Škoda Fiat B5
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=297
Autor:
77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda Fiat B5



!Škoda Fiat B5
!Škoda Fiat B5


Jezdec Jaroslav Lukeš a jeho mechanik Vladimír Grus z Automotoklubu Svazarmu Loučeň se po. stavbě autokrosové buggy s motorem Tatra T.603 pustili do stavby vozu pro závody do vrchu, se kterym vyjeli v roce 1975. Automobil byl pro skupinu B 5 vybaven motorem Fiat 1600 2x OHC o výkonu 103 kW (140 kw při 7 000 ot/min, osazeným jedním karburátorem Weber. Převodovka pocházela z vozu Š 100, stejně jako i všechny podvozkové díly, kromě teleskopických tlumičů Bilstein. Dělená elektronová kola Škoda nesla pneumatiky Barum 210/60 13 OR 22. Karosérie z vozu Š 100 byla ve vodorovné rovině snížena o výšku prahů, tedy asi o 70 mm. Zadní blatníky, kapotu, dveře a střechu stavitelé použili ze Š 110 R, přičemž sloupky střechy snížili o 150 mm a celou střechu oproti sériovému provedení Š 110 R posunuli o 170 mm vzad. Kromě čelního lepeného skla použili skla organická. Vůz vážil 580 kg a jezdil s reklamou STS Okřínek, která přispěla na jeho provoz. Později tento automobil koupil Antonín Muzikant z Prahy, který s ním jezdil rallyecross.

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email