ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally Šumava 2008

Rally Šumava 2008

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 110R

>

Dejvidovo Erše

 <<



Autor:
840+20 (860)Dejvid (Registrovaný)
   274 766 671   
Vytvořeno: 06.05.2007 - Změněno: 24.10.2013

Dejvidovo Erše



Dejvidovo Erše

Mam na svém voze podložky pod SPZ, kde je napsáno ,,Patřím do velké rodiny ŠkodaTeam" a tak jsem si řekl, že bych Vám své Erko mohl taky představit...

Tohle Erko (v neupraveném stavu) si koupil můj brácha na normální ježdění v roce 1999 za 15 000,-Kč. Jenže postupem času se odstěhoval do Prahy a Erko stálo celou dobu v ulicích Prahy. Po čase si ale začal uvědomovat, že by to chtělo něco vhodnějšího do normálního provozu a taky, co si budeme vykládat, Erko, jakožto sportovní vůz, nepojme toliko nákladu jako relativně moderní pětidveřová Škoda Felicia. A tak se v roce 2004 rozhodl pro koupi právě tohoto vozu, ale najednou nastala otázka, co s chudákem kupátkem? Řešení nebylo tak těžké a tak jsem byl 24.10.2004 obdarován tímto vozem...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


No a vzhledem k tomu, že se mi líběj víc upravený kupátka, než originální, hned jsem měl vymyšlené upravy...

Údaje o vozidle:

Najeto cca 96 000km
Motor originál 110R, šlapal jako hodinky
Převodovka původně se SP 4,22, ale po výměně za převodovku v lepším stavu byl SP 4,44
Interier: původní, volant patrně 130, děsný, bílý, chlupatý potahy (léto plný práce na autě nepřežily...)
Karoserie: taky bez úprav, na začátku 90tých let go, nový zadní blatníky, červeno černej lak, přibližně v roce 2002 go předku, vyvařený podběhy, nový blatníky a 2 oký čelo...

Rok 2005

Během zimy na přelomu roku 2004 / 2005 jsme s mým otcem zrepasovali emkové nápravy, vpředu se čtyrpístky, klasickým maticovým řízením, horní i dolní ramena vyztužena dle 130 L/A, pružiny 260mm Š130 L/A. Zadní náprava kyvadlová, prasátka průměr 22mm, podélný ramena taky vyztužený dle 130 L/A pružiny 120, zkrácený o 1 závit...

Před letníma prázdninama jsem Erku opatřil nový kolečka, byly to Apolla s pneu o rozměru 185/70 R13. Pak následovala výměna náprav a s tim spojené neplánované vyvaření kastle(původně bylo v plánu jen vyvaření podlahy...). Sice navenek vypadala v pořádku ale po sundání blatníků, které bylo nutné sundat z důvodu nevejití se kol do blatníků, bylo vidět, jak jsou zadní podběhy jak řešeta...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Tak toť přední náprava...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Pár fotek z montáže zadní nápravy a vyvařování...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Po téměř dvou měsících práce na autí už bylo celkem v pro mě zatim uspokojujícím stavu...

Rok 2006

S Eršem jsem najel pár tisíc kilometrů a byl jsem velmi spokojen, bačkory 185/70 byly vystřídány pneu Semperit Sport Life 175/60, předek se ještě trochu snížil, prostě paráda!.Ale přišly letní prázniny a čas na realizování dalších plánů: zástavba náporového chlazení, zástavba pětikvaltové převodovky se SP 4,22 a zástavba motoru 781 - 136...

Chlazení:


!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Chladič použit z Felicie 1,6, ventilátor myslim, že z Fabie HTP, trubky s vodou vedeny pod autem, je to ale moc nízko, takže občas trochu dostanou, uvidí se, jestli to nekdy budu předělávat...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Náporák je hotov a hurá na pětikvalt...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Kulisa řazení samozřejmě na 5q, ale s poněkud zkrácenou šaltpákou (už mi tak přišla poštou), ale řazení si nemůžu vynachválit. Jde sice trochu ztuha, ale co se týče přesnosti je to bomba a dráhy pohybu šlatpáky jsou minimální!... Takže pětikvalt už taky hotov, tak už jen ten motůrek...:)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Mno jo, je to fanouš, prošel kompletní GO, Jsou v něm nový vložky, písty, kroužky, čepy, šály, klika po výbrusu... Snad jsem na nic nezapomněl...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Aby toho nebylo málo, tak je na něm snížená hlava o 0,5mm a 260tka vačka od Schwejk motorsport... Karbec nejdřív přetryskovanej EDSR z Erka, v současné době trošku přetryskovanej SEDR z Š 130... Zapalování nakonec použito bezkontaktní z Favorita, altík 42A, vodní pumpa tušim ze 130. Motor je uložen na 2 tvrdejch a 2 normálních silentblokách. Má se čile k světu, dnes už má najeto cca 3500km, krásně táhne do 6000ot., prozatimní maximální rychlost dosažená s tímto motorem je 180km/h.
Spotřeba ale 9 - 11litrů benzínu...
V plánu je ještě posilovací kúra v podobě upravené hlavy z Felicie MPi, odlehčeného setrváku, 280tky vačice, laděného výfuku a sportovního vzduchového filtru...

Rok 2007

Letos se nic velikýho s Eršem konat nebude.Jen dolaďování různejch detailů... S autem si chci užít aspoň jednu sezónu bez práce, zatim jsem byl jen na jednom srazu, protože se většinou pracovalo na autě, když se něco konalo...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Takže v současné době Erše vypadá takto...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Rok 2008

Tak nový rok jsem zahájil opět pracema na Erši, nainstaloval jsem fungl nový přední Kvasiňácký spoiler, fungl nové chromované nárazníky a jako vrchol příprav na novou sezonu byla instalace upravený hlavy z Felicie MPi. Na hlavě jsou upravený spalováky, ventily, pružiny, slícovaný sací potrubí (vejfukový jsem nenechával, stejně dobudoucna budu chtít svody přímo od hlavy). Pár km už jsem s tim najel a je to paráda... Je to potřeba ještě trošku doladit, ale motor táhne o dost víc než předtim, no myslim, že pro tuhle sezonu bude posílení motoru stačit... Zvětšování objemu si nechám zase na příště...;-)

Lízátko
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

Venkovní \\\\\\\"stajlink\\\\\\\", ještě asi v dohledný době přibudou Beskydky a druhá mlhovka a možná i přední SPZ...;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše

A motůrek...

Koncem března jsem byl testovat na letišti v Lánově a myslim, že se motor celkem osvědčil, pro porovnání jsem si dal pár sprintíků s kamarádem a jeho Feldou 1,6 a výsledek mě mile překvapil. Když jsme si dávali sprint před 1,5 rokem, tak mě s tou feldou celkem krutě pojel, ale tentokráte jsem byl cca o 1,5 délky auta vepředu, takže maximální spokojenost! Na dvojku 90 jsem taky až do teď nejel...:-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše



21.9.2012


Nová éRa

Po dlouhé době aktualizace, protože s eRkem se dějou, řekl bych, celkem veliký věci ;-) Na začátku letošní sezony jsem s ním už nevyjel, začalo se s pasováním nápravy s hřebenovym řízením. Co si budeme povídat, hřeben je hřeben a po svezení s Chrobákovym eRkem jsem měl jasno, že tahle věc je v autě nutnost. O 2,5 otáčky se bude starat pastorek od Sakyho... ;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Po napasování hřebenu se z auta vyndal komplet agregát (motor, převodovka, zadní náprava) a dal jsem se do zástavby zadní nápravy "Molčan", výroba Kuba Remeň. Montáž měla jistá úskalí, se kterejma jsem uplně nepočítal, vždyť je to přece jenom dát držáky na zadní šrouby, co držej podýlný ramena, nasadit nápravu a kam vyjdou střední držáky, tam je bodnout a hotovo. Práce s tím bylo o něco víc, nicméně náprava je v autě a eRše jsem "slavnostně" postavil na kola v pátek před eRekcema... ;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Když je náprava v autě, pustil jsem se do karoserie, momentálně jsem rozkuchal práh, zjistil co v něm je a nění a pujde se vařit, vyztužovat atd. Teploty venku se pomalu snižují a tak se uvidí, jestli s mojí pracovní vytížeností stihnu udělat před zimou oba prahy. Každopádně je v plánu přes zimu odvézt auto ke klempířovi, aby udělal střechu, protože do té já se neodvážim... ;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


20.10.2013

Další rok prací na autě za námi, sice se s autem pohnulo, ale ne tak, jak jsem si samozřejmě představoval, nicméně jsem na jaře začal repasí přístrojové desky, od m8 jsem vyzkoušel čeřínkovej sprej a naprosto jsem si práci s tímto výrobkem oblíbil ;-) Je krásný pozorovat, jak se lesklej nástřik mění v čeřínkovou strukturu ;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Když už se v garáži tak nějak dalo pracovat a kilo bylo připravený na sezonu (aspoň jsem si to myslel), pustil jsem se do škrábání gumoasfaltových nátěrů na autě, nakonec se mi nejlépe osvědčila horkovzdušná pistole (koupená asi za 280Kč v Tescu za účelem vypalování čeřínku, nakonec mě překvapilo, co všechno vydržela, funguje dodnes) a špachtle, tak jsem sundal ty největší nánosy, zbytek jsem umyl acetonem... Na několika místech mě celkem překvapil průsvitnej materiál, konkrétně na zadních podbězích, o kterých jsem si myslel, že se na ně nebude muset šahat...

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Na přelomu června a července putoval skelet na opískování, aby pak následně mohl na prázdniny ke klempířovi. Blatníky, kapoty, dveře a čela jsem nechal v Liberci otryskat vápencem, myslím, že na tyhle plechy je to ideální, protože materiál nebyl vůbec poničen, dokonce byly vidět i stopy po broušení před lakováním ;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše


Během prázdnin na autě klempíra dopasoval pravej prah, vyvařil levej, opravil podlahu, vyměnil svislý části zadních podběhů, vevařil držáky sedaček, napasoval plechy na auto, natáhnul trubky chlazení v mědi a spoustu dalších věcí...;-)

!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
!Dejvidovo Erše
Dejvidovo Erše


Po přivezení domů jsem se vrhnul na ošetření interieru a další spoustu drobnejch dolaďovacích činností. Při ošetřování interieru jsem přišel na věc, který jsem si doposud nevšiml, a sice, že na pravý straně v rámu střechy je ten prostřední plech po celý dýlce shnilej, takže se teď snažím sehnat vrchní díl střechy, aby auto ještě jednou putovalo ke klempířovi a toto bylo ještě opraveno, tudíž, aby byla kastle před lakem na 100% ;-)

!Dejvidovo Erše


Pro letošek to už bude asi vše, snad při aktualizaci za rok už bude autí v laku, noo uvidíme ;-)

Kompletní deník den po dni naleznete na http://skoda110r.eu


!Dejvidovo Erše

Z Jičína zdraví erkař Dejvid
(777 152 962)

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 10.02.2008 10:46:04 


Hezká práce, chci taky !


Unregistered
 stvorpiesty29.12.2007 23:18:38 


Nazdar!
Pekná prácička! Moj otec chcel vzdy R-ko, ale teraz robime na 100-ke....takze R-ko sa posuva zase
Ja akurat pripravujem M-kovu prednu napravu do 100-ky a vidim, že ste tiez riesili stvorpiesty vrtanim, vedel by si mi poradit, ze ako ste spojili tie dve okruhy? Diky pekne!

Držím vám palce nech sa dari s R-kom!

Miki


22+1 (11)Skoda120L (Registrovaný)
  
 14.09.2007 09:17:23 


Davesi aktualizace bude asi až po zimě. Doteď totiž na Erku přibyly jen nějaký drobnosti jako příčnej vejfuk (kterej jsem přetěsňoval naposledy včera a jsem zvědav, za jakýho zvukovýho doprovodu dnes dorazim do Jetřichovic a další drobnosti. Během zimy ale plánuju trochu poladit motůrek, tak až to bude, hned se s vámi o to podělim


840+20 (860)Dejvid (Registrovaný)
   274 766 671   
 Re:13.09.2007 20:17:04 


Pěkný, pěkný. Super práce. Co nějaká aktualizace ?


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 17.05.2007 22:18:31 


Wow co se tady taky neobeví, pekny koukam new naporacek, jeste lak a bude to BEST


52+4 (28)Pilot (Registrovaný)
  
 11.05.2007 20:51:09 


Venni díky za chválu, občas jen tak narychlo kouknu na tvoje autí a je taky moc hezký...
Tadeáško uznání hezky zpracovanýho článku je od člověka tvýho formátu pocta A to sem ten článek vymejšlel mezi učením na maturitu...
BRKu, prosimtě kde si ho mohl vidět?... To neni možný...


840+20 (860)Dejvid (Registrovaný)
   274 766 671   
 11.05.2007 08:34:25 


Tohle auto už jsem někde viděl ))
Dobrá práce chlapče


159+41 (200)BRK (Registrovaný)
  
 10.05.2007 09:14:52 


Moc hezky zpracovanej článek a samozřejmě supr autíčko, celej eRkil


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.05.2007 22:59:54 


Takhle udělaný eRko lahodí mému oku je vidět že si dáváš pořádně záležet.Je OK


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:259
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:63521
Celkem návštěv:172936595

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393