19.10.2008 (Ne) Mía Podzim 2008 za námi.Od jedné příjemné slečny v pořadatelském stanu jsem si nechal vyříznout samolepku na Máňu.Hned jsem jí samozřejmě musel umístit za okno civiláka, se kterým jsem v Běinách byl. :-)Sobota byla fajn. Při obědě mi milou společnost dělala Adrianka, dívka kodateamu. :-)Večer jsem pomáhal kapele nosit aparaturu z auta.Za odměnu jsem dostal jejich cédé. :-)Jedna poznámka pro pořadatele:Slečny u vjezdu mě v pátek nechtěly pustit do kempu. Nepomohlo, kdy jsem jim asi osmkrát říkal, e mám zaplaceno a sděloval jim svoje startovní číslo.Pak se do věci vloil jetě jakýsi hoch, který chtěl, abych s autem zůstal venku, protoe to je nekoda...Nakonec mě dovnitř pustili, ale diskuse to byla ukrutná... :-)Pro přítě by tohle moná chtělo nějak oetřit, i kdy já u snad přijedu s Máňou... :-)
|
13.10.2008 (Po) Mía V sobotu jsem se dal do odstrojování. Mám v plánu přes zimu dát dohromady předek. V neděli jsem hned samozřejmě musel vyzkouet, jak to Máně bude sluet... :-) Chci provést oetření karoserie, montá dvouokého čela a kapoty s mříkou, náporového chlazení a přepáky do kufru.Kdy u to budu dělat tak moná jetě posilovač brzd s konzolí z Rapida.Snad na to budu mít čas, abych na jaře u zase jezdil... :-)
|
09.10.2008 (Čt) Mía Včera jsem Máně zase něco po delí době pořídil.Stavil jsem se u marase pro nástavec pedálu plynu.Poslední kus. Take Martine díky, es mi ho schoval. :-)
|
21.09.2008 (Ne) Mía Dneska jsem vzal Máňu na projíďku. Nebyla venku hóóódně dlouho, take byla samozřejmě ráda. :-) Byla ráda natolik, e samou radostí nechtěla pustit motor do otáček, take jsem skákal jako klokan v autokole... :-)))Mimochodem na třináctkách jí to sluí... :-)
|
20.09.2008 (So) Mía
|
11.09.2008 (Čt) Mía
|
08.09.2008 (Po) Mía Jsem na sluebce v Koreji. Pro zajímavost přikládám fotku toho, co jsem tady vyfásnul za 100 Dolarů.Kdyby to tak bylo v českých... to by zas přibylo věcí na Máňu... :-) Ta mince pětikilo je fakt hlína... :-)))
|
31.08.2008 (Ne) Mía Dopoledne jsem se vydal na nákupy do okolí Plzně.Přivezl jsem si tvrdý silentblok 5Q převodovky, pryskyřicový nápis na přední čelo a filtrbox na webery. Pán, od kterého mám silentblok, byl tak hodný, e mi nabídl zapůjčení ablony pro výrobu přepáky chladiče do kufru.A nejen to. Mohl jsem si vyfotit jeho 110R s technikou 130RS, kterou staví.Jsem jen fotograf, take vekerá autorská práva má smozřejmě pan majitel. K večeru jsem si jetě zajel pro nové čepy ramen přední nápravy.
|
24.08.2008 (Ne) Mía Dneska jsem dal hybridní sedačku do auta. Zatím mám hotovou jen řidičovu. Takhle to vypadá:Zachoval jsem monosti pro telování polohy sedačky z obou typů, hrubě sedačku nastavím rozsahem kila, pak jemně doladím posuvem rapidím.Sedí se na tom neporovnatelně lépe ne na originálech, co jsem předpokládal... :-)
|
23.08.2008 (So) Mía Chci dát do Máni sedačky z Rapida, tak jsem vyzkouel dvě varianty.První byla dát tam sedačku na vevařené nosníčky, podobně jako jsou v Rapidu.Při zkouce jsem zjistil, e takto by sedačky byly příli nízko.Druhou variantou bylo dát sedačky do původní výky, jako byly originály.A to u dle měření vycházelo dobře.Pustil jsem se tedy do vývoje hybridní sedačky, která spočívá v tom, e "podvozek" je z kila, zbytek z Rapida.Nejdřív jsem flexou zbavil podvozek původní sedačky zbytečných částí.Připravil jsem si dva plocháče jako výztuhu horní části podvozku, kam přijde posadit sedačka, a pak jsem je tam heftnul.Zesílený podvozek jsem pak přiheftoval na lyiny pojezdů rapidí sedačky. A tohle je výsledek:
|
22.08.2008 (Pá) Mía Máňo, to jsou loukotě, seznamte se... :-)Po seznamovačce jsem jetě obrousil boční kryty sedaček a fouknul je na černo. Rapid, ze kterého jsou, byl evidentně modrý... :-)
|
19.08.2008 (Út) Mía Mám dovolenou, tak jsem se ve volných chvílích dal do focení starích papírových fotek. Take vám můu poskytnout přehled vozidel, která jsem vlastnil. :-)Moje první vozidlo - Máňa 110L. Koupil jsem jí v estnácti, období 1995 -1996.V osmnácti (jetě mi nevydali řidičák) jsem koupil eRko. Měl jsem ho v letech 1996 - 1998.Byl to předělaný angličan, proto obrácené stěrače. :-)eRko se začalo rozpadávat, hlavně korozí, take jsem omladil vozový park, a koupil jsem Rapida 130 (1998 - 2003). Začal jsem Rapida generálkovat a abych nebyl bez auta, koupil jsem dalí Máňu 100 (1999 - 2001).Máňu jsem zruil při otočce přes střechu, tak jsem jí nahradil zelenou 110LS. :-) Foto bohuel nemám. (2001 - 2002)Během generálky kastle u Rapida jsem zjistil, e je na tom dost bídně - podlahy uhnilé skoro k tunelu, na prazích nanýtované plechy atd...Prostě na něm bylo práce jako na kostele. :-)Nicméně po dvou měsících řezání, brouení a vaření el do laku. Pak jsem ho jetě půl roku dolaďoval v garái a tady je výsledek.Najdi 7 rozdílů. :-))) Na Rapidovi jsem provedl tyto změny:- barva :-)- přední maska s tahokovem - mlhovky v zadním čele- křídlo na zadní kapotě- zástěrky z vývozního typu - boční blinkry z Felicie- úprava zadních světel tak, aby jako obrysovky svítily 3 árovky (klasická, brzdová douvláknovka a osvětlení SPZ)- zavařené díry na trysky ostřikovačů, ty přemístěné do plastu na kapotě- přivařené přední blatníky v horní části ke kastli, aby tam nepraskala barva- černé tapecírungy v interiéru- místo popelníku hodinyZde je fotka Rapida ze srazu Felicia&coupé klubu v Mělníku, jetě za mého působení tam, tuim rok 2000.Rapid byl jako "výjezdní" vozidlo, take jsem na podzim 2002 koupil na normální jedění fagorita. Toho jsem měl asi půl roku.Prodal jsem ho v dubnu 2003, Rapid el na prodej v srpnu tentý rok a tím začalo moje období bez kůdek.No a sRně s Máňou u znáte. :-)
|
18.08.2008 (Po) Mía Odpoledne jsem byl za borcem, který provádí opravy hliníkových disků. Chtěl jsem trochu stočit ementáloidní lemy na loukotích.Důrazně mě před soustruením varoval z důvodu oslabení krajů a následného vylamování. Doporučeným postupem pro opravu hořčíkových disků je vyspravení např. dvouslokovým tmelem.Loukotě obrousím a pak vytmelím. Uvidíme, jak to dopadne. :-)
|
17.08.2008 (Ne) Mía Dneska jsem dal do Máni clonítka z eRka. Originály byly zkroucené, navíc mení. Tohle líp vypadá.
|
16.08.2008 (So) Mía Večer jsem se pustil do výměny struny plynu za lanko. Nechci dopadnou jako tenkrát v Dánsku. :-)Vlevo lanko před akcí, vpravo struna po akci. Pak jsem hodil Máňu na třináctky.Po půlnoci se mi jetě nechtělo hajat, tak jsem se dal do probírání kodováckých znáčků, které jsem vytáhl z vrstvy prachu v garái. Je to zhruba polovina sbírky, zbytek mám někde na půdě. U ani nevim kde... :-)
|