| 21.12.13 v 15:25 Vena136 napsal:
30km je málo,to ten olej je pořád stejný pro potřeby tutěch starých motorů,neřeknu,kdyby to byla F1 Pokud se nejede rychle,ale dost v zátahu,tak na oleji bude o hodně víc než na vodě.Mě se jednou stalo,že na vodě bylo cca 70°C a olej byla zaseklá rafička na budíku do cca 150°C Voda se chladila rychlostí,ale olej námahou vařil.A podobně sem odjezdil cca 200ostrých a olej pořád voněl.Nebyl tam chladič ani výměník,prostě normálka motor.Autokros bude na vodě víc,na oleji možná taky,záleží ta trati,kde se dá jak jet,ale řek bych,že to je náročnější.Ale každý závod bych neměnil,pokud je čistý.Až by měl tendenci hnědnout a kalit se,tak vyměnit.Můžeš to zkusit a uvidíš,po kolika kolech-závodech se olej přepálí. |