23.02.2014 (Ne) jbouril Tak stovečka je prodána. Bylo to smutné rozloučení, ale kdy něco pěkného končí, něco nového začíná, U konečně zas mám na co dát podloky na SPZetky a na srazy bude čím jezdit. :)
|
02.01.2013 (St) jbouril Pozdě ale přece.
|
28.10.2012 (Ne) jbouril Po dlouhé letní přestávce jsme se vrátili na plochu letitě a to do Lhoty u Plzně. Nemohl jsem se dostat do tempa a nakonec jsem trefil pár kuelů i vynechal branku. Nakonec 5. místo ve skupině. koda, dělal jsem si zálusk na bednu na konci roku.
|
09.07.2012 (Po) jbouril Trvalo mě dlouho, ne jsem se dokopal něco napsat. Jarní sraz dopadl super. Pro nás ideální rozvrení slalom - sprint - boas a pak tříkolky. Konečné 3. místo absolutně bylo okujícím překvapením. Opět děkujeme za parádní víkend podle naich představ. Minulý víkend se jelo 2. a 3. kolo poumavského slalomu. Oba dny bylo krásné počasí a dokonce se mi i vedlo na dráze. V sobotu 1. místo ve skupině a v neděli 2. ve skupině. Tra byla podobná ji dříve odjetým, ale začátek byl krásně otevřený a tak se nechalo s autem dost vyblbnout. Zatím ve slalomu mám 4., 1. a 2. místo, tak snad se z toho letos něco vyvrbí.
|
17.04.2012 (Út) jbouril Minulou neděli 8.4.2012 se konal první letoní počumavský autoslalom - II. ve stopě rallye osvobození. Vichni jsme se po dlouhé zimní přestávce prvních ostrých jízd nemohli dočkat. Přes zimu proběhlo pár změn a to hlavné v zadní části automobilu. Motor favorit 136 nahradila felicia 1.3 MPI na karburátoru. Nová spojka,vačka 280/280, sníení hlavy o 1 mm, částečně zvětené a spasované kanály a palivové čerpadlo Facet. Motor fungoval dobře, ale já jsem se nemoh dostat do správného rozpoloení, nejspí kvůli neskutečné zimě. Ve třech ostrých jízdách jsem netrefil 2 branky, take do konečného času se mi připsalo 20 sekund tak konečné 4. místo ve třídě. Pochopitelně sklamání, protoe na první místo scházelo 13 sekund, co by bez mé penalizace bylo jisté vítězství. Nicméně kuelky na slalomu jsou od toho, aby se podle nich jezdilo a na přítě budu muset víc zabrat. Moc se těím na dalí slalom a snad i výsledky budou stát za to.
|
29.01.2012 (Ne) jbouril Dva roky utekly jako voda a opět jsem musel vyrazit na STK a EMISE. Ve jsem z "nudy" :) vrátil do originálu a příjemně mě překvapil motor, který po dvouletém polehávání na zemi dílny na emisích neměl nejmení problém. Jinak a na samolepku sponzora na zadním okně bez jakéhokoli problému. Auto je nyní v garái zazimováno. Přes zimu se budu muset podívat na zadřený motor a dát ho dohromady. Co nás čeká v roce 2012 zatím nikdo neví. Jarní a podzimní sraz je ale samozřejmostí a u teď se moc těíme.
|
30.12.2011 (Pá) jbouril
|
20.10.2011 (Čt) jbouril Krásný 20. sraz je za námi. Noční Rz, Koráb za sucha, slavnostní start na klatovském náměstí a nakonec čínovský okruh. Samozřejmě toho bylo mnohem víc. Bohuel jsme se u nedostali na druhý průjezd korábem, protoe se nám odporoučel motor. I přes nae odstoupení to byl super sraz a u se těíme na Jaro, kde to bude zase trochu jinak :) Díky vem.
|
10.10.2011 (Po) jbouril Podzim je za dveřmi a je třeba trochu připravit techniku. Novou mrazovku jsem dal na místo té nevyhovující, trochu opatlal lepidlem a můu jen doufat e vydrí déle ne minule. :) Asi sto kilometrový test ukázal, e ve zůstalo na svých místech a ádný problém se neobjevil. Auto jsem lehce oplouchnul a u se nemůu dočkat konce týdne.
|
03.07.2011 (Ne) jbouril Minulý víkend jsme oba dva dny strávili na letiti u Tchořovic. Doufal jsem, e zopakujeme úspěchy z minula a tak jsem se na tra vrhnul po hlavě. Bohuel motor si postavil hlavu, prostřední mrazovka se uvolnila a voda nám vyprskla přes hlavou do oleje. Asi po dvou hodinách práce jsme vyměnili olej a vlepili zpět mrazovku. Natěstí tam a do konce vydrela a já si pouze s dvěma ostrými časy dojel pro perfektní 3. místo ve skupině. Večer strávený u grilu a lahvinky něčeho dobrého jsme probrali taktiku se soupeři na dalí den. Dalí den jsme si uívali na tréninkových jízdách jako v sobotu. Nicméně první ostré jízdy naznačili, čím se budeme zabývat zbytek dne. Opětovné vypadnutí mrazové zátky a dalí práce na motoru. Nakonec jsme se rozhodli zbytek slalomu odkrouit bez ohledu na čas, ale na výdr motoru. Motor u vydrel i cestu domů a tak nás čeká výměna hlavy. Díky vem, se kterými jsme strávili super sobotní noc, ale hlavně těm, kteří nám podali pomocnou ruku při naich problémech. DÍKY
|
06.06.2011 (Po) jbouril Slalomová sezóna se rozjela a my tam nemůeme chybět. Tentokráte jsme nastoupili v silné sestavě. Já, bratr a moje draí polovička :) Vichni jsme osedlali jeden vůz a úspěch byl zaručen. Já dopadl na 3. místo ve skupině, stejně jako Martík v dámách a bratr dojel na 6. místě. Perfektní den a super záitky. Vichni se těíme na přítě.
|
06.06.2011 (Po) jbouril Jarní sraz je u dlouho za námi, nicméně malé ohlédnutí neukodí :) V pátek jsme proli přejímkou a jeli se podívat na opravdu super Rz. Boaska neměla chybu a tak jsme velice příjemně zakončili pátek. V sobotu jsme si ráno nechali otestovat tlumiče a proli na výbornou. Krásné Rz nás provázely sobotním odpolednem. Závěrem vem obrovská gratulace s krásným a povedeným srazem. Děkuji za monost se tohoto srazu účastnit a zaít super zábavu s fajn lidmi.
|
24.04.2011 (Ne) jbouril Týden do srazu a máme hotovo. Jen jsem udělal jednu změnu. Do zadního kufru se nastěhoval zpět mechanický ventilátor. Po dnením výletu chladil opravdu báječně. A testovali jsme pneu na slalomy.
|
13.03.2011 (Ne) jbouril O víkendu se nám povedl malej zázrak. Hodili jsme motor do auta, vechno zapojili, nalili co se nalejt dalo a otočili klíčkem. Kupodivu na první protočení startéru se motor krásně zase po dlouhý době rozběhnul. Čekal jsem, e po namontování svodů z rapida bude u chladiče více místa, ale bohuel. Je to téměř to samý. Nasadil jsem nová kola. Vypadají moc pěkně, ale jsou hrozně malý. Budou jenom na slalomy. Tam se jim bude líbit.
|
06.03.2011 (Ne) jbouril Jsme zaregistrovaní na sraz, tak je na čase se zase vrhnout na stavbu motoru. Pořídil jsem sání z rapida, aby se karburátor lépe veel k chladiči a bude i o něco ní. Schodou okolností má i o něco větí průměr. Vechno jsme rozebrali, vyčistili, namazali a dali zas zpět. Nové krouky, nové rozvody, zmenení axiální vůle, úprava přesahu vloek, trochu tmelu a těsnění a motor je zas komplet. Přítí tejden pude do auta, tak u nastartujem a snad to vechno bude v pořádku :)
|
25.01.2011 (Út) jbouril Po delí době jsem udělal malej nákup :) Apolla i s pneu a to v celkem hezkým rozměru. A se bojím, jak to bude nízký. A pořídil jsem dalí motor z favoue. Ten co jsem měl, měl strháno pár teftů. Tak to přeházíme a hurá do dalí sezóny.
|
25.12.2010 (So) jbouril Jeliko jsem si sám nedovedl vybrat které PF je nejhezčí, dávám sem vechny které jsem vytvořil :) Veselé vánoce a do nového roku mnoho ne jen sportovních úspěchů.
|
14.11.2010 (Ne) jbouril Po naich závodech jsme se chtěli svést na úplně jiných soutěích, ne jsou slalomy nebo rychlé Rz. S bráchou a rodinou indelářů, jsme se vydali na AOS - automobilovou orientační soutě. Provětrali jsme i jiné koně ne je kodovka, tentokrát to byla OPEL CORSA. Pro inspiraci jsem se svezl s mladým na vzručce a je to mazec. Celý den nám přálo krásné počasí a super vymylená tra nám dělala radost. Nakonec 6. místo v SHELL cupu bylo krásné. koda, e nás ve skupině nebylo víc ne 6 :) Moc hezký závod, doporučuji vem, kteří rádi nejen jedou z bodu do bodu, ale cestou si i pořádně zapřemýlí.
|
14.11.2010 (Ne) jbouril U je to sice po delí době, ale dříve jsem se sem nedostal. Máme za sebou oba srazy a 6 slalomů z Fuchs oil cupu a to vechno proběhlo skvěle a bez jakýchkoliv problémů. V posledním kole slalomu pořádaném katovickými jsem zajel 6. místo ve skupině. Bohuel, touto pozicí jsem se dostal o 1 bod za třetí místo. O pouhé 2 sekundy mi uniklo 3. místo ve skupině za celý rok. Nicméně spousta krásných záitků a dokonce i pár pohárů mi dodává radost do dalího závodění.
|
19.10.2010 (Út) jbouril Podzim 2010 - poslední sraz bez fridexu. V pátek ráno jsme ovzdunili vechny kola, jako přípravu na technickou. Sbalili se a hurá do Běin. Páteční technická, tentokrát bez problémů. BOASka byla super. Doufám, e pořadatelé budou v téhle tradici skvělých orienáků pokračovat. Dojeli jsme zde 3. , take jen tak dál. :) V kempu bylo krásně, a na počasí. Prelo celý víkend. Rz super. Koráb i Rajský jsou dobrá volba, a na zdlouhavé přejezdy. Sprint v neděli a zas nám to uteklo jako voda. Díky vem, kteří přijeli i pořádali jednu z nejlepích akcí celého roku. Díky a přítě na shledanou.
|
19.10.2010 (Út) jbouril Slalomový víkend probíhal 9.10. - 10.10. 2010. Sobotní závod se konal v Janovicích u Klatov, kde se náramně povedlo počasí. Při prvním pohledu na tra jsme byli hoodně překvapeni co se nechá namotat na tomhle buzeráku. Ze začátku to byl boj, ale nakonec to byla opravdu skvělá tra a krásně se závodilo. Dokonce jsem si odtud odnesl pohár za 3. místo ve skupině, co mi udělalo velkou radost. Na neděli jsme se přemístili do Lhoty u Dobřan. Počasí bylo o něco chladnějí a vítr nepříjemnej. Tady u se mi nedařilo. V sobotu jsem nesrazil ani jednu kuelku, ale tady jsem vynechal i pár branek. Tra byla dost náročná a polookruh na slalomu byl hezkej nápad, ale dost zdlouhavej. Nicméně jsem obsadil 8. místo ve skupině a tím pádem se mi tenhle výsledek bude snad krtat, kdy se v posledním slalomu budu snait.
|
29.06.2010 (Út) jbouril Dalí super kolo slalomu za náma. Sobotu jsem strávil za volantem mé kody a na rozlehlém letiti, kde se jel dalí slalom Fuchs oil cupu. Jeliko mám tenhle CUP celkem sluně rozjetej, tak jsem se musel snait a na blbnutí si nechat zajít chu. Snaha byla, ale íleně (krásně) to klouzalo. Nicméně nakonec z toho bylo 4. místo ve skupině, za co jsem rád. Ale budu se muset jetě hoodně snait, jestli budu chtít na konci sluné umístění. Tak u se těím na přítě, ( 9.října - buzerák Janovice u Klatov ), a se spolu popereme o poháry.
|
18.05.2010 (Út) jbouril 2. kolo Fuchs oil poumavského slalomu bylo poskládáno u Příbrami, kam jsme se přemístili po chladné noci na letiti Pole. Abych opět trochu potrápil konkurenci, tak jsem obul dozadu pneu, na kterých jezdil Vaek Horn minulý slalom. O to lépe auto drelo, ale u s ním nebyla taková zábava. Díky technickým problémům auta startujícího předemnou a následné chybce pořadatelů jsem si zajel první ostrou jízdu na třikrát. Ale i přes moji snahu a opět ani jednomu neporaenému kuelu se mi nepodařilo obhájit 2. místo z minula a o pát desetin jsem skončil na i tak pro mě krásném 3. místě ve skupině. Do přítě daladíme na autě jetě pár detailů a u teď se nemůu dočkat dalího slalomu, který bude na letiti Tchořovice 26. června.
|
17.05.2010 (Po) jbouril 1. kolo letoního Fuchs oil poumavského slalomu se konalo na letiti nedaleko Horaďovic. Počasí nebylo ideální, ale hlavně z hromady oblaků nad námi nespadla ani kapka vody. U v tréninku jsem zjistil, e podvozek je na takovéto slalomové tratě super nastaven a drí krásně. Teď lo u jen o to, nesráet kuelky a jet co nejrychleji. Kuelku jsem netrefil ani jednu a nastolené tempo bylo optimální. Můj první pohár za 2. místo ve skupině byl pro mě překvapením a je pro mě skvělou motivací na dalí slalomy. Po závodě jsme si na letiti udělali mení soukromou párty a pobyt do dalího dne na dalí slalom.
|
17.05.2010 (Po) jbouril Na srazu bylo auto moc vysoko. Asi proto, e jsem myslel, e to bude dobrý. Ale hlavně nezbyl čas před srazem. Dva dny před srazem přili tefty a ty museli na auto taky. Tak před prvním slalomem se trochu toho času nalo, lehnul jsem pod něj a povoloval, řezal, naládoval tefty, nandal konečně dlouho skladovaný podloky a zas snad vechno utahnul. Kdy jsem to byl projet a vechno si sedlo, myslel jsem, e je něco patně jakej to má vzadu odklon, ale vechno je ok a na pěkný silnici auto drí jak přibitý.
|
17.05.2010 (Po) jbouril Sice s větím zpoděním, ne jsem čekal, ale přeci u konečně dodávám pár informací, fotek a videí o srazu. Předevím musím dodatečně poděkovat vem pořadatelům za to, e pro nás vechny udělaly tak parádní sraz, nebudu říkat, e to proběhlo super jako vdycky, protoe to vichni bereme jako samozřejmost, ale tak to být vdy nemusí a je třeba si váit kadé akce, kterou takováto parta pořádá a před nimi klobouk dolů. Jen díky nim nae auta nejsou naházena po pangejtech silnic, nebo zabavená u policie. Opravdu obrovský dík. Super povedená akce :) Ve pro nás začalo technickou, kde jsme proli a násladoval ná oblíbený orienák. Ten jsme si krásně uili a nejednou jsme skončili na konci polní cesty na poli, kdy jsme hledali správnou cestu. Tentokrát jsem vytáhl jako spolujezdce bratra a hezky jsme se svezli. Rz jsem jel opatrněji, take výsledek nic moc, ale tratě moc hezký. Závěrem několik onboardů. Take nezbývá nic, ne čekat na dalí super sraz a mezitím si zajet pár slalomů. Těíme se na dalí víkend v Běinech.
|
25.04.2010 (Ne) jbouril Auto konečně vypadá tak, jak bude vypadat.Jenom jetě přidám do srazu zástěrky a přidělám hasičák. O víkendu jsme jeli auto projet a tak máme natestováno 150 km a vcelku spokojenost. Auto dobíjí, mae a sluně chladí. Jenom, kdy mu dám velkej zátah, tak se někam ztratí trochu vody. Neví někdo, co s tím?
|
21.04.2010 (St) jbouril Auto nastrojeno a plechařina téměř hotová. Jetě slepit lízátko, stříknout a namontovat, nasadit podloky a kola. Taky jsem koupil 6ti pólový odpojovač. Výfuk je taky na místě a nebude překáet jako ten minulý. A prodávám sliky, take kdo by měl zájem, můem se domluvit.
|
11.04.2010 (Ne) jbouril Konečně jsem měl trochu času, tak jsem se zas vrhnul na auto a trochu jsme s bráchou a tátou pokročili. Do srazu zbývá 18 dní a auto vypadá velice konkurenceschopně :) Vyhrabali jsme stříkací pistoli a tak jsme stříkali a stříkali. Přední kapota naznačuje, jakým směrem se bude ubírat design vozu :) A nakonec dodělán i výfuk.
|
15.02.2010 (Po) jbouril Práce se zas trochu hnuli a na autě u je to vidět. Dovnitř se nastěhovali původní sedačky a pásy od vhml. A dozadu jsme taky něco nandali, a to vypadá, e u to skoro bude. :-)
|
31.01.2010 (Ne) jbouril Dalí víked za námi a dalí částečně strávený v dílně. Vyndal jsem tlumiče, ty polu na přitvrzení, vyndali jsme motor a komplet oskrabali motorový prostor, je třeba znovu přenatřít.
|
24.01.2010 (Ne) jbouril V sobotu (23.1.) konečně započala práce na autě. Vyndal jsem vechny koberečky a tlumící hmoty a posvářel dráky sedaček. Namontoval jsem volant co jsem doma nael a připevnil otáčkoměr. Pomalu se připravuje i motor.
|
21.01.2010 (Čt) jbouril Take zrovna jsem úspěně proel STK a EMISE a zas budu mít na 2 roky pokoj. Konečně na autě můu začít dělat větí změny.
|
15.01.2010 (Pá) jbouril Tak tady mam poslední obrázky bílé. Dnes jsme ji odvezli na ekologickou likvidaci a je konec. Take zas bude trochu místa na lutou. Byl to dojemnej konec. Skoro a slza ukápla. Jak na svět přila, tak taky odejde. S holím zadkem. :-)
|
12.01.2010 (Út) jbouril Po nějaký době jsem shrnul plachtu a malonko to omet a tady jsou fotky. Sám jsem zvědavej, co s tím vykouzlím. :-) Plány do srazu jsou jasný. Namontovat motor, sedačky z feldy, pásy, jinej volant. Ten původní je zvohejbanej na vechny strany, Slepit a nandat lízátko, momentálně mam 2 poloviční. Nechat přitvrdit tlumiče, sníit pruiny, buď iroký nápravy, nebo podloky, No a spoustu dalích uitečnejch maličkostí.
|
10.01.2010 (Ne) jbouril V sobotu (9.1.2010) jsem se byl mrknout na 5. Buzerák ou Straice, sice jsem si nezajezdil, ale u jenom tam dojet byla dost velká ou. Sněhu bylo akorát a po chvilce jedění plocha komplet zamrzla, take se tam hoodně klouzali úplně vichni. Abyste neřekli, e se doma cpu jenom cukrovím, aspoň jednu fotku. Motor čistím a přetěsňuju. Aby z něj vyloeně nechcal olej. Obrovský dík patří Romanovi a vem, kterí se jakkoliv podíleli na plese, Super práce, výbornej ples. A jetě dodatek: Áín je bůh, Áín je nej, Kresta odejde poraenej. :-).
|
25.12.2009 (Pá) jbouril Tak jeíek naděloval a venku mi něco přistavil. Svalně, jestli někdo uhodne co je to za stroj. :-) Malá nápověda, ta u se pod stromek vela. Tak nakonec přeci vyhrálo srdce nad rozumem.
|
24.12.2009 (Čt) jbouril Spoustu sportovních úspěchů, ale hlavně zdraví v novém roce přeje SB racing team. Jeíek bude nadělovat a pod stromeček mi taky něco přiveze, take a zejtra uvidím, co mi přivezl, tak přidám foto. :-)
|
27.11.2009 (Pá) jbouril Tak je rozhodnuto. Dloouho jsem rozmýlel, co dál. Jestli znovu pořídit 100, nebo stavět auto od začátku. Ale nakonec jsem se rozhodl pro něco úplně jinýho. Nebude to 100, nebude to nejspí ani kodovka. Chci zůstat u poumavského slalomu, tak něco ivýho na závody. Něco naetřím a na jaře určitě něco v garái přibude. Take z toho vyplívá, e spoustu věcí, které jsem k autu měl, jsou na prodej. Jde hlavně o motor, sedačky z felicie, plechařina a hromada drobností. Jestli budete mít kdokoli o cokoli zájem, pite buď sem, nebo na mail - josefbouril@seznam.cz Těím se se vemi na shledanou na plese.
|
08.11.2009 (Ne) jbouril V Sosnové se zase po roce setkali největí borci z ČR a taky jeden světovej ďábel. Atmosféra super, diváků kupa, jen počasí bylo velice chladné. Závodníci dělali ou a vichni se bavili. No prostě super sobota a mistří, tam opravdu byli.
|
25.10.2009 (Ne) jbouril Na pačejovský slalom jsem se těil, jako na ádný jiný závod. Poslední v sezoně a dalo se tam dohnat alespoň pár bodů na soupeře. Přijeli jsme tam a laborovali kam dát sliky, jeliko máme pouze jeden pár. Nejdřív to klouzalo íleně, ale po správném zahřátí drely celkem dobře. Nicméně pneu bylo to poslední, co by nám dělalo problém. Po prvních ostrých jízdách jsem byl super nalazen, jeliko jsem byl 12. absolutně. Martin to ale v první jízdě přetočil a tak ztratil spoustu času. Ovem v druhé ostré jízdě u snahu přehnal a auto lo čelně do sloupu těsně vedle pumpy. Ve vypadalo podle pohledu jako malá rána, ale neni tomu tak. řidič má rochlé koleno a namoenou krční páteř. No co dodat. Auto je kompletně na odpis, jeliko je ohnutý i pravý A sloupek. Take se uvidí, co bude dál. koda..............................................................koda
|
10.10.2009 (So) jbouril Přidávám krátký sestřih ze srazu s lahůdkou pro diváky v Křenicích. Onboardy sem dávat nebudu. Kdo by je chtěl popřípadě vidět, stačí na youtube.com zadat SB racing team a budou tam.
|
04.10.2009 (Ne) jbouril Vichni to píou v diskuzích a je to pravda. Sraz byl zase super, ostatně jako vdycky. Byla by obrovská koda , kdyby se z jekéhokoli důvodu nemohl konat dalí a ten hlavní důvod vichni dobře známe. Nicméně se sraz opravdu povedl a opět za ná tým velmi děkuji vem, kteří se podíleli na konání srazu. Sprint byl super. Nakonec 16. místo celkově. Na rychlostkách byla sranda. Hlavně pro diváky. Do kempu přijelo spousta pěknejch stoveček. Ale nakonec jsme byli vichni rádi, e jsme dojeli celý.
|
28.09.2009 (Po) jbouril Přípravy na sraz vrcholí a auto u snad bude v dobré kondici. Vyměnili jsme tyč řazení, silenbloky na převodovce a nasadili podloky kol. Nalepení reklamy naeho sponzora Radka Kempfa, no řekněte sami, není to nádhera? :)
|
21.09.2009 (Po) jbouril Sice po týdnu, ale konečně jsem si na deníček udělal čas. Minulý týden (13.9.2009) jsme odjeli dalí ze super poumavských slalomů. Tentokrát byly kuelky namotány na rovném úseku silnice z Klatov. Kdo se zůčasnil, tak se určitě podivoval, e se nae závodní auto rozjíní na tra, jako na výlet. Někteří si třeba mysleli, e je chyba mezi sedačkou a volantem, ale tak to nebylo a pokusím se zde ve vysvětlit. Ve začalo asi kolem esté hodiny večerní v sobotu, den před závodem. Auto jsme opláchli a nazuli nae první vytouené slicky. Samozřejmě se auto muselo projet a vypráit malonko pavouky z výfuku. Při jízdě kolem sta se ozvala nečekaná rána a obě zadní kola se ihned zastavila. edesátimetrová brzdná dráha byla opravdu nepříjemná záleitost. Auto prostě stálo uprostřed silnice a nehnulo se ani dopředu, ani dozadu. Nakonec se podařilo převodovku s chroupáním rozhýbat a dostat auto v noci ze silnice do garáe. Tam začal závod. Sehnali jsme jinou převodovku a výměna byla neodkladná. Vyměnit převodovku nebyl a takový problém, jak bych očekával, ale dostat poloosy do převodovky nám zabralo zbytek noci a od hotového auta jsme vstali v 6:30. Vichni jsme se pak rozjeli domů opláchnout, abychom v 7:30 vyrazili závodit. Ve se vyvíjelo dobře, a do prvního treninku, kdy Martin přijel na první rychlostní stupeň a nemohl řadit. Zrada byla v tom, e se zlomila tyč řazení a nedalo se řadit. Jediná monost v tu chvíli, kromě toho závod nejet vůbec bylo, zařadit zpod auta třetí rychlostní stupeň a jezdit celý závod na něj. Tak jsme udělali, a proto jsme jeli tak, jak jsme jeli. I přes tento handicap jsem opravdu naden z konečného umístění 28. a 42. absolutně ze 75 posádek. Atmosféra byla pohodová i kdy ospalá. Ačkoli se nám na převodovém ústrojí rozpadlo snad ve co mohlo, jsem spokojen se závodem. Tímto článkem bych také chtěl poděkovat, za obrovskou pomoc s výměnou převodovky a také za to, e ani minutku v noci nespali. :) Pavlovi Schejbalovi. Ádovi a rodině Beneů. Tuto neděli (20.9.2009) se jel dalí závod Chodského Čakanu - hobbyrallycross. Zajeli jsme tam, abychom podpořili Ádu, který nakonec vyhrál svoji skupinu do 1.6, GRATULUJEME
|
11.09.2009 (Pá) jbouril Minule nám auto lítalo ze strany na stranu, tak to musíme malinko zkorigovat. Obrousil jsem a natřel převařáky a obuli jsme na ně lehce jeté slicky. Sice jenom dva, ale aspoň něco. Teď u se pojede snad malinko plynulejc.
|
02.07.2009 (Čt) jbouril V sobotu jsme se byli kouknout na Janovickou tunning party. A kdy jsme tam byli, byla by koda tam auto nevystavit. Kdy Martina naladili borci s bavorákama, hecnul se a vyrazil také na driftovací dráhu. Také zde nechyběla spousta naich příznivců. koda, e jsem chyběl já. :-) Některé ale natuněná auta vyloeně nezaujmula.
|
23.06.2009 (Út) jbouril Dalí fotky z Katovic
|
21.06.2009 (Ne) jbouril Fuchs Oil Cup 2009 - Poumavský pohár - II. Řádění mezi kuely Katovice - Pracejovice 2009 Tak nějak zní název právě odjetého slalomu u Horaďovic. Velká změna v povrchu trati se mi celkem zamlouvala, ovem utaené branky mi občas dělají problémy. Kdy jsem ze čtyř jízd netrefil třikrát tu samou branku, tak jsem se k výsledkové tabuli s radostí nehrnul. Martin na tom byl o poznání lépe a tak si vychutnal jeho vítězný, teamový boj o sekundy :-)
|
31.05.2009 (Ne) jbouril Jetě dodatečně pár záběrů z Běin.
|
31.05.2009 (Ne) jbouril Super slalomovou neděli jsme proili ve Lhotě u Dobřan. Výsledek nijak oslnivý, ale jinak jsme se úasně vyblbli. U se nemůem dočkat dalího podniku poumavského slalomu - II. Řádění mezi kuely Katovice 20.června.
|
24.05.2009 (Ne) jbouril V sobotu jsme vyrazili na rally Český Krumlov. Nádherné počasí, krásná auta a úasné městečko - srdce plesá. :-)
|
10.05.2009 (Ne) jbouril Předem bych chtěl poděkovat pořadatelům, za super sraz. Ve bylo parádní a noční orienák neměl chybu. Jetě před srazem jsme si s autem pohráli a vyměnili hlavní brzdový válec za nový, nandali nové brzdové destičky a nalili brzdovku. Auto brzdí o hoodně líp. Přijeli jsme před technickou přejímku, ale dovnitř u jsme nedojeli. Auto nelo nastartovat a vude v prostoru motoru byly hliníkové upinky. Schvalně jestli poznáte, co je patně. Rozpadl se rozdělovač a segmenty se podívaly ven. Rychlý telefon na Janovické vrakovitě a přivezení dvou dalích rozdělovačů nám situaci vyřeilo a technická proběhla v pořádku. Sprinty vyly parádně. Dva starty a z toho dvě vítězství nás velmi potěily. V sobotu dopoledne jsme li jetě trénovat na trenaer. :) Kdyby náhodou, tak a víme do čeho jdeme. Jetě foto před startem a můe se vyrazit na rz. Rz byly super a celkem se vydařily. Auto jsme dovezli v celku a bez krábance. Obrovský dík patří naemu týmu rodiny Beneů, Pavlovi Schejbalovi, Helí za super fotky a morální podporu a Marcelovi za zapůjčení tréninkového a doprovodného vozu. V neděli jsme si udělali radost a na burze koupili zadní převařené blatníky. Kus za 300, tomu se nedalo odolat. Jak u jsem řekl, sraz se vydařil a úasné počasí to jetě podtrhlo. Co dodat? Těíme se na podzim.
|
05.05.2009 (Út) jbouril Dalí víkend ve znamení ladění a testování motoru. S Pavlem Schejbalem jsme motor naladili u nás doma a poté vyrazili na malou projíďku. Ukázalo se, e při přidání plynu motor kube a nechce se mu do otáček. Zajeli jsme k Beneom a tam problém hledali a nali. Vyměnili jsme kabely a svíčky, jako pamlsek jsme nalili do nádre benzín 100 a auto jede jako splaenej kůň. :) Ne, e by auto patně chladilo, ale pro jistotu jsme namontovali rychlejí větrák ze suzuki. A pak u se vyrazilo testovat. Lehký úlet mimo tra natěstí neodneslo nic. Jen jsme si odvezli trochu trávy. Auto jelo parádně, chladilo úasně, ale malinko nás pozlobila spojka. Doma jsem vyměnil zadní spojkový válec a ovzdunil. Funguje. Uvidíme. Kdy jsme byli v těch opravách, tak jsme nandali nové brzdové destičky. Nalepili číslo a reklamu. U stačí jen připevnit hasičák a jede se.
|
26.04.2009 (Ne) jbouril Tak jsme se zase pustili pořádně do auta. Konečně jsme zapojili touený otáčkoměr Je vyměněn rozdělovač za bezkontaktní, nalili jsme kapaliny a ladili a ladili, za co velmi děkujeme Pavlovi Schejbalovi. Kdy měl motor správný chod, tak jsme mu přidali a nechali ho proběhnout okolo 6000 otáček. Chvilku na to v okolí motoru zarachotilo a vylétali nám vechny lopatky z ventilátoru, kromě jedný. Zřejmě se střetli s plechem na přívod vzduchu na ventilátor. Tak se musel sehnat elektrický ventilátor z favorita, namontoval se a ve je OK. Lehká projíďka po vesnici ukázala, e ve drí kde má. A teď u jen pár věcí z motoru nastříkat na správnou barvu a můeme vyrazit do Běin.
|
14.04.2009 (Út) jbouril Motoru u moc nechybí. Svody u jsou posvářené a chladič se začne pájet. Pak nazdobit do poadovaných barev. Interier nazdoben i s hasičákem. A tady je kompletní domácí vozový park.
|
05.04.2009 (Ne) jbouril Auto nám sice stále stojí v garái, ale motor u se přestěhoval do něj. Chybí vyřeit a posvářet svody a předělat horní vývod z chladiče, jeliko se nechce popasovat s karburátorem. Nalít vechny potřebný kapaliny a snad u to nastartujem přítí tejden.
|
09.03.2009 (Po) jbouril Nakonec upoutíme od motoru koda 120 a přecházíme na favorita. Nabídka na motor z favorita u předělán do 120 se sníenou hlavou a ostrou vačkou za rozumnej peníz se nám líbila, tak jsme si pro něj dojeli a u je ná. Vyměnili jsme favorití vanu za hliníkovou ze 120 se sacím koem. Teď u jenom stačí vyndat původní motor, nandat favorita a popasovat se s místem u ventilátoru. Snad se tam ty svody vejdou :)
|
23.02.2009 (Po) jbouril O tomto víkendu 22.2.2009 jsme se opět zůčasnili IV Buzerák ou straice. Sněhu bylo více ne obvykle, a tak se jezdilo těsně mezi velkými sněhovými barierami. Hlavně kvůli těmto barierám jsme museli sundal přední lízátko, jinak bychom z něj měli 3 části jako vhml. Také děkuji rodině Hornů za pomoc s karburátorem. Zaili jsme opět spoustu srandy a taky jsme tahali několik aut ze sněhu. No zkrátka zase jeden super strávený víkend na sněhu.
|
30.01.2009 (Pá) jbouril kodovka nám stojí v garái a čeká na nový motor, který u se snaíme sestavit. Spoustu věcí máme připravených, ale co nám scházelo, byl motor na úpravu. Ten nám poskytl Mía za malý peníz. (koda, e se nezmínil, e je zedřený). Ale nakonec jsme na to po kompletním rozebrání přili. :-) Tak teď máme dílů jetě víc.
|
11.01.2009 (Ne) jbouril Povedená soutě Buzerák ou Straice, byla krásným zpestřením jinak mrazivých zimních sobot. Na sněhu a ledu jsme si skvěle zablbli a snad malinko i naučili jezdit zatáčky dveřmi napřed.
|
09.01.2009 (Pá) jbouril Tak se pomalu připravuje auto na buzerák ou Straice. Přední lízátko sundáme popřípadě a na místě, podle mnoství sněhu a velikosti sněhových bariěr, jestli teda nějaké vůbec budou, je třeba také obout pořádné pneu. Na půdě jsem nael jediné zimáky, které jsme dostali současně s autem. Auto teď nevypadá moc vábně , ale vzorek je pořádný.
|
05.01.2009 (Po) jbouril Tak máme po plese. Vichni jsme si ho, jak se patří, uili dosytosti a samozřejmě jsme si na Kabáty zazpívali. Bylo to super a u se těím na jaro.
|
24.12.2008 (St) jbouril Krásné proití lehce blátivých, ale stoprocentně vánočních, svátků a hrozně moc zdraví a sportovních úspěchů do nového roku. Přeje SB racing team. :-)
|
06.12.2008 (So) jbouril Tak problém s řízením je vyřeen. Ve zapříčinila patná montá tlumiče řízení od původního majitele. Tlumič byl namontovám víc k jedné straně a tak se při zatočení doleva zasunul a nadoraz a dál u nás nepustil. Teď u je tlumič venku a auto zatáčí snadněji a lépe.
|
17.11.2008 (Po) jbouril Tak jsme doufali , e trochu popojedem s naím problémem v řízení. Vyndali jsme tyč řízení a domnívali jsme se , e ji ná předchůdce otočil. Tak jsme ji otočili zpátky. Bohuel se problém změnil pouze na stranách. Auto mělo rejt vétí na opačnou stranu ne předním. Nechali jsme proto auto na palkách a budeme doufat , e nám někdo z vás poradí proč nám zatáčí na jednu stranu víc ne na druhou. Předem děkuji.
|
03.11.2008 (Po) jbouril Před nedávnem jsme se zúčastnili slalomu v Pačejově. Auto vydrelo , tra pěkná , jene nám auto zatáčelo více na pravou a o hodně méně na levou stranu , co nám udělalo čáru přez pozpočet. Téměř vechny důleité zatáčky byli na levo. S autem jsme se prali a dokonce jsme museli na trati několikrát couvat. Na konec jsem neskončlil poslední , ale moc nezbývalo. Martin něl lepí časy hlavně kvůli mému handicapu trestných bodů.
|
21.10.2008 (Út) jbouril
|
21.10.2008 (Út) jbouril
|
20.10.2008 (Po) jbouril Přidávám pár fotek ze srazu.
|
20.10.2008 (Po) jbouril Tak nám sraz utekl jako voda a my i přez né moc valné umístění jsme spokojeni. Dovezli jsme auto v celku a porazili jsme 14 posádek s absolutně sérovou 988 cm3.
|
16.10.2008 (Čt) jbouril Autíčku přibyl zadní příčný výfuk , přední lízátko a spoustu krásnejch polepů. Fotky vám sem dávat nebudu , aby jste se měli na co těit. :)
|
04.09.2008 (Čt) jbouril Tak u nám autíčko vypadá jak má. Po namáhavé práci jsme usadili sedačky na místa kam patří. Nyní je v autíčku opravdu parádní svezení. Samonavíjecí pásy namohou chybět. A jsme připraveni na sraz. Motor nejspí bude a přez zimu , jeliko se nám blíí kola a sraz je za humny.
|
04.09.2008 (Čt) jbouril Na autě se v průběhu prázdnin pracuje a předělává , tak zase přináím dalí info. Momentálně je na tom autíčko nějak takhle. Zadní brzdy potřebovaly také trochu zkontrolovat a vyměnit pár gumiček. Dále jsme z auta vyndali staré pásy , které se vymění za samonavíjecí a na místo originálních sedaček přijdou sedačky z felicie.
|
05.08.2008 (Út) jbouril V neděli jsme udělali lehkou obhlídku brzd a sníení předku. Pruiny jsem seřízl a vrátil zpět. V brzdách jsme vyměnili prachovky na válečcích a pročistili hlavní brzdový válec který byl plný bordelu ze staré kapaliny a tím pádem se zasekával.
|
02.08.2008 (So) jbouril Stará kola se nám nelíbili , tak jsme nechali obout kola ze 120 a dnes jsme je na kodovenku posadili. Myslím , e teď vypadá o mnohem líp. Jetě půjde předek o závit ní a zástěrky natřeme a bude to nádhera.
|
28.07.2008 (Po) jbouril Na autě budeme samozřejmě delat úpravy pro závody i běný provoz. Začali jsme sportovním volantem, kola ze 120 u jsou nastříkána na bílo , tak stačí jen nechat obout a posadit na auto , přední pruiny půjdou alespoň o 1 závit dolů a zanedlouho přibudou troíčku sportovnějí sedačky z felicie + pásy. K úpravám bude patřit i výměna motoru za nepatrně silnějí ze 120 a moná i elektromotůrek na ventilátor. Tyto změny se budeme snait stihnout do podzimního srazu. A věřím e tam přijedem v plné parádě :-) .
|
27.07.2008 (Ne) jbouril Historie tohoto naeho miláčka , vyrobeného v roce 1971, začala v Plzni , kde 1. majitel vyuíval slueb kodovky jen zřídka a tím pádem zůstala ve výborném stavu. Poté auto zdědil jeho synovec , který mu udělal kompletní generálku a od kterého jsme kodovku , jako druzí majitelé , v červnu tohoto roku s kamarádem koupili pro závody jako jsou jarní a podzimní srazy , či závody v pravidelnost a historiků. Auto je ve výborném technickém stavu a má najeto pouze 41 000 km , díky čemu prolo bez problémů STK a emisemi.
|