ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Muzea, archivy, depozitáře

Muzea, archivy, depozitáře

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 120L A pohár

 <<



Autor:
77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 120L A pohár



!Škoda 120L A pohár


V Mladé Boleslavi připravili pro Pohár míru a přátelství vtlz Škoda 120 L, se kterým jezdil smluvní jezdec AZNP, dr. Petr Samohýl. Pro tento účel byla vyrobena karosérie bez tlumicích hmot. V~lz dostal ochranný rám za anatomickým sedadlem Škoda a bezpečnostní nádrž Marston v předním zavazadlovém prostoru. Měl rozšítené blatnfky a rozměrný přednf spoiler. Podvozek výrobce upravil zkrácením pružin, montážf I plynových tlumičú Bilstein a i~činnějším zkrutným stabilfzátorem s možností seřízení. Dělená elektronová kola Škoda měla pneumatiky Goodyear, vpředu 7,2/20 - 13, vzadu 8,2/20 = 13. Motor měl v rámci povolených úprav zvětšený objem na 1 192 cm' (Ql 72,6 mm x 72 mm). Jeho saci ventily byly zvětšeny na PJ 36 mm a výfukové na fIJ 30 mm. Yačkový hřidel měl úhel otevření ventilů 320° a stupeň komprese byl 12. Motor dosahoval výkonu 78 kW (l~ k) při 7 5001/ rnfa. Zvýšenému výkonu se muselo přizpůsobit také chlazení oleje, zpočátku jen chladičem, později ješt,ě vřazeným , výměníkem. Pnlměr lamely spojky se zvětšil na 190 mm a použilo se obložení Ferodo VG 95. Čtyřstupilová převo I dovka se od sériové IišiIa odstupňováním převodů, vole! ných v závislosti na charakteru trati. Automobil vážil 750 kg, což bylo 0 50 kg méně v porovnánf s vozy Lada. V roce 1981 se stal dr. Petr Samohýl absolutním vítězem Poháru míru a přátelství.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:motor05.07.2007 15:04:35 


Motor byla upravená série 742.12 (možná 742.12x), auto muselo splňovat předispy skupiny A, tzn. hlava motoru, sací a výfukový potrubí musely zůstat v sérii. Kdyžtak mrkni na můj web www.742.wz.cz a klikni na rubriku "Ostatní", kde je pár článků o historii škodovek... S pozdravem Rudy


Unregistered
 motor27.05.2007 11:58:52 


Prosim eRmane némáš vice informáci o tomto voze hlavně o motoru??Nevíš jestli měly 5 kanálovou hlavu na tomto voze nebo 8 kanálovou??


Unregistered
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Září 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:546
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:14718
Celkem návštěv:173014806

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


1
Škodateam akce

32. Rally sraz ŠKODA v Běšinech u Klatov
1
Škoda srazy

Skoda meeting zlin 3.rocnik