Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=493
Autor:
1699+298 (1997)Eidy (Registrovaný)
       
Vytvořeno: 02.06.2005 - Změněno: 02.06.2005

Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy



Přípravy na sraz začaly už 2 měsíce předem. Kecáním kdo, s kym a za kolik pojede. Kámoš si pořídil 1,5 měsíce před srazem voňavýho Rapida s 65000km na tacháči. Takže ten měl jasno. Já jsem řešil peníze a hlavně počasí (vždyť mě znáte). Měsíc před srazem jsem našel doma v obálce 2000Kč tolik potřebné na cestu. Ty peníze jsme s přítelkyní šetřili na její kurz a abychom je neutratili schoval jsem je tak dokonale, že jsme na ně zapomněli a našetřili jiný peníze. A teď už jen zbývalo čekat na počasí. Mladá přemýšlela, že by jela se mnou, ale když jsem ji připomněl jak se nudila už po 3 hodinách na jinym srazu, rozmyslela si to (resp. rozmyslel jsem jí to).

Ve středu před srazem lilo jako z konve a já psal Lukášovi (ten s Rapidem), že to teda ne a že jedu s nim. Tak jo. Akorát jsem odpoledne vyměnil těsnění předního i zadního okna za nový, abych udělal větší parádu (v tu chvíli mi to ale připadalo zbytečný). No a najednou ve čtvrtek začal lízt puchejř zpoza mraků a já se vrhnul na přípravy. Ty samozřejmě spočívaly v umytí, vyluxování a naleštění auta, výměně vzduchovýho filtru za nový a v besedě nad pivem, kudy, v kolik, kolik (km/h) a jak pojedeme. Já nebyl s Kóčou na škodováckym srazu celý 2 roky a Lukáš jenom jednou, ale s vlastnim autem nikdy. No oba natěšený jak stepní kozy.

Přišel den D. Ráno se budím a zjišťuju, že nemůžu hejbat hlavou. Natáhnul jsme si nějaký krční šlachy a chodim jak člen Jedličkova ústavu (bez urážky). Celej den si to masíruju, horký obklady, studený obklady, různý masti a odpoledne už jsem po brufenu celkem v pohodě.

Hodina H. V 15:00 výjezd. Oblékám si sváteční červenou kombinézu. Lukáš přijel pozdě o pár minut jako vždycky. Ale co pohoda. Kontrolujem výbavu. Žárovky, hadice, motexky, řemeny, stan, jídlo, pití, peníze, doklady, GOLA sada, sada klíčů, nářadí, rozdělovač, indukčka, destilka, vázací drát, igelity pro případ deště, karimatky, hadry. OK. Najednou jel kolem kámoš škodovkář takže další zdržení. Sotva odjel, přijel další ukázat nám opískovyný kola. (doprd***, my snad nevyjedem) 15:20 vyrážíme!!! HURÁ Jenže neříkej hop dokud jsi nepřeskočil. 500m za cedulí „konec obce“ slyšim cink cink a vidim ve zpětnym zrcátku něco červenýho odlétnout z auta. No dopr… Zastavujem a hledáme zakopanýho psa. Teda spíš „ulítnutýho“ psa. Lukáš „Prosimtě cos viděl, dyť ti tu nic nechybí.“ A ejhle. Vždycky jsem křídlovku filtru utáhnul až se mi zbortily lamely. Tentokrát jsem jí utáhnul s citem a nestačilo to. Povolila se a ulítla i s tou velikánskou podložkou. Řikám „No nic, pojedu bez filtru a v kempu to opravím.“(v tu chvíli se mi vůbec nechtělo jet zpátky domu pro díly, už jsem se viděl v Běšinách) „To přece nejde.“ Na to Lukáš. Tak jsem se otočil a hledal ve škarpě červený díly. Jenže hledej jehlu v kupce sena. Otvírám znovu kapotu a co nevidim? Podložka zůstala na šusplechu a už chyběla jen křídlovka. (aspoň mám teda dobrý oči, když jsem jí zahlídnul v zrcátku). Jenže kde vzít mezi polema matku, přitom nekrást a aby nikde nechyběla? Ona je potřeba všude. „BLIK“ Bezpečnostní rám mam montovanej M8kama. A už se drandilo dál.

Před Prahou přišla první zastávka na kafíčko a cigárko (náš výletní folklor) Ještě jsem Lukášovi řikal „Neboj přes Prahu to znám. Tu projedem raz dva.“ Tak jsme to vzali zkratkou, která je sice delší, ale zato horší. (No nekup to za ty prachy) Najednou vidim ceduli Jižní spojka a už jsme tušil, že je zle. No nic. Nejdřív jsme jeli v pohodě a pak to přišlo. Asi 4 km před Baranďákem kolona. (co jsme čekal v pátek ve čtyři hodiny) Kóča jenom s náporákem bez vrtule? No uvidíme. Asi 30 minut se holka drží a pak začíná ručička teploměru pomalu ale nemilosrdně stoupat. (jako na potvoru se mi zvedá volnoběh na 1200, jenže šteluj to na dálnici) Když vystoupuje ke 110°C chcípám motor a jedu samospádem. Občas jsem to musim natočit na rozjetí a hned zas chcípám. Ještě, že to je trochu z kopce. Lukáš si v Rapidu topí. (při 25°C? Ňákej divnej, ne?) Za Baranďákem to po 50 minutách vesele roztahujem a chladíme motůrky našich škodovek. Při nájezdu na dálnici míjíme hlídku, ale ta nás asi nevidí. Uf.

První benzínka za Prahou opět kafíčko a cigárko. A tak pořád asi po 30km. (i cesta je cíl) Po dálnici jedem tak 100-110. Dvakrát zkoušíme maximálku. Na první benzínce v Plzni Lukáš tankuje a vybalujem řízky. Sedíme, jíme a kecáme asi 30min Najedený vyrážíme dál a obdivujem jihočeskou krajinu. Před klatovama tankuju já a na sklo dopadají kapky. Naštěstí i poslední neboť během půl cigárka přestává. (No proto)

Potmě dojíždíme do Běšin a já zajíždím do postranní uličky. „Co je? Ty ses ztratil viď?“ „Ale ne, jenom nahodim srazový značky na auto a helmu na hlavu.“ Tak asi v půl desátý vjíždíme do kempu, kde holky akorát balí registraci. (za 6 hodin 200km, to de ne?) Auta parkujem do kempu vedle Hosnědlovic eSka a obhlížíme vozový park. Hned jsme se dáváme do řeči s dvouma chlápkama z Prahy. Že prej nás viděli v tý zácpě v Praze, ale pak nás ztratili. (bodejť ne, když jsme takový fofrníci :o)) Asi po hodině jdem do hospody, kde už sedí všichni další škodováci. Sedáme k poslednímu volnýmu stolu a dáváme si co? No pivo! Za chvíli přicázej dva Milanové z Náchoda a sedaj si k nám. Přijeli Rapidem. Tak kvokáme co a jak na těch kárách máme a nemáme a tak vůbec. Když nám Milan líčí jak rovnal zadní nápravu Rapida pomocí ještěrky a 4m kolejnice tak ležíme málem pod stolem. I tak se to dá. Po jedné hodině ranní už znaveni a jdeme spát. Náš původní záměr vychrupkat se v teple společenské místnosti bere za své po zjištění, že je zamčená. No nic. Jenže komu by se chtělo v půl druhý stavět stan, že jo? Takže berem zavděk každej svým autem a spíme na sedačce. Díky bohu, že nemám anatomy.

Ráno nás tahá z postele, ehm z aut, sluníčko a vypadá to na hezkej den. Zjišťujem, že spaní v autě je celkem v pohodě. A mezitím začínají najíždět další auta. My vytahujem vařič, vodu a snídáme vánočku s máslem a čajíček. (No neni to krása?) Mezitím přijíždí kámoš Martin s Rapidem (na Mangelsech) a veze Láďu Ladiče z Ústí nad Labem. Najel 300km a zvládnul to za 2,5 hodiny. (je tak trochu blázen) Potom trochu poklízíme v autech a začínáme klábosit s každym kdo má ruce, nohy a pusu. Potkávám spoustu starejch známejch a kecáme a kecáme. Prohlížíme auta zvrchu, zboku, zezdola, zepředu, zezadu a zevnitř. Na ploše je spousta hezkejch aut. Poprvý vidim Schwejka a dávám se s nim do řeči zatímco si otcovským pohledem „hlídá“ svůj motor v Radkově RedMachine II. Obdivujem to krásný stádo koní a kecáme s Radkem a dalšíma lidma. Přesouváme se k Tuněrově Zelence a mrkáme na drát. Fakt vyvoněný. A mezitim pořád kecáme. Zase s Milanama a s chlápkama z Prahy. Danem a Petrem (pokud se dobře pamatuju) a taky se všema ostatníma. Posloucháme vejfuky, aparatury, obdivujem auta a kecáme. Potkávám další starý známý a dělám si nový. S velkou radostí si kupuju nový silentbloky pod převodovku.

Při odjezdu na Erbenovo náměstí mám štěstí, že přede mnou jede Petr Houška, protože jinak bysme netrefili. Akorát Kóča zlobí. Problikává mazání a tlakoměr ukazuje míň než jindy. Po příjezdu kontroluju olej a je ho dost. Tak teda nevim. (Ještě v kempu jsem nahodil normální SPZky, protože švestky řádili jak černá ruka)

Výstava kárek, který organizátoři fikaně staví s přesahama je perfektní. Jsou tak vidět předky i zadky všech aut. My mezitím fotíme, jíme a co? No kecáme. Kde se vzal tu se vzal chlapík co prodává 4 otvíráky, 2 obutý a 18 bezp. matek. Co za to? 2000Kč. Lukáš je hned bere. Pučuju mu litřík a už je stěhujem do Rapida. Auta najížděj na startovní rampu a vyrážej na Rally Běšiny. Fakt to maj ty organizátoři vymakaný. Na mažoretky ani nekoukáme, těch je všude dost, ale pěknejch aut je běžně pomálu takže radši okukujem. Mezitim mě občas potěší zájem lidí o Kóču. Asi za 2 hodiny, když už je velká část aut pryč odjíždíme a jedem se mrknout na jízdu zručnosti do (teď nevim, ale ne u tý silážní jámy). A Kóča už zase maže dobře. (No, asi měla jen špatnou náladu)

Pozdě odpoledne přijíždíme zpět do kempu a dojíždíme karbanátky. Mám neblahé tušení, že jsem od toho sluníčka dost spálenej. Prej není poznat, kde mi končí kombinéza a začíná krk. Ale pozoruju, že stejně jsou na tom skoro všichni. Okukujem co jsme nestihli přes den a pomalu míříme k večernímu ohni. Jako zpestření přijíždí chlapík co si nechal zrenovovat původní RS po Blahovi. No tak takový auto se nevidí denně. Ležíme pod autem, obdivujem tu krásu a řikáme si, že tady můžem zůstat až do neděle. Chlapík, jinak fajn chlápek, je však jiného názoru a asi po 40 minutách odjíždí domů. Tak jsme se vydali k ohni.

Pečem buřty, ochutnáváme prasátko od pořadatelů, a vše zelejváme pěnivým mokem. „Zejtra jedem domu tak musíme brzo spát.“ „Jasně“ Proto to balíme „už“ ve dvě v noci a jdem hajat do našich miláčků. Večer jsme strávili kecáním o autech, řízení, motorech, autech, ženskejch a o autech.

V neděli se budíme do dalšího krásného dne a já naštěstí zjišťuju, že mě kůže nepálí. Opět snídáme čaj a vánočku s máslem. Trochu poklízíme v autech a pak děláme skupinový … foto. Taky jsem si vyzkoušel jaký je řídit Chrobákovu 130RS. I když jen „na dálkáč“. Když už jsem tu, zkusim si zahrát nohejbal s organizátorama. No asi na osmej pokus jsem ten míč trefil. Světe div se, moje družstvo vítězí. V půl jedenáctý odjíždíme s Lukášem na cestu k domovu. Loučíme se se všema co zbyli a jsme skoro poslední v kempu. Jen mě mrzí, že sraz neni aspoň o den delší. Skoro nic jsem si neprohlídnul a skoro s nikym nepokecal. Ach jo.

Cestou opět pořádáme naše kafíčkocigárkové zastávky a moc se nám nechce domů. Zastavujem u Shelky a tankujem. Chci vzít 98ku (nic jiného Kóče nenalejvam). Parkuju u prvního stojanu a zjišťuju, že stojim u nafty. Sakra. Přeparkovávám k druhýmu stojanu a 98ka zase nikde. (asi neumim číst) Parkuju u třetího stojanu taky nic. Počtvrté to přestrkávat nebudu a tak tankuju Shell V power racing ať je teda nějaká legrace. Dáváme si výborný sendviče a popíjíme kafíčko. Pak zas jedem dál a dojíždíme kolonu asi 5 škodovek. Připojujem se a jedem kus s nima. Průběžně auta sjíždějí z dálnice až zbylo poslední eRko, které na to šlape a mizí v dáli. My si pořád držíme sto. A dvakrát zkoušíme maximálku. Zjišťuju, že Kóča je asi o 1-2 km/h rychlejší než Lukášův Rapid.
Před Prahou padá na čelní sklo asi 20 kapek z čistého nebe. (doslova) Prahu projíždíme přes Letnou po těch zkur*** kostkách. Zapínáme varovky a jedem jedničku na volnoběh. Za Prahou stavíme naposledy a jsme takový smutný, že už je to všechno za náma. Zbytek cesty jedem v kuse a končíme v garáži. Vyndavám věci z Kóčy a jsem naměkko. Škoda že už je to za náma. Takovej pěknej sraz to byl. Supr auta, lidi i počasí.

Doma se po třech dnech svlíkám z kombinézy a louhuju se ve vaně. Jěště několik dní žiju z Běšinských „zásob“. Používám zubní pastu co se mnou byla, máslo, hajzlpapír, sušenky. Musim říct, že to byl asi nejlepší sraz, na kterym jsem kdy byl. Obrovský dík patří organizátorům.

Naštěstí jsem si mohl sraz zčásti zopakovat při psaní tohoto článku. Ještě jednou děkuju všem organizátorům.

Snad se Vám to dobře četlo. Eidy a Kóča.

páteční příjezd za tmy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy


na srazu

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy


srazový grupáč

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy


Dakos dělá zkoušky v autoškole při parkování do řady aut

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy


zátiší s Hosnědlovic eSkem A Dakosovo altikem

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy


A protože se nám nechtělo domu, vzali jsme to přes Chorvatsko (Shell u Plzně)

!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy
!Jaro 2005 z pohledu Eidyho a Kóčy

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu