ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

---tisíc--malých--bolestí---

 <<



 

---tisíc--malých--bolestí---

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)

28.07.2014 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

HB včetně pásů v autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

15.06.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Levitace snad už letos naposled, tréninku už bylo dost
!---tisíc--malých--bolestí---

jedeme, brzdíme, odbrždujeme, první letošní krátká projíždka byla satisfakcí za tu řadu nezdarů, které předcházely
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

nicméně spousta doladování před námi

01.06.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhé době trochu pokrok.

Nové pedály
!---tisíc--malých--bolestí---

a dva kousky pásů SANDTLER
!---tisíc--malých--bolestí---

15.04.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Již brzy
!---tisíc--malých--bolestí---

13.04.2014 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně na svých a po všech problémech brzdící
!---tisíc--malých--bolestí---

áčka vzadu po instalaci kratších pružin
!---tisíc--malých--bolestí---

13.02.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Nahrubo složeno, všechny problémy zdá se vyřešeny.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

ještě chybí drobnosti jako nahradit podložky výpalky, doladit spojovací materiál, rozpěrky a barevná retuš.

08.02.2014 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Poloha zadního třmenu
!---tisíc--malých--bolestí---

bohužel cesta bude ještě trnitá

07.02.2014 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Držáky zadních brzdičů hotovy
!---tisíc--malých--bolestí---

bohužel brzdič samotný nejde přidělat, musí se ještě stočit náboj, snad nebude ještě nějaký problém

28.01.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zkoušku složeno. Místo gum k ramenu lino, rozpěrky nerez, kostka plast
!---tisíc--malých--bolestí---

18.01.2014 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přivezena převodovka od Vrby po opravě a úpravě.

SP 4,22
Dlouhá jednička se šikmým zubem a převodovým poměrem 3,09
Rozpěrka mezi 3 a 4 rychlostním stupněm
Nový pastorek pro tachometr na 13ky kola
!---tisíc--malých--bolestí---

16.01.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Ještě pár tahů flexou a půjdou tam přesně jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---

14.01.2014 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Poslední díl do volantu, konečná volba padla na Porsche
!---tisíc--malých--bolestí---

13.01.2014 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dlouho očekávaný komponent
!---tisíc--malých--bolestí---

10.01.2014 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Hotová ruční brzda, včetně redukce na původní uchycení
!---tisíc--malých--bolestí---

09.01.2014 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dorazila hrodádka dílů pro nápravu
!---tisíc--malých--bolestí---

a samotná náprava je připravena do barvy, včetně nastavování alá m8rinek
!---tisíc--malých--bolestí---

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 91 [ Zobrazit 15 ]
 Re:15.04.2014 16:20:28 


přesně tak


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 14.04.2014 21:27:00 


To je dělané z bubnu?


!---tisíc--malých--bolestí---
6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:17.12.2013 16:50:14 


nepřišli mi v ničem jiný než všechny ostatní, někdo mi řikal že by to snad měli bejt nějaký první, ale tyhle jsou na 120cu, takže nevim. JInej zdroj zas pravil, že v AZNP byli líní přemejšlet nad svym třmenem, tak je kopčili a dělali v licenci


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 16.12.2013 11:40:57 


Prosím tě co je to za ty 2 pístky Dunlop. Koukal jsem nějak náhodou že je mám na 100vce taky.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:26.02.2013 19:19:37 


jak je psáno výše, týka se to toho svodu


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 26.02.2013 10:13:01 


Jestli nemá autor na mysli sání přes hlavu na 1 Webera....


!---tisíc--malých--bolestí---
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 25.02.2013 21:15:19 


v Čechách motory neumí...?


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:Kola01.07.2012 20:14:16 


Díky, rád bych, ale už si to nevybavim, ale je to barva z klasickýho RAL vzorníku pro komaxit, a zlatý tam maj jenom dvě


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Kola01.07.2012 18:35:34 


Pěkná barva na nových kolech. Prozradíš mi její číslo? Děkuju.


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:brzdy02.05.2012 18:24:52 


Doufám že o prázdninách


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:brzdy02.05.2012 12:36:30 


Az je odzkousis, tak ocekavam podrobny referat


!---tisíc--malých--bolestí---
1953+28 (990)TTom (Registrovaný)
  
 Re:brzdy01.05.2012 12:55:58 


Zatim jsem s tim najel tak 20m, když jsem otáčel auto, takže první dojmy zatim ještě ani nejsou


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 brzdy01.05.2012 10:22:04 


Tak jak to brzdi pane?


!---tisíc--malých--bolestí---
1953+28 (990)TTom (Registrovaný)
  
 Re:Škodovák Tonda od Brna25.11.2011 19:12:16 


Jaký náporový chladič v motorovym prostoru? To byl pouze pokus a už je to dlouho, jediný důvod proč tam byl je takový aby se zvětšila plocha, kterou se teplo odevzdá. Topení je náporový chlazení? Plnilo to uplně stejnou funkci. A nevim proč to píšeš třikrát. Pro tvoji informaci to pomohlo a STK byla standartní.

Jinak tady je uplně jiný auto se stejnou PÍ...NU


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Škodovák Tonda od Brna25.11.2011 16:51:20 


PROBOHA SVATÝHO ,KDO TI PORADIL TAKOVOU PI....NU ,DÁT NÁPOROVÝ CHLADIČ DO MOTOROVÝHO PROSTORU U ŠKODOVVKY.
NECH SI OD NĚKOHO VYSVĚTLIT, JAKÝ JE ROZDÍL MEZI NUCENÝM A NÁPOROVÝM CHLAZENÍM A HNED POZNÁŠ CO DĚLÁŠ ZA KRAVINY.
DOUFÁM ,ŽE NEJSI VYUČENÝ AUTOMECHANIK,JINAK SE K NIM VŮBEC PROBOHA NEHLAŠ.


953+182 (567)Marťásek (Registrovaný)
   
 Škodovák Tonda od Brna25.11.2011 16:18:11 


Tohle to jsem také absolvoval už vroce 1976. Co na všechny tyto změny říkají pánové na S T K ??? KOLIK TĚ TAKOVÁ KONTROLA STOJÍ NERVŮ A PENĚZ?


953+182 (567)Marťásek (Registrovaný)
   
 Re:16.11.2011 19:49:12 


Hmmm, proto jsem dal nerezové pístky... tak uvidíme...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:16.11.2011 09:07:54 


určitě na tom má svůj podíl i ona, jak řikam, někomu běhaj bez šáhnutí a v mym případě to nejde, tak jako tak bych brzdy musel řešit a proto jsem se pustil do uplně něčeho jinýho


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:15.11.2011 17:21:08 


To bude tou brzdovkou - my máme ve všech autech pravěkou červenou a pístky běhají pořád jako zamlada


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:15.11.2011 17:14:22 


po roce od GO mi fungoval jeden pístek ze čtyř na každym třmenu, konstrukce celýho třmenu je zbytečně složitá a brzdnej účinek mě nijak neohromil. Pro mě to není idelání brzda, věřim, že někomu fungujou, ale s mou frekvencí ježdění brzdy zalehávaj a v kombinaci s brzdovkou Ferodo racing 5.1 to nefunguje.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 14.11.2011 22:28:12 


V čem jsi měl špatnou zkušenost se čtyřpístkama?


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:10.08.2011 12:42:51 


díky, byla to dost morda udělat nějakej smysluplnej tvar z předem danejch ohybů


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 10.08.2011 10:06:16 


Pěkná práce. Hlavně ty dlouhý kolínka. Já vždy viděl jen krátký a z těch je to na prd


!---tisíc--malých--bolestí---
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 18.04.2011 19:37:16 


Kurňa když vidim takovýhle auto, vždycky mě to tak namotivuje, už abych měl na kupátku TK a mohl se taky pořádně projet...


!---tisíc--malých--bolestí---
840+20 (860)Dejvid (Registrovaný)
   274 766 671   
 Re:20.12.2010 09:05:12 


zatím jen plexi tyč, ale brzy to bude něco na ten způsob


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 19.12.2010 21:51:14 


Copa to je... ? Diodové pásky pro denní svícení... ?


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:autodilycz.cz27.11.2010 08:44:01 


Tak to človek jenom žasne... Vzhledem k tomu, že dělám v dílech, tak vim, že tohle se nesmí nikdy stát a bez ohledu jestli je na tom zisk 10Kč nebo 1000Kč musim prostě zákazníka obsloužit a hotovo, přes to vlak nejede... Co takhle nějaká stížnost na ČOI? ikdyž tenhle obchod se asi vytrestá sám, s takovouhle ochotou...


840+20 (860)Dejvid (Registrovaný)
   274 766 671   
 Re:autodilycz.cz26.11.2010 14:21:07 


ostuda


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:26.11.2010 07:58:14 


je fakt, že podobnou reakci jsem zažil v Praze v Kelly, kupoval jsem tam pár drobností a bylo mi řečeno "TO SI POČKÁTE" naštěstí tam jinak dělám fakt velký obraty, tak mi nakonec vyhověli...


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:25.11.2010 13:22:50 


Každý potřebuje generovat zisk, přeci nechcete, aby na tom prodělali. Ale to je jejich problém s nastavením cen, to tebe jako zákazníka nezajímá. Je to hustý...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 25.11.2010 12:08:38 


Tak to je fakt mazec, s tím jsem se taky ještě nesetkal, jo jak jde o tisíce, to by se přetrhli


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:autodilycz.cz25.11.2010 09:42:08 


A co když uděláme každý několik objednávek po jednom dílu... To bude asi megatrest za megavyfakování...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:autodilycz.cz25.11.2010 09:04:42 


tak to je mega přísný ale fakt echt


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:autodilycz.cz25.11.2010 08:11:15 


možná by stálo za to, že by jsme poslali tu samou objednávku všichni, ať mají aspoň plný email a sekretářka má zadarmo co mazat


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 autodilycz.cz24.11.2010 22:54:05 


Tak to je taky hodně krutej přístup


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:09.11.2010 19:56:03 


chvilku to dalo, nejřív to mělo vypadat kousek jinak, ale tahle podoba vyhrála


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 09.11.2010 17:43:08 


No to muselo dát pořádnou makačku a chtelo to i pevnou ruku , hezky


!---tisíc--malých--bolestí---
1227+106 (666)marto (Registrovaný)
   
 17.09.2010 21:35:50 


Neměl bys víc fotek toho auta? Hlavně předek, rampu - vypadá to, že to má podobně jako já


!---tisíc--malých--bolestí---
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:O co jsi zavadil?21.08.2010 07:59:34 


o značku


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 O co jsi zavadil?20.08.2010 10:43:26 





!---tisíc--malých--bolestí---
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Kotouče24.07.2010 19:54:44 





1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:Kotouče24.07.2010 01:50:55 


vhml - dyť víš prdlajs jakym směrem chce jezdit


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Kotouče23.07.2010 18:42:11 


Měly taky jsem na to koukal a všim si toho až včera. Nejspíš to ničemu nevadí, ale až auto bude zse jednou na zvedáku tak je předělám. "Jaromíre na funkci to mít vliv nebude "


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Kotouče23.07.2010 13:10:04 


Neměly by čistě náhodou bejt ty kotouče obráceně?


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:chlazení22.07.2010 22:15:20 


Všichni mi řikaj, že se to neuchladí a jak to, že to teda funguje? Bez druhýho chladiče se to uchladilo taky, jen sahara bežela častěj. Dneska u nás bylo 36 stupnů v tom největším vedru jsme jeli a sahara se netočila. Zapla se na 30 vteřin při jízdě do pětikilometrovýho kopce a to na trojku kdy jsme jeli krokem, pak na dalších 30 vteřin když jsem na kopci vypnul motor. Nikomu neberu, že na to stačí jen větrák na řemen, ale já to chci zkusit a zatim mi to funguje. Možná, že se to změní až tam dám 136ku ta určitě topí víc.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 chlazení22.07.2010 18:33:21 


dva chladiče, tak to je peklo, a vykašli se na elektrickou saharu kdybys tam dal origo tak to bude fungovat, Litra neuchladí ani sahara z WRC a to je odskoušeno. Vem si, že ta origo točí 6000 otáček, to nic jiného nedokáže, u závodních klidně 7500. A nebo ti to jezdí na chudou směs, ale vymýšlet takovéhle vyfikundace...


Unregistered
 sedačky29.06.2010 12:32:41 


no uchycení sedaček nevim,ale já to dělal ze starejch sedaček. uřízl pojezdy navařil držáky a fungovalo to jako origo sedačka.


Unregistered
 05.06.2010 16:28:10 


To jsem zvědavej, co na ty kapsy řeknou cajti, až tě zastaví. Přes půdorys auta můžou koukat jen zrcátka a pružné komponenty...


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 sedačky15.05.2010 16:04:32 


pánové, uznávám že ze strojařského hlediska to vypadá slabě, určitě by se nechalo přitvrdit, ale uvědomte si, že to sedlo drží čtyři šrouby M6 a jakou pevnost asi mají na střih? malou, to já poznam. Tak je asi zbytečné, tam mít lešení jak na raketoplán. Při ráně do předu tě přece drží pásy a ten má za úkol to udržet na místě. při ráně do zadu se sedačka utrhne, to je běžná praxe...


Unregistered
 13.05.2010 19:39:50 


I když to chceš mít udělaný tak, aby se to dalo zaměnit, tak bys to měl dělat hlavně bezpečně. Protože musíš přemýšlet i z druhé strany. když do tebe narazí zezadu nějaká nepozorná matka s od dětí a ty se se sedáken utrhneš, zlomíš si pánev nebo páteř tak ona aby se šla zastřelit. Přitom kdybys seděl ve starý sedačce tak by ti možná bolelo jen za krkem. a to nemluvim o bočním nárazu třeba v křižovatce. Myslíš že tunel v autě je jen pro parádu? Ten je tam hlavně kuli uložení sedaček. Zkus se na to podívat tímhle směrem, když nechceš chránit sebe tak alespoň mysli na okolí. A věř mi že vim o čem mluvim, rozbitých aut jsem viděl už kopec


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:13.05.2010 18:38:22 


Berte taky v potaz to, že jsem to dělal tak, aby se tam kdykoli daly dát zpět původní sedadla a aby to byl minilmální zásah do auta a to se dalo kdykoli vrátit do originálu. Kdyby to bylo auto na závody, tak to tkle nikdy dělat nebudu.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:13.05.2010 17:58:06 


Tady je přesný výpis jak má vypadat uložení sedadel dle FIA, schválně to porovnej s tím co jsi vytvořil..
16. SEDADLA, KOTEVNÍ BODY A DRŽÁKY SEDADEL
Pokud jsou zmenena puvodní upevnení nebo držáky, nové díly musí být bud schválené
pro toto použití výrobcem sedadel, nebo musí odpovídat dále uvedeným specifikacím:
1. Kotevní body pro upevnení držáku sedadel:
Držáky sedadel musí být upevneny:
- bud na kotevních bodech sedadel použitých na puvodním voze,
- nebo na kotevních bodech pro upevnení sedadel homologovaných výrobcem ve
VO (v techto prípadech mohou být puvodní kotevní body odstraneny)
- nebo na kotevních bodech pro upevnení sedadel odpovídajících obrázku 253-65B.
Držáky sedadel musí být upevneny ke kotevním bodum pro upevnení sedadel
minimálne 4 úchyty na sedadlo, za použití šroubu o minimálním prumeru 8 mm.
obr. 253-65
obr. 253 – 65B
Clánek 253 - BEZPECNOSTNÍ VÝBAVA
3 9
POKYNY PRO MONTÁŽ
1 – Vyvrtejte otvory (prumer vetší než prumer matic) do vnitrního prahu a do steny
stredového tunelu.
2 – Privarte matice na podložky a poté tyto privarte na vnitrní práh a stenu stredového
tunelu.
3 – Privarte 2 závitové vložky na prícky a poté privarte 2 desticky na její konce.
4 – Vše upevnete 4 šrouby M8 trídy 8.8, které se našroubují na privarené matice.
2. Upevnení držáku sedadel prímo na skelet/šasi
Upevnení na skeletu/šasi musí být minimálne 4 úchyty pro sedadlo za použití šroubu s
minimálním prumerem 8 mm a podložkami podle obrázku 253-65.
Minimální kontaktní plochy mezi podperou, skeletem / šasi a podložkou jsou 40 cm2
pro každý upevnovací bod.
3. Pokud jsou použity rychlorozpínací systémy, musí odolat horizontální a vertikální síle
18000 N, které ovšem nejsou aplikovány soucasne.
Pokud jsou pro nastavení sedadel použity kolejnice, musí být takové, jaké dodává
výrobce pro homologovaný vuz nebo sedadlo.
4. Upevnení mezi sedadlem a držáky musí být tvoreno 4 úchyty, 2 vpredu, 2 v zadní
cásti sedadla, za použití šroubu s minimálním prumerem 8 mm a výztužemi,
zaclenenými do sedadla.
Každý úchyt musí odolat zatížení 15 000 N v jakémkoli smeru.
5. Minimální tlouštka materiálu držáku a podložek je 3 mm pro ocel a 5 mm pro lehké
slitiny.
Minimální podélný rozmer každého držáku je 6 cm.
6. V prípade použití polštáre mezi homologovaným sedadlem a clenem posádky je
maximální tlouštka tohoto polštáre 50 mm.
Všechna sedadla posádky musí být homologovaná FIA (norma 8855/1999), a
nemenená.
Limit pro používání je 5 let od data výroby, uvedeného na povinném štítku.
Dodatecné prodloužení o 2 roky muže udelit výrobce a musí být uvedeno pomocí
doplnkového štítku.
17. PRETLAKOVÉ VENTILY
Pretlakové ventily na kolech jsou zakázány.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:13.05.2010 17:55:18 


no stačí se podívat jaký předpis je pro uchycení sedaček dle FIA tohle je opravdu hodně málo


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:13.05.2010 16:14:09 


Ael při nárazu zezadu drží všechnu tvoji sílu, tj v tu dobu váhu cca. 2 tun, upevnění sedačky.

Jako jo, asi vydrží, ale já bych si to buď podložil nějakým výpočtem a nebo to dělal s rovnou z něčeho ,,přesvědčivějšího"


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 čalounění13.05.2010 16:11:50 


parádní práce !


!---tisíc--malých--bolestí---
141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:13.05.2010 16:09:52 


Tak zas na druhou stranu, když mluvíme o uchycení, podívejme se na 120ku a Rapida. Tam je to na sedmičkách šroubech.
Při nárazu dopředu tě drží pás, sedačku táhne jen její vlastní váha.
Mě ty jeklíky spíš připomněli část nějakýho regálu nebo stolu. A ty jsou většinou tenkostěnný. Proto jsem nabyl té pochybnosti


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:13.05.2010 15:24:03 


No vidíš, že to původní řešení neni nic extra
Každopádně jde hlavně o tebe, takže to předělání/zesílení ještě promysli. Nehledě na to, že pokud by se to s tebou při nehodě utrhlo, byl by asi velký problém s plněním pojistky za újmu na zdraví. Pojišťovna by tvrdila že se to utrhlo proto, že to bylo předělané (což je pravda), a to, že by se utrhly i původní sedačky, by nikoho nezajímalo...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:13.05.2010 15:18:09 


Původní kolejničky, teda aspon ty co mám v autě já jsou do auta přivařený. Nevim jestli už jsi někdy v takovymle autě boural, ale já už jo. Sice jako spolujezdec, ale boural. Můžu tě ubezpečit ,že původní sedadlo vypadlo z kolejnic a ulámaly se mu všechny tyčky, na kterejch ty jsou kolečka, jezdící v těch kolejnicích.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:13.05.2010 15:17:54 


Jojo, Lemmons má recht.
A moje porovnání s původním řešením bylo spíš k vyšmachťaným silonovým kolečkům v pojezdech, které jsou často k vidění. Ty fakt moc nefungujou


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.05.2010 14:38:35 


Nejde o to čekat až se to ohne nebo rupne, ale jde o to až to někam ,kdyby náhodou, pošleš a nebo až ti někdo postrčí od zádu, abys někoukal že máš vyraženej dech o volant a nesedíš na sedačce mimo auto. Ono jedna věc je pocit že to udrží a druhá věc je uvědomit si kolik to má udržet. Píšeš že máš 90kg, tak si jen spočti kolik je to při rychlosti 50km v hodině a koukni na hodnoty třeba 8 šroubu na střih. Budeš koukat. Jak píše Luky že to neni o moc horší neni tak pravda. Koukni se na uchycení kolejničky, drží po celé délce, je to profilované a rozepřené mezi tunel a práh a bez sváru. Když koukneš na nové úchyty jsou jen nabodované, nad urovní práhu i tunelu a vysloveně na střih. Každý svár mění ve svém okolí strukturu materiálu a ten se stává křehčí. Snáž ti to praskne při sváru než když to prošroubuješ. Jde hlavně o tebe a tvé zdravý. A počítej s tím že sedačka je jeden z důležitých bezpečnostních prvků jako celek tak by i upevnění mělo odpovídat


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 13.05.2010 08:41:25 


No je pravda že tohle je tak na hranici. Nicméně - nemyslím že by to bylo horší než původní sedačky ve žlábcích


!---tisíc--malých--bolestí---
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Držáky12.05.2010 21:05:16 


Nechci zpochybnovat tvůj názor, určitě tvoje zkušenosti jsou větší. Jestli to jk píšeš jednoho krásnýho dne povolí, tk se to hold předělá. Nicméné já si myslim, že povolit na tom nemá co


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:Držáky12.05.2010 20:58:11 


Za jízdy ne, ale bude to pružit, unavovat se a jednoho krásnýho dne při ráně by to mohlo povolit.


!---tisíc--malých--bolestí---
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Držáky12.05.2010 20:55:22 


Najel jsem s tim přes 300km a přes půl dne na tom sedělo mejch 90 kilo. Kdyby se to mělo prohnout tk si troufám tvrdit, že to prohlý je už dávno. Ty jekly jsou stejně rovný jko když jsem je kupoval.


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 12.05.2010 11:25:11 


A taky jaká je tam podložka mezi jeklíky a původními držáky? Aby se to nevytrhlo?


!---tisíc--malých--bolestí---
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Držáky12.05.2010 11:01:46 


Třebá má ten jäklík trojku stěnu.....


!---tisíc--malých--bolestí---
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Držáky12.05.2010 10:19:35 


Mě se to taky zdá jaksi poddimenzované...


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:Držáky11.05.2010 23:22:27 


O tom ani nepochybuj .-)


!---tisíc--malých--bolestí---
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Držáky11.05.2010 21:43:49 


Nebude se to prohybat ?


!---tisíc--malých--bolestí---
141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:21.02.2010 20:48:53 


Tohle je rok 67 a navíc ty tisícovky co měly vzadu ty první kapsový blatníky maj jink udělaný podběhy. Todle je moje auto pro zábavu a nezávodim jezdi jen za hezkýho počasí. Ty kapsy ze zastěrkoviny se mi nelíběj a výměna tohohle za klasickou mřížku zabere nejvíc 10min drží to tam jko origo mřížka a ne zdrhovačkama. Nic není definitivního, jen jsem to chtěl vyřešit timle způsobem. Můj názor je tkovej,, že je to čistě funkční věc a nijk to to auto nekazí třeba jko falešný sání na kapotu a podobně. Nicméně ctim každýho názor a děkuju za něj.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 21.02.2010 17:54:58 


no moment, škoda 1000 mb z úzkým sloupkem a pozičkou měla normálně rovné kapsy, tuším že to byl rok 67-68, kdy sloupek byl úzký maska z modelu 66 a rovné kapsy, já jí mám také.
a jinak tyhle nasavače bych tam nedával. na závodech se tohle dělá ze zástěrkoviny, stačí jí jen nahřát horkovzduškou a ohnout jak chceš, na mřížku ji pak přichytíš zdrhovacími páskami, jde o tu úžasnou jednoduchost, nahraditelnost, a snadnou montáž(když na závodech rozbiješ tohle, tak kde seženeš něco podobného), hlavně se to dává, nebo nedává podle počasí, když je vedro, tak se to hodí, ale z nízkých teplotách to přechladíš pokud nemáš termostat, v zimě se tyto otvory dokonce zalepují sparco páskou, nebo tayrepují zástěrkovinou.
Dělej jak myslíš, ale je to ošklivý. nazdar


Unregistered
 Re:21.02.2010 00:01:33 


Já si myslim, že s tima krásnýma tvarama už to taky neni úplně ono. Tenhle litr má starší zadní okno a přitom novější zadní blatníky s rovným otvorem... takže klasická úprava, kterou je auto z historického hlediska znehodnoceno. Takovéhle kapsy už mu nemůžou nijak ublížit. Souhlasím tedy s majitelem, že to neni tuzing.


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:20.02.2010 20:36:43 


Podle mě tohle není žádnej tuzing. Každej má svůj názor a já drtivou většinu všech "úprav", který jsem na tom autě udělal, provedl v tom stylu, aby se to dalo vrátit do originálu. Je to laminátová skořepina tkže né žádná kravina od pumpy a je tam z čistě funkčního hlediska. Za ní bude ještě navádění ke chladiči, který zamezí jkýmukoli míchání nasávanýho vzduchu z obou stran. Chci docílit toho, že se motor bude schopnej sám uchladit jízdou a nebude potřebovat nic pomocnýho. Jestli se to nepovede, tak se tam vrtule vrátí zpátky.


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 20.02.2010 19:02:37 


Není škoda ničit krásné tvary tisícovky ohavnými tuzingovými násoskami?

Pokud ti to patně chladí, tak zahoď elektrickou vrtuli, která ti stejně nikdy nebude fungovat


!---tisíc--malých--bolestí---
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.02.2010 09:43:17 


Šlo a pracuje se na tom. Palubky už jsou ve sklepě čeká se jen na to aby se napustily a přidělaly. Jen bohužel na to nejsou finance. Příští zimu už na tom bude líp. Jedna strana přijde pobít a jedna kudy vyjíždim bude zakrytá pevnou plachtou aby se dala rychle oddělat. V létě bude hodně práce a vhlavně výdajů.


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 04.02.2010 23:00:09 


Nešlo by ten přístřešek alespoň ze 2 stran opláštit? Je mě škoda koukat na tak hezký auto pod sněhem. A to tam bude i zahánět a tak.


!---tisíc--malých--bolestí---
10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:13.11.2009 15:21:22 


Mě je taky červená tisícovka se spoustou světel vepředu sympatická...


!---tisíc--malých--bolestí---
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.11.2009 14:43:32 


Úplně jsem si vzpoměl na závodního litra, dokud jsem s ním jezdil Je to prostě nádherný auto. Taky byl v červený barvě a s rampou


!---tisíc--malých--bolestí---
10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:03.06.2009 10:50:43 


diky vyber je jasny


!---tisíc--malých--bolestí---
135+2 (68)ZdenoR (Registrovaný)
  
 Re:02.06.2009 10:05:12 


Jsou to Yokohamy tuším že A539 o rozměrech 175/60 R13. Jsem s nima maximálně spokojenej, parádně držej, ale opravdu fest.


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 02.06.2009 09:20:46 


Zdravim Jaky maj ty gumy presne rozmer ? Uvazuju o tech stejnych ve 175 60ce taky na kopretinach.


!---tisíc--malých--bolestí---
135+2 (68)ZdenoR (Registrovaný)
  
 Re:23.02.2009 16:18:23 


Moje zlatíčka


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Re:23.02.2009 13:00:31 


No právě...


!---tisíc--malých--bolestí---
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 22.02.2009 21:07:27 


Nejen fotka


!---tisíc--malých--bolestí---
1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 22.02.2009 12:29:02 


Moc pěkná fotka...


!---tisíc--malých--bolestí---
Odměnu navrhli: CML 1000MB
23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 10.12.2008 14:03:41 


nice, nice...


555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 03.09.2008 08:57:34 


pěkný auto


Unregistered
 Re:Pochcala16.08.2008 20:52:55 


Dík pjekně se poslouchá dyž někdo chválí moje auto


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 Pochcala16.08.2008 19:45:49 


Tak tohle fakt pěknej kosek. Tisícovky byly vždycky krásný auta.


796+467 (1263)maly.postak (Registrovaný)
   351562583  
 Re:15.08.2008 21:56:14 


Dík za to, že si ti líbí.. Ten vejfuk tam nebude na pořád, chtěl bych dozadu něco "ostřejšího a silnějšího" do Běšin bych se jel podívat, ale nevim jestli letos. Zatim se někdy objeví nějkej ten menší problémek hlavně s rozdělovačem, tk se to musí vyřešit, a navíc to mám přes 300 kiláků.. Ale třeba se stane nějkej zázrak a letos to dopadne.


1602+857 (1229)CML 1000MB (Registrovaný)
   396-074-510 
 15.08.2008 09:51:11 


Krásný auto. A díky za info ohledně výfuku. Sice jsem si představoval, že je vytvořenej trochu jinak, ale i tak díky. Naviděnou v Běšinách


1896+17 (1913)LaDiS (Registrovaný)
   458-286-909  
Celkem záznamů: 91 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:574
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:88076
Celkem návštěv:172961150

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet