VW Golf II
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=450
Autor:
3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
Vytvořeno: 11.04.2005 - Změněno: 12.04.2005

VW Golf II



Začal jsem tím, že jsem od kamaráda kopil totální šunku Golfa II, důležité bylo že byl vybaven motorem 1.6 Gtd (spotřeba kolem 6l/100km). Koupil se zánovní skelet VW Golf II 3.dv. Po kompletní klempířské repasi, roztažení lemů, instalace mřížky pro intercooler do pravého předního blatníku, zamračení 3dveří (SPZ), nárazníky RS, zrcátka Mattig M3. Celá karosérie se uchýlila do laku, barva nejčernější černá s lakem. kastle se posadila na sportovní podvozek z Gti a na kola 16“, vzadu 225/40 na kotoučích a vpředu 205/45 na chlazeních kotoučích. Než přišla kastle z laku, repasovali se obě nápravy, zapojovalo se Servo. okna tónovaná nerezem 3x vzadu 90% a 2x přední 60%.

Interiér. Středový panel osazený original budíkama z G60, sedadla Recaro, Volant Momo a řadící páka z VW Golf IV. Koupily se kouřové blinkry a zadní svítilny, přední jsou s křížem.

Mezitím přišel motor z repase a po laku se celý vůz složil. Zapojila se muzika 800W, centrál na DO, el. okna, vyhřev ostřikovače, odskok 3dv.

Ale pořád 65PS nebylo dostačující, přišli jsme na nápad osadit to motorem Škoda Octavia 1.9Tdi, zjišťovali jsme pár informací, ale nikdo o tom pořádně nic neví. A kdo o tom něco ví má strach z elektroinstalace (počítač, sondy, čidla, atd.). Netrvalo dlouho a v garáži stál motor Škoda Octavia 1.9Tdi, rv.2003, najeto 20tis km, s kompletní elektriko, intercoolerem a pedálem plynu, řídící jednotkou. Při proměření velikostí motoru orig. a Octavie, jsme zjistili že musíme uhnout s pravým podběhem, potom otočit Turbo a předělat držák. Když byl motor venku začalo se klempířit, protože vnitřek motor. prostoru je nalakován v barvě vozu oprava po klempířském zásahu opravila štětka. Mechanicky jsme spojili motor s převodovkou a jeřábkem posadily do vozu, seděl…. začli jsme s elektrikou, vodou, podtlakama. výfuk, intercooler. Největší starost bylo sehnat plány přesně od našeho typu motoru, zjistili jsme, že pedál plynu nemá lanko, brzda má 2x spínače a spojka taky. Všechny tyto informace potřebuje počítač k tomu, aby nevyhodnocoval chybové hlášky. Nebudu vás unavovat detaily, vše trvalo asi 2měsíce. A svezení stojí za to.

Výkony, 0-100 => 7s, Max => 200km/h, spotřeba => 6l/100km

!VW Golf II
!VW Golf II
!VW Golf II
!VW Golf II

!VW Golf II
!VW Golf II

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email