Š100 r.v.70 jsem koupil v roce 2008 na jaře. Na první pohled nevypadala moc dobře, ale kritická mísa stovek byli v dost dobrém stavu a tak sem neváhal a jela domu po roce ježdění sem se letos na jaře rozhodl udělat menší generáku. Auto jsem celé rozebral špatná místa obrousil, vyvařil a natřel. Další prací byly přední brzdy které jsem rozebral a vyčistil. Pak přišli na řadu zadní blatníky a kulaté lemy s tátou sme si s tím pohrály a za dva dny bylo hotovo. Také jsem zakoupil oba dva přední blatníky a vyměnil přední čelo s haupnou. Poté přišlo nezbytné kitování které bylo velice zdlouhavé. A nakonec se vše nandalo a vyrazilo se do lakovny. Od kamaráda jsem si přivezl kopretiny ty jsem nechal opískovat a dát do zlatého komaxitu. Týden před podzimníma Běšinama jsem auto přivezl domu a dva dny před srazem bylo uplně vše na svém místě. Vypadalo to že se na srazu ukážeme, ale dobíjení si postavilo hlavu a bylo po srazu:-(Tak snad na jaře:-) A tak jsem se mohl pustit do rozebrání zadních brzd. Byly nandány nové pakny a vše vyčištěno do bubnu se daly delší štefty a 2cm podložky rovněž i vepředu. A přední brzdy byli obohaceny o brzdové destičky Ferodo.A jak čas plynul tak i práce pokračovaly a autíčko nám trochu pokleslo k zemi a hlavně poněkud ztvrdlo:-)přední pružiny speedpro nížší o 6cm. Tlumiče doma seriové předělané fungují užasně:-). Zadní náprava pružiny speedpro nevim přesně o kolik nižší ale je to o dost:-)a tlumiče jsou HP sporting:-) Na začátku února byl zakoupen nový výfuk a svody:-) dělal to pan Hlušina z Mladé Boleslavy. Svody jsou dělané na míru aby se vešli k chladiči a hlavně přizpůsebeny na podélný výfuk:-)