ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Buggy

Buggy

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 346-360)

25.05.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Po přebírání věcí na půdě následovalo přebrání knížek v knihovně. Největší radost ve mě samozřejmě vyvolala kniha o Š130RS.

Jedna zajímavost: získal jsem jí od jednoho z autorů pár let před jejím oficiálním vydáním. :-)


!Máňa 120S


Vřele doporučuju jako studijní materiál při stavbě jakéhokoliv speciálu zn. ŠKODA, páč to není jen o eReSu, ale i o všech jejích předchůdcích.

Cena je celkem vysoká (cca. kolem 1.000 Kč), ale jednoznačně se to vyplatí.

Kdyby se vám to zdálo drahé, máte námět na dárek od příbuzných... :-)


24.05.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska jsem začal přebírat veci na půdě. Zatím jen náhled, popis bude následovat později...

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S




12.05.2008 (Po)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Opět jsem si udělal radost. Zajel jsem si pro plechařinu a světelnou rampu.
Na rampě jsou světla WESEM. Stejné značky jsou i paraboly hlavních světlometů.

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



04.05.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Udělal jsem si radost – dojel jsem si k jednomu hodnému pánovi pro zrcátka a štítek na zadní kapotu.

!Máňa 120S


Objednal jsem si u něj i trubky vedoucí od motoru k chladiči do kufru dělané podle originálu. :-)


26.04.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Hurá, Máňa jezdí! Má po technické a dostala nové značky. Motor chytá na první škrtnutí a vrčí naprosto klidně a tiše (po tom, co jsem ho sešteloval) :-).



!Máňa 120S
!Máňa 120S


08.03.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Jak jsem posléze zjistil, veškeré úpravy na Máně byly provedeny naprosto neodborně, což bylo nejvíce patrno samozřejmě na elektrice. Ihned po prvním navrčení motoru mi to Máňa dala znát. Vyhořel totiž kabel vedoucí od spínačky ke startéru, a to po celé svojí délce. A navíc se k němu připekly ostatní dráty, takže nešly vypnout kontrolky.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Důvodem bylo to, že ten šikula zapojil cívku karburátoru na kabel k zapalovací cívce, který navíc v jeho poslední části nahradil drátkem s dvakrát slabším průřezem… To přispělo k tomu, že jsem se dal do kontroly celé elektrické instalace a objevil jsem pár dalších pěkných kousků. Mimo jiné mlhovku zapojenou přímo na spínač světel v přístrojovce a nefunkční ventilátor topení, jehož kabel byl využit pro napájení elektrické vrtule chladiče, která pro jistotu taky nefungovala.

Strávil jsem několik víkendů jen předěláváním elektriky. Vzhledem k tomu jsem ale vlastně rád, že mi Máňa neshořela úplně. :-)


19.01.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňa nebrzdí a nespojkuje. Tečou prasátka zadních brzd a spojková trubka v kufru, takže jsem provedl výměnu těchto komponentů
a odvzdušnění všech okruhů.


18.11.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňu jsem koupil v Praze, ale bude bydlet na chalupě. Tak se stěhovala, na odtahovce.

17.08.2007 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

V inzerátech jsem v srpnu 2007 narazil na Š100L, která měla kastli z roku 1987, tudíž jí koroze byla skoro neznámá. No za 3.000 neberte to! :-) Prostě jsem v ní shledal ideální základ pro stavbu Š120S. Škůdku jsem nazval tradičně „Máňa“, stejně jako každou hundrtku,
kterou jsem měl předtím. :-)

Máňa měla tyto úpravy odlišné od výroby:
- čtyřoké přední čelo
- motor ze Š120
- elektrickou vrtuli chladiče


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Rozhodl jsem se, že vzdám renovaci tohoto vozu, ale rozhodně se nevzdám stavby jiného. Takže sRšeň mě začal postupně po částech opouštět do náručí nových majitelů a já začal shánět další vhodný kus na stavbu dalšího ze škodováckých speciálů. :-)



17.03.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Během sundavání dalších plechů se mi začal sen o eReSu vzdalovat. Začal jsem totiž zjišťovat, že sRšeň je tak shnilý, že už opravdu nemá cenu ho jakkoliv vyvařovat… prostě na tabák… :-(

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


10.02.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dalším krokem bylo odstrojování plechařiny, po kterém jsem chtěl začít s repasí kastle. Přední blatníky šly dolu bez použití nářadí... :-)


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2006 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Moje „nové“ eRko bylo nepojízdné - prasklé těsnění pod hlavou. Takže to byla první věc, kterou jsem udělal.

!Máňa 120S


23.03.2006 (Čt)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Od malička jsem měl rád techniku. Moje záliba se během času začala zužovat na auta, pak na značku Škoda, a nakonec na typy v rozmezí Š100 až Rapid136. Mým prvním vozidlem byla Š110L, kterou jsem si pořídil v mých 16 letech. Od té doby mýma rukama prošlo myslím že něco kolem deseti škůdek. Bylo to několik Š100 a 110, dvě eRka a dva Rapidy.

V srpnu 2003 jsem poslední škůdku prodal, protože mě to nějak přestalo bavit, a čekal jsem, jestli mě začnou svědit ruce od nicnedělání. No, a za dva roky to nastalo. :-)
Už jsem si ale řekl, že konečně postavím auto, o kterém jsem snil od začátku – Š130RS. A začalo shánění vhodného adepta z řad eRek. V březnu 2006 jsem konečně sehnal eRko, o kterém jsem si myslel, že to je ono.

Začal jsem mu říkat sRšeň, dle zbarvení. :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 346-360)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:366
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:86621
Celkem návštěv:175220348

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet