ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jardova Š100

Jardova Š100

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 105-130

>

ŠKODA 105 L

 <<



Autor:
16+21 (18)Milda (Registrovaný)
   290-332-260
Vytvořeno: 07.04.2005 - Změněno: 10.05.2007

ŠKODA 105 L



Chtěl bych představit svou Š 105 L r.v.1988.

VIDEO při 60 km/h podřazeno na 2 a dále naplno: výjezd z obce (5.7Mb)

!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L


Ještě počátkem roku 2003 to byla klasická škoděnka se sníženým předkem. Různé úpravy v interiéru sice už proběhly dříve (řadička, ručka, volant, budíky,...), ale řádné ladění začlo probíhat až v létě 2004 po té co to vydávalo zvl8štní zvuk a pak jsem zjistil, že je prasklá hlava.

Protože patřím mezi ty, kteří chtějí zachovat původní motor a zastávám názor, že není umění tam narvat silnější motor z jiného auta aby to jelo, začal jsem opravovat a upravovat ten původní.

Po té co jsem sehnal obyčejnou (ale novou) hlavu, nechal jsem ji poupravit. Zvětšil se průměr sání a sací ventily, zasadili se tvrdá lůžka ventilů, zakomponovaly se tvrdší pružiny a samozřejmě se taky hlava trošku snížila...

Pak následovala výměna vačky za novou 280/280.

Dále přišel na řadu karburátor, který jsem vyměnil za lepší ze Š120 (větší difuzory, ekonostat) a ještě ho přetriskoval (dlouhodobější zkoušení trysek)+ proběhla regulace podtlaku. Na karbec jsem nasadil bavlněný sportovní filtr. O slícování a leštění sacího a výfukového potrubí nebudu asi mluvit, protože mě ještě teď bolí ruce a prsty.

Originál tlumič výfuku byl nahrazen příčným vyrobeným ze středního dílu Fabie 1.4 16V (brutální rachot).

Další krok bylo zapalování, které jsem nahradil tranzistorovým vlastní výroby (odpadl kondenzátor a opotřebení přerušovače) o stálém napětí 3000 V i při vyšších otáčkách. Teď to prosilo i svíčky, tak jsou tam lepší od NGK.

A byla zima.....

Na jaře se ozvala spojka! Takže motor šel ven... stetrvačník je odlehčen na 5 kg, řemenice má 380 g, nasadil se nový tužší přítlačák od Sachsu, vyměnila spojková lamela a ložiska (ve skříni i vypínací). Teď jsem to všechno vyčistil a dal dohromady.

Výsledek? - jede to!

!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L


Poznámka: V současné době se chystá nová hlava (kompletně broušené a leštěné kanálky, úprava spalovacího prostoru, ventily jako hřebíky, ....). Prostě konečně kompletně upravená!
Dále je ve výrobě sací potrubí, které nebude sedět na výfukových svodech a bude prodloužené. Doma je už vysoká podložka pod karbec, který bude ještě asi 8 cm nad sáním. Vzduchový filtr už je přemístěn pod zadní spojler, daleko od tepla motoru.
Na červenec je naplánovaná výměna přední a zadní kapoty, blatníků a Škůdka dostane nižší prahy z laminátu (vše už je doma). Na závěr příjde lak a fólie na boční okna.

ZMĚNA HOTOVA !!!

Modrá barva tomu docela sluší a technická na další dva roky taky. První výjezd bude 26.8. 2005 na Mimoň a poté do DOKS na Škoda sraz.....

!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L
!ŠKODA 105 L



V ZÁŘÍ 2006 JSEM AUTO PŘEDAL DO JINÝCH RUKOU SE SKORO NOVÝM VYMAZLENÝM MOTOREM. VYPADAL JAKO FANDA ŠKODOVEK, ALE JEN SE ASI TAK TVÁŘIL (PLNÁ HUBA KECŮ). DOTYČNÝ AUTO IHNED ZNIČIL, PROTOŽE MOTOR NEZAJEL A HNED HONIL.( TO ŽE TO ODRBAL V PRVNÍ ZATÁČCE JSEM MU UŽ ODPUSTIL.) DEJTE SI POZOR KOMU KUS SVÉHO ŽIVOTA PRODÁVÁTE, PROTOŽE KDYŽ SE DOZVÍTE O JEHO ŠPATNÉM KONCI, TAK TO DOST ZAMRZÍ!!!
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 16 (Zobrazeno 1-15)
 25.11.2023 08:59:37 


Nuts on yo chin


Unregistered
 26.04.2017 16:49:25 


A vlasy nechceš umejt?


Unregistered
 27.03.2016 20:23:54 


ONDRA.KRBAL@SEZNAM.CZ KOUPIM ŠKODU105L


Unregistered
 09.03.2015 10:05:34 


čáute poradí mi někdo jak přetěsnit karbec u škodovky 125l děkuji moc


Unregistered
 Tom GLS12.02.2009 14:33:56 


Docela mě ta tvoje škodule mrzý prozrad za kolik si ji střelil ta barva teplá neni!!! tos upravoval motor 105 nebo 120.Já mám škodovky 3 ale mýt takovouhle káru bych v životě neprodal neco napiš čus


Unregistered
 Re:07.05.2007 19:03:04 


dal by jsi k dispozici šéma na to zapalování???


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 26.08.2006 19:14:48 


to decentní zamračení vypdá fakt dobře, nejsem příznivcem takového tuningu, ale tohle je fakt pěkný


!ŠKODA 105 L
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 06.05.2006 21:47:38 


Fakt hustá kárka.jenda


!ŠKODA 105 L
Unregistered
 Re:11.01.2006 21:42:09 


Jelikož jsem z MB, sehnal jsem si ve Škodofce plánek tranzistorového zapalování na standartní cívku bez přídavného odporu (vymyšleno na Š110. Obejde se to bez kondenzátoru u rozdělovače, hazí to jiskru jako prase a hlavně to dává i při 6000 ot/min stále 3000 V. A hlvně se neopotřebuje kladívko, protože přes něj nejde takový proud. Má pouze funkci přerušovače.
Odpověď pozdě ale přeci


16+21 (18)Milda (Registrovaný)
   290-332-260
 Re:11.01.2006 21:36:02 


Pohled: Velmi se omlouvám, ale můj nekvalitní sociální foťák, který jsem držel ve stejné ruce jako volant (druhou jsem řadil) nemá na tu vzdálenost od volantu k přístrojovce takový úhel záběru.
Tachometr: Vůz to není nejnovější a náhon lankem nepatří mezi nejspolihlivější. Ale zkusím to napravit
140?: video je z doby, dy to bylo ještě zelené, ale možná by víc vysvětlil ten pohled z okna na silnici asi IV. třídy
Úpravy: Jo stály za to, bavilo mě to
Barva: Asi opravdu teploušská, ale vidíš to auto na silnici i bez světel. Mám třeba růžovou košily a to bys neřekl jak se holkám taková barva na hezkým klukovi líbí....
Každý máme prostě jiný vkus, priority a finanční možnosti. Já třeba do tohoto auta dal minimum a radši stavím barák.
Věřím, že tvoje kára je 96%ní (100% by byla alespoň trochu teplá) a dofám, že mě s ní brzo někde předjedeš.
Zase napiš, Pa Pa


16+21 (18)Milda (Registrovaný)
   290-332-260
 11.01.2006 15:04:47 


To je dost sociální video, zaprví není jistý že fakt jedeš, proč jsi nezabral pohled z předního okénka?! a nějak něrovnoměrně ti ukazuje ručička tachometru, a ono to nejede více jak 140km/h? to ty úpravy teda stály za to. Ta barva auta je taky teploušská, barva jak na bazénu.


Unregistered
 08.09.2005 22:23:11 


Jo a moch bys udělat fotku motoru jak tam máš ten vzuch. filtr teď?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 08.09.2005 22:19:54 


Mam dotaz co to tam v motoru máš za krabičku místo civky?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 11.04.2005 21:33:12 


videjka sem si ani nevsim, pekny


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 11.04.2005 21:21:34 


Tak to video je hustý. Takoví až budu mít zrychlení tak mam vyhráno.



6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
Celkem záznamů: 16 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:786
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:61988
Celkem návštěv:173062076

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393