten altík má dost i kdyz nesvítíš.Jak mu dám knedlík do kopce tak se ventilátory nevypnou.


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:09.11.2005 13:03:14 


Mimochodem ty "bačkůrky" jsou moc pěkný. Škoda že my nepasujou na Fabču.


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:09.11.2005 11:55:15 


No chceme to zkusit hlavne naporem. Vim ze uz to zkousela spousta lidi bezuspesne, ale my si tak trochu jako delame nadeji ze ten vzduch privedeme rovnou do chladice aniz by se rozbil v ty puvodni sachte mezi motorovou stenou a tou prepazkou co uz tam neni


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:08.11.2005 22:07:06 


To chceš chladit jen náporem?Nebo elektromorem


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:08.11.2005 21:55:58 


To napravo od chladiče? Na chlazení to vliv nemá (před chladičem bude ještě vytvořená šachta od kapsy). Při zástavbě fávomotoru trochu ta přepážka vadí termostatu a navíc je strašně špatně přístupnej PZ tlumič, no a chtěli jsme tam tu vzpěru, takže jsme to prostě fikli (a někde jsem slyšel že odstraněním tohohle plechu se odstraní nejaká rezonance, ale zase na druhou stranu takhle bude interiér od motoru oddělovat jen jeden plech místo dvou, tak nevim...)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:08.11.2005 21:47:39 


proč je ta chladičová stěna probouraná??? (taková ta velká díra na pravo od převodovky -> 70x40cm)
má to nějakej ůčinek v tom chlazení nebo to má nějakej jinej smysl? díky moc


Unregistered
 Re:03.11.2005 20:09:48 


Myslíš zadní vzpěru mezi tlumiči? Ta nemá souvislost s ničim timhle, je to prostě k celkovému zesílení karoserie (proti kroucení se), samozřejmě by to šlo i bez ní


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 03.11.2005 17:46:13 


Nazdar mam taky dotaz, ma ta zadna zpera nieco spolocne s tim chladicom a tunelom,mam namysli tuhost kasne,ci by to vydrzalo aj bez nej.DIK


17+15 (16)morda (Registrovaný)
    
 Re:12.10.2005 19:46:06 


Jó, to my jsme taky zvedaví... :o) Už aby to bylo, chceme se pustit do 1202 Pick-upa, což je však podmíněno dokončením tohohle auta. Stále věřím v Podzim 2006, ale nevim nevim....


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 12.10.2005 15:04:30 


drzim palce,uz se tesim az bude cela a hotova MB se mi moc libi a tahle bude jedna s tech nej Jsem zvedav na to chlazeni,jak to bude fungovat


84+11 (95)Stepan (Registrovaný)
   
 11.07.2005 16:44:00 


Jo, na Podzim, ale 2006 Teda snad...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 09.07.2005 21:55:54 


Pěkný!
A na kdy se chystá pramiéra? Chceš snad říci, že už na podzim v Běškách???


Unregistered
 Re:Chlazení07.07.2005 10:08:25 


myslíš jako zrušit kastlík?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Chlazení07.07.2005 10:02:06 


Vzpomínám si, že o takhle upraveném chlazení jsem se s někým bavil na srazu v Klatovech někdy v 2003. Říkal, že to funguje, ale je potřeba dát jinam baterku. Bohužel si nevzpomínám kdo to byl... Matně přemýšlím jesti to nebyl GogoKT, ale možná se pletu.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 05.07.2005 21:54:18 


Klasika. Přemýšleli jsme o M nápravach, ale nakonec ne. Dokonce budou vepředu jenom bubny. Provrtali jsme štíty a udělali takový náfuky k těm díram, aby se to uchladilo. Teď jsou na opískování, až budou, tak dodam foto


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 05.07.2005 21:22:57 


Napravy to bude mat ake?Bude to trochu sirsie,alebo dodrzite povodny rozmer?


264+66 (165)kresman (Registrovaný)
   
 Re:Naivna otazka05.07.2005 21:02:49 


Jo, jsou problémy, auto je na STK potřeba trochu "zcivilnit", a zbytek nějak ukecat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Naivna otazka05.07.2005 20:14:49 


Vcera vecer,som musel odstupit z debaty,lebo moji synovia mali zapas counter strike,
chodia po turnajoch a stale trenuju.Chcel som sa ale spytat,teda ak mozem,ako je to
s technickym preukazom, na taku prestavbu,nie su problemy,lebo to auto sa vlastne uz len podoba na tisicku,vskutocnosti to je vlastne nejake EVO.


264+66 (165)kresman (Registrovaný)
   
 04.07.2005 21:36:46 


Já se těším ještě víc než Ty, to mi věř. Už aby to bylo. Díky za podporu


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 04.07.2005 20:51:08 


Uz sa tesim az to bude hotove,potom si ju nakreslim,bude to delo drzim palce a prajem vela trpezlivosti pri praci,nech sa dari.


264+66 (165)kresman (Registrovaný)
   
Celkem záznamů: 271 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:259
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:76265
Celkem návštěv:172949339

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet