180koňová Š110R
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=391
Autor:
77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 14.03.2005 - Změněno: 19.03.2005

180koňová Š110R



Š110R
majitel:

místo výskytu:

Fotografie ze srazu v Táboře 2001

!180koňová Š110R
!180koňová Š110R
!180koňová Š110R
!180koňová Š110R


!180koňová Š110R
!180koňová Š110R
!180koňová Š110R
!180koňová Š110R


!180koňová Š110R
!180koňová Š110R


Text převzat z časopisu Speed 1/02

One man show


Nemůžeme mu vytknout vůbec nic. Je to dokonalá řemeslná práce, s výborně vyřešeným designem a kvalitní technikou. A co je nejdůležitější, je pod tím podepsán jediný člověk!

Zakvičely pneumatiky, auto se přehouplo přes přední kola a začalo se točit jako čamrda. Na těchhle tuningových akcích nic vyjímečného, jenže tentokrát všichni zůstali stát s otevřenou pusou a vzápětí se seběhl dav čumilů. Tuhle show totiž předvedlo staré erko!
"No, věnoval jsem tomu docela dost času", krčí skromně rameny majitel mechanik a konstruktér v jedné osobě. Jeho přítelkyně jen vrtí hlavou, moc dobře ví, která bije a každý, kdo tenhle kočár skouknul zblízka, taky musí mít jasno.

Kompletně udělaná karoserie, citlivě zakomponované nové nárazníky a prahy, povytažené blatníky a odstraněné takové zbytečnosti jako žlábky u střechy a spol. "Peníze jsem nepočítal, ale když říkám, že jsem tomu dal třináctset hodin práce, tak nepřeháním."Otevírá dveře a zadní kapotu a nikdo už se tomu nediví. Nové čalounění je v tomhle případě to nejmenší., všechny přítomné šokuje hlavně preciznost zpracování a trubková rám ve dveřích, ztrácející se někde u zadních sedadel. "No když mám auto, co má stoosmdesát koní, pak už musím myslet trochu i na bezpečnost, ne?" Půlka z přítomných jde do kolen. Kde se tam to stádo proboha vzalo? " Implantoval jsem dovnitř motor z Isuzu Gemini a ještě si trochu pohrál s jeho výkonem. Abych měl jistotu, že se mi nic nestane, vymyslel jsem si tenhle trubkový rám, který nejenže zpevńuje karosérii, ale pomáhá i nést motor. Nové jsou nápravy, výfuky jsem si dělal také sám, ale převodovka a bohužel i brzdy jsou původní. Chci dát nové, větší a hlavně kotoučovky na zadek."
Není moc času na povídání, ale tenhle chlapík je opravdu borec. Všechno to dělal sám a má právo být nazýván panem automechanikem. Klobouk dolů! Když mi na rozloučenou říká, že za ním přišel maník s nabídkou, že to od něj sakumprásk koupí za třistapadesát tisíc, ale on ho poslal k šípku, stisknul jsem mu ruku ještě o trochu víc. Good luck, chlapče.

Podle Jana Červenky z časopisu Speed 1, 2002, s. 66, přepsal Libor

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email