ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie 12. Rally ples 2018

Fotogalerie 12. Rally ples 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Chci radu odborníka ne TLUČHUBY

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, sřtíká mi olej (zřejmě z převodovky) v motorovém prostoru na levou stranu při pohledu na motor. Napadlo mě gufero na spojkové hřídeli, tak jsem ho vyměnil. EFEKT - 0, pořád stejný. Když stojím na spojce tak nic - takže to musí být převodovka. Má někdo nápad co to může být?? Díky R.
Celkem záznamů: 38 [ Zobrazit 20 ]


29.03.12 ve 22:17 127+21 (74)dark.duck napsal:

pro Daves,

měl jsi pravdu - ohnutá hokejka v převodovce.

[ Reagovat ]


25.03.12 ve 13:07 1249+559 (1808)marquee napsal:

[ Reagovat ]


19.03.12 v 15:10 143093+2829 (1575957)Daves napsal:

Když může prasknout příčka motoru, tak co by nemohlo prasknout zadní víko

Jinak to musel být tanec, taková svoboda zadních kol Většinou se ohne hokejka v převodovce.

[ Reagovat ]


19.03.12 ve 13:36 1249+559 (1808)marquee napsal:

Pak mi není jasný jak ti mohlo prasknout zadní víko, které není nijak mechanicky namáhané a vlastně jen drží gufer....leda že by motor skládalo nějaké pr...

[ Reagovat ]


19.03.12 ve 13:04 127+21 (74)dark.duck napsal:

čau,

vše je o.k. - MOTOR VYDRŽEL I ZÁVODY. Takže tě musím Marquee zklamat.

teď budu pro uměnu řešit táhlo řazení - ohnul jsem ho, když mi praskla příčka na motoru.

R.

[ Reagovat ]


15.03.12 v 08:25 1249+559 (1808)marquee napsal:

[ Reagovat ]


14.03.12 ve 22:38 143093+2829 (1575957)Daves napsal:

Marquee: a teď konečně dojde na tu tvou axiální vůli

[ Reagovat ]


14.03.12 v 19:55 127+21 (74)dark.duck napsal:

čau,

tak to vypadá na prasklá zadní prsa motoru, při výměně těsnění jsme to přehlédly. Tak to snad už bude v klidu.

Díky všem za rady, jsem rád, že to nebyla větší hrůza. Akorát než jsme na to přišli tak šel motor 3x ven. Aspoň mám vyměněná všechna gufera a těsnění :

[ Reagovat ]


14.03.12 v 09:49 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

A co taková zátka na vačku nebo záslepkový šroub vedle A nemá ten komínek na gufero na mrkev do převodovky taky montážní polohu?Aby se to nenaplnilo olejem a pak to gufero už neudrží.Jiná možnost jak dostat olej mezi motor a převodovku nejde,když máš utaženou převodovku,O.K. gufero na klice u setrváku a to těsnění tam máš?Mezi blokem a "držákem" gufera.A co hodit nějakou fotku třeba?

[ Reagovat ]


14.03.12 v 07:52 1249+559 (1808)marquee napsal:

No tak nejdřív to nebyl motorák...a teď dojde na tu axiální vůly na klice

[ Reagovat ]


13.03.12 ve 14:30 143093+2829 (1575957)Daves napsal:

Aha. Vycházel jsem z tvé informace týden staré, že "Ten olej je převoďák".

[ Reagovat ]


13.03.12 ve 13:23 127+21 (74)dark.duck napsal:

Pro Daves,

převoďák to není, měnil jsem pro jistotu i gufero na spojkové hřídeli. Kontroloval jsem to vždy když jsem sundal motor. I podle barvy to není převo´dák.

[ Reagovat ]


12.03.12 ve 22:16 143093+2829 (1575957)Daves napsal:

Nečetl jsem to od začátku, ale je správná hladina oleje v převodovce ?
Vycházel bych z toho, že olej je převoďák a teče jen když se točí spojková hřídel.

[ Reagovat ]


12.03.12 v 11:31 127+21 (74)dark.duck napsal:

Tak to celé dopadlo nemilým překvapením,

Sundal jsem motor, přítlačák s setrvákem až na ložisko. Ložisko O.K. Gufero O.K. Sudali jsme prsa, a zjistili že je poškozené těsnění mezi prsy a blokem a na vaně.

Tak hurá, problém vyřešen, vyměnili jsme všechna těsnění, pro jistotu i gufero a šup zpátky do auta.

Natočili jsme to a ono žádná změna, olej chčije dál.

Tak Teď už fakt nevím(

[ Reagovat ]


09.03.12 ve 13:49 127+21 (74)dark.duck napsal:

Zdravím,

pořídíl jsem 6202 Z - chlap ci mo to prodával, mi mohl dát klidně i 6202 2RS ale doporučil to co je v originále.

Když jsem mu líčil celou anabázi s olejem, řekl ať si zkotroluji vůli na Spojkové hřídeli. Že je možné že se rozsypalo to první ložisko v převodovce. Je pravda, že když stojím na spojce tak to nechčije - je to díky spojce vystředěné. Jakmile to ale nedrží spojka, tak ta hřídel hází a to gifero to nedokáže podržet.

Uvidíme, sundám motor a zkontroluji jak ložisko na klice tak znova to gufero a ten vakl na hřídeli. Pokud to nedeám dohromady, měním celou převodovku

[ Reagovat ]


09.03.12 ve 12:21 1249+559 (1808)marquee napsal:

6202 C3 má taky třeba Babeta na klice

[ Reagovat ]


09.03.12 v 11:50 9796+1396 (20145)H. napsal:

Je to dáno normou. 6202 označuje rozměr 15 x 35 x 11
Pak jsou jednotlivé varianty
Z - zakrytováno plechem z jedné strany
ZZ - plechem z obou stran
RS - plastem z jedné
2RS - plastem z obou stran
C3 - ložisko s větší vůlí (používané např. pro elektromotory)

[ Reagovat ]


08.03.12 ve 12:37 7708+1109 (8817)vokim napsal:

jo a je to 15 x 35 x 11

[ Reagovat ]


08.03.12 ve 12:35 7708+1109 (8817)vokim napsal:

AŤ je to jen 6202 nebo Z nebo RS nebo 2xRS pořád je to 6202 a rozměr je stejný NEEXISTUJI různé rozměry

[ Reagovat ]


08.03.12 v 10:56 0Unregistered napsal:

čau,

hledal jsem to ložisko a v tom typu jsou různé rozměry. je to např. toto

http://www.kohout-moto.com/shop/details/1458/73/ložiska-a-gufera/ložisko-6202-2rs-15x35x11

díky R.

[ Reagovat ]


07.03.12 ve 20:21 7708+1109 (8817)vokim napsal:

6202 2xRS můžeš na obě , neutrácej zbytečně

[ Reagovat ]


07.03.12 v 18:53 0Unregistered napsal:

Fajn,

je nějaké pravidlo jak poznat co tam bude za ložisko? Motor sundám až o víkendu tak to hned dát do kupy a né se shánět po ložizku.

Nebo koupím obě. R.

[ Reagovat ]


07.03.12 ve 13:03 7708+1109 (8817)vokim napsal:

6202Z - krytované plechem z jedné strany- používá se k spjkové hřídeli bez gum. krožku
6202 2xRS - krytované plastem z obou stran - na hřídel s gum. kroužkem
Žádná úprava , vyndáš kroužek - nasadíš ložisko

[ Reagovat ]


07.03.12 v 11:51 1249+559 (1808)marquee napsal:

Ložiska jsou rozměrově stejná, rozdíl je jen v provedení. Pokud jsi tam neměl ložisko ale nechal jsi tam jen tu vložku, je věc téměř jasná.

[ Reagovat ]


07.03.12 v 11:26 0Unregistered napsal:

Čau, díky za rady tohle by mohlo zabrat.

to gufero presně sedělo na obrusení hřídele, bylo 20x30x7.

Co se týká středícího kroužku, výměnu za ložisko dáva smysl, ale je to jednoduchá výměna kus za kus, nebo je nutná ještě nějaká úprava. Jaký je rozdíl mezi těmi ložisky 6202Z x 6202 2XRS? nebo je to úplně jedno?

To gufero na klice se snad nedá splést.

Jo a ten optický otáčkoměr už něřeš, koupil jsem si za 3stovky celej modul. kterej se jen zapojí.

Zatím R.

[ Reagovat ]


07.03.12 v 10:30 1249+559 (1808)marquee napsal:

......ještě mě napadlo, když jsi vyndaval komínek, aby jsi vyměnil gufero, tak jsi předpokládám povolil převodovku, aby to šlo dobře ven. Nezapoměl jsi jí zase utáhnout nebo nedostal se ti tam nějaký bordel???

[ Reagovat ]


07.03.12 v 10:21 1249+559 (1808)marquee napsal:

Když ti právě půjde olej z gufera na klice tak ti potečee pod setrvák, který ti to rozhází po frémě a nepoteče to tolik do spojky. Když ti to poteče z převodoky budeš mít olej hlavně ve spojce. Ale pokud jsi si jistý že je to převoďák........

[ Reagovat ]


06.03.12 v 17:22 7708+1109 (8817)vokim napsal:

Setrvačniky ze Š 130 a favorita jsou stejné , liší se pouze věncem na startování a to v počtu a modulu zubu. Věnec ze Š 105 -130 na setrvačniku se spojkou 190mm jsou totožné. Po demontáži setrvačníku, musíš vyndat z klikovky ocelový středící kroužek setrvačníku a nahradit ho ložiskem 6202Z, nebo 6202 2XRS které středí nejenom setrvačník na klice ,ale i spojkovou hřídel. Když už budeš mít dole setrvačník , já osobně bych dal simerink na kliku nový. Ten v převodovce to asi vydržel, ale vyměnil bych ho taky. Pozor při jeho výměně jsou dva typy podle typu spojkového hřídele , jeden je 20x30x7 a druhý je 20x30x7x11, je to podle toho jak dlouhé je obrousení hřídele v místě simerinku. Když se dá krátký sim. na dlouhou hřídel , nemělo by to vadit , ale když se dá dlouhý sim. na krátkou ,jeho těsnící břit je mimo broušenou plochu a teče tudy olej a to velice hodně.

[ Reagovat ]


06.03.12 v 11:19 127+21 (74)dark.duck napsal:

Čau,

při kontrole jsem koukal, že jsou zuby na setrváku i startéru omleté. Myslíš, že výměna setrváku za klasiku, vyřeší problém. nebo pro jistotu vyměnit i gufera - klika + spojková hřídel.

Myslíš, že to ty vybrace to gufero mohlo vydržet?

[ Reagovat ]


06.03.12 v 09:35 7708+1109 (8817)vokim napsal:

To jste tam nechali věnec na setrvačníku z favorita? Jak to starujete? Moduly zubů mezi FA a Škod. jsou rozdílné a i osová vzdálenost startér klika je jiná. Jestli jste neměli dole setrvačník a nechali tam ten kroužek místo ložiska , tak si myslím že je to ten problém.

[ Reagovat ]


05.03.12 ve 22:31 127+21 (74)dark.duck napsal:

To jestli vyjela spojková hřídel nevím.

Motor jsme sundali, na novém motoru jsem měnil pouze přítlačák, spojku jsem nechal původní. Spojka vystředěná trnem. To gufero bylo 20x30x7, kupoval jsem dvě, a jedno mám teď v ruce.. Ten motor jsem sundal, vyměnil gufero,....kontrola ložiska, spojky přítlačáku. Vše O.K.. Motor jsme nasadily, start se spojkou a nic neteklo. Jen jsem vylezl z auta tak chcavec oleje. Ty vybrace jsou možné - setrvák jsem nekontroloval.

Motor půjde znovu ven asi tak jako tak. Za poslední týden jsem to dělal dvakrát, tak ho mám rekord za dvacet minut venku

[ Reagovat ]


05.03.12 ve 21:22 7708+1109 (8817)vokim napsal:

Když jsi měnil motor ,nevyjela ti spojková hřídel ? Ten simering co jsi měnil byl 20 x 30 x 7 ve vedení spoj. ložiska?Co všechno se měnilo ve spojkové skříni - setrvačník, lamela, přítlačák a jestli ano Proč?
Měl jsem případ podobný tvému, že z přítlačáku odpadla jedna pacička z centrální pružiny po zadření spojk. ložiska a prorazila převodovku. Ti co měnily spojku si toho nevšimli až když jsme my motor znovu vyndali ,tak se na to přišlo. Jak moc to teče?Dali jste ložisko 6202Z do klikovky favorita místo středícího ocel. kroužku?Jesli ne rozvibruje se spoj. hřídel a simer. to neudrží.
Píšeš " Kdyby to šlo okolo kliky tak ta spojka bude snad více zasraná." Omyl, když jde olej ze sim. kliky, dostane se na zadní stranu setrvačníku a odstředivou silou do spojk. skříně, ale na lamelu ne. Ale když jde přes spojkovou hřídel vedením spojkového ložiska, nateče na lamelu a do setrvačníku pak následně dirkami v setrvačníku ven.Pokud je únik někde ve spoj. skříni asi tě nemine znovu motor ven

[ Reagovat ]


05.03.12 v 18:08 127+21 (74)dark.duck napsal:

Ten olej je převoďák,

v motoru mám úplně čirej. Když stojím na spojce tak nic neteče. Poloosy to nejsou, ty jsou čisté, navíc tam mám klasiku nápravu.

Možná důležitá informace: měnil jsem motor. To té doby byl klid.

Marquee: Nevím nevím, jestli je to axiální vůle - to by mi snad chcal olej z motoru. . Když jsem sundal motor tak v přírubě převodovky bylo oleje jako prase, ale spojka byla skoro suchá. Kdyby to šlo okolo kliky tak ta spojka bude snad více zasraná.

[ Reagovat ]


05.03.12 v 15:21 7708+1109 (8817)vokim napsal:

Jakou barvu má olej. Je čistý jako z převodovky nebo začernalý jako z motoru. Taky by to mohl být sim za setrvačníkem ,ale i když by tekly ať jeden nebo druhý , odkapával by ti olej dole mezi plechem a přírubou převodovky. Za jízdy by to mohl být sim. poloosy / jen u suché poloosy/ nebo pod přírubou- mokrá poloosa. Chtěl jsi ten otáčkoměr, ale zatím jsem ho nenašel. Nemůžu najít krabici se schématama co jsem měl na půdě, ale žena se dala do úklidu tak to snad najde

[ Reagovat ]


05.03.12 v 15:15 1249+559 (1808)marquee napsal:

Předpokládám, že poznáš převoďák od motoráku? Tak že motorový nebo převodový olej??? Co tam máš za zadní nápravu??? Podle té spojky předpokládám, že to dělá i když auto stojí tak, že na poloosách by to stejně být nemělo. Co axiální vůle na klice?? Nejezdí ti klikovka se spojkou???

[ Reagovat ]


05.03.12 ve 14:39 127+21 (74)dark.duck napsal:

Pardon,

to jsem nedomyslel,

škoda 100, motor favorit, 5Q.

A téď už snad ano. R.

[ Reagovat ]


05.03.12 ve 13:40 7708+1109 (8817)vokim napsal:

Co takhle napsat alespoň co je to za auto, protože z toho co píšeš to nepozná ani tlučhuba

[ Reagovat ]


05.03.12 ve 13:23 127+21 (74)dark.duck napsal:

Zdravím,

sřtíká mi olej (zřejmě z převodovky) v motorovém prostoru na levou stranu při pohledu na motor. Napadlo mě gufero na spojkové hřídeli, tak jsem ho vyměnil. EFEKT - 0, pořád stejný. Když stojím na spojce tak nic - takže to musí být převodovka.

Má někdo nápad co to může být??

Díky R.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 38 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:491
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:125052
Celkem návštěv:181619267

Článků:1010
Fotografií:34703
Komentářů:17293
Uživatelů:4402


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server