-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Škoda Felicia 1.3
WebShop Tip
Hlavní tryska pro Weber DCOE/IDF a DCN DNCL IDA
Daves
Cena od:
65 Kč
Vybrat parametry
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
Deník Škoda 130 LR
<<
Deník Škoda 130 LR
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
22.07.2015 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=yC
Karoserie na prodej. Za cenu rámu, tj. 23000Kč.
Po dohodě můžu s nějakou množstevní slevou přidat i sériovou karoserii bez koroze.
Aktuální fotky na přání, je to schované pod plachtou.
15.02.2011 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nX
Natáhnul jsem elektrický svazek.
A pak jsem si trochu kreslil.
10.02.2011 (Čt)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nS
Dodělal jsem koncovky na trubky.
A začal přemýšlet jak tam tohle kdy napasuju?
05.02.2011 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nN
Pořídil jsem na auto o ,,malinko" silnější stabilizátor. S trojnásobnou tuhostí :-)
04.02.2011 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nM
Líbí se:
Míťa
Brzdovký trubky mám po autě roztahaný, jenom jim musím dodělat koncovky.
02.02.2011 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nK
Aby se neřeklo, že toho má Honza5 hotovo víc než já, tak jsem udělal uchycení sedaček.
Natřel podladu, zatím jen základem, a zkusil rozměřit výdech z chladiče.
A začal tahat brzdový trubičky
21.01.2011 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nB
Nástřel budoucího vzhledu za pomocí photoshopu a Matesova auta z virtu. eMkový blatníky a přední a zadní světla z úzký.
02.01.2011 (Ne)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=n6
V době předvánoční jsem spáchal hydraulickou ručku a od Ježíška dostal pumpu na předek.
A zavařil boční výdechy topení, s kterýma se do budoucna nepočítá.
27.11.2010 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mh
Natřený rám
16.11.2010 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mW
Včera, dnes a zítra
14.11.2010 (Ne)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mS
Poslední dodělávky byly úchyty na 6ti bodové pásy a druhý stabilizátor. Na podvozku je tak všechno hotovo a během příštího týdne se může začít barvit.
06.11.2010 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mJ
Po čtvrt roce zase práce trochu pokročila. Dodělat jsem výztuhu uchycení ramen a trubky na hever ke kolům.
Jedna strana podlahy je tak kompletně hotova, na druhé je tak ještě den práce a celý spodek může jít do barvy.
11.08.2010 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=l4
Ve volných chvílí pokračuju na autě. Většina už obroušena, vyvařena, vyztužena. Nové nosníky podélných ramen a chladiče.
S pořádnou kuklou to vaří skoro samo.
A trocha techniky do budoucna:
A deníku byl přiřazen přímý odkaz:
140la.skodateam.cz
09.07.2010 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=kd
Po roce Vánoce?
Dobrovolní brigádníci budou odměněni Řádem práce
03.03.2009 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=Yw
Tak konečně přidávám várku fotek. Zatím se vyvařuje spodek, místy tam bylo pár horších míst, který bylo třeba přeplátovat a pak nějaký to lehký vyztužení aby se kastle netrhala.
Seskládal jsem i něco málo z palubky a připravil budíky.
A dneska jsem sehnal budík tlaku oleje a čidla k němu.
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 211-225)
[
Zobrazit vše
]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Re:
17.09.2010 12:52:53
O těhle věcech moc nevím..
Co obnáší licence? A sportovní průkaz vozidla??Najdu někde o tom něco blíž?? Je třeba nutný rengenem ověření svárů na důležitých místech??Např doma dělané zadní nápravě?Domků atd?
srsenS120
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
17.09.2010 12:09:49
Ono vše má svá pro a proti.
Pro jsou jasná. Auto je s rámem legální a je možno se s ním účastnit závodů v rámci MČRHA nebo K4 poháru podle toho, pro co bude otestováno. Samozřemě za předpokladu vlastnictví příslušné licence oběma členy posádky.
Proti jsou následující:
Auto se sportovním průkazem, tedy na R značkách se smí po silnici pohybovat pouze na sportovních akcích zapsaných v motoristické ročence.
Jezdec s licencí s smí účastnit též jen akcí zapsaných v motoristické ročence.
Tudíž řešení je to jen takové poloviční.
Ale jak to tak vypadá, musíme tam všichni........
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
17.09.2010 11:28:10
Jak napsal H. auto bude na R značkách. Budu se snažit, aby spadalo do kategorie MČHA, případně do K4. Radši bych, ale ty HA.
PS: Auto má ještě rok normální technickou, takže se dá zatím jezdit i bez testování
Honza5
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
17.09.2010 10:20:27
wau... To by se mi taky líbylo...
srsenS120
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
17.09.2010 08:40:02
Vzhledem k tomu, že Honza, jak několikrát uvedl, stavbu konzultuje s p. Maňasem, bych předpokládal, že auto bude na R značkách. Tudíž STK nahrazuje každoroční testování na Chodovci nebo ve Zlíně.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
17.09.2010 07:50:19
Ahoj ,můžu se zeptat na kolik Ti vyšel rám??? A hlavně jak to budeš řešit s STK?? S Policajtama??
srsenS120
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.09.2010 21:18:15
Moc pěkně pokračuješ Honzo
To bude pekelný-už se těšim až ti to někdy někde prolezu špionážně
121215
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 22:29:05
vhml: Co bys na tom chtěl zlepšovat, kříž za zády, kříž na té šikmé stěně + úchyty na pásy a to nad hlavou má trochu jiný tvar, je to spíš jen taková rozpěra.
Honza5: Obdivuju, že máš na ty páprdy nervy, já bych neměl po tom co jsem četl na virtu...
Tuner#2
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 19:33:12
Taky sem zvědav, uvidíme po víkendu.
Honza5
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 17:15:37
Jasně, rohy potom drží kříž za zádama.
Honza5: Jsem zvědav co soudruzi ve Francii vymyslí a jestli tyhle auta dostanou vyjímku.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 15:59:51
vhml: ale předpokládám že pokud byste neměli kříž za sedačkama, tak by to asi takhle nebylo ideální, protože použitím Ačka místo kříže v zadní šikmé vzpěře by to asi bylo málo zavětrovaný proti bočnímu nárazu na střechu?! Nebo to neni takový rozdíl a Ačko by drželo stejně jako kříž?
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 15:56:59
No asi tak, dneska sem se od p. Maňase předsedy Technických Komisařů FAS AČR dozvěděl: cituji jeho slova
Vážený pane,
omlouvám se za pozdní odpověď, ale stále čekám co rozhodne FIA o vozech sk. B.
Ing. Mináříkem mi bylo oznámeno, že vše bude jasné po zasedání Historické komise FIA 11. - 12.9.2010.
Potom se Vám ozvu. Nechci teď vydávat nějaká rozhodnutí nebo rady, když může být za týden všechno jinak.
Tak potom se budem domlouvat co smí a nesmí nyní být v autě uděláno
Honza5
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 13:33:10
Ale třeba ten rám na obrázku není taky ideální, protože tam je Ačko na střeše, ale kříž dozadu, to nikterak logicky nenavazuje. Nám ty Áčka navazujou na sebe
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A-img_FpJa.jpg
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 12:18:21
Nikdy jsem do hloubky nestudoval přílohu J, ale rozhodně bych za záda chtěl kříž, to samé nad hlavu a vpředu to rozepřít trubkou mezi. V ideální případě udělat ještě rozpěru od rámu do předního podběhu a nebo to protáhnout do kufru na tlumiče (což nevím zda je na rallye povoleno). Co se týče zadní části rámu, ta je OK včetně kovení pásů, jen bych ty trubky nekotvil k podběhu, ale do podlahy a nebo i domků tlumičů (opět nevím zda je v rallye povoleno) Tam se totiž kasle páře a opěra o podběh tomu nezabrání. Tady je příklad jak bych si to představoval a blíží se to ideálu:
http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/254/254_21671_190.jpg
Tím nechci říct, že to je špatně, určitě je to pěkná práce když to chválil i Venni a pořád lepší nějaký rám než žádný.
Tuner#2
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
09.09.2010 11:32:54
Né na střeše kríž není, musím zas do práce, takže až odpoledne budu mobilní
Honza5
(Tester)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 211-225)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Květen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
774
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
70865
Celkem návštěv:
181727368
Článků:
1010
Fotografií:
34703
Komentářů:
17293
Uživatelů:
4402
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet