ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Pružina klapek pro Weber DCOE typ 027
Pružina klapek pro Weber DCOE
Daves

75 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 110R

>

Drakouš

 <<



Autor:
77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 21.03.2005

Drakouš



Š110R - Drakouš
majitel: 475
!Drakouš
!Drakouš
!Drakouš


!Drakouš
!Drakouš
!Drakouš
!Drakouš


!Drakouš
!Drakouš



Stav k 17.10.2001

!Drakouš
!Drakouš
!Drakouš


Technický popis:
Škoda 110R , rok výroby 1972 , červená barva , alarm , imobilizér

Motor:
Původní 110R , karburátor SEDR , svíčky Brisk N17 , předělaný plyn (je to trochu vidět na fotce)

Převodovka:
Původní čtyřkvaltová

Karosérie:
Starší typ bez větracích mřížek u zadních oken , dvouoké přední čelo , po celkové GO , černý interiér , palubka ve dřevě (tapeta) , celokoberec , sedačky původní anatomické 110R z eRka r.v. 12/79 , rádio schované v kastlíku a 4x repro

Nápravy:
původní 110R po GO , nové tlumiče , brzdy ,pružiny

Kola:
Zatím bohužel 14" s orig.poklicemi

Trochu z historie:
Na jaře 1999 jsem za 6000,-Kč koupil Š 130 s pětikvaltem a hned ji s tátou vyměnil za eRko , ve kterém tehdy jezdil. Každý mi nadával a měl mě za vola , ale já si myslel svoje. Erko bylo oranžové se spoustou hnědočervené základovky , r.v.12/79. Přetřel jsem ho na modro , vyměnil přední sedačky za sedačky z Fordu Taunus 2.0 a jezdilo se. Začátkem léta 2001 se brácha rozhodl , že mi tu škodovku po tátovi nechá , protože táta si mezitím koupil džíp Suzuki a auto zdědil brácha , který ho zrasil. Použil jsem z něj jen ten pětikvalt , který jsem si hned namontoval do Modrého šípu. Protože už prodělal i výměnu motoru (prasklá hlava) na motor ze 120 po kompletní GO , jelo to dost dobře , maximálně tak 165 km/h , což si myslím není špatný bez jakýhokoliv odlehčení a ladění. Na karburátor z Š 105.

Jenže koroze je koroze a tak jsem se rozhodl pro koupi nového vozu.Na inzerát v annonci jsem sehnal tenhle , jel se na něj do Prahy podívat a byl můj. Za 25 000,-Kč. Tohle eRko je po naprostý GO , jen jsem vyměnil výfuk , svíčky , víčko rozdělovače a takový maličkosti. Ještě jsou na řadě hrnce pro světla. Auto je celý nastříkaný nějakým černým sajrajtem proti korozi. Dřívější majitel byl automechanik a je to poznat. Je fakt v perfektním stavu , jen na pár místech je trochu horší lak , ale to se opraví snadněji než shnilé podběhy. Já jsem elektrikář , dokážu si udělat spoustu věcí , ale nemám rád opravy pomocí flexy , kladiva a svářečky a podle hesla "Co oči nevidí , to srdce nebolí" si nechávám dělat takovýhle věci u kámoše.

Už od začátku si myslím,že konstrukce eRek naprosto předběhla svou dobu a je to vidět ještě dneska.Proto jsem nechal tátovi tenkrát tu Š 130 , i když taky nebyla nic moc. Brácha ten motor bohužel zlikvidoval a zbavil se ho dřív , než jsem ho stačil zastavit.

Stav k 17.10.2001:
- Fólie v zadních oknech,ale není to ono,až budou peníze,bude tónování
- Sportovní zrcátka,ne sice Beskyd,ale aspoň něco.Jsou v originál úchytech,tudíž není problém je vyměnit
- Převařené (otočené) disky 13" obuté 165/80 Matador,po zimě přijdou Pirelli 175/70
- Přední spoiler,ještě by to chtělo něco dozadu
- Interiér - dřevěná tapeta
- Druhý motor topení

Další plány
- Za 14 dní pětikvalt a odlehčení setrváku
- Přes zimu výměna pár plechů
- Po zimě nový lak + nové obutí
- Snížení podvozku asi na pružinách
- Střešní okno
- Možná čtyřoko dopředu a do něj chladič,pozinkovaný fungl nový čelo už je doma

Plány do budoucna:
-Samozřejmě pětikvalt , až ho demontuju z Modrého šípu.
-Pochromovat sání
-Předělání rádia pod popelník. V kastlíku je sice schované , ale blbě se ovládá a já bez rachotu ani ránu...
-Lepší obutí , rozhodně 13". Vím o chlapovi, co má dvě eRka v garáži a má na ně kopretiny , ale nechce je pustit...
-Rozšíření náprav. Mám eMkové z té škodovky , přední je po kompletní GO , hřeben , zadní tak 80%
-Spojlery dopředu i dozadu , prostě tuning , sportovní zrcátka , střešní okno
-No a nějakej lepší motor, aby to jezdilo+odlehčení
-V současnosti řeším dilema jestli montovat širší nápravy nebo sehnat 13" disky a posunout středy. Drakouš je ve skvělém stavu a mně se do něj nechce barbarsky zasahovat....

Michal Peths

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:15.01.2007 22:38:48 


Ještě bych radil podívat se na datum,kdy je to auto dělaný ! ! ! ! ! 2001 V tý době tady bylo brutálně málo ispirace jak udělat erko ! ! !


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:15.01.2007 17:53:31 


cikantuning znamená že zavařuju kliky pomocí lepenky na koberce a podobně. ale zřejmě nevíš co to je. Máš tady vlastní auto na webu? pokud jo pochlub se ať vidíme....


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 15.01.2007 17:27:56 


hlavně že se podepíšeš ty unregistře


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 15.01.2007 15:07:01 


cikantuning


Unregistered
 06.04.2005 20:59:49 


Hezký. ještě dopilovat venkovní vzhled a je to nádhera.


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Palubovka06.04.2005 08:26:24 


Moc pekná palubovka i ten strední panel. A jak ti to ladí k tem sedadlum...


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 Palubovka05.04.2005 13:38:05 


Ta palubovka je original?? Tu tapetu bych jeste dovedl pochopit ale jak se ti podarilo obarvit ty gumy okolo???


329+79 (734)Chrobak.SACEK (VIP uživatel)
    212462756   
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:694
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:98173
Celkem návštěv:176470096

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395