ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
575 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Příjemně strávené odpoledne na lnářském letišti

Příjemně strávené odpoledne na lnářském letišti

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2010

>

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu

 <<



Autor:
78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.05.2010 - Změněno: 05.11.2010

Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu



PODZIM 2010
15. - 17. října 2010


Úvodní stránka-plakatweb1
Úvodní stránka-burzaweb1




Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 1 (35.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Etapa 2 (25.5kb)
Podzimní pohár Škodateamu - Celkové výsledky (27kb)

Sprint na 240 metrů (29kb)




Co jsme pro Vás zařídili ?


- Akční ceny na chiptuning od Mr. Cimbu. Akční ceník zde (21.5kb)
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-cimbu1
Podívejte se také na grafy změny výkonu a krouťáku.

Chcete svůj motor nachipovat? Napište dopředu na erman@skodateam.cz ať je na Vás Mr. Cimbu připraven!


- SLEVA 40% na tuning od ELIS Tuning! 10% na ostatní zboží.
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-ep1
Opět je třeba zboží předem objednat! Vyberte si ty pravé pro Vás! ZDE - Slevy 40% Elis tuning.

Zboží, které má objednávací kod začínající "ETS...." je vyráběno v Elisu = sleva 40%. Vše ostatní 10%
Prozatím pište objednávky pište na erman@skodateam.cz ...


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-FAB_rs_Topimg1
V sobotu proběhne losování o vůz Škoda Fabia RS na víkend od INVESTTEL AUTO!

- Pár změn pro závodící: jednou provždy rušíme retardery a nahrazujeme je slalomovými brankami se vším co k tomu náleží, tedy trestné!
- Sprint jednou pro vždy v neděli

Plakát srazu - pomozte nám šířit reklamu (4.5Mb)
- Stanovy podzimní pohár
- Jak projít technickou snadno a rychle (99kb)
- Registrace na sraz
- Soutěž o chaty
- Rezervace chatek


Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-programweb2


RZ 1/2/4 Koráb
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz1web


RZ 3/5Úloh - Rajské
Podzim 2010 aneb poslední sraz bez Fridexu-rz3web

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 237 [ Zobrazit 15 ]
 Re:08.11.2010 08:24:35 


Onboard Vency s Mončou z TCT aneb "Dobře, tudy cesta nevede" :o)
http://www.youtube.com/watch?v=iQLWVD785Tg


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:07.11.2010 18:06:30 


díky eRmane za klip


4577+193 (4770)fernetak (Registrovaný)
      
 05.11.2010 17:01:40 
 Re:05.11.2010 11:15:20 





1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.11.2010 07:28:26 


Máte tu videoklip srazu


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:04.11.2010 20:03:33 


Brabo, tys jsi mi nahrál na youtube jiný videjko Poprosil bych o RZ2_14(2). Zelená stovka v levý zatáččce.

Marrw: Díky. Můžeš mi videjka 824 a 915 nahrát na youtube? Případně jestli si to tam hodím přes svůj kanál. Díky.



11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:04.11.2010 19:28:24 


http://www.uloz.to/6448803/wena-zip


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 04.11.2010 18:30:52 


Klucí a nemáte tam někdo ještě video str.č.17 díky moc


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:04.11.2010 18:27:59 
 03.11.2010 19:54:12 


Tak tu mam ještě jedno video http://www.youtube.com/watch?v=OtBEENmfy4k


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 03.11.2010 18:50:06 


vhml: č.14 a 15 ..... sorry za čekání, nebyl na to čas


315+6 (321)Marrw (Registrovaný)
   271624525
 Re:03.11.2010 15:00:07 


Vhml - v tý levý jsme skutečně jeden foťák měli, mám z toho jenom jednu tvojí fotku a ještě ne moc kvalitní, jinak nic. Foťák tam byl spíš jen jako doplněk, než cokoliv jinýho. Jinak jsme žádné fotografy letos neměli, nějak nejsou pracovní síly


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:03.11.2010 13:40:38 


Brabo, na videích co jsi mi posílal, je vidět spousta fotografů, tipuju to na levou zatáčku číslo 3, nevíš kdo to byl? Jestli patří k vám, nebo kdo to vůbec je a kde se od nich dají sehant fotky


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 KLIP od Kalisty03.11.2010 12:20:57 


Ahoj, bude ke stažení klip od p. Kalisty?


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 03.11.2010 02:44:37 


pro Mejru: díky za pochvalu jinak co se týká toho shromažďování cen, tak toho je nejspíš konec, neboť jsem se rozhod, že s oktavkou už nepojedu, poněvadž po těchto závodech už zařvala spojka a vím, že pokud bych s ní jezdil dál, tak by to šlo dále. Není to žádný závoďák. Je to rodinné kombi, které má pouze pár koní navíc a já v něm vozím denně kluka do školky a sebe do práce... Samozřejmě jezdit budu nadále, ale vypadá to, že s feldou, samozřejmě nemám peníze na nějaké super úpravy, takže nepočítám s nějakými super výsledky... a jestli někdo neví co s penězi, tak beru každého sponzora jinak chválím onboard video wenniho, umí chlapec


126+5 (131)Reymond (Registrovaný)
   
 01.11.2010 17:09:40 


No tak jsem musel vyzkoušet co ta 1čka vydrží ne jj chtělo by to ještě 3 a 4


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:01.11.2010 16:48:43 


Weno dobrý, akorát by to chtělo ještě 3 a 4 kratší


9018+2907 (16695)Honza5 (Tester)
      
 Re:01.11.2010 15:25:50 


Weno ta jednička dostává ale zabrat Krásná jízda...


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:01.11.2010 14:14:56 


No, oproti Wenovi je můj onboard fakt nuda, ale když se to sem tak hází, tak dám i svůj V mym onnboardu holt chybí tak šikovný ruce, já jel hlavně na jistotu, nedá se svítit, ale sváteční (svátek = Běšiny) jezdec jako já to tak pěkný holt mít nemůže, já bych to tímto stylem spíš někam poslal
http://www.youtube.com/watch?v=F1rwbt_627o


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 31.10.2010 22:25:58 


Tak sem dam taky jeden onboard http://www.youtube.com/watch?v=nyJxdhFbE0g Jízda jen a jen pro radost


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 30.10.2010 20:51:55 


Teď jsem se podíval na video nejrychlejší posádky a musim smeknout před řidičem. Takovou odvahu má málo kdo, na 4.Rz Koráb už to vypadalo na slušnou krizi, ale jak jsem jednou slyšel od jednoho pána co jezdí léta rally, tak jedině průjezd alá skoro krize je ten nejrychlejší. Já osobně bych slečně nebo mladé paní nevěřil ani slovo, ale ty si do toho šel přesně podle rozpisu, jako kdyby vedle tebe seděla Martina Škardová. Ale je vidět, že když je dobrý nářadí a článek mezi volantem a pedály, dá se jezdit i na oči. Doufam, že tímto nikoho neurazim, jen jsem prostě koukal s otevřenou pusou. Jinak Oktávka funguje perfektně a jede jako ďas, tak jen tak dál a ať se poličky plní pohárama


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 29.10.2010 19:51:52 


Tak k tomu mému onboardu " nejrychlejší posádky z podzimu " Navigovala mě manželka a to jenom proto, že navigátor, se na mě vyprd ( asi měl strach) takže já jí obdivuji už jen proto, že tam se mnou vlezla To že mi říkala úplně něco jiného - věřte nebo ne, já jsem tak nějak věděl jak to myslí a ESP doopravdy nemám když jsem to koupil, tak to nemělo ani elektrická okna Jinak jestli někoho zajímá výkon (doslechl jsem se, že mám 400 koní ) tak sice na brzdě jsem nebyl, ale odhaduju 160 naftovejch koní. Jinak žádné podvozkové úpravy apod Jinak výsledky sprintů mluví za vše :-P


126+5 (131)Reymond (Registrovaný)
   
 29.10.2010 13:53:50 


vhtml: http://www.uloz.to/6365243/vhml-zip


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 29.10.2010 13:01:56 


Marrw: OK, díky, holt zrovna moje auto není divácky zajímavé, no


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Onboard Sikiho - aneb jak přijít o bednu...29.10.2010 12:47:38 


Zde je ještě jeden zajímavý onboard Sikiho, kde díky vozu před sebou v RZ1 přišel dost možná o bednu. Inu, pravidla pouštění rychlejšího vozu za sebou bohužel nefungují u všech posádek Na RZ 1 měl díky tomu ztrátu 14sekund oproti RZ2, takže možná až 10s bylo způsobeno vozem před ním.
http://www.youtube.com/watch?v=O45Qwjk0Z4s

na RZ4/5 už nějak nestihl připravit foťák, takže tam jsou jen RZ1-3


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Fotky a videa ze srazu29.10.2010 11:30:02 


Videa a fotky které se zachytili do našich hledáčků, jsou na našich stránkách
http://www.skodaklubstitov.cz v sekci Srazy


4577+193 (4770)fernetak (Registrovaný)
      
 Re:něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty28.10.2010 15:24:23 


Marrw : Nemáš i 14 a 15?


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty28.10.2010 14:15:40 


Zetka: sorry za zdrzeni, nebyl na to cas .... č. 62 jsem nenasel jinak je tam vse
http://www.edisk.cz/stahni/72788/Zetka.rar_132.24MB.html


315+6 (321)Marrw (Registrovaný)
   271624525
 Re: něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty28.10.2010 14:11:41 


Braba: zdary, tady jsou ty videa je tam vsechno krome st. č. 46, to jsem nenasel
http://www.edisk.cz/stahni/88350/Braba.rar_83.74MB.html


315+6 (321)Marrw (Registrovaný)
   271624525
 28.10.2010 12:39:39 


ESP? To tam brácha podle mě nemá...
Co se týče navigátorky - teprve sbírá zkušenosti, takže otázka bezpečnosti - aspoň je to vyšší adrenalin a evidentně i takto se dá vyhrávat, až dopilují navigaci, tak to teprve bude fičák


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:28.10.2010 10:20:29 


Rozpis jak noty buben A není to už docela nebezpečný v takovým fofru ject nejen na oč,i ale bejt navigovanej ještě úplně někam jinam?


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 27.10.2010 23:03:55 


No onboard velice zábavnej holčina se stim rozpisem pere statečně ale napsanej neni teda nic moc Jinak to ESP to je teda věc


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 27.10.2010 07:33:20 


onboard nejrychlejší posádky podzimu
http://www.youtube.com/watch?v=JLJ6VJvLsmw


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:videa RZ1/226.10.2010 01:39:13 


super diky za video


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 videa RZ1/226.10.2010 00:19:36 


No jinak, až se všichni vyspinkáte, tak ráno na našem kanále Youtube - www.youtube.com/sibramotorsport - najdete videa z druhé zatáčky drtivé většiny jezdců. Vesměs už to tam je, jen se to ještě zpracovává...
Je to z RZ1/2, pak už se na to pracovní síly vybodly, čemuž se vzhledem k počasí nedivim. Není tam prvních pár průjezdů, takže mě nesežerte, když to bude špatně pojmenovaný, jestli je to RZ1 nebo RZ2
Všecko samozřejmě můžu poslat v origo kvalitě.
Pak mám videa ještě z další zatáčky, ale vzhledem ke kondici staré kamery jsou záběry opravdu ve špatné kvalitě. Tahle kamera už evidentně končí svůj život. V každém případě, tato videa na Youtube dávat zatím nebudu, to až budu mít čas. Pokud ale někdo bude chtít, klidně je pošlu.
Stačí, když mi dáte st. číslo a místo, kde nechám link na stažení.
Videa jsou seřazena tak nějak sestupně, tzn., nejvyšší startovní číslo v RZ2 je jako první, poslední - nejstarší video je pak st. č. 1 v první RZ.
Pokud tam narazíte na nějakou chybu, pošlete mi link na to video a chybu popište - opravím.
Takže nezbývá než se kochat.

pro eRmana -> Koncem týdne ti pošlu link na video v originále, je toho cca 30minut. Jestli něco budeš chtít, použiješ, když ne, zahodíš
Někdy po víkendu pak přibudou i onboardy některých ze SiBry, samozřejmě i onboard nejrychlejšího jezdce podzimu


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:onboard str.33 Pist26.10.2010 00:08:53 





1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:onboard str.33 Pist25.10.2010 23:31:26 


Pěkné videjko!!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:onboard str.33 Pist25.10.2010 20:00:57 


Je to REBEL!


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 onboard str.33 Pist25.10.2010 17:02:11 
 Re:25.10.2010 00:27:27 


aha ,tož už je mi to jasné...dík


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:24.10.2010 23:40:26 


Toť není chyba. Sprinty jsou rozděleny jinak. Všechny náhony do 1200 = N, do 1400=P, nad 1400=S


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 24.10.2010 21:14:00 


jen malinká chybička ,ve sprintech jsme byly v N2 a ne v P


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty24.10.2010 19:39:43 


Zdravím, taky bych chtěl požádat o video st.č. 23 zetka Š 105L - bílá, 44+54 Pája+Vendy Š 110R - červená (ala 200RS), 61 Míša Š Favorit - bílá (krémová), 62 Nováček Š 110R - modrá. Něco jsem tam viděl. Kdyby měl i někdo ostatní fotky nebo videa, prosím podělte se. Předem děkuji za celý team. Zetka


4426+132 (4558)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 Re: něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty24.10.2010 12:09:35 


Zdar,
viděl jsem, že tam máš st. č. 99 a st. č. 98. Chtěl bych se zeptat, zda bys mi je dokázal někam dát v origo kvalitě a jestli bys k tomu nenašel ještě st. č. 2,88,46
Předem díky


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 24.10.2010 09:05:27 


něco z Korábu a Rajského + nedělní sprinty
http://www.youtube.com/watch?v=EcZiDdID_ew


315+6 (321)Marrw (Registrovaný)
   271624525
 Re:23.10.2010 12:02:53 


Takže chceš říct že jste do cíle I. etapy dojeli v momentě když už všichni odjeli do druhé etapy?
Hele tak to fakt nechápu. Startovali jste mezi prvníma, takže jste se v první etapě propadli nejen na konec, tedy o nějakých 90 minut ale museli jste se propadnout ještě o celé seskupení v kempu, které bylo nějakých 50 minut. Takže jste na přejezdech kvůli ladycupu strávili přes 140 minut, přičemž přejezdama jste měli strávit pouze 70 minut. Pak jasně nějaké čekání před startem ... nažene další minuty, ale 70 nechápu.

Do výkazů se už nepodívam, vyhodil jsem je. Jediná možnost je, že jste těch 70 minut navíc strávili mezi čk a startem. Jinak tomu nerozumim.

Hele je mi líto že jste to neodjeli celý. Podle toho ale co říkáš jste se záhadně propadli o 70 minut víc než jsme kalkulovali a než stíhali ostatní ladycupy. Do cíle první etapy jste museli dojet cca o 50-60 minut déle oproti poslednímu vozu, tedy úplně mimo harmonogram. Pak jste tedy startovali do druhé etapy opět už mimo vyhrazený čas ( nebyl nikdo v čk ) a do příjezdu na první RZetu v 2.etapě jste se zpozdili o další minuty kvůli technické závadě.
Jestli jste v první etapě chytli takovou sekyru je to blbý ale pořadatelé by pouze na Vás museli čekat na RZetě minimálně o hodinu až hodinu a půl déle než bylo v harmonogramu, než bylo domluveno se sanitkama, obecníma úřadama ( zpoždění + otočení ladycupu ) a otázka je kam by jste se propadli ještě v druhé etapě. Popravdě s takovouhle sekerou bychom nečekali ani kdyby bylo hezky, natož v tom počasí co bylo. Za nás jsme udělali jedinou věc kterou jsme mohli, dopočítali jsme vám časy druhé etapy abyste byli vyhodnocení, víc udělat nešlo.
Bohužel jak už jsem psal. LadyCup byl, je a bude vždycky problém. Letos nám hodně pomohlo předbíhání v čk kde to šlo a příště povolíme i to co někteří praktikovali - předjet lidi před startem. Je to sice blbý, nedělá se to ale jedině tak propadání ladycupů zmírníme. Problém samozřejmě budous tále RZety jako Rajské kde se před čk a startem dá těžko předbíhat.


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:23.10.2010 00:03:26 


Ahoj Romane, musím zareagovat na tvůj příspěvek k Ladycupům. Jestli jsme měli, nebo neměli nějakou sekeru lze snadno dohledat na jízdním výkazu posádky. Jak jsem již uvedl, snažili jsme se opravdu dodržovat pravidla silničního provozu a proto jsme dojížděli na start většinou v našem čase, maximálně o 1, nebo 2 minuty dříve. Předpokládám, že ostatní Ladycupy museli mít předčasné příjezdy větší než my. Žádnou jinou opravu jsme cestou neprováděli a v kempu mezi etapama jsme se zdrželi akorát tím, že v časovce nikdo nebyl a než jsme někoho našli tak to pár minut trvalo.Ttrvalo to dokonce tak dlouho, že už bylo několik minut po našem čase příjezdu do ČK, když jsme konečně tu slečnu našli. To jsme ale vyřešili a penalizaci jsme za to nedostali. Následovala akorát pauza na záchod a ani jsme si nedotankovali a jeli jsme hned zase na start II. etapy. Před příjezdem do 4. RZ jsme měli naše první a jediné spoždění 10 min. způsobené tech. závadou. Po příjezdu na Start 4. RZ už pro nás ale závod skončil.


1887+159 (2046)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 20.10.2010 12:03:45 


Ahoj, předně bych chtěl poděkovat všem pořadatelům za další ze super Běšinských srazů. Erzety byly skvělé, oběma se nám moc líbil Koráb, bylo to suprové svezení a ani nám nevadilo že jsme kvůli tomu museli absolvovat delší přejezdy, protože to stálo za to, svezení skvělé, všechno kromě počasí a synchronů v převodovce fungovalo jak mělo
K Lady cupu bych dodal že i my jsme s Májou dojeli do cíle první etapy čtvrt hodiny po odstartování do druhé, ale to už bývá pravidlem několika posledních srazů, takže žádné překvápko se nekonalo a trestné se nám za to nepočítaly takže vše v pořádku. Je tedy fakt, že jsme se hned otočili a během minuty jeli do startu a zase dál na Koráb :o)
Přejezdy se daly celkem v pohodě stíhat, jednou jsme jeli za traktorama skoro pět minut, ale stihli jsme to. Jediný přejezd který byl podle mě špatně spočítaný byl mezi prvním průjezdem RZ Úloh-Rajské a průjezdem té samé RZ Lady cupem, kdy na přejezd bylo 17 minut (stejně jako potom na přejezd z této RZ do cíle v kempu, což bylo o dost kratší). Po cestě byly šraňky, kdyby jsme čekali na vlak, tak by to už asi nevyšlo, a ještě v tom dešti a serpentýnách člověk nechce moc riskovat.
Propadání stále hlouběji do startovního pole není podle mě o přejezdech (kde jsou ty časy minimální), ale o předbíhání u časových kontrol (které bylo tentokrát poprvé povoleno, což je super nápad :o))) a hodně nás to urychlilo), kde jsme se cpali dopředu, zatímco jiné ladycupy třeba čekaly ve frontě a tím ztrácely čas. Přelepovat čísla, předělat délky pasů na jiného řidiče se dalo ve frontě před startem RZ, takže taky žádný problém.
Prostě my jsme s Lady cupem neměli žádný problém a jsme rádi, že je, je to totiž jedna z mála možností kde se Markéta pěkně sveze a moc by nás mrzelo jeho zrušení i když chápu že je to pro pořadatele práce navíc a je to takové hektické.

Zrovna jsme se o tom po konci závodů bavili, že Vás obdivujeme že Vám ty bláznivý ženský stojí za ty komplikace. Nebýt Lady cupů, vše šlape jako hodinky na čas, žádný předčasný příjezdy do časovek, žádný předbíhání, žádný pozdní starty do druhé etapy. Takže opravdu musím poděkovat a zároveň doufat, že Vám tolik energie ještě vydrží. Maja :o)

Ještě musím zvláště poděkovat pořadatelům kteří startovali RZ a byli tam v tom dešti a zimě.
Super sraz a těšíme se na další Jirka a Markéta


2048+33 (1040)Saskyn (Registrovaný)
    
 Re:19.10.2010 22:35:25 


Máte tu výsledky závodu, zbytek zítra. Jdu spát


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 19.10.2010 19:14:54 


Lady Cap jezdíme pravidelně už řadu srazů a nikdy se nám nestalo že by jsme nestiíhaly nějakou RZ nebo časovku. Je pravda že je to o předjíždění ostatních, jak píše Ali, ale je to i o posádce. Letos jsme dokonce stíhali opakovaný start na korábu, kdy jsme čekaly na odstranění auta z první zatáčky cca 5min. Příjezd do kempu cca půl hodiny po startu do další etapy, a to jsme si ještě stihli dojít na záchod a dotankovat. Přejezdy v rámci pravidel i když mimo obec i víc a do startu poslední RZ jsme za sebou měli ještě několik aut. Stíhat to šlo i s rezervou. Je pravda že technická závada byť opravitelná snadno se lehce stane koncem srazu, Al e je to zase na posádce. |Číslo má na palubce každý, tak může zavolat že měl poruchu, opravil to a jede dál a že jede i LAdy Cap. Roman se hned dozví že se mu auto opozdilo a může dát vědět pořadatelům že ještě auto dorazí. Pokud to tedy neni po půl hodině za posledním. Takže je to zase jen na posádce, protože jak znam Romana, nikdy by neřekl: Hele nestíháme, tak to zabalte a jedte do kempu.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:19.10.2010 15:03:50 


Ještě že bylo LadyCapu dovoleno jezdit do časovek dřív, je fakt že kdyby jsme nepředbíhali nejen na časovkách ale pokud to šlo, tak i na startu, za což všem děkujem, že nenadávali a v klidu nás pustili tak by jsme se asi do cíle vrátili bůhví kdy..


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 19.10.2010 09:37:49 


Venni - tam nebylo 10cm, ale podstatně míň, řek bych že tam neprošel ani papír Když sem to viděl, tak sem už už čekal ránu a najednou se to zastavilo


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:19.10.2010 08:52:52 


S LadyCupem byl, je a bude vždycky problém. Už jsme i několikrát řešili že ho zrušíme, proti čemuž jsem ale zas já. Nemůžeme posunout harmonogram tak, aby to vyhovovalo ladycupům - dělat větší pauzyv kempu a tak, bylo by nefér kvůli 7 posádkám natahovat čas závodu všem.
LadyCupy se propadají stále hlouběji do startovního pole a máte-li ještě nějaké technické problémy, může se stát že se pak nevejdete do časů RZ. Bohužel tohle nejsme schopni ohlídat, museli bychom posádky obvolávat jestli ještě jedou nebo ne.

Každopádně všichni ostatní z LadyCupů to stihli. Je divný že i když jste startovali všichni za sebou, nějakým záhadným způsobem jste se museli ukrutně propadnout i proti ostatním ladycupům a tahle "sekera" musela podle mně být minimálně půl hodiny. ( 25 minut byl návrat na Koráb pro druhého řidiče a vy jste nestihli v druhé etapě ani první průjezd.) Jestliže to ostatní stihli, museli tam být minimálně o půl hodiny dřív a stále nestartovali úplně poslední, takže na Koráb dorazili o více než půl hodiny dříve než vy. Protože Koráb byla první rychlostka v druhé etapě, pravděpodobně jste tuto "sekeru" nabrali již v první etapě a startovali jste dlouho do druhé etapy, k tomu ještě oprava plynu. Otázka je jak k tomu došlo. Napadají mně jen tři možnosti:
Buď jste opravovali vícekrát a tedy více pozdních příchodů do čk, nebo jste opravovali mezi čk a start ( tedy zpožděný start, ale bez penalizací, protože do čk jste přijeli včas. Samozřejmě tohle je při závodu zakázáno). Poslední varianta co mně napadá je, že po příjezdu z první etapy jste hned nevystartovali do druhé ale dali si chvíli pauzu. Tyhle tři varianty jsou asi jediné možné jak mohlo dojít k tomu k čemu došlo.

Tohle všechno jsou věci, které dokáží nabořit propočtený harmonogram. A jsou to také přesně ty důvody proč bychom LadyCup nejradši zrušili ... Na druhou stranu fandíme všem holkám, které se chtějí posadit za volant a zazávodit si.

Dokud LadyCup bude, bude to vždycky honička bez oddechu a popravdě asi vždycky může nastat tahle situace.


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 19.10.2010 00:25:21 


Asi budu první, kdo nebude jen chválit, tak mě neukamenujte. Rz byly dobrý jako vždy. Koráb byl naprosto senza a na Rajský už mám asi přebujelý pud sebezáchovy. Ale co bych trochu vytknul byly časy na přejezdy. Pokud by se mělo jet opravdu max. 50 v obci a max 90 mimo obec, tak to bylo hoooodně na hraně. Stačilo potkat traktor, kterej předjedeš až po 500 metrech a už se to nestihlo. To nemluvím o tom, že Lady cupy neměli žádný čas v kempu mezi etapama, protože přijeli a okamžitě museli startovat do druhé etapy a i tak startovali s hodinovým spožděním. tím pádem se stalo, že kvůli tomu, že jsme přijeli na strat 4. rychlostky s 10ti minutovým spožděním ( kvůli prasklé struně na plynu) což by měla být určitá penalizace, tak se stalo, že jsme už vůbec neodjeli celou druhou etapu, neboť pořadatelé sbalili starty i cíle a odjeli do kempu. Takže jsem si odjeli jen půlku celého závodu a dost nás to mrzelo. Schvalně jsem zkoušel jet ty přejezdy předpisově a opravdu to bylo s chlupem s rezervou max. 30 sekund, kdy jsme ještě měli přelepovat čísla, předělat délky pasů na jiného řidiče no prostě to nešlo. tak snad to bude v tomto ohledu příště lepší. Ale jinak super srázek jako vždycky. Pajaskoda


Unregistered
 Re:18.10.2010 22:50:11 


diky za video super a korab dolu sice je to pekne ale bez ramu si to vzit na tryko je nerealne to jako rajska to same to by bylo zadelano na maler . dolu nepotrebuji tolika koniku


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 18.10.2010 21:11:59 


já tam nestál, taky sem se klouzal todle točili naši.. jinak je to jen první část, cca půlka, jestli se mi povede nějak dát dohromady zbytek videí tak ho taky nahraju..třeba tam ta lada je taky nepamatuju všechno


590+5 (297)Ulccinen (Registrovaný)
  
 Re:18.10.2010 21:02:26 


Stál jsem cca 10 metrů nad tebou Ulccinene Jinak Live to vypadalo lépe což? PS:škoda že nemáš natočenýho žlutýho VFTS,ten byl zaručeně nejblíž u stromu,počítám že 10 cm


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 18.10.2010 20:37:55 


já mam teda opačnej názor než hodně z vás a sice že koráb mě zatim ze všech erzet co sem jel bavil nejvíc.. takle pěkně sem se v životě nesvez mno a tady posílam první část videí snad už to pujde. http://www.youtube.com/watch?v=H5soYXMylDM


590+5 (297)Ulccinen (Registrovaný)
  
 18.10.2010 20:09:35 


fido: Jasně to plně chápu že by se to nemohlo poslat dolů že by to bylo o průser ale jako myšlenka dobrá. Ale Úloh by dolů šel ne


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 18.10.2010 20:06:36 


že by píst? http://www.youtube.com/watch?v=kadZiZhGH7o



4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Rz + BOAS18.10.2010 19:48:48 


Jak jinak, než poděkovat pořadatelům za další z mnoha moc pěkných srazů, protože nikde nebyl žádný problém ani žádné zdržení. Pěkné Rz, nicméně přejezdy se mi zdály opravdu dlouhé. Když by se jel i v příštích letech koráb znovu, byl bych pro, vymyslet někde po cestě přejezdu ještě nějakou, i kdyby krátkou Rz. Nebylo by to tak zdlouhavé a určitě zpestření dlouhého přejezdu. Ale neberte to jako výtku, jen říkám svůj názor. Díky všem pořadatelům, smekám klobouk před vašimi výkony. Každý hodnotí Rzty, já se musím ale zastat i orienťáku. TEN byl super. Jen tak dál, opravdu nás to baví a gratuluju, protože tyhle BOASky se vám opravdu daří.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 18.10.2010 19:38:00 


Jasný řikam, jen, že je to taková myšlenka, zase na druhou stranu blázni, co jedou hranu se můžou pobít i kdyby se jelo pořád jen do kopce


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:erzety18.10.2010 19:35:34 


Zkuste se zamyslet, že byste to pořádali na vlastní triko. Snad Vám dojde, že to není vůbec dobrý nápad.....


1087+35 (561)fido (Registrovaný)
   436-806-838  
 Re:erzety18.10.2010 19:17:12 


Mejro: To bych taky takhle bral to je dobrej nápad


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 18.10.2010 19:00:18 


Podzimní sraz vlastně jako každý předchozí opět nezklamal (když neberu sobotní počasí - nemůže to vycházet pořád), myslím z mého pohledu že vše klapalo dle plánu.
Organizátorům a všem co měli se srazem co do činění velké díky




4577+193 (4770)fernetak (Registrovaný)
      
 erzety18.10.2010 18:48:32 


Taky si myslim, že by byla paráda jet třeba:
1. RZ Koráb nahotu
2. RZ něco mezi tim poblíž
3. RZ Úloh nahoru
Kemp
4. RZ = 2. RZ pozpátku
5. RZ Koráb dolů
6. RZ Úloh dolů

Jo já vim, píše se to dobře, ale organizačně je to horší, jen si s tím tak hraju a řikam si jak by to bylo super, za to bych zaplatil startovný klidně 1200kč


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 foto18.10.2010 18:26:37 
 18.10.2010 18:25:59 


Koráb dolů? Jo, jasně, jen si musím udělat lepší pojistku, aby po mě zbylo něco jinýho než ohořelý plechy a popel
Ale v každým případě, Koráb byla velmi zajímavá trať a hodně zajímavá zkušenost. Jel jsem jak podělanej, což bylo vidět. Ale trať se mi opravdu líbila, kdyby se v budoucnu objevila zas, nebudu se rozhodně zlobit.
A Úloh? To je správná hra na nervy. Kdo vydrží víc, vyhrává (pokud to někam nepošle). Úloh je trať, která nikdy nepřestane překvapovat, a tenhle víkend mě fakt málem dostala
Víkend to byl suprovej. Časy na RZ sice nic extra, ale postupně se to zlepšuje, třebas časem budeme i konkurence schopný. Na druhou stranu, na sprintech se ukázalo, že nějakej výkon by byl, jen ho umět využít.
Takže díky moc celému týmu Škodateam. Sraz byl parádní jako vždy a už se rozhodně těším na jaro



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:18.10.2010 18:07:09 


korab dolu BERU!!!!byla by sranda, ja to rikal ze to mame pustit dolu


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:18.10.2010 15:34:53 


Dneska



78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:18.10.2010 15:11:06 


Jednou jsem jel závod z Korábu dolů a nestydím se říct,že raději nikdy víc. Leč na Rajským bych si to uměl představit.


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 18.10.2010 15:04:53 


no to by šlo, a ještě s hromadným startem, né. No ale závodů do vrchu se jezdí celkem dost, ale o závodu z vrchu jsem ještě neslyšel. Takže jsem pro. Lemmons


Unregistered
 Re:18.10.2010 13:26:44 


Když tu půlka startovního pole naříká, že to bylo moc do kopce, tak to příště dáme dólů, co říkáte?


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 18.10.2010 13:07:53 


Taky se musím připojit! Krásné svezení, vše fungovalo parádně a doufám že jsme ( jako jezdci) nic neprovedli. Všem pořadatelům moc díky a těším se na další


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 Re:Sraz18.10.2010 09:32:06 


Jednoduše díky Romane a lidem kolem tebe.Super akce.


3927+130 (2028)Dakos (Registrovaný)
     
 18.10.2010 07:45:58 


velký dík pořadatelům za krásnej víkend a za obdiv stojí co si vemou na sebe za zodpovědnost nás všech závodících,Koráb byl nádhernej,vyškolil nás hned v 1RZ druhá zatáčka v hodinách,ale pak už to šlo,úloh rajský krásná technická trať,
Danovo auto sem viděl na letišti,hlavně,že jsou kluci v pořádku a auto se dá přes zimu do pořádku a na jaře nás Dan zas bude bavit svým rozevlátým stylem v zatáčkách.


261+6 (133)Peny (Registrovaný)
  
 17.10.2010 22:40:55 


Také musím poděkovat za super sraz. Na zážitky jeden z nejlepších, na výkon jeden z nejhorších. Ale na výsledek už pár srazů nejedu. Počasí pro posádky těžké, ale pro pořadatele to nejhorší které mohlo být, Zima, Vítr, Déšť... Obdiv že nikdo neutek... Už teď se teším na jaro. Taky bych ale volil radši RZ více rovinaté a technické, klidně polní cesty a samé zatáčky. Potlačit výkonový rozdíl motorů ale zdůraznit výkon řidiče. Znám jak je těžké najít vhodné RZ, ale třeba Strážovsko nebo Mlázovy- Jindřichovice, Chlístov-Střítěž a podobné úseky by se daly možná zajistit. Ještě jednou díky za povedený sraz.

A jedna né až tak příjemná informace: Na nedělním Kramolíně pocuchal svou Š 100 MISTR DAN SALLER. Jel snad nejhezčí jízdu pro oko diváka v Háčkách, ale přechod povrchu ze suchého asfaltu na rozježděné bahínko v lesením úseku se mu stal osudným. Odneslo to pár stromků ale hlavně bude práce i na autě. Posádka OK. Dane díky za super podívanou


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 17.10.2010 21:35:54 


Byl to super sraz, děkuju všem pořadatelům za nádherný svezení!! Úloh byl bezvadnej ale z korábu sem měl respekt, taky podle toho vypadaly časy super víkend až na to počasí. Díky moc!!!


4961+401 (5093)Jarda25 (Pořadatel)
    
 17.10.2010 21:09:43 


Na úlohu mi mnohem víc scházely koně pod kapotou než na korábu. Ale velkej dík patří pořadatelum, že jsme de mohli svézt. Na jaře bych ale uvítal méně stoupání vzhůru.


2355+24 (2379)ZdrubT (Registrovaný)
   
 17.10.2010 20:24:10 


Sraz byl super, ale koráb stál za to. 2x přetočení až ten poslední průjezd byl skvělej a rajské to bylo bomba. Kdybyste měl někdo fotky nebo video, kde bude vidět st. č. 93, tak budu rád když mi ho pošlete na e-mail tomas.sperl@atlas.cz. Moc děkuji.


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 17.10.2010 20:09:10 


Chtěl bych poděkovat všem pořadatelům za perfektní sraz, skvělé svezení na korábu a vůbec za všechno. Byl to prostě skvělej víkend, teda až na počasí, ale tomu halt neporučíme


4833+447 (5280)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:17.10.2010 20:07:21 


Každá RZ byla jiná, každá měla jiný charakter a na obou to bylo super svezení. Škoda toho počasí, ale zase se trochu smázly rozdíly ve výkonech motorů a bylo to víc v rukách a o statečnosti srdce. Pořadatelům patří obrovský dík !!! A kdy že bude ten jarní sraz?


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:17.10.2010 19:38:46 


Já taky musím vyzdvihnout Rajský na vodě. To už nebylo o tom co je v rukách, ale co není v hlavě a moje přistání u studně až na podlahu o tom vypovídá A sic mám Koráb za barákem, tak ho neumím, nikdy jsem neuměl a asi nikdy umět nebudu Líbilo by se mi zase se vrátit někam na strážovsko, či se vydat od kempu na druhou stranu do hlouby Šumavy

Ale prostě to Rajský nemá chybu...


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 17.10.2010 19:22:44 


Taky díky všem pořadatelum za super sraz, svezení supr. Koráb bomba hlavně za deště na slikách


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 17.10.2010 19:07:11 


Sraz super jako vždy, až na to počasí, ale tomu neporučíme. Svezení super, hlavně RZ Úloh. Díky eRmanovi a ostatním pořadatelům za to co dělají.


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 17.10.2010 18:25:59 


Kdy můžeme očekávat výsledky, odjeli jsme domů brzo


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 17.10.2010 18:20:29 


nemáte někdo nějaké fotky a videa ? Hlavně tedy Písta


81+3 (42)mito (Registrovaný)
  
 Re:17.10.2010 17:50:34 


druhou RZ jsem už konce zatáček taky dával dveře na bok ,ale přední kola nedrželi stopu... Vzorek cca 3mm...škoda.. ale svezení prima!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 17.10.2010 16:23:27 


Nejprve sem na Koráb nadával a měl jsem z něho respekt, lae nakonec jsem se krásně povozil dveřma napřed, sice časy ukrutný, ale zážitek obrovskej.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 17.10.2010 14:59:27 


Koráb byl o pneu, ale Uloh o srdci na té ouzké cestičce. Podle mě byl lepší Uloh. A za ten déšť na Korábu jsem taky rád, jelikož částečně smazal rozdíly ve výkonu motoru.


2355+24 (2379)ZdrubT (Registrovaný)
   
 17.10.2010 14:32:35 


Díky pořadatelům za výborný víkend.Bylo to super... Jen na Koráb příště s předním šlupkama na autě nejedu!!! Hned v první otáčce jsem se pěkně opotil.. ,no vlastně jsem se potil první tři zatáčky kdy mě to vůbec neposlouchalo..,no a výkon motoru mi taky nějak slábne..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.10.2010 13:55:05 


Jak Koráb nic moc?Tam se ukázalo komu to auto jede a kdo ho má drobet v ruce.Wena,Saller,Toušík a spousta jiných tam měli best průjezdy.Píst to rozhazuje taky pěkně,akorád je škoda že mu to auto na konci zátočiny zastaví a půl hodky se rozjíždí


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 17.10.2010 13:17:21 


Dobrý to bylo. Koráb nic moc, ale Uloh byla super RZ


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:15.10.2010 09:33:22 


kez by napad snizek korab by bylo takove male monte carlo vetsinou do 7ho rejdu mokro a od 7 snih to by bylo posoupanicko


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:15.10.2010 09:12:34 


V té zimě, co předpovídají, se kolem těch, co budou vařit, všichni seběhneme a budeme si ohřívat zmrzlé ruce párou unikající z jeho motoru. Navrhoval bych sraz přejmenovat na "První sraz s fridexem".


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:15.10.2010 08:38:27 


A hlavní cenou je puntíkovaný trikot za vrchařskou prémii, aneb kdo neuvaří, vyhrál


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:14.10.2010 22:43:41 


jo jo rz 1korab prejezd a rovnou na start rz 2 znovu korab a pak na rajskurz 3 pak camp a rz 4 zase korab a rz 5 rajska


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 14.10.2010 22:07:40 


No to ani nedospim jak se tesimto bude super


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 14.10.2010 21:14:12 


a jak je to myšlené ten koráb ? rz 1 a2 ? pojede se 2x za sebou?


Unregistered
 14.10.2010 20:31:04 


No s těma mojema pár koníkama to bude oříšek!!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:14.10.2010 17:18:00 


to WENA zalezi jak se budete po prejezdech chovat kdyz bude vse v klidu tak bude vse ok. ale bohuzel jeden za vsechny a vsichni za jednoho


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 14.10.2010 16:34:05 


Jakooo tak tuto je masakr to to ta moje plecka zase neodjede


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 14.10.2010 14:10:09 


wow, to bude super.. už se moc těšim..


4961+401 (5093)Jarda25 (Pořadatel)
    
 14.10.2010 13:25:45 


A co policie doufám že nás nebude moc stavět abych nezaplatil cestou na Koráb a zpět víc jak startovné


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:14.10.2010 11:11:40 


Na korábu to klouže i když je hezky


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 14.10.2010 11:03:27 


Jestli bude drobet ošklivě tak to na korabu bude hodně klouzat!!!


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 RZ14.10.2010 10:52:38 


Nemůžu se dočkat. Vypadá to na pěkné svezení. Jen se bojím počasí.


3927+130 (2028)Dakos (Registrovaný)
     
 14.10.2010 10:33:25 


Chtělo by to víc poníků na ten kopec


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 14.10.2010 09:56:41 


No tohle bude oravdu super svezení. Ani nebudou potřeba brzdy. Už se nemůžu dočkat.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 14.10.2010 09:51:15 


Tak to bude prdel


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:14.10.2010 08:51:26 


jůůůů


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:14.10.2010 07:41:34 


Máte tu mapy RZet


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:13.10.2010 19:56:21 


díkymoc za odpověd


1121+28 (1149)bigmanas (Registrovaný)
   
 Re:13.10.2010 06:59:38 


Administrativní přejímka probíhá v kempu - přijedeš, zapíšeme si tě, dostaneš startovní číslo, nemusí tam být s tebou spolujezdec. Na technické přejímce už se kontrolují doklady a podepisuje se souhlas s rizikem, kde to podepisuješ jak ty jako řidič, tak spolujezdec.


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 12.10.2010 21:35:42 


Tak jsem opet nedojel ten zavod, ale chatku chci. Navic je 24 hodin od minule jizdy a nejde mi jet znovu. Nemuzu dostat chatku bez souteze?


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 12.10.2010 21:28:16 


Mám dotaz pojedu závod a když přijedu na aministrativní přejímku musí už tam být se mnou i spolujezdec??


1121+28 (1149)bigmanas (Registrovaný)
   
 12.10.2010 10:21:09 


Jé Škodváčku pěkně napsané , souhlasím s tebou, kdyby to tak pochopili všichni!!!



1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 11.10.2010 21:52:54 


Ja by jsem to vyděl že to natrenujem v Pátek v hospode? Ja se jdu hlavne svest a vyblbnout a hlavně oskoušet ten nově postavenej motor co jsem dneska rozchodil.... a byl by jsem sklamanej kdyby zase nejaky blbci co musi nutně trenovat tejden před zavodama to po...... tak by bylo možna dobry aby jsi to uvědomili.....


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:anonymous_11.10.2010 00:17:31 


nekdo to postavit musi ale jde o to ze kdyz se tam tejdem pred srazem bude prohanet par nadcencu aby to co nejvice natrenovali tak nam to take muzou zakazat a veskera snaha celeho skodateamu je ta tam. uz se to jednou stalo v budejkach a za dva dny nikdo jinou trat nepovoli , uzavreni silnice trva cca mesic aby to bylo vse lego. To Venni ty je tereba neresis ale jsou tu taci ktery by je radi us videli dockatese nebojte


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:anonymous_10.10.2010 20:52:39 


Nebo nedejbože se podívaj z okna a na trať vidí


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:anonymous_10.10.2010 20:40:49 


Píst:já teda nějaký RZty neřešim protože mi zatim nejede opět stroj,ale je to celkem jedno ne?co bychom měly pak říkat těm lidem co staví trať a pak jedou zároveň závody? To je taky nepovolenej trénink né?


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:anonymous_10.10.2010 20:26:32 


pro cumili?? nebo pro nepovolenej trenink


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 anonymous_10.10.2010 14:39:53 


Kdy bude prosímvás seznam RZ kde se pojede...pro čumili


Unregistered
 Re:10.10.2010 00:17:38 


zkus to po 24 hodinach znova


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 09.10.2010 18:38:27 


Jsem naboural a uz mi soutezit nejde


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:08.10.2010 22:04:55 


Aktivita znamená zasoutěžit si v závodu, odkaz z úvodní stránky


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 08.10.2010 21:39:21 


Já chci 19 dík


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:chata07.10.2010 21:14:57 


Ještě jsou volné dvě chatky. Prodloužili jsme soutěž, a stačí tedy vyvinout trochu aktivity ...



78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:chata07.10.2010 12:29:09 


vhml má pravdu


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:chata06.10.2010 22:20:50 


Venco, weno a další, pokud se Vám nepodaří sehnat ubytování v kempu, doporučuji ubytování v Neznašovech u Kalistů


1087+35 (561)fido (Registrovaný)
   436-806-838  
 Re:06.10.2010 20:52:29 


Pro pomalejší, v pátek to jsou seznamovačky. Šedá část týká tunerů, červená závodníků. Takže ta sobota s průjezdem RZ4 je pro tunery. Závodící pojedou dál na další RZ


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 06.10.2010 20:44:02 


Já sem asi blbej ale ten program vůbec nechápu co je rz 1,2,4 v pátek a co parkoviště před rz 4 a průjezd RZ4


Unregistered
 06.10.2010 19:29:26 


Co to je ten pátek? 14:00-16:00 RZ 124


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 06.10.2010 19:21:06 


Máte tu nějaké novinky + kompletní program


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:chata28.09.2010 18:33:52 


Koukám že jsme na tom všichni stejně


4833+447 (5280)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:chata28.09.2010 18:03:31 


Taky scháním chatku. Nějak se mi nedaří ta hra.


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:chata28.09.2010 10:19:33 


Pokud se najde ještě jedna volná chatka,tak jí beru. Nezůstanu nic dlužný. Děkuju Dakos.


3927+130 (2028)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:chata28.09.2010 09:25:43 


RZety - jedna je stoprocentně nová. Druhou zatím řešíme kterou použijeme


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 chata27.09.2010 21:36:13 


prosim prosim pokud by mel nekdo po vyhlaseni souteze o chaty jednu navic tak ji na 100% beru jsem totalne drevenej dikys


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Re:RZ27.09.2010 19:25:07 


Přes sedmero řek a sedmero hor...


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 RZ27.09.2010 17:03:19 


Nějaké info ohledně erzet, alespoň délka, je jasný, že kde se pojede nikdo neprozradí, ale alespoň jestli jsou obě nové a popřípadě jak budou flouhé. Díky


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 25.09.2010 07:29:11 


Znovu jsem se zaregistroval pod číslem 83 ,tak prosím zda by šlo st č. 75 smazat.Startovný pod č. 75 už máme placený.Děkuji


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 25.09.2010 07:27:37 


Tak soutěžit budu moc až v něděli večer ,dřív se na net nedostanu..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:24.09.2010 20:07:51 


Přihlaš se znova jako registrovaný a pak mi napiš číslo. Starou registraci smažu, takhle je to rychlejší, pač přiřadit záznamu uživatele je pakárna


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:24.09.2010 20:06:48 


Daves to načítá podle mně kolem osmý večer



78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:24.09.2010 18:48:36 


A soutěžit se dá jednou za den, nebo jednou za 24 hodin? Protože jsem to zkoušel včera někdy po jedenáctej večer a teď mi to píše že je dnešní závod u konce abych to zkusil zítra.


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 24.09.2010 18:07:44 


Ahoj rád bych soutěžil o chatku ,nebyl jsem přihlášen a proto mi to nejde.Startovní číslo 75.Šlo by stím ještě něco udělat??Děkuji srsenS120


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:16.09.2010 12:40:35 


Soutěž o chatky spuštěna. Vyjímečně to není vědomostní soutěž ale pouze a jenom závod ve Škoda Racers. Trénovat můžete na deseti jiných tratích. V soutěži je jiná trať. Každý den máte jeden pokus, večer mezi osmou a desátou se to vyhodnotí a můžete zkoušet znovu ... vyhodnocení soutěže v neděli 26.9.


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 15.09.2010 20:12:52 


Kdy je v plánu soutěž o chatky?


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 13.09.2010 13:23:13 


Teď zrovna jsem mluvil s pánem, že mu v servisu řekli za opravu jeho Roomstera po kroupách v Pze 150 tis. Kč!!! Takže Auto maséra na něj


1078+36 (1114)kutnič (Registrovaný)
   
 Platba10.09.2010 15:51:50 


Bude u jména v seznamu jezdců zobrazeno placeno, tak jak to bylo na jaře?


3927+130 (2028)Dakos (Registrovaný)
     
 Re:09.09.2010 20:44:35 


Máte tu nově pár rad jak projít technickou kontrolou bez větších problémů


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:09.09.2010 20:32:54 


Je jasný že když je pomlácený celý auto a dělá jen to, tak je cena jiná. Tušim že celý auta v telce říkali tak 70 tisíc


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:09.09.2010 15:54:22 


Prej mrďůlek

Koukam 1000,- za jeden ďůlek - tak to nevim jak to ty pojišťovny dělají aby jim to vycházelo. Martině teď kroupy v Praze zmlátily Golfa a prý je to tak, že když je na jednom dílu méně než 100 ďůlků, tak se to spravuje, a když víc, tak se díl mění. A v papírech ze servisu je napsáno že oprava je metodou vytahování ďůlků. A vzhledem k tomu, jak je auto dobitý, by pojišťovnu při těchto cenách vyšlo levnějš koupit nový auto


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:09.09.2010 12:43:10 


Aha. Já mu říkám mistr ďůlek, neboli mrďůlek, ale na to je, nevím proč, taky alergickej.....


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:09.09.2010 12:15:53 


To je doktor důlek ale na tenhle název je alergickej pač to je konkurence


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 09.09.2010 10:10:50 


Co je Auto masér?


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 07.09.2010 20:14:12 


Tak už šíříme reklamu na sraz


423+8 (431)HonzaS (Registrovaný)
   308318888  
 Re:plakát07.09.2010 15:59:21 


Tak já jdu zas do garáže pracovat na novým autě, ať jsme taky už konečně na plakátu a v kalendáři


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:plakát07.09.2010 09:43:38 


během dneška


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:plakát07.09.2010 09:13:49 


Kdy bude velký ke stažení? Abychom mohli pomoci šířit reklamu?


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:plakát07.09.2010 08:55:01 


Já čekal kdy se ozveš


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 plakát07.09.2010 08:24:07 


Abychom se nebavili jen o retardérech, musím pořadatele pochválit za nejhezčí plakát srazu, jaký kdy udělali.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 07.09.2010 08:01:09 


co to je Zábava Team Revival? To je nákej bigbít?


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Retardéry06.09.2010 14:06:39 


Na retardéry tu padlo spousta názorů, ale jak píše Lemmons, kuželky nejsou soupeř a o betonový retarder si auto také nikdo nerozbil a radši zpomalil. Ale když jsem na jaře viděl všechny ty rozbité sudy, tak se také přikláním ke kuželkám, i vzhledem k manipulaci s nimi a nákladům na rozbité sudy. Je to otázka penalizací. Ale za odsunutou kuželku jsou 2s, za 2 odsunuté 4 sekundy a pokud někomu odlétnou v retardéru 3 kuželky mimo své místo, tak bych to dával za 20 s jako špatné projetí retardérem. Kdo jede s rozumem ví, že 20 s není schopen dohnat, tak to asi úmyslně nedělá. Hlásil bych to do cíle RZ a tam by zrovna k času připsali trestné za retardery. A pokud to udělá 2x (3x), bude to mít napsané v itíku a na další časovce ho dál nepustí. Navíc to řidič bude dobře vědět a po takovém průjezdu retardéru už si na další dá pozor.
Jsou to závody a kdo se chce umístit, musí se vejít i mezi kuželky jako by tam byly betonové panely.


1078+36 (1114)kutnič (Registrovaný)
   
 Lady cup06.09.2010 13:14:47 


Ahoj, koukal jsem na přihlášené posádky v Lady cupu a zatím tam výrazně vybočuje jen naše oktáva. Jsou tam zadohraby a dva obyč předohraby, takže zhruba srovnatelné, nad 1400 jsme tam stejně sami. Takže pro nás speciální skupinu čtyřkolek a pak čas vydělit 2 Když jsem si tam rozbil Fávo a pak po čase přijel tímhle autem, tak mi to nebylo nejpříjemnější ani v T2, ale teď už se tam objevuje nových silných aut víc, tak jsem si zvyknul - navíc na Maxe to stejně nikdy nestačilo, je to obyč. auto do práce. Ale chápu, že v Lady je to naprosto nesrovnatelné a nespravedlivé. Káťa ani tak neměla radost z toho, že vyhrála mezi holkama, ale hlavně z toho, že napoprvé celkově jezdila hodně rychle a dost čistě, nacpala se mezi první dvacítku (takže porazila i spoustu chlapů s našláplými závoďáky) a hlavně mě na sprintu. Ještě dneska se mi směje
Každopádně ještě není úplně jisté, jestli teď pojede, protože se do toho pletou nějaké povinnosti. A na jaře bych rád jel něčím jiným, ona oktávka není to správné náčiní na závody, s Favoritem vždycky bylo daleko víc zábavy pro řidiče i diváky. Takže zatím je to otevřené. Navíc na hodně technické trati je Oktávka neohrabaná a není o moc rychlejší než byl Favorit s třetinovým výkonem. Takže stačí chybička a holky se mohou těšit, že za sebou nechají našláplé turbo
Také tam nejezdíme pro poháry, ale hlavně za zábavou a už se moc těšíme.



1078+36 (1114)kutnič (Registrovaný)
   
 05.09.2010 22:37:05 


Vis co, jako konkretne o pohar nejde (diky srazum uz jich par doma mam ) Ale jde o to ze soutezi treba "N"ka s "T"ckama.. my s tou nasi chudinkou, ktera je jen diky napr.ramu v "S"kach, se s tim turbem fakt nemuzem srovnavat.. a takovych je vic.. I kdyz by to bylo hezky videt na vysledcich v jedny skupine za sebou turbo,ale to je tak trochu nerealny.. ale taky chapu, ze pro poradatele je to starost navic..


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 Re:05.09.2010 21:12:33 


Z pohledu holek chápu, že chtěj mít doma pohár, ale zase z pohledu pořadatele vypisovat dvě skupiny pro 9 lidí?


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.09.2010 20:49:34 


taky bych se přikláněl k rozdělení ladycupu alespoň na dvě skupiny, jenom by mi přišlo logičtější podle objemu motoru. např. pod 1400ccm a nad.


Unregistered
 04.09.2010 22:20:12 


Ještě jeden poznatek. Šlo by skupinu LADY CAP rozdělit třeba na dvě skupiny předohrab a zadohrab? Je hodně těžký soupeřit ve 130 s 2l oktávií na turbu. Popřípadě to rozdělit jinak. Koukal jsem že je asi 9 žen ve startovce


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 04.09.2010 22:14:50 


Taky bych se trochu přidal. Retardéry jsou opravdu na zpomalení, a podle mě je tak vcelku i jedno z čeho budou. Sudy budí respekt a řidič si dá bacha, barel je o trochu horší, protože se může dostat pod auto a nakopnout ho. A kužel? Podle mě to jako retardér moc platný nebude. Protože ten, co jede s tím že tam ten retarder je, tak ho projede ať je to sud a nebo kužel, ale pokud jede bezmozek tak napálí to i to. Povedlo se mi na srazech škrtnout 200L sud, jen tak lehce a nic. Škrtnul jsem na Jaře10 i barel v retadreru na konci RZ Křenovy a tem mi vyrazil volant z ruky a že jsem ho držel, kopnul kolo a hnul se řízením, bylo toho pak dost to na cestě srovnat. Vláďa to i nafotil. Kuželka nic neudělá, ale jak psala řada lidí, neni to ani soupeř. Co neni nad kapotu to nebudí respekt. Jel jsem i na závodech, kde byl retarder udělán z betonů na rozdělení dálnice. To auto neodsune a kupodivu ten retarder nikdo netrefil i když byl utaženej jako pes. Další věc je hlídání 2x a dost, to je velice sporný. Pojedu, nedobrzdim, srazim kužely, couvnu, projedu je správně a když to udělám jinde zase tak letim?? To ale přeci neni stejný, jako když je projedu bezhlavě rovně. Kdo to posoudí? Kde je hranice? Řešení tohoto problému je asi jediné. Začít přísně trestat nedodržení stanov. Trénuješ nedovoleně? NEJEDEŠ, děláš bordel? NEJEDEŠ. Po vyřazení několika hříšníků si to lidi mezi sebou poví a začnou se chovat tak, jak pořadatel chce. Výhružky bez vyloučení nemají význam. Jezdim na srazy od prvního a nepamatuji, že by došlo na tresty za přestupky. Tímhle bych začal a pak se dá jednat co s retardéry. A myslím si, že se nebudou ani řešit, pokud pojedou jel lidi a ne bezhlavý jezdci


Odměnu navrhli: bigmanas
1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 03.09.2010 21:38:31 


Braba souhlasim stebou i s kýblem myslim že hlavně je to o lidech a přístupu...., ja jsem taky pro kužely aspon to nebudu mit moc omlaceny


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 03.09.2010 13:14:20 


Je tu spousta zajímavých názorů a to bych nebyl já, abych nepřilil trochu oleje na oheň.
Prvni a razantní názor dvakrát a dost se mi vcelku líbí. Problém u něj je, že přeci jen jde o závody a občas to prostě nevyjde. Já sice jezdím oproti spoustě lidí podstatně opatrněji, ale i přes to se mi stane, že to nevyjde. Sem tam to byl příkop, jednou i strom, co jsem trefil. Podle mě je lepší kužel, je to bezpečnější. Protože když člověk nedobrzdí sud, může ho to hodit někam do pangejtu apod. Zase na druhou stranu, ze sudu září trošku větší repsekt.
Takže zářez formou 2krát a dost by mohl vyřadit i schopné a bezproblémové posádky. Jsem pro razantnější prosazování penalizací. Teďka když jsem koukal do nových stanov, tak je to podle mě naprosto přesně a jasně dáno. Pokud se toto bude opravdu dodržovat, tak spousta i rozumnějších jezdců si dá bacha. Závod není jen o rychlosti, ale i přesnosti.

Byl tu názor, že někdo jede občas bokem pro diváky. Já to naprosto chápu a myslím, že tyto závody dávají dost prostoru, aby se řidiči ukázali. Jsou to úseky, kde je spousta místa, a když se to nepovede, tak se toho moc nestane, posádka prostě jen ztratí spoustu času couváním apod. Proč ale vletět na plno do retardéry tak, že kužely lítají do všech stran? Retardér tam není proto, aby se pořadatel nenudil, ale aby byla posádka zpomalena před nebezpečným úsekem. Jde tu pak nejen o plechy, ale i o zdraví. Pokud si to někdo neuvědomuje, tak v závodě nemá co dělat. Takže když na retardéru šoupne jeden kužel, OK, ale když to prolítne bez projevení zájmu brždění, tak s ním ven ze závodů.

Tady se vracím k tématu 2krát a dost. Když prolítne retardérem tak, že schodí všechny kužely a udělá to po druhý - pak diskvalifikace a ať si takhle jezdí třebas u sebe na dvorku. Jsou to sice závody, ale závody hlavně pro pobavení, a ne pro to, aby se trnulo, jestli se někomu někde něco stane....

Tohle je hodně ožehavý téma, nezávidím pořadatelům, že tohle musejí řešit. V každým případě za sebe můžu prohlásit, že v poslední době se penalizace začínají i občas počítat, čemuž fandím. Důležitý ale je, aby se počítaly opravdu důrazně a bez pardonu.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 03.09.2010 11:17:05 


Ještě bych jměna těchto problémových posádek vyvěsil na tabuli při vjezdu do kempu, aby to každej viděl!!!
A napsal důvod proč nebyli puštěny do závodu, nebo proč byli diskvalifikovaný!!!



1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 03.09.2010 11:08:02 


Máte pravdu, že kuželky jsou pro auto i posádku bezpečnější než retarder - když už se přihodí nějaká nečekaná událost! Ale pokud jsou na trati neukáznění závodníci (s prominutím ho...a), který nerespektujou penalizaci, pravidla a hl. bezpečnost, tak je asi jedno jestli se rosekaj o retarder hned, nebo prolítnou kuželky a za nima je zastaví dům, les, příkop...
Pravidlo - 2x a dost!!! si myslím, že není zrovna nejlepší řešní, nemusí být zrovna objektivně posouzeno a budou zbytečne vyloučeny i jinak bezproblémový posádky!!!
Myslím si že za ta léta už jsou vytipovaný posádky, který dělají problémy při najíždění RZ, přejezdech nebo samotných RZ. Co snima osobně bych je nepustil na START! Nepovolí se závod 1, 2, 3... závodníkům a ostatní se poučí. Ty co začnou dělat problemy při samotným závodu se poznaj hed v 1. etapě a do 2. etapy už se nepustí a ostaní se opět poučí. Minimálně 2 srazy se o tom to systému mluví, ale pořádně se nepoužil - skutek utek!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:03.09.2010 05:05:17 


Asi jo no, jinak to přibrzdit nebo procedit od šílenců nepude.


Unregistered
 Re:02.09.2010 17:59:25 


Přesně tak, proč to kazit - třeba tím, že se tam někdo (při)zabije. Protože pak ti, co jezdí hlavou, už se taky nesvezou, protože další srazy nebudou. Neříkám že k nehodě nemůže dojít i při relativně opatrné jízdě, ale je pravda, že některé posádky do toho jdou hrozně na krev. Nezlob se na mě, ale takhle se závody nejezdí


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.09.2010 17:07:37 


Pravidlo dvakrát a dost????? Chápu že připravovat sudy je náročný a jsem taky pro kuželky nadělaji menší škodu na autě, ale upřímně na prstech jedný ruky zpočtu ty závodící co jezdi tak přesně s takovým odhadem a klidem, když je chytí závodnická horečka. Já a zbytek závodního pole na další sraz nepojedem? Jenom proto že jsme někde na trati smykem potěšili diváky a přitom vzali kužel, nebo něco nedobrzdili ? Já myslel že jsou to závody??????? Ještě nechápu jak nemam najíždět RZ ,když nevim kde a kudy povedou. Ten kdo bydlí na klatovsku nemá zas tolik možností cest na otestování a svezení ve své UPRAVENÉ škodovce a snadno je disklej. Další vec co mne trápí je taková věta ve stanovách jako že každej jede na vlastní nebezpečí, zajímá mne jak se bude postupovat v případě, když by obyvatel vesničky přes kterou se pojede neuposlechl pořadatele nasedl do auta a vyjel natrať, kde by jsme se srazili. Co kdo komu bude platit???? Můj názor je že zatim každej sraz byl super a za to patří pořadatelům velký dík, tak proč to kazit.


Unregistered
 Re:02.09.2010 15:25:57 


A pak je prostě druhá varianta: Nepustit Růžu na start......


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.09.2010 15:18:16 


Tohle zní rozumně. Ten člověk na dispečinku už sedí, telefonní číslo na něj nám vždycky lepí na palubku. Ale nechtěl bych být na místě toho člověka na začátku další RZ, který to bude oznamovat rozohněné posádce a trhat její jízdní výkaz ve dví...


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.09.2010 14:24:09 


Rozhodčí faktu na retardéru si musí stihnout všimnout startovního čísla. Minimálně kvůli udělení penalizace. Je zbytečné volat na cíl, protože na cíli auto nikdo odstavovat nebude. Je třeba volat mobilem na dispečink, kde budou mít tabulku se startovními čísly, u každého 2 prázdné chlívečky. Rozhodčí nahlásí dispečinku startovní číslo a číslo RZ, člověk na dispečinku napíše číslo RZ do prázdného okénka vedle startovního čísla delikventa. Pokud napíše například do druhého okénka u daného startovního čísla rozražení retardéru na RZ2, zavolá do časovky před RZ3, že dané startovní číslo bylo vyloučeno ze závodu z důvodu dvojího rozražení retardéru a tam je mu odebrán jízdní výkaz a vyloučení oznámeno. Bude to stát toho jednoho člověka na dispečinku, který by tam měl sedět a na něhož by měli mít telefon všichni pořadatelé a všichni závodníci a který by měl mít na starosti celkový přehled o pohybu a hlavně odstoupení soutěžních aut. Sledování retardérů by měla být jen jedna z jeho několika činností. Náklady na telefony bych nepředpokládal nijak závratné, protože kolik těch rozražených retardérů za celou soutěž bude? 10? 20?
Samozřejmě to klade nároky na fundovanost a proškolení rozhodčích faktu, protože oni musí objektivně posoudit, jestli bylo škrtnuto o kužel, který následně padl, nebo jestli byl retardér rozražený.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.09.2010 14:11:21 


Okamžitý trest odvoláním ze závodu, jak píše H., mě taky napadl, ale nevim jak se to bude v praxi provádět - každý rozhodčí u retardéru bude mít vysílačku na cíl, kam to zahlásí? Stihne si všimnout startovního čísla?


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:02.09.2010 13:38:29 


Takhle to vidím i já. I pravidlo dvakrát a dost se mi líbí.


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:02.09.2010 13:00:14 


Osobně se též přikláním k variantě s kužely, a to hlavně z hlediska bezpečnosti. Ať už rozházím retardér z důvodu toho, že jsem do něj nedobrzdil nebo proto, že jedu jako cvok a nerespektuju ho, tak kužely nerozhodí auto tak, že skončí ve škarpě nebo v kotrmelcích.
Vždycky jsem retardéry respektoval, ať byly z čehokoli a několikrát jsem o ně auto poškodil. Jednou jsem urazil kus lízátka pod předním nárazníkem, podruhé jsem trefil gumu od traktoru levým bokem, odnesl to blatník a kolo a potřetí mi auto prostě nezatočilo a klouzalo se s koly v rejdu proti sloupci z pneumatik. ten mě následně katapultoval do výkopu. Odnesly to blatníky, čelo, světlo, dveře, náprava, okno, střecha a mnoho dalších dílů. Někdy to prostě nevyjde a pak je příjemnější zaplatit za chybu penalizací, než karoserií.
Myslím, že je třeba nasbírat s retardéry z kuželů zkušenosti a pak hodnotit, chválit, případně upravovat pravidla. Možná by neškodilo pravidlo dvakrát a dost. Po rozražení (což je něco jiného, než posunutí kuželu za 2 sekundy) 2 retardérů je diskvalifikace ze závodu s okamžitou platností (nevpuštěním auta na start příští RZ). Když pak nedobrzdím ro retardéru, holt musím jet v dalších o to opatrněji.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.09.2010 10:01:33 


Tak tak, kuželka ti uhne, z toho sudu jde aspoň trochu strach, ale zase když jí trefíš jde o hov...

Nejlepší by byly velký Mogulácký sudy, ale kde vzít partu ukrajinců aby se s tím tahala


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:02.09.2010 09:14:31 


Většina ze závodících jistě zpomalí, to oni zpomalili i do těch sudů. Ale myslím že pár problémových jedinců bude skrz kuželky lítat ještě ostřejš než skrz sudy, protože kuželky jsou tak nějak slabší protivník než sud se šutrama.
Co přidat do stanov, že kdo bude mít v cíli víc než určité množství penalizací (např. 10 kuželek a dvě branky), přístě nejede?

vhml: Něco jako START - 1500 rovina - CÍL?


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:01.09.2010 21:40:11 


eRman: ale rozpis na to bude takovej jednotvárnej


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:01.09.2010 21:13:51 


nezpomalíš, máš trestný a máš jeden z nejhorších časů ... Předpokládám že většina z vás jede na čas, tudíž vězte že spomalíte



Unregistered
 01.09.2010 20:51:49 


Souhlasím s Luky. Retarder má plnit funkci zpomalovací a to rozhodně kužely plnit nebudou.


534+5 (539)oncle (Registrovaný)
   
 01.09.2010 20:14:32 


Já se obávám že těm typům co tam na jaře jezdili po střeše bude nějaká penalizace uplně ukradená. Hlavně že furt pod plynem...


4781+1777 (12460)Luky (Pořadatel)
    
 Re:01.09.2010 16:53:41 


Tak jsem byl upozorněn že tu Rzetu na kterou se těšim prý nepojedete stejně dlouho jako polookruh ale kratší dobu. Nicméně si myslim že až dojete do cíle, budete za to rádi že už je konec


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:01.09.2010 14:45:53 


A kde Ruža nedopadl...


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 01.09.2010 14:28:35 


No taky sem videl jak Ruža dopadl v tech Křenicích nic pěkneho.. Jinak se teším a doufam že už konečně dojedu bez závad


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 Re:Podzim01.09.2010 13:12:49 


Kužely jsou z několika důvodů:
1. Bezpečnost - někteří z Vás jezdí jak hovado a sud nesud jedou plnou kládu. Co dokáže udělat sud pod autem jsme měli možnost vidět v Křenicích a i již v minulých ročnících párkrát retarder nehezky odstavil auto. Naproti tomu retarder z kuželů vám neudělá vůbec nic, jedete vesele dál, získáte sice trestné ale nevybouráte se ... Po bouračce v Křenicích jsme si uvědomili že retardery tak jak jsou jsou zhlediska bezpečnosti veliký problém, tohle je způsob jak Vás zpomalit, ale v případě chyby neohrožovat ani Vás ani ostatní na životě. To je ten hlavní důvod
2. Stále řešíme penalizace za retardery a pořád jsme tak nějak tápali a netušili jak to správně udělat. Teď je to dané.
3. Ulehčí nám to hrozně práce s přípravami RZet.

Z RZet nechceme dělat slalom, budou to klasické RZety na jaké jste zvyklý, jen prostě místo sudů plných suti budou kužely.

Délka tratě a délka RZet je zatím smyšlené číslo, finální varianta prochází schvalováním. Každopádně to bude ale méně než na jaře. Na druhou stranu si myslím, že minimálně jedna RZet je megatechnická a ztrávíte na ní minimálně stejně dlouhý čas jako na jarním polookruhu.


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Podzim01.09.2010 10:01:44 


Tak sem si přečet stanovy a jsem trošku zklamanej z toho, že už nebudou retardery, tak jak bývyly. Né že by mi vadily kuželky, jezdim dost často na slalomy, takže nějaká průprava tam je, ale už mi to nepřijde tak závodnický. Slalom v neděli taky neni špatnej, ale jelikož sem se dost rozchlastal, tak je to pro mě asi tabu. Jinak už se moc těšim. Nebylo loni 17km ostrých?


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 ...31.08.2010 15:16:15 


Mam mensi dotaz na romama. Budou v kempu zase ted na podzim lidi od CIMBU jako na Jare,nebo jeste nemate program sestavenej? Predem diky za odpoved.


852+7 (429)Mach (Registrovaný)
   420097048 
 Re:termín srazu31.08.2010 14:22:54 


PŘEDPOKLÁDÁM ŽE JSTE TO UŽ NAŠLI NA ÚVODNÍ STRÁNCE


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:termín srazu28.08.2010 13:35:43 


Zdravím, Romane kdy je naplánovaná registrace na podzimní Běšiny?


4426+132 (4558)zetka (Registrovaný)
    423311584   
 28.08.2010 13:28:57 





2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:28.08.2010 01:36:43 



dobrej pokus o vtip!!!

ten se ti vážně povedl!!!




1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 27.08.2010 20:23:27 


koukam tema o me a bezemne ja co tet jezdim tak uz nepiju


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 26.08.2010 03:18:11 



Už se těším na zelenou s Pístem a Škodováčkem!!!



1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 Re:25.08.2010 22:10:52 


nedělejte z Písta nákýho nalejváka, když mu chutná tak proč by si nedopřál a že nevydržíte jeho tempo tak za to nemuže


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 25.08.2010 21:10:29 


Jj Píst když si na to vzpomenu je mi blbě jestě dneska


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 25.08.2010 19:55:57 


Ježiš já se těším...doufám, že stihnu všechno co je v plánu


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:25.08.2010 13:32:24 


Vzhledem k tomu, že přejímky jsou 16:00 - 20:00 to na večer s Pístem moc nevypadá.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:25.08.2010 13:18:52 


Tak se zkus v sobotu večer chvíli zdržet s Pístem, on ti to vysvětlí


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:25.08.2010 11:45:58 


Já jo.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 Re:25.08.2010 11:04:13 


Kramolín je až v neděli jo? I když ruku na srdce, kdo z nás může v neděli řídit, nedejbože závodit


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:25.08.2010 09:19:16 


Kramolín je jen v neděli. Jedná se o cca 2,5 km dlouhou trať, která se jede dopoledne jedním a odpoledne druhým směrem. Takže najíždění znamená napsat cca 15 zatáček v jednom a stejný počet ve druhém směru a to bez přejíždění. Časově to tedy bude velmi nenáročné.


9846+1401 (20244)H. (VIP uživatel)
        
 24.08.2010 22:16:52 


To je fakt ale v sobotu večer dojezdit a hned ráno zase ject no uvidíme maj to udělané tak aby se to dalo ject.


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:24.08.2010 21:18:49 


S Kramolínem se asi nekrejeme, ten je pouze v neděli ne ? A jaký jsou RZety, to je přece tajný


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 24.08.2010 20:40:04 


A je to tady Běšiny teda vycházejí na Kramolín. Teď nevim kam mam ject. Co bude letos za RZ?


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 21.08.2010 15:32:11 


Jj taky by mne třeba zajímalo kdy bude spuštěná registrace posledně to bylo moc rychlý


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 18.08.2010 11:27:36 


Nějaká bližší info ke srazu by už nebylo?


2355+24 (2379)ZdrubT (Registrovaný)
   
 Re:21.07.2010 16:18:05 


No tak můžete jet na svatební cestu do Běšin a pak si to tam ještě protáhnout třeba o 14 dní.....


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 19.07.2010 22:48:43 


a sakra v tomhle termýnu jedem na svatebni cestu tak to bude první sraz kterej vynechm


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:28.06.2010 21:43:45 


k tomu bych se taky přikláněl


1121+28 (1149)bigmanas (Registrovaný)
   
 27.06.2010 23:29:33 


Termín pro Kramilín na 16.10 2010 byl stanoven pro RallyCap. Jelikož se nepojede pod RC tak termín je volný. RKHA bude pořádat jen klubovou akci


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 27.06.2010 22:07:07 


snad dojeem s nějakýma změnama


Unregistered
 27.06.2010 15:18:22 


Co bude na srazu za kapelu? Myslím že by byl výbornej Extra Band revival


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Humpolec vs. Běšiny25.06.2010 13:28:46 


Tak pro všechny, kteří by chtěli jet oboje - termín Humpolce je posunutej o týden dýl (už je to oficiálně zveřejněno na webu)... Vím, že to bude pro posádky náročný jak časově, tak finančně jet 2 závody v rozmezí 1 týdne, ale pokud by se někomu moc chtělo, tak ta možnost svézt se na obou akcích tu je.


Odměnu navrhli: Ruda
58+1 (29)Stepani (Registrovaný)
   
 Všichni se na nás domluvili :)20.06.2010 14:56:26 


Rallye Humpolec PODZIM 2010 jsme naplánovali na 16.10.2010. Snažili jsme se vyhnout všem důležitým závodům, které jsou už naplánované v kalendáři a doufáme, že se nebudeme křížit opět s Běšinama. Jinak co se týče RZ, tak máme vybranou opět jednu dlouhou rychlostní zkoušku nedaleko Humpolce, která nepatrně přesahuje 15km. Pojede se opět 2x v jednom směru a po poledni 2x ve směru opačném. Vše jak jsou naši závodníci a diváci zvyklí.


Všichni se snažili až se všcihni domluvili tak,že vše se jede v jeden termín:
Běšiny 15. - 17. října 2010
Humpolec 16.10.2010
Kromolín 16.10.2010
ADC okruh 16.10.2010

Ještě,že mám na autě čtyři kola.Ale vážně aspoň kdyby Humpolec a Běšiny byli jiný termín please....



5+3 (4)cypher (Registrovaný)
  
 11.06.2010 13:17:02 


Kyblík: Vlastáč už prej trénuje aby stíhal tempo stebou a s Pístem


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:09.06.2010 12:45:38 


tak to sedí!!!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 03.06.2010 21:30:44 


Taky se mi to na volby moc nehodí, páč mě nebudou chtít dát dovolenou z práce, ale snad to nějak vyřeším.


1887+159 (2046)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 03.06.2010 10:14:31 


kreje se to i z AUTO DESING CUPEM ale bohuzel rok je kratky a akcicek mooooc neudelame niccc


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 02.06.2010 17:25:49 


Tak to už se teším doufám že tentokrát dojedem


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 01.06.2010 10:58:11 


to je nadělení. Opět stejný termín jako rallye humpolec


677+3 (340)Radovan (Registrovaný)
   
 31.05.2010 19:53:52 


Termín Rallye Kramolín stanovený na 16.10. 2010 dle vývoje v RC a následného odstoupení RKHA o tohoto poháru není pevný. Jedná se o pořádání pouze klubové akce a v důsledku krytí nejen s termínem srazu, se bude případně hledat i jiný termín. Info časem na stránkách klubu a nebo i zde.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 31.05.2010 18:38:04 


JJ náročny měsíc ani tak ne jako náročný víkend paráda další notor sraz


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 31.05.2010 17:51:31 


Už se to zase blíží To bude náročný měsíc...


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:termín srazu31.05.2010 16:13:35 


To bohužel nejde, neb jsem zapisovatel okrskové volební komise a zaměstnanec města = mě by z účasti na místě omluvilo jen umrtí
No nic, za to nemůžete, ale je to už podruhé v krátké době co to na volby vyšlo a tak jsem to sem musel písnout


521+68 (589)Jezevec (Registrovaný)
  
 Re:termín srazu31.05.2010 16:13:32 


To je divný zase na Humpolec


1743+138 (1881)Ruda (Registrovaný)
     
 Re:termín srazu31.05.2010 15:37:31 


JJ nemáme kam cuknout. Další volný termín v kempu je až konec listopadu. Asi není problém domluvit si volby v jiném městě, nahlásíš kde budeš volit a oni ti vystaví voličský průkaz ...


78616+8700 (471506)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:termín srazu31.05.2010 15:12:23 


Termín akorát s rallye v Kramolíně a ještě s volbami není úplně nejšťastnější...

Zas na druhou stranu týden před i po je pošumavský pohár ve slalomu, tak víceméně těžko hledat něco jiného...


11011+2774 (26191)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 termín srazu31.05.2010 14:57:07 


No to je pěkné nadělení opět termín shodný s termínem konání voleb to zase nebudu moct přijet ach jo


521+68 (589)Jezevec (Registrovaný)
  
Celkem záznamů: 237 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:470
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:725
Celkem návštěv:203152245

Článků:1011
Fotografií:34798
Komentářů:17362
Uživatelů:4427