Škoda 130RS
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=1036
Autor:
2184+19 (1101)Pavel110R (Registrovaný)
    
Vytvořeno: 23.08.2008 - Změněno: 14.06.2010

Škoda 130RS



Škoda 130RS:

rok výroby: 1980

karoserie:
Samonosná, kompletně vyvařená a zesílená v nejnamáhanějších místech. Bezpečnostní rám. Všechna skla mimo předního nahrazena plexisklem.

přední náprava:
Základ ze Škody 130. Vyztužená horní a spodní ramena. Nápravnice zesílena doplňkovými svary. Stabilizátor průměr 18mm uložený ve tvrdších gumových lůžkách.Plynokapalinové tlumiče Gabriel se závodními pružinami. Brzdové kotouče s vnitřním chlazením. 4 pístkové rozšířené brzdiče.

zadní náprava:
Úhlová zesílená ramena ze Škody Rapid. Ramena jsou uložena přes unibaly přímo do karoserie bez použití příčky držící převodovku.Plynokapalinové tlumiče Protlum s pružinami Protlum. Děrované kotouče se 4 pístkovými brzdiči.

Motor:
Obsah 1400, 2 horizontální karburátory Weber 45 DCOE. Palivové čerpadlo Facet

!Škoda 130RS



Převodovka:

Obal ze Škody Rapid, diferenciál zatím sériový ze Š 125 se stálým převodem 4,22. Zkrácený 5Q z dílny Kalmar motorsport. Silnější poloosy výroba LSM. Převodovka drží za horní úchycení přes držák v karoserii.

Interier:
2 anatomické sedačky Sparco, 4 bodové bezpečnostní pásy, 3 ramenný volant Speedpro.Samozřejmostí je vedení všech
trubiček na brzdy, palivo apod. uvnitř vozu.

!Škoda 130RS




Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu