ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Daves

8 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Elektrický odpojovač

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý den, obracím se opět sem, protože je zde spoustu šikovných lidí.. Mám Citroen C2 VTS a potřeboval bych do něj dát 6polový odpojovač baterie.. Zakoupil jsem jej na speedpro. Dle nějákého anglického návodu, jde jeden kabel na uzemění( EARTH plus symbol autobaterie baterie). Druhý Hlavní elektrický obvod(Main Electrical feed circuit) a pak jsou 4 návlečky. Jedna je dle obrázku propojená s hlavním obvodem, druhá jde na spínací skřínku na další je potřeba napájet Resistor(součást balení) a poslední jde na zapalovací cívku( auto má zapalovací lištu tak předpokládám že to bude nějakej dratek v tom chumlu :-D ) Radši se prvně zaptám, než to 20x zkoušet a ještě to nějak pokazit. Ale z toho jejich návodu nejsem nějak chytrej.. Pokud by jste někdo měl zkušenost moc děkuji za každou radu. Kdyby byla potřeba naskenuju ten návod sem..


20.05.14 ve 12:42 0Unregistered napsal:

Dobrý den. Čistě náhodou jsem zaregistroval debatu o odpojovači.. Mám Saxo VTS rok 2003 a upravuji ho do volných pohárů rally. Co se týče odpojovače měl bych asi podobný dotaz jako níže uvedení autor... Pokuď odpojím přes dvoupol. plus na baterce, tak motor zhase? S elektrikou nemám něják závratné zkušenost, ale toto by mě poměrně zajímalo. Přece jen člověk se učí stále. Budu rád, když někdo poradíte s pozdravem, Radek

[ Reagovat ]


13.05.14 ve 21:22 0Unregistered napsal:

Vokim: Takže říkáš, že když bude odpojovač odpojovat plus pol u baterie(dvoupolový odpojovač) tak motor zhasne? Bez toho aby se cokoli pokazilo? Tohle téma mě začíná docela zajímat. Mám doma jak dvoupolový tak šestipolový. Mužu zkusit více variant. Děkuji za rady.

[ Reagovat ]


12.05.14 v 00:21 0Unregistered napsal:

Vidím že jsem zvolil dobré téma Odpojovač mám pro soutěže..

[ Reagovat ]


07.05.14 v 17:34 0Unregistered napsal:

Podle mě . vrchní dva červené kontakty se rozpojují,spodní dva modré taky rozpojují a prostřední dva bílé spojují.. Odpor slouží k pohlcení zbytkových proudů..

[ Reagovat ]


07.05.14 v 16:05 7701+1109 (8810)vokim napsal:

K čemu je tam ten odpor proti kostře?

[ Reagovat ]


07.05.14 v 15:56 0Unregistered napsal:

mala nepozornost, velka chyba. Asi by to islo neja takto.

Přiložené fotografie:
!Elektrický odpojovač
 
[ Reagovat ]


07.05.14 ve 14:22 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Proč odpojovač baterie? Na civilní auto nebo závodní? Proto , abychom odpojily baterku a nikdo nenastartoval, nebo pro odpojení při nehodě? Mnoho otázek , jak zapojit odpojovač.
1/ Pro civilní auto stačí dvoupolový
2/ Pro závodní také, ale ne všechny. Pouze auta homol. od roku tuším 2006 musí mít vícepolový odpojovač, ale je to jen pro posílení jistoty odpojení napájení.
U tohoto zapojení na obrázku ,se dopouštíte veliké chyby. Nesmíte odpojit kostru od baterie, ale přerušit +.
Jakmile odpojíte kostru při otáčejícím se motoru , okamžitě přestane být vyhlazováno napětí alternátoru , dojde k vysokému předpětí a schoří vše , od žárovek po ŘJ.
Pokud odpojíte + okamžitě / během 30ms/ rozepnou všechna napájená relé a odstaví jak čerpadlo, tak ŘJ i zapalovací lištu.
Pokud , ale u staršího auta Š120S, 130RS ap. co nemá ŘJ odpojíte kostru od baterie motor vám pobězí dál, protože alternátor bude dodávat stále napětí /nejsou relé- není co odpojit/. Sice schoří žárovky , ale to je vše. Skuste u starší škodovky 1000-130 pustit větrák topení na plný výkon a vypněte klíček -jak dlouho ještě motor běží jako by se nechumelilo a to to napájí jako dynamo jen ten větráček topení.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Pavel.RS


07.05.14 ve 13:39 0Unregistered napsal:

Na 1000MB a Feldě mám dvoupolový. Sem jsem chtěl dát 6ti polový aby to prost vyplo vše tak jak má.. Jen nějak nerozumím té instalaci.

[ Reagovat ]


07.05.14 v 09:26 0Unregistered napsal:

Ja si myslim, len preto 6-polovy, lebo je to bezpecnejsie. 2-polovym odpojime baterku len od kostry, ale spotrebice su stale pod prudom. 6-polovy popri odpojeni baterky od kostry odpoji zapalovanie a benzinovu pumpu. Pri motoroch s riadiacou jednotkou a „nasim dobovym odpojovacom = 2-polovym“ moze prist k tomu, ze riadiaca jednotka tuto funktiu odpojenia zaregistruje opozdnene a benzin bude nadalej vstrekovany. To moze mat za nasledok, ze nespaleny benzin znici katalizator. Pre nase 120 S rallye a 130 RS vystacili 2-polove. Dnes uz asi z bespecnostneho hladiska pri el. benzinovom cerpadle by nebolo od veci ten 6-polovy. Pavel J.

Přiložené fotografie:
!Elektrický odpojovač
 
[ Reagovat ]


06.05.14 v 18:45 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Na co 6 pólový?

[ Reagovat ]


06.05.14 v 15:46 0Unregistered napsal:

Tak kdyžtak přiložím návod hnedlka.
Děkuji za každou reakci

Přiložené fotografie:
!Elektrický odpojovač
 
[ Reagovat ]


06.05.14 v 15:37 0Unregistered napsal:

Dobrý den, obracím se opět sem, protože je zde spoustu šikovných lidí..
Mám Citroen C2 VTS a potřeboval bych do něj dát 6polový odpojovač baterie.. Zakoupil jsem jej na speedpro. Dle nějákého anglického návodu, jde jeden kabel na uzemění( EARTH plus symbol autobaterie baterie). Druhý Hlavní elektrický obvod(Main Electrical feed circuit) a pak jsou 4 návlečky. Jedna je dle obrázku propojená s hlavním obvodem, druhá jde na spínací skřínku na další je potřeba napájet Resistor(součást balení) a poslední jde na zapalovací cívku( auto má zapalovací lištu tak předpokládám že to bude nějakej dratek v tom chumlu )
Radši se prvně zaptám, než to 20x zkoušet a ještě to nějak pokazit.
Ale z toho jejich návodu nejsem nějak chytrej.. Pokud by jste někdo měl zkušenost moc děkuji za každou radu. Kdyby byla potřeba naskenuju ten návod sem..

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:686
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:112213
Celkem návštěv:176484136

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server