ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Š120S - Wena

Š120S - Wena

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Stavba 130RS A5 (typ 738)

 <<



 

Stavba 130RS A5 (typ 738)

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)

03.10.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zima se hlasí a proto byly zahájeny první přípravy.

Vyndal jsem z auta přídavnej chladič, protože v okruhu byla jen voda a teploty se začly blížit nule -> nedostatek fridexu.
!---tisíc--malých--bolestí---

Aby v zimě na litra nemohl sníh, tak se konečně začlo dělat na zakrytí jedný strany garáže. Ještě dodělat okna a koupit pořádnou plachtu a může zima přijít.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

I samotný auto dostává změn, Yokohamy se prodaly, protože chci nižší profil, tak ted čekáme na nový pneu a to bude Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13.

Kopretinky jsou vyčištěný a auto ted stojí na hadech:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A takle ted parkuje
!---tisíc--malých--bolestí---

17.09.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně v kapličce nahradil přidavný palivoměr tlakoměr oleje.

Je z mechanického tlakoměru z erka a elektrického teploměru ze 120ky. Když jsem měl rozdělanou kapličku vyměnil jsem otáčkoměr a u všech budíků vyndal zelený podsvícení.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ke stávájícímu motoru je tlakoměr oleje víceméně symbolický a hlavní opodstatnění dostane až u 136ky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.09.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S litrem jsme se zúčastnili prvního a zárověn nejspíš i posledního letošního srazu a to byl DEN S MBÉČKÉM, který se konal na Málé Skále v Krkonoších.

Počasí se velice povedlo a díky tomu se účastnilo velké množství krásných českoslovesnkých aut. Byly to především MBéčka, ale i Erka, Stovky, Octavie a Felicie.

Některé kousky byly opravdu exkluzivní třeba tmavěmodrá ŠKODA 1000MB z roku 65 v naprosto původní stavu, dva upravené závodní speciály a krásně zrestaurované "sériovky".

Po příjezdu do kempu se celá velice početná skupina vydala na projíždku nádhernou krajinou Krkonoš. Všechna protijedoucí auta a přihlížející mohli na koloně veteránů české výroby doslova oči nechat. Kopcovitá krajina dala některým strojům velice zabrat. První zástávkou bylo muzeum vojenské techniky, kde pořadatelé domluvili prohlídku a pro ty kdo měli zájem projíždku na tanku.

Dále se pokračovalo do Vysokého nad JIzerou, kde se všechny vozy seřadily na náměstí a konala se zde obědová pauza. Bohužel těsně před přijezdem na náměstí se nám v autě rozsvítila kontrolka dobíjení, a protože nikdo z účastníků sebou neměl regulátor ani alternátor, museli jsme celý peloton opustit a vydali jsme se na 160 kilometrovou cestu zpět domů a to bez světel. Po příjezdu se úkazalo, že se rozbil regulátor a celá oprava trvala slabých 5 minut.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

taky jsme potkali pár motoveteránů a mezi nimi byla tato nádherná Jawa 250 Panelka na devatenáctipalcových kolech
!---tisíc--malých--bolestí---

24.08.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Škodovka to není, ale je to novej přísrůstek
ČZ 125c rv. 1952 zvaná "kominíček"
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a todle je starší sestra
ČZ 125t rv. 1948
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.08.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na dovolence
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se daří tk se daří:-(
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přišel jsem o kapsu, tkže jsou na autě zpátky mřížky, nejspíš se tam vrátí i hliniková vrtule, protože se mi kapsa už dělat nechce.
Třeba se něco vymyslí, každopádně věčná škoda a má vina.
!---tisíc--malých--bolestí---

27.07.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zvedáku:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

už jsou tak jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.07.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zkontroloval jsem stav brzd a náprav, vše zdá se býti OK. Když byly dole kola trochu jsem je vyčistil.

Předek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Zadek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novej, ale je v o dost lepším stavu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novejl, ale je v o dost lepším stavu.

17.07.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Chlazení se po instalaci kapes zlepšíilo, ale i tak se někdy na chvilku pustila sahara. V místní "lidovce" jsem chtěl koupit chladič z favorita a zapojit ho do okruhu se stávajícím, ale protože všechny chladiče byly shnilý jako ty auta moc uspěšněj jsem nebyl. Naštesti tam nestály jem samý škodovky, ale byla tam i Mazda 323f, která nevypadala až tak špatně. Nakoukl jsem pod kapotu a byl tam fungl novej značkovej chladič Nissens. Byla to jasná volba za více než příznivou cenu 100Kč. Později jsem se dozvěděl, že stojí 3 až 5 tisíc.

Udělání držáku bylo zalážitostí ani ne jednoho dne a ted už je v autě. V počasí jakým ted se sahara nepustí a motor si i při záteži proti kopci drží teplotu kolem 80 stupnů a výš nejde.

Zatím jen fotky z mobilu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Taky jsme pokořili 10000 úspěšně najetých kilometrů
!---tisíc--malých--bolestí---

26.06.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výměna předních tlumičů (pochybná atesa..) za origo přitvrzené škodovácké a hned je to jiný svezení :-)

04.06.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy v laku, bohužel dohoda na dálku a odhad odstínu se uplně nepodařili.
Zatím jsou jen na zkoušku, takže to až tak nevadí, snad jednou bude na autě celolak....

Před chladičem jsou i "usměrňovače" proudícího vzduchu. Ted se to vše musí zajet a vyzkoušet.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

konečně i počasí se umoudřilo
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

23.05.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy na autě, ted se musí ozkoušet a hlavně se musí dodělat vevnitř cesty ke chladiči.

Přinejtováním držáku se výrazně zpevnily.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.05.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Povedená
!---tisíc--malých--bolestí---

20.05.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Psáno Léta Páně 1964
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

na autě je konečně usměv, kterej jsem měl ve skříni připravenej už někdy od zimy.

Sluší, jen škoda, že není i patričná lišta na kapotě....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-15)
 30.11.2017 23:39:50 


Vypadá to mrtvě ta stavba takze jen info pro ostatní už pár let jedna replika i pár origo dílama jezdí


Unregistered
 29.01.2015 15:03:32 


Jak jste daleko s tou stavbou auta????


Unregistered
 Kola07.09.2007 14:10:35 


Hmmmmm .... mnnnnooooo .... NIC MOC




1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:07.09.2007 13:04:40 


No!! Víš jak úvahy zůstavají ,ale ten čas se hodně blbě hledá .Ale on není kam spěchat .Hlavně mě teď zaměstnává příprava 120S ,kterou jsem výhodně zakoupil od kamaráda No akdyž se podívám je necelej měsíc do srazu a já nemam ještě ani hotovej motor.Sem tam se zeptám jestli někdo neví o nějaké 720,kterou bych tam mrád měl ,ale zatím se nic nenašlo .



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:07.09.2007 11:38:02 


Jak se za 1/2 roku vyvinuly úvahy o stavbě vozu?


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:18.01.2007 08:08:25 


No tak to jsem ani já netušíl .Jo jezdilo to na BBS ,ale ty někomu zůstali za nehtem


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 17.01.2007 17:14:56 


Samozřejmě se odlévaly v Plotišti u Hradce Králové. Majitel formy byl ale Štrauch.


Unregistered
 Re:Kola17.01.2007 16:18:03 


Podle mých informací se odlévaly i v Hradci Králové.


143079+2829 (1575806)Daves (Administrátor)
      
 Kola17.01.2007 16:04:16 


Ty kola jsou vyrobena v Jičíne u Štraucha, než se zabil. Bylo jich vyrobeno poměrně hodně a občas se objevují u např hobby jezdců do vrchu. Na originále byly použity BBS a Štrauchova kola se na něm objevily v 80 letech po jistých přesunech v muzeu.


Unregistered
 Re:08.01.2007 07:05:42 


To jerrom: No to úplně do detailu né .Ale dovolí mi sejmout si základní tvary pomocí klempířských šablon.Pomocí řezů z nich vytvořených to už pak přenesu na druhé auto.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.01.2007 17:06:57 


Jestli to dobře chápu, tak Tě normálně nechají si udělat u nich ty otisky? To se nebrání stavbě repliky?


746+78 (412)jerrom (Registrovaný)
   553829328 
 Re:05.01.2007 14:37:54 


Mnnnooo ... ať už stavba bude pokračovat jakkoli, tak já osobně považuji za ohromný úspěch už jen sehnání těch kol. Kromě jednoho středu, který mám v garáži já a je ještě ke všemu už rozvrtaný na normální štefty, a těch, co jsou na autě v depozitu, jsem je nikdy nikde neviděl. ... takže začínat zde od kol není vůbec od věci Jinak samozřejmě Radku držím palce a kdyby cokoli kdykoli ... no však Ty víš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:05.01.2007 14:16:25 


No samozřejmě ,že fabrika ty origo kopyta nemá .Ty jsou už dávno v pánu



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:05.01.2007 14:15:18 


Kopyta si vytvoří přímo na autě .Tak jak se to běžně dělá.Vytvoříš pomocí modelářské hlíny tvary přímo na autě .Pak se tvar přelaminuje a vznikne otisk a je kopyto .Takhle je to samozřejmě jednoduché a samotná realizace je trochu jinde ,ale jinak se to v běžných podmínkách dělat nedá .


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:05.01.2007 13:55:25 


A jak to vypadá právě s těmi povrchovými díly? Kde vezmeš kopyta?



9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:539
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:141151
Celkem návštěv:181635366

Článků:1010
Fotografií:34703
Komentářů:17293
Uživatelů:4402


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet