ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Buggy Rydos Yamaha YZF-R125

Buggy Rydos Yamaha YZF-R125

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 Mb

 <<



Autor:
322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
Vytvořeno: 11.04.2005 - Změněno: 22.04.2005

Škoda 1000 Mb



Tohle auto už mám od svých 15 let a prošlo řadou úprav. Původně to měl být veterán ale po čase jsem zlistil že bude lepší už jen kvůli velkému vyvaření přestavět toto auto trochu do závodní verze. A tak jsem se k tomu pomalu propracoval.
!Škoda 1000 Mb
!Škoda 1000 Mb
!Škoda 1000 Mb


Další foto budou časem nemam moc času připavuji auta na sraz. :)

Motor:
Favorit 1390CCM výkon CCA 90-100 koníků
Ostřejší vačka nevím kolik stupňů
Karburátor zatím serie, které jsem hodně ublížil :)
Odlehčený setrvačník
Lehčí ojnice
Kratší a lehčí písty
Ubraný blok 0,6 mm
Hlava nižší 0,5 mm větší ventily a zabroušeno na 3 hrany
Zvýšený tlak oleje
Olejový chladič

Převodovka:
Krátký 5 kvalt plánuji samosvor. diferenciál

Spojka:
sériové ložisko
kovokeramická lamela
SACHS přítlačák

Výfuk:
Dospělé svody
Nerezový výfuk dle 130 LA

Nápravy:
M-vpředu i vzadu
Kola postaveny do negativu o 1,8 stupně - fakt to sedí
Přední náprava větší záklon
Brzdy:
4-písky a bubny
kapalina DOT-6

Karoserie:
Vyztužení samonosných částí (kapsy ramen, vnitřní prahy, držák nápravnice ..)
Ramena přední i zadní nápravy zavřeny do plného profilu.

Pružiny LA - jeté
Tlumiče repas HP
18mm stabilizátor
Náporové chlazení s vyvedením tep. vzduchu pod karoserii

Interiér:
Rám
SPEEDPRO sedačky
4 bodové pasy
Koberce z hliníkového "píč" plechu
Důležité budíky (tlak a teplota oleje, otáčky ...)







| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
 28.09.2016 07:44:31 





Unregistered
 Naporacek schovanej :)))03.04.2006 01:20:35 





322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 Re:10.03.2006 22:09:30 


Hmm kdyz myslis Pravda je ta ze modra provizrni kapota ji nesedi


!Škoda 1000 Mb
322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 10.03.2006 13:32:51 


to je ale hever!


!Škoda 1000 Mb
Unregistered
 chlazení11.11.2005 15:28:21 


jak máš udělaný chlazení? nevidim nikde díru k náporáku a pochybuju že by 100koní uchladil origo chlaďák nebo tam máš nějakou tajnou fintu? dík


Unregistered
 23.04.2005 12:33:49 


Ty rád rally? Chtělo by to lepší foto.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 20:46:38 


Promin, blbá otázka. Asi tam más 4,22 ze sériovky, ze jo. 4,44 by se dost tezko shánelo


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 Re:21.04.2005 17:24:08 


při normální jízdě ne, ale při ostrý asi jo ;o)


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 17:01:24 


Jak hodne krátkej mas ten 5q? 4,22 nebo snad 4,44?


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 21.04.2005 13:53:45 


TAk to jo to je hodně zajímavý.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:21.04.2005 13:14:10 


thy jo, to poznas ten milimetr zbihavosti na jizdnich vlastnostech???


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 21.04.2005 13:11:48 


2 Luky: Už ne. Dal jsem 3. Ono to při intenzivním brzdění tak divně tancovalo. A divně se to zakusovalo do zatáček. Před výměnou řízení jsem měl taky 3 a bylo to supr.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 13:06:43 


Na zadku určitě lepší Acka mi jsme to zvedli kvuli kolum a neni to dobry auto se chova mnohem hur. Predek zatim neresim mame to tak nizko, ze s tim nejde poradne nic udelat.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 21.04.2005 13:03:39 


Eidy, a nemáš náhodou ty sám sbíhavost 4 mm? Já jenom esli nám tu záměrně neradíš špatně, abys to měl lepší než my


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 21.04.2005 12:41:41 


Tak odklony určitě Ačka. Vnější gumy se pak v zatáčce líp opíraj do silnice. Ještě tomu pomůžou záklony. Ale ono záleží na celkový geometrii a kinematice (záklon čepu, příklon čepu, odklon kola, závlek kola atd.). Sbíhavost vpředu tak 2-3 mm, víc nee. Vzadu 0 nebo trochu Ačka.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:321
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:102667
Celkem návštěv:172975741

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393