31.08.2003 (Ne) milos79 vybral som starter, a spravil aky taky repas, tj nove puzdra, uhliky, ocistil komutator. zda sa ze y to mohlo byt v poriadku. V tento den sme sa rozhodli ze sa ide na dovolenku. Smer Vysoke tatry. uvidime ci auto vydrzi. Cesta prebehla v poriadku, az na to ze nam bolo v aute zima. Proste jak keby nekurilo, a este boli v priecke od kufra diery, po prerabke z anglicana.
|
30.08.2003 (So) milos79 kedze sa behom tyzdna rozsypala jedna zadna pneumatika, proste bocnica na pneu bola zprachnivela, tak auto lahlo pomalicky za jazdy az po rafik. vzhladom na tento stav bolo situaciu riesit. zhodou okolnosti mi kamos z brna ze ma na predaj pekne siroke pneu aj s diskami. tak som sa vybral do brna. tu prebehla kupa 4ks letnych pneumatik PNEUMANT 185/70 na klasika plechacoch, ale v novom komaci. Pneu boli sice ojazdene, ale stale o dost lepsie ako boli tie na aute, predpokladam od vyroby z roku 1989 :-). Ja sommu tam moje plecy nechal ze on bude kupovat celkom nove. Este sme sa rozhodli zbehnut do otrokovic a zlina, na prave prebiehajucu barum rally. V zline sa nam zase stalo nieco co sme necakali. Z nicoho nic na pumpe auto nechcelo startovat. Pribehol jeho kamos, ktory byval v zline. Pani to bolo pocit , rapid tahany za roverom. auto po par metroch ale naskocilo. Toto sa mi stalo este raz po ceste domov, ked som musel dotankovat.
|
25.08.2003 (Po) milos79 zakupil som potrebne veci, ktore maju byt v povinnej vybave vozidla, lebo predchadzajuci majitel tam toho moc nenechal, no bolo to skoro ako v novych autach - jeden kluc na matky kolies a tusim nejake potrhane lano. takze dokupil som zdvihak, autolekarnicku, sadu ziaroviek, nove lano a pod.) Auticko sme trosku viac museli vycistit, zvnutra bolo na sklach nachytaneho kopu dechtu. fuj
|
23.08.2003 (So) milos79 kupa auta, bol som pren cca 80km, cesta domov prebiehala v poriadku, bez problemov, bol som prekvapeny tou tichostou aj pri 120 kilometrovej rychlosti Az pri druhej jazde, isiel som sa previest trosku s tym, sa nahle pri rozjazde na krizovatke zhasol motor. Najskor som si myslel ze som na vine ja. Bohuzial nebolo tomu tak. Odtlacil som auto na chodnik, a skusam pozerat ze co by to mohlo byt. Benzin mam, teplota nebola prilis vysoka, motor nie ani za nic naskocit. Ked som ale pozrel do motoroveho priestoru, vykukla na mna 4litrova bandaska s vodou. Vtedy mi zaplo, pozrel som n nadrzku s vodou. Prazdna . A co vcul, tak som skusil pomalicky nalievat postupne, nakoniec som tam nalial celu 4 litrovku a aj tak bolo malo. Viete si predstavit kolko jej tam teda bolo predtym, a co asi bolo pricinou zastavenia motora. Nakoniec sa asi po 20 minutach motor rozbehol.
|
16.08.2003 (So) Luky Auto jsme získali za odvoz - původní plán byl že si z něj uřízneme střechu, oberem pár drobností a zbytek zahodíme. Během rozebírání jsme přišli na to že skelet je v hodně slušném stavu (nakonec jsme jenom vyměnili prahy a zavařili pár dírek), a že by to prostě byla škoda. Padlo tedy rozhodnutí postavit si rádoby tovární rallyovou tisícovku. Auto bude červený se dvěma bílými pruhy, světelná rampa, loukotě. Až potud to bude stejný, ale dovnitř přijde ochranný rám (jenom oblouk se vzpěrama ve dveřích), sedáky MTX, pásy Britax (to bylo spíš až v RSach, ale sem se to taky docela hodí), motor nejspíš favorit a 5qalt. Bačkůrky už jsou připravený. Společně se sedačkama a pásama se nám doma válí už řádku let, stříkli jsme je sprejem a nechali utočit na soustruhu
|
15.08.2003 (Pá) Luky ***VELKÝ DÍK PATŘÍ PETŘÍKOVI, KTERÝ MI ZASLAL PŮVODNÍ VERZI ČLÁNKU O KTEROU JSEM PŘIŠEL KDYŽ JSEM HO PŘEDĚLÁVAL NA DENÍK, TAKŽE JSEM NÁSLEDNĚ MOHL DOPLNIT PRVNÍ DVA ROKY STAVBY***
|
09.08.2003 (So) Lemmons Tak jsem začal na prvních pracích, no ale první dojem byl větší než jsem čekal. Moc zdravého tu fakt neni
|
15.07.2003 (Út) Vlada Zde bych vam chtel predstavit novy projekt, do ktereho se pustil brácha, na inzerát koupil uplne novou kastli za 16 000 + dostal uplne novou napravnici. Kdyz dostal penize za brigadu o prazdninach splatil rodicum penize za kastli a za zbytek zacal schanet dily na svuj sen. Rozhodl se totiz postavit uplne novy auto, proste vsechno z novych a nebo alespon dobovych veci. Jeste zatim nevi, co z auta presne vznikne, rozhoduje se mezi 110 L Rallye a nebo okruhovou 1150. Kazdopadne chce aby auto melo cervenou barvu. A dobovy motor. Casem sem budu pridavat informace, o tom, jak se renovace rysuje, planuje, ze pokud bude dostatek financi vyjede na podzim pristiho roku. Pokud by mel nekdo doma dobovy veci nebo uplne novy veci na stovku, prosim nabidnete. Cenu respektuje.
|
05.07.2003 (So) Lemmons tak už leží doma
|
02.07.2003 (St) Lemmons Tak jsem si dojel na vrakoviště a objevil tam kastli pro své auto , je docela v pohodě
|
19.06.2003 (Čt) Lemmons Dostal jse dobrej nápad, postavim si závoďáka :)
|
31.12.2000 (Ne) Tadeáška V létě v roce 2000 prošel Hugo údržbou. Otec mi ho pomohl vyvařit, vystříkali jsme dutiny, stvořili zadní pásy, očistila a natřela jsem spodek kombinací odrezovač - základovka - resistin - stříbrný tlumex, vyměnila pár dílů a tak různě, a hodila jsem ho do jeho exklusivního laku. Kryštofovi byly tři měsíce a holky ze vsi mi ho vracely jen na kojení. Takže to šlo. Tohle jsou jediné fotky, které jsem našla.
|
17.09.1999 (Pá) Tadeáška Tento den jsem, jako šťastná majitelka čerstvého řidičského průkazu, který jsem vysoutěžila až napotřetí, takže mi jeho získání trvalo téměř neuvěřitelných třičtvrtě roku, jsem podepsala kupní smlouvu na mého prvního miláčka Huga, jehož jsem třetím majitelem.
Trabant 601S limuzína
Karoserie, podvozek |
---|
Typ | P 601 | Výrobce | VEB Sachsenring AW Zwickau, NDR | Rok výroby | 1979 | Výrobní číslo | 2580127 | Motor |
---|
Typ | P 64 | Výrobce | VEB Barkaswerke | Koncepce | dvoudobý, dva válce v řadě | Zdvihový objem | 595 ccm | Výkon | 19,1 kW (26 koní) | Max. točivý moment | 5,5 kpm při 3000 ot/min. | Vrtání / Zdvih | 72 mm / 73 mm | Chlazení | vzduchem | Jiné | |
---|
Hmotnost pohotovostní | 615 kg | Hmotnost užitečná | 385 kg | Rozměry d x š x v | 3555 x 1505 x 1440 | Poháněná náprava | přední | Rozvor | 2020 mm | Napětí | dle TP 6V, překopáno na 12V |
Auto jsem koupila od nějakých tunerů trabantistů, neb jsem potřebovala mít do týdne přemisťovadlo, bylo barvy bílé se zelenými rychlými pruhy z benzínky, na zadním platu barevná hudba a pod podlahou pověšená mlhovka. Tyhle věci jsem očesala jako první. Je překopané na 12V a dynamo nahrazené alternátorem. Cena 10.000,- CZK včetně plné (dvacetilitrové) nádrže. Ačkoli už jsem dřív s otcovo trabantem pár kilometrů ujela, nějak jsem pozapomněla jak se v něm řadí. Hrozně tvrdě a namachrovaně jsme s kámoškou nasedly a odfrčely. Cesta z Průhonic do Prahy byla strašná. Po asi čtyřech kilometrech auto úplně umřelo, odmítlo jet dál a vůbec se s náma nechtělo bavit. Když vychladlo a já konečně povolila ruční brzdu, vesele naskočilo a nějak už jsme to doskákaly dom. Dostal jméno Hugo, po pár týdnech jsem, nemaje couvačky, nacouvala do plotu, což mi stálo pětistovku a trochu vyklepávání zadního čela a další rok se s ním nic, kromě ježdění, zajímavého nedělo. Byly to krásné časy, protože jsem ještě neměla pud sebezáchovy, takže skvělé poježdění =-)
|
04.08.1997 (Po) Brkoliny dneska prihlaseno tazne zarizeni a zřejmě palubní počítač
|
12.05.1997 (Po) Brkoliny ...a dneska prihlasena do provozu... takze je to MPI 40 kW zelena 5260 vybava : otackomer ,central bez DO
|